רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
שלום הייתי מעוניין לדעת אם מישהו יודע האם סוכנות פולקסווגן מצמידה את מחיר הרכבים ליורו או לדולר? הזמנתי את השירוקו ואני מתלבט אם לחכות או לא, כשהייתי בשתי סוכנויות ושאלתי על אפשרות הוזלת המחירים בעקבות הירידה החדה של היורו לשתיהן היתה את אותה התשובה שפולקסווגן מוצמדים לשער הדולר ולא ליורו, מישהו יודע אם יש אמת בדברים? והאם כדאי לחכות עם ההזמנה, מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 927 צפיות
אני שומע הרבה שיותר מושבניקים עוברים טסס ראשון. אתם חושבים שמושבניקים עוברים טסט ראשון יותר מעירונים ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איפה ניתן למצוא ציפוי לחלונות באזור השפלה? רחובות - נס ציונה - רמלה ? אני מדבר על ציפוי לחלונות מקדימה (70%) , לא ציפוי הזול מאוטודיפו שלא שווה הרבה .. תודה מראש לעוזרים ..
הודעה אחרונה מאת barbus, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השאלה היא כזאת- נגיד ויש לי רכב אטמוספרי והתקנתי לו טורבו איך(ואיפו) אני מעביר אותו טסט עכשיו?
הודעה אחרונה מאת SpinDr, -
שלום לכם, לאחר שסוף סוף הוחלט על אוטו: (תודה רבה על כל העזרה!) גולף 1.6 DSG גימור TRENDLINE עכשיו היום הזמנו ושילמנו מקדמה, בחרנו צבע שחור, אבל אז הסתכלנו באינטרנט והוא לא מחמיא לאוטו. איזה צבע מומלץ?(יש לציין שהמראות שחורות, הידיות שחורות, והאוטו עם טאסות) חשבתי על הכחול-כסוף(בהיר) שלהם. או על הכחול הכהה. דעתכם? אריאל
הודעה אחרונה מאת hagaii, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 990 צפיות
האים יש אונו טורבו 5 דלתות? הגיוני? תודה מראש. עידו
הודעה אחרונה מאת asaf123456, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, בשנת 2001 קניתי רכב מזדה יש 2 באדם פרטי. ברישיונות הרכב לא רשום בסעיף הערות על בעלות קודמת גם בעל הרכב טען בפניי שהרכב פרטי. מכרת את הרכב לפני שנתיים לבחור צעיר. הבחור מתקשר אליי שלשום ואומר שהוא השבית את הרכב וחברת הביטוח מחזירה לו סכום מתחת למחירון. הבחור בדק וחברת הביטוח טוענת שהרכב היה שייך לחברה(יד ראשונה). עכשיו החור רוצה לתבוע אותי על הסכום שחייבים לו. 2500 ש"ח האם לא אמורים לרשום ברישיון הרכב בעלות קודמת? אשמח לתשובות..
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת noam_m, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ככתוב בכותרת. למשל : יום קיץ חם, הכביש לוהט וכך גם הגלגלים, יש השפעות חיוביות \ שליליות על האחיזה? (אם בכלל)
הודעה אחרונה מאת Az, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אמורה להגיע באפריל ולעלות בסביבות 150k link גם למיוגן יש אחד link ביצועים לא ספורטיביים במיוחד,אבל פוזה לא חסר. ושאילה,איך היא מתנהגת? לדוברי יפנית: link
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.hnn.co.il/gallery10389.html מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רב. קודם כול תודה רבה על העזרה.לעניין עצרה אותי בצד רכב משטרתי (המסחרית הגדולה). השוטר טען בפני, שהתפרצתי לכיכר בלי להפעיל איתות, ובלי להסתכל לפני.כמובן שהוא בדק את הרשיון שלי, ושל הרכב.ואז שאל על העברות קדמות וכו.לאחר מכן, הוא הלך לחזרה ל"זינזנה" .וחזר כעבור 5 דקות, ואמר אתה יכול לסוע. ואז הוא הוסיף העברתי את הפרטים של המקרה לקצין, (או דרגה גבוה אחרת לא סגור) והוא יחליט עם לתת דוח או לא. עכשיו לשאלות: 1)השוטר ניסה להפחיד אותי?או שיש משהו בדברו (לתת לקצין להחליט). 2)יכול להיות שבגלל שהשוטר היה "בזינזה",אז לא היה לו דרך לתת לי דוח?ובגלל זה הוא החליט לעביר את המקרה לקצין? 3)מהו גובה הקנס, על אי איתות בכיכר +התפרצות?. תודה רבה לכם .
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 19.2 אלף צפיות
שלום רב, שבוע טוב לכולם. לפני כשעה קלה (מוצ"ש) הבחנתי שמחר הוא היום האחרון לבצע רישוי ברכב שלי (תוקף עד 16.5.10) ברישיון החדש שהגיע בדואר, כתוב תחת תנאים והגבלות כי "הרכב מעוקל" הרכב הוא של אמי, ואין שום סיבה שהוא יהיה מעוקל "פתאום", שכן ברישיון הקודם הוא לא היה מעוקל ודבר לא השתנה מאז. מה הנוהל בנושא הזה? האם לשלם את האגרה בכל זאת, ללכת לבצע טסט כרגיל ולאחר מכן לדאוג להורדת ההערה מהרישיון? אם לא לשלם לפני הסרת הטעות, לא אספיק לעשות טסט מחר, יהיה אפשרי להגיע למכון רישוי ביום שני (17.5) ולא יהיה עם זה בעיות? כמו כן, מה זאת אומרת בכלל רכב מעוקל? תודה לכם , אקווה לתשובות מהירות עוד הלילה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
ה GTR הזאת פשוט מדהימה. עולה חמישית מה LFA אבל נותנת פייט. הקטע הכי מעניין הוא שבקרוב (בתקווה רבה) יהיו כאלה בארץ.
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אני יודע שהשאלה שלי היא קצת מוזרה, אבל אני חייב לדעת איזה דגם הגולף הזאת בדיוק, אם זה אפשרי בכלל , ואם לדעתכם שיפרו אותה או משהו? או שהכול מקורי? מבחינה חיצונית כמובן.....אני לא מבין כלום בנושא הזה, אבל אני יודע שאני רוצה אחת כזאת בדיוק.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
שלום. בתיאור המשקלים המותרים לרכב, ישנה חלוקה בין היתר למשקל מותר על כל ציר בנפרד. כיצד ניתן לדעת האם המשקל שהעמסתי נופל על ציר קדמי או אחורי? אני מניח שמה שאני מציב לפני הציר הקדמי, יחשב כמשקל על הציר הקדמי ומהשיונח אחרי האחורי, יחשב כמשקל על האחורי. כיצד יחושב שמשקל שיונח בין הצירים (או על גג הרכב למשל)? בנוסף, כשאני מניח משקל על ציר מסויים, החלק השני אמור להתרומם מעט, האם זה נחשב כמשקל המופחת מהציר הזה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם שמתי לב שהרכב (הונדה סיוויק 08) צורך יותר דלק בקיץ לפי המחשב. אוטו שימוש, בלי מזגן לצורך בדיקה. בחורף הרכב עושה כ 7.1/ ל100 בממוצע. ובתקופה הזאת כ 7.8/100 בממצוע. מבחינה הגיונית זה צריך להיות תקין, מכיוון שבטח המערכת קירור והכל פועלות יותר מכיוון שחם בחוץ. האם ההשערה שלי נכונה? יש איזה הסבר או משהו? תודה [=
הודעה אחרונה מאת Step, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
יש לנו מכונית עם תיבת הילוכים אוטומטית. שמתי לב שיש שני הילוכים(אני חושב שהם נקראים הילוכים) נוספים מתחת ל- drive. עד כמה שאני מבין, אלו בעצם שני הילוכים נמוכים יותר מההילוך של drive. כלומר, אם אני מבין נכון, אפשר להניח ש- drive זה הילוך 4 ו- 5 באוטו עם תיבת הילוכים ידנית ואילו שני האחרים, אולי מחליפים את הילוכים 1,2,3 באוטו עם תיבת הילוכים ידנית. אני צודק? שמתי לב גם שכשאני נוסע במהירות גבוהה בירידות מירושלים למשל, אם במקום ללחוץ על מעצור הרגל, אני מוריד את הידית לאחד מתחת ל- drive פתאום האוטו מקבל מן מחסור באוויר שכזה ומתחיל להשמיע רעשים כאילו הוא אומר לי: "עזוב אותך גבר, שחרר לי". המהירות אמנם יורדת, אבל האם זה משהו תקין, שלא הורס את המכונית? בשורה התחתונה,…
הודעה אחרונה מאת siera83, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רציתי להבין שיש לי 3 עבירות ואחד ממהם 6 + 6 נקודות כלומר פעמיים ללא רשיון לרכב, וכמובן חידשתי אותו . אבל איך הוא כ"כ משפיע על קורס נהיגה מונעת או בסיסי, לא כ"כ ברור לי . ואני מאוד מצדיק שיש לי 4 נקודות על עבירה אי ציות לתמרור "עצור" . ובסה"כ יש לי 16 נקודות, אבל 12 נקודות ללא טסט (רשיון לרכב) איך זה כ"כ משפיע עליו? הבעיה שאני לא יודע איפה לגשת לקורס נהיגה מונעת, הם לא נתנו לי מספיק פרטים להגיע למקומות . ואני באזור ראשון לציון, מי שיודע איפה המקום שעושים בו קורס נהיגה מונעת, אני ישמח מאוד, תודה רבה ושבת שלום לכולם, דניאל . נ.ב לנהג עד 3 שנים, הוא יצטרך לעשות נהיגה רענון ואני פטור מזה אם עשיתי את הקורס נהיגה מונעת?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/05/12/asi-infiltrates-porsche-cayenne-territory-with-lexus-lx570-invad/
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
-
- 22 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
או איך שלא תסתכלו על זה ה-Carrera GT של העשור השני... פורשה תחשוף בקרוב אב-טיפוס של מכונית ספורט העונה לשם 918 Spyder (העיצוב בבסיסו נלקח מדגם המירוצים הפופולארי של פורשה ה-RS Spyder). המכונית תהייה היברידית ותציג ביצועים גבוהים, מעבר לזאת, המכונית תהייה קלה במיוחד כאשר חלק מהמכונית תהייה עשוייה מקראבון במטרה לקבל ייחס משקל-כוח גבוה. עוד פרטים תחשוף פורשה בתערוכת ז'נבה.
הודעה אחרונה מאת .:BMW:., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קיבלתי היום דוח בסך 1500 שקל ו10 נקודות על מצלמה שעברתי באור אדום מחודש ספטמבר 2009 דבר ראשון לא קיבלתי דוח ראשון בסך 1000 שקל קיבלתי ישר את הקנס המכופל מפני שלא שילמתי בחודש 2 כך רשום דבר שני לא קיבלתי מכתב בעבר על הקנס הזה חוץ מהרגע. הבנתי שהייתי אמור לקבל מכתב רשום ואכן לא קיבלתי הפעם זה הגיע אליי היום לתיבת הדואר דבר שלישי מה אני עושה בקשר לזה האם אפשר לבטל כזה דבר זה היה בחודש ספטמבר אני מאמין שהכביש היה רטוב צילמו אותי על הקטנוע מה אני יכול לעשות בנידון מניסיון שלכם תודה ו
הודעה אחרונה מאת מישה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פעם ראשונה שאני רואה. על הכביש מקרית אונו לפתח תקווה (דרך רבין). הפלאפון לא מצלם משהו בחושך, ובטח לא בתנועה, אבל זה מה יש. מישהו כבר ראה כזאת בארץ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום. יש לי מאזדה 3 שנת 2005 אני מעוניין לקנות מדבקות של בערך 50% (אולי אפילו יותר) לחלונות מאחורה ומשהו יותר עדין לחלונות מקדימה... רציתי לדעת אם מישהו מכיר מקום שיכול למכור + להדביק את המדבקות במחיר סביר באזור תל אביב ,רמת גן ,גבעתיים. תודה רבה לכל העוזרים תומר :-)
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
התקשרה בחורה נחמדה להציע לי להשתתף במבצע חד פעמי (כזה שקורה רק כל כמה חודשים) על רכב חדש. תשאלתי אותה לגבי הבנתה במט"ח וההשלכות שלו על ענף הרכב. מסתבר שכנראה צ'מפיון מייצרים את הגולפים כאן בארץ בבני ברק, כי מה שאפשר לקבל (לטענתם) על GTI חדשה זה 3000 שקל הנחה. שימו לב, האוטו היה אמור לעלות 170 אלף שקל בשלב הזה. הוא הגיע לארץ בתמחור של 200K ושער יורו 5.7 (כלומר עלות צרכן של בערך 35 אלף יורו). כרגע היורו מסתובב סביב 4.9. ולא רק זה, אלא שהם אפילו העלו את המחיר מאז ב5K. הלך רועי לקנות GTI: 80 אלף הלכו לש"ס 60 אלף הלכו לצ'מפיון ורק 70 אלף הלכו לבסוף לקארל ודיטריך שעמלו שעות על עיצוב ריפודי המשבצות ומימוש דיפרנציאל בתוכנה. לא תודה. זו רק דוגמא, אני בטו…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מזל שזה וולוו כי תא הנוסעים לא נפגע. http://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת gil, -
-
מי לדעתכם(דעתכם,לא דעת משרד המשטרה או הרישוי) הוא הגורם המרכזי ?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 0 תגובות
- 596 צפיות
מדריך ליצירת פנסי אנג'ל אייז באימפרזה 2007 מדהים! מקס
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
הקיץ כבר פה, ותהיתי האם חלון שמש בגג משדרג את הנסיעה באוטו? כאלה שכבר יש להם, האם יש הבדל משמעותי מרכב בלי? וכאלה שעשו, על איזה הוצאה מדובר? האם זה מצריך שינוי ברישיון?
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכם! אנחנו רוצים לקנות את ה308. מחר כנראה שנלך לקנות. מה אפשר להוציא מהיבואן? טיפולים? תוספות מסויימות? בנוסף היום היינו בנסיעת מבחן על ה308 בשביל אמא שלי. היום יש לה C4 אמא שלי אמרה שאין קפיצה גדולה מול הC4. ולא התלהבה כ"כ. שאלה לי אליכם: האם יש אוטו עד 120K שיש הבדל גדול בין הC4 אליו? או שכולם באותו דרגת נוחות וכד'? אריאל
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
