Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 V6 - סיכום לאחר חצי שנה.


XENON
שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לטעמי, הC5 החדשה לא פחות ממדהימה.

איך בכלל ניתן להשוות את העיצוב שלה לB4 החדשה למאזדה 6 או לאוונסיס.

הבעיה היא בעיקר תמחורית.

הC5 עולה 180K בעוד האחרות זולות ממנה ב20K+.

ככה יהיה קשה לשבור את הסטיגמות.

ברכות על הרכישה, רכב מדהים.

 

עידן

 

ליבואן כרגע אין סחורה אטרקטיבית בשוק, מנוע 2 ליטר מיושן וגיר 4 הילוכים עתיק לא יכולים להתחרות בהיצע בשוקץ

בקיץ מתוכננת להגיע הC5 מצוידת במנוע 1.6 טורבו עם 150 כ"ס, וגיר משושה הילוכים.

עם תימחור אגרסיבי אני בטוח בהצלחת הרכב בארץ , השאלה היא האם היבואן מתכונן להתעורר מתי שהוא...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה C5 הקודמת הצליחה להמכר כאן בכמויות מכובדות למדי בעיקר עקב מחיר נוח למדי, שתקופה לא קצרה עמד על 125K.

ב 180K צפוייה לה הצלחה פחותה בהרבה, בעיקר עקב תחרות מאסיבית מצד מכוניות שמציעות ביצועים ברמה גבוהה בהרבה (סקודה סופרב) או חבילה כוללת מרשימה יותר (פורד מונדאו), שלא לדבר על המוניטין של ההונדה אקורד, למשל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, כל מה שאמרת נכון.

בעיית תמחור, מס ירוק, היצע מנועים וגימור דל מציב אותה בבעיה.

אני מאשים את לובינסקי שלא מזרז את יבוא ה-1.6 טורבו וממש לא איכפת לו ממנועי הדיזל המצויינים.

 

ובכלל באירופה יש לה מתחרות אחרות ולא אלו שציינת.

 

60544626_4c29ec3cd2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב, אלו שרכשו מכוניות סאלון צרפתיות בעלות מנוע V6 עשו זאת בשל אי רצונם לרכוש מכוניות סאלון גרמניות, ולרוב השיקול היה אמוציונאלי.

קצת קשה לי לראות את סיטרואן "גונבת" לקוחות ממרצדס או ב.מ.וו, ולא דווקא משיקולי טיב או איכות.

מה שכן, "תרמת" לנו מכונית עם פוטנציאל גבוה להפוך למכונית אספנות מעניינת..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה בכתיבה.

מה שמפריע לי אישית ב- C5 החדשה היא דווקא הגרסה העממית, זאת עם מנוע 2000 וארבעה צילינדרים. ובעיקר - רק 4 הילוכים באוטומט !!! מה זה, חזרה לשנות ה 80? אולי ה 70? אם סיטרואן כל כך מקדימה את זמנה ומלאה בחידושים, למה גיר כל כך מיושן?

רק לשברולט מאליבו יש גיר כזה, אבל האמריקאים לא ידועים בחדשנותם.

ועוד בעיה לדעתי שקשורה לגיר ולביצועים. הרכב מאיץ מ- 0-100 ב: 12.8 שניות !! הסיטרואן יותר איטית מכל רכבי המנהלים בנפח 2 ליטר הנמכרים בארץ ואפילו יותר איטית מכל רכבי המשפחה בנפח 1.5-1.6 ליטר !!! רק הטנדרונים איטיים ממנה.

קצת קשה להבין למה סיטרואן שחררו רכב עם ביצועים כאלו. אני בטוח שהיו מסוגלים ליותר.

אני מודה, לא נהגתי ב - C5 מעולם, אולי היא נוחה מאוד, מפנקת מאוד, נעימה וכל דבר אחר שמשוייך תמיד לסיטרואן. אבל לדעתי אסור היה לסיטרואן לשחרר רכב שהושק ב- 2009/10 עם גיר כזה וביצועים כל כך נחותים.

אני מסכים שה- C5 שמוזכרת בסיקור עם ה- V6 ומנוע 3 ליטר וגיר 6 הילוכים פותרת את הבעיות שהזכרתי, אבל בארצנו, על כל 20 רכבים מהדגם העממי תימכר אחת מהדגם שהוזכר בסיקור. אפילו הסוקר כתב שהוא אישית לא ימליץ על הרכב כי מי שרוצה כזה יודע ולא צריך המלצה. (לדעתי הסיבה העיקרית לא לקחת את הדגם היקר היא המחיר והעובדה שבמחיר הזה יש מתחרות טובות ייותר)

 

רק בישראל זאת הגרסה הנפוצה של ה C5.

קשה לי לדמיין מישהו באירופה קונה את הקומבינציה הזאת.

מנוע ה 2.0 המיושן נמכר בדר"כ בשילוב עם גיר ידני, וגרסאות הדיזל הן הנפוצות ביותר (בדר"כ גם עם גיר ידני).

אני לא אופתע אם גרסת ה 2.0 האוטומטית עם AL4 יוצרה רק עבור השוק הישראלי ואולי עוד כמה שווקים מוזרים כאלה (בדומה לפוקוס דור שני בגרסה האוטומטית ליסינג עם מנוע 100 כ"ס וגיר 4 הילוכים, בעוד שבאירופה האוטומטית היא 115 כ"ס וגיר רציף)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה עושה את עצמך או שאתה מתעקש לפספס אותי לגמרי?

אבל תודה על הטיפ, אני אמסור אותו לאמא ואבא בהקדם האפשרי ואני יגיד להם שמומחה בשם אייל מקארזפורום הגה אותו.

מסור לאביך כל טוב ושיהנה מה-B4.

 

שבת שלום.

 

לא צריך להיות "מומחה" כדי לדעת שתמיד שווה לסקור את המתחרות כדי להבין איפה אתה עומד (אפילו אני שבחיים לא הייתי נותן לאבא שלי להזמין 407, ביקשתי ממנו לבדוק אותה יחד עם כל השאר)

פשוט לא ראיתי כאן בשרשור הזה מדוע נבחר הרכב הזה דווקא, מלבד הרצון להמשיך את שושלת הסיטרואנים במשפחה ולכן עניין אותי מה היתרונות שלו מבחינתכם על המתחרות. (שמסתבר שלא נבדקו בכלל)

 

נ.ב. לא מבין למה כולם מבסוטים מהתגובה הנ"ל, זו לא היתה עקיצה נגדית :)

 

 

לטעמי, הC5 החדשה לא פחות ממדהימה.

איך בכלל ניתן להשוות את העיצוב שלה לB4 החדשה למאזדה 6 או לאוונסיס.

הבעיה היא בעיקר תמחורית.

הC5 עולה 180K בעוד האחרות זולות ממנה ב20K+.

ככה יהיה קשה לשבור את הסטיגמות.

ברכות על הרכישה, רכב מדהים.

 

עידן

 

בעניין הזה אני דווקא מסכים. ה B4 החדשה מזעזעת , האוונסיס סתמית ומשעממת והמזדה 6 היא רכב המוני.

דווקא כשדיברתי על מתחרות דיברתי על הפאסאט CC שיש לה עיצוב מיוחד ומרהיב ועולה פחות מהרכב הנ"ל, או על הסופרב V6 שמגיעה סופר מאובזרת ואפילו משאירה עודף מ 300K.

אם אנחנו מסתכלים סביבות מה שהיה קבוצה 4 ,

כל עוד לא יהיה שינוי בגרסאות הC5 מבחינת מנועים וגירים הן לא יהיו ראויות למאכל אדם, במיוחד לא במחיר הנדרש.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדשו על הרכב.

 

אני מעריך את הנאמנות שלכם למותג שהביאה אתכם להשקיע כ"כ הרבה כסף ברכב השייך למותג עממי ואשר צפוי (איני נביא, אך יש היסטוריה ארוכה שמוכיחה זאת היטב) לאבד חלק גדול מערכו בתוך שנים ספורות. אני מסכים שירידת ערך אינה שיקול עליון בבחירת רכב אצל חובבי רכב, אולם רוב הרוכשים הפוטנציאלים אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו ברכישת רכב בכלל, וברכישת רכב בכ-300K בפרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה ממשיך לדפוק את הראש בקיר ונראה שממש ממש כואב לך שיש שרשור על צרפתיה שלטעמי ולטעם עוד הרבה אחרים פשוט מדהימה. אני יודע שזה משהו אישי שמופנה נגדי ונגד הצרפתיות אבל אני בכל זאת אני אנסה לענות לך בצורה עניינית.

ופעם הבאה אל תשאל את אותם שאלות שוב ושוב כי אנחנו פשוט טוחנים מים ואני מרגיש שאני חוזר על עצמי.

 

לא היה לנו טעם לבדוק את המתחרות, אנו פשוט לא מעוניינים בהם.

וכן, בין השאר אנו מעוניינים להמשיך את השושלת הארוכה ואם יורשה לי, המפוארת (בכל זאת שושלת הידרופנאומטית זה לא שושלת יפנטומטיות).

מלבד זאת, אתה מכיר את התחושה הזו שאתה רואה רכב מסויים ואתה פשוט יודע שאתה רוצה אותו? ואני מתכוון ממש ממש רוצה אותו. זאת התחושה שהייתה לנו ולא היה טעם להתנגד לה. אני יודע שבטח מאוד קשה לך להבין על מה מדובר כי אתה דיי אטום לדבריי, אבל תתאמץ.

 

פאסאט CC וסופרב- אחלה מכוניות, לא מתאימות לנו.

אם כבר הייתי פוזל לאיזשהו כיוון זה לאלפא 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה שיהיה במזל.

 

מתנצל שהטרדתי את הוד מעלתו בשאלות קשות. בפעם הבאה תכתוב מראש שאתה מבקש שרשור של שירי הלל.

דווקא לא אמרתי מלה רעה על הרכב, שאלתי שאלה לגיטימית שגם אחרים שאלו, אבל בסדר, הבנתי. השיקולים שלכם

הם לא רציונליים אלא אמוציונליים וזה כל מה שרציתי לדעת, ואני גם מכבד את זה : כפי שאמרת,לפעמים אתה רואה רכב ויודע שאתה רוצה אותו. (או רואה רכב ויודע שלעולם לא תקנה כזה)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תשובה יפה איציק..אך כהנדסאי אלקטרוניקה אני קצת נוטה לפקפק בחידושים האלקטרוניים האחרונים.

אני דווקא חושב שברגע שנכנסת אלקטרוניקה עדינה לתמונה (כמו חיישני גשם שעובדים על קרן אינפרה-אדום או לייזר או למשל החיישנים האלקטרוניים של השמן,לחץ האוויר והבלמים)-מתחילות לצוץ בעיות רציניות.

 

תשובה אחרונה בעניין כי נתבקשנו לא להמשיך לפתח כאן שירשור אמינות;

אני לא יודע על סמך מה אתה מבסס את דעתך (וזה בסדר, כי מהצד שלך כהנדסאי אלקטרוניקה דברים נראים קצת אחרת, אבל מה לעשות שהלקוחות היום מחפשים כמה שיותר פיצ'רים במוצר אחד ? עיין בערך "טלפון סלולארי" ו "IPHONE" באנציקלופדיה הקרובה אליך :p) אבל מניסיוני האישי ברכבי PSA, גם אני וגם הקולגות טרם נתקלנו במשהו סיסטמטי לא תקין בחיישן גשם\תאורה, חיישני לחץ אויר בגלגלים או דברים שהפוטנציאל תקלות שלהם גבוה מאוד.

מפתיע ? האמת שכן. ב 4.5 שנים האחרונות החיישני גשם שהחלפתי היו אך ורק כאלה שיד זגג נגעה בהם לאחר החלפת שמשה. טרם החלפתי אפילו אחד שהתקלקל. כמו כן חיישן לחץ אויר בגלגלים - רק כאלה שנשברו ע"י פנצ'רמעכרים בזמן פירוק צמיג (מה גם שאורך החיים של הסוללה של החיישנים הללו נעה באיזור ה 3-5 שנים בממוצע, ויש כאלה שגם מעל 5 שנים בשקט).

 

בסך הכל הכללי, יש מעט תקלות בחיישנים כאלה ביחס לפוטנציאל האדיר שיש לזה להתקלקל.

איפה יש יותר תקלות ? בעיקר בנושאים של זיהום אויר, שם היצרנים כל כמה שנים נאלצים להדק חגורות חזק יותר ולהוסיף עוד ועוד חיישנים למערכות בשביל לעמוד בתקנות החדשות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל ,למיטב הבנתי לא נסעת בסיטרואן עם מערכת הידרופנאומטית .

אייל, למיטב ידיעתי אתה נוהג בVAGית השלישית ברצף ופוזל לכיוון הרביעית...

איך זה שלקנות רק פולקסווגן זה רציונלי אבל לקנות רק סיטרואן זה אמוציונלי?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...