רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, בעוד כשבועיים אני צריך לקבל את הרישיון שלי בחזרה, לאחר פסילה של חמישה חודשים. האם אני יכול לקבל את הרישיון שלי חזרה בלי טסט ותאוריה מחדש? או שאני יצטרך לעשות הכל מחדש? ד"א במכתב שרשום את גזר הדין לא מצויין שצריך לעשות רישיון חדש אלה רק את השלילה וגם השופט במשפט לא הזכיר משהו כזה.אם מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא שלי אני יודה לו מאוד.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 992 צפיות
יש לי את מספר הרישוי של הרכב, ומסיבה כזו או אחרת אני ממש חייב לבדוק מי הבעלים של הרכב. חייבת להיות דרך כזו, אין לי בעיה לשלם על זה. מישהו מכיר דרך כלשהי?
הודעה אחרונה מאת ליבמן, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן אנשים מבקש יעוץ בהשכרת רכב, רציתי לקנות אבל עקב שיקולים כלכליים החלטתי להשכיר לחודש, סטודנט בן 23 רכב רצוי מאזדה 3 או מיצובישי לנסר החדשה מצאתי מחיר הכי זול בסט קאר 3300 למאזדה 3 ו3550 ללנסר החדשה האים יש אפשרות להתמכח? הבנתי שיש תנאים מיוחדים לבעלי עסק, אני הולך לפתוח עוסק מורשה בעוד חודש אז לא יודע עם זה מתאים.
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 914 צפיות
שלום לכולם, אשמח אם מישהו יוכל לתת לי תשובה חד משמעית בנושא עקיפת מספר רכבים בפעם אחת בכביש דו-סטרי בעל נתיב אחד לכל כיוון. למיטב הבנתי אין שום תקנה בחוק שהופכת את העקיפה למסוכנת או בלתי חוקית... האם הדבר נכון? דוגמא למצב כזה היא נסיעה בכביש הערבה כשלפני 2-3 משאיות שלא שומרות מרחק זו מזו ונוסעות במהירות 70-80 קמ"ש, האם מותר לי לעקוף את כולן יחד? כמובן בתנאי שיש לי מספיק שדה ראיה ואני לא מסכן אף אחד אחר במהלך העקיפה.. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4 אלף צפיות
היום עוצר אותי שוטר לבדיקה שגרתית (פעם ראשונה שאני נעצר עם הרכב הזה), בודק את מספר הרכב ומגלה כי אסור להשתמש בו על פי צו איסור שימוש. הוא טוען שהבעלים הקודמים ביצע עבירה בשנת 2009 ובגינה נאסר השימוש ברכב. אם זה משנה, העבירה היא עקיפה שלא כחוק. הוא לקח לי את רישיון הרכב ואני אמור להתייצב אצל קצין וגם יש לי זימון למשפט. עכשיו, הרכב נקנה בסוף מרץ 2010. גם אם העבירה בוצעה בסוף 2009, עברו 3 חודשים מינימום מיום ביצועה. איך יכול להיות ש-3 חודשים אחרי המשטרה לא החרימה את הרכב או איך בכלל השאירו לבעלים הקודם את הרישיון רכב עם השימוש בו אסור? איך בכלל הרכב עבר טסט ואיך בכלל לא הופיעה שגיאה בעת ההעברת בעלות, כל זה אני לא יודע. ברור מאליו שהדבר לא היה ידוע לי, וזה הטיעון הי…
הודעה אחרונה מאת yyakuzaa, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
זאת שאלה של אידיוט אבל מגיל הרשיון ועד היום (10 שנים) לא נהגתי/החזקתי רכב אוטומט. בגלל שחברה שלי ש"מתקשה" לנהוג על גיר ידני ושנינו נוהגים באוטו קניתי רכב אוטומט (סוזוקי איגניוס). נראה לי הגיוני שברמזור של כמה שניות להחזיק עם הברקס וברמזור ארוך להעביר לניוטרל כדי לשמור על הברקס וכדי שהמנוע לא ילחם בעצמו ובברקסים. בקיצור אשמח לתשובה בעניין
הודעה אחרונה מאת Yossi Azaria, -
שחרור GPS מהמכס 1 2
מאת shlomimas- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
קיבלתי מכתב מהמכס לבוא לשחרר GPS שהזמנתי מ-DEALEXTREME המוצר בשווי של 80$ אני אמור לשלם על זה מע"מ? אני צריך לדפיס את הקבלה ולהביא? להביא משהו נוסף? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת s3t, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
יום כזה עוד לקרה לא אחד פעמים עצרו אותי משטרה פעם אחת שהתפרצתי למעבר חציה ופעם על מהירות וזה רק היום ולא עבר שעתים מאחד לשני יש לי שתי הזמנות לבית משפט ומחר פגישה עם קצין משטרת פתח תקווה רציתי לשאול מה אני יכול לעשות בשביל כמה שפחות להיסתבח , נהגתי במקום 50 על 100 תגיבו אם יש למישהו הצעה אני ישמח תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 621 צפיות
אחרי האודיסאה שעברתי עם הוולוו ועם המוסך, חזרתי למוסך הקודם שבו טיפלתי (גאנם את נעמה). זה מוסך מורשה של דייהטסו והפסקתי לטפל שם האוטו כשמכרתי את האפלאוז. הבעיה היא שהם הודיעו לי היום שהם פשטו את הרגל אז אני צריך מוסך חדש. יש המלצות? חייב שיוכלו לטפל בוולוו ישנה. בפיאט כל קוף יכול לטפל.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מקרה הזוי,היום בבוקר הדוור מסר לי דוח חנייה עם המספר של המכונית שלי שלטענת הדוח חניתי בחיפה ברחוב תל חי בשעה 11:00 בבוקר בתאריך 19.1.10 ,יש לציין שמעולם לא הייתי בחיפה בתאריך הנ''ל וגם לא בסביבתה .התקשרתי למוקד של עיריית חיפה במטרה לברר את פשר הדברים לאחר 20 דקות על הקו אחת הנציגות שלהם ענתה לי בקושי ולאחר בירור שארך זמן מה מסתבר שהדוח שגוי והפקח טעה במספר הרכב שלו הוא רשם את הדוח וכתב את שלי במקום ,הנציגה בדקה במחשב את צילומי המכונית שלה ניתן הדוח וראתה שזה בכלל לא אותו מספר הרכב ,לדבריה עכשיו אני צריך לשלוח טפסים לבקשה לביטול ואת כל הפרוצדורה המרגיזה הזאת (ולא אין אפשרות לבטל דרך הטלפון) עכשיו השאלה שלי למה אני צריך לבזבז זמן על השטות הזאת?והאם אפשר לתבו…
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המצב כזה הביטוח נגמר ב 1.7 אני טס ל כ 3 חודש ב בתחילת אוגוסט . אין לי כוונה לעשות ביטוח לתקופת נסיעה (חובה ו ג) . האם יש אופציה להעריך בחודש ביטוח שנתי האם מישהו התנסה בזה ? כי אחרת אני אצתרך לחיות חודש בלי רכב (אבוי לי). לפני שאני מתקשר לסוכן ושואל אני פשוט רוצה לשמוע אם מישהו כבר התנסה בזה. תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 10 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
בימים האחרונים נאלצתי להרכיב את הרזרבי ( בפעם הראשונה ) ושמתי לב שישנה מדבקה צהובה המתריעה על הגבלת מהירות בנסיעה איתו עד 80 קמ"ש . הענין הזה מוזר לאור העובדה שמידות הצמיג הרזרבי תואמות את הצמיגים הנעולים ברכב 205\65\16 יש למישהו הסבר להגבלה הזו .
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה יותר חסכוני? האם זה נכון שנסיעה עם מזגן וחלונות סגורים יותר חסכונית מאשר נסיעה עם חלון פתוח? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
מכירת מנוע
מאת amirxt- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ברצוני להחליף מנוע וגיר ברכב שלי, למנוע יותר חזק, השאלה היא האם אני יכול למכור את המנוע שלי כרגע בכל צורה כלשהי? אשמח לתשובות
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- 1 תגובות
- 639 צפיות
אני בתהליך של קנית רכב, ואת הרכב שלי אני רוצה להקפיא. הבעיה היא שהמוכר יתן לי את הרכב רק בעוד 2-3 שבועות, ועד אז אני אצטרך לעשות כבר טסט לרכב. ישנה אפשרות לעשות טסט רק למשך חודש? ובכך בעצם לא לשלם את ה2000 ש"ח אגרה של הרישיון?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 775 צפיות
לא מזמן הייתי מעורב בתאונה, את נסיבות התאונה אני מעדיף לא לתאר כרגע. שני הצדדים לא מוכנים להודות באשמה וכבר פנינו לחברות הביטוח שלנו. הנזק שנגרם לרכב שלי הוא קטן עד לא משמעותי (תיקון הנזק יעלה לי עד 1,000 ש"ח). בזירת התאונה ראיתי על הרכב הפוגע כי הוא היה ניזוק עוד לפני שהיה מעורב איתי בתאונה ושאלתי את הנהג אם זו תאונה ראשונה שלו, התשובה שלו הייתה שהוא עבר עוד תאונה שבוע לפני כן אך התעקש שלא הייתה באשמתו. כעת חברת הביטוח שלו שלחה לי מכתב בו אני נדרש לשלם לו נזק בשווי טוטאל-לוס המסתכם ב- 4,000 ש"ח! הרכב שלו הוא איזו גרוטאה בשווי 5,500 ש"ח (לא אציין את דגם הרכב, אך הוא ישן). אין לי צל של ספק שהוא מנסה לתפור עליי את התאונה הקודמת שלו, ולא ייתכן שפגיעה קטנה בפח שלי…
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי רשיון משנת 1993 ובמזל טוב קיבלתי את הדו"ח הראשון שלי ( כניסה באין כניסה בירושלים- 6 נקודות -500 ש"ח) הייתי מעוניין האם ניתן להמיר את הדו"ח באזהרה ואם כן הכיצד? תודה
הודעה אחרונה מאת francis_r, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
איך אני מנקה את המגנזיום מכל הג'יפה שיש עליהם? נסיתי מלא ספריים ושום דבר לא עוזר,ניראה כאילו ישתמשו במסיר שומנים לפניי האם יש דרך לנקות את זה?
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
יש ברשותי רכב לחלקים שרובו מבחינה חיצונית שלם כולל מנוע בפנים, מלחץ כזה או אחר אני נאלץ להפטר מהרכב - ז"א לזרוק אותו לפירוקיה כלשהי. האם יש מישהו שאפשר לפנות אליו שיבוא ויפנה את הרכב בעצמו ללא תשלום כלשהו?
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סטיב סאטקליף מלא התלהבות מהGTO החדשה. תנו לי רק לשמוע את המנוע הזה, מספיק לי... http://www.youtube.com/watch?v=cV-O4RWcSHM&hd=1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת oferh, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מסוכנים לסביבה: http://news.walla.co.il/?w=/2/1671932 פוגעים בבטיחות: http://cars.walla.co.il/?w=/4703/1170456 .
הודעה אחרונה מאת gilmizrahi, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
מה נשמע? היה לי ויכוח עם חבר ורציתי לשמוע עוד דעות. היה לנו ויכוח נניח ויש לי סכום לקנות רכב חדש מהחברה עם הנילונים אבל אפשרי לחסוך את ירידת הערך ולקנות רכב שנמצא רק שנה-שנתיים על הכביש עם ק"מ נמוך... רציתי לדעת בכמה ירידת ערך של אוטו חדש מהחברה גדולה מירידת ערך נניח שאתה נחשב היד ה2 כבר של הרכב.. נניח והירידה לא גדולה בהרבה ויש לך אפשרות לקנות רכב חדש אז עדיף? אני יודע שגם תלוי בדגם רכב וכדומה אבל אני רוצה לשמוע עוד דעות.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 36 תגובות
- 10 אלף צפיות
תשווק ב 2012
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מאוד מתעניין במכוניות עם גיר רגיל , ורוצה להבין בדיוק איך כל העסק הזה עובד. אני אכתוב את מה שהבנתי מכל מה שקראתי עד עכשיו ואם יש לי טעיויות תקנו אותי. אזז ככה : המנוע עובד ונותן סיבובים לתיבת ההילוכים שנותנת את המהירות לגלגלי האוטו. סיבובי המנוע עוברים לתיבת ההילוכים מהpressure plate דרך הקלאץ' ואז לתיבת ההילוכים. עכשיו השאלה היא : מה השינוי שמתרחש כאשר מנתקים את הקלאץ' מהpressure plate וכתוצאה מכך רק אז אפשר להחליף הילוכים ? או , למה אי אפשר להחליף הילוכים בלי ניתוק הקלאץ' מהpressure plate ? כמובן אם זה לא עובד ככה אז השאלות לא רלוונטיות ואשמח אם מישהו יתקן אותי .
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
אני לא אחד שמרבה לקרוא עיתונים לכן הרבה פעמים יצוא שאני מפספס מבצעים על רכבים. מכיוון שכעת אני מחפש רכב חדש אשמח אם תוכלו להפנות אותי לאתר או לכל דבר אחר שבו אני אוכל להתעדכן על כל המבצעים הקיימים באותו רגע בשוק. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת 2avrham, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בוקר טוב.הולנטיין הגיע סופסוף אליי + מסך נפרד לאחר שהזמנתי לפני כשבועיים מ-EBAY.אין לי ממש מושג איך לכייל אותו ואשמח להדרכה והכוונה.ה"פ יתקבלו גם בברכה.תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 888 צפיות
ערב טוב,מישהו יודע מי היבואן או איפה אפשר לרכוש את מוצרי החברה(אגזוזים) Supersprinat,אשמח להמלצה .
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- 1 תגובות
- 891 צפיות
שלום, היום בצהרים אני רוכב לי על הקטנוע שלי ברחוב שיש לו 2 נתיבים עם פס הפרדה באמצע, אני מתקרב לצומת לפתע בלא הודעה מוקדמת יוצא נהג טנדר שחנה בנתיב השני נגד כיוון התנועה, (כלומר כשהוא בא לחנות הוא חצה פס לבן) ופשוט נכנס לי לנתיב כשלי אין בכלל לאן לברוח. (שוב חצה פס לבן) איך שהוא יצאתי מזה רדפתי אחריו וצעקתי עליו, התגובה שלו עוד יותר עיצבנה אותי: "אתה כזה קטן לא רואים אותך במראה". סתם בא לי לשתף אותם מהמקרה הזה. פרצופו של הנהג הישראלי.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
רנו פתחו קבוצה בפייסבוק, "רנו לא רואה מוסך". החלטנו כמה חבר'ה במועדון רנו להלחם בהם ולנסות להוריד את מחירי הטיפולים המופקעים. הנה מה שכתבתי להם בפייסבוק: שלום שלכם קרסו היקרים. ברשותי רנו קליאו ספורט 2001. רכב נהדר. חבל רק שטיפול 120,000 עולה כמעט 12,000 שקל כולל מע"מ. שתים עשרה אלף. אפילו מנהל מוסך מורשה רנו היה בהלם כשהוא שמע את זה, ואמר שבטוח יש טעות. עוד מעט אני צריך להחלי, מותחן לרצועת אביזרים. למה זה עולה לי 1360 שקל לפני מע"מ?! זה כולה קפיץ ומיסב. יפה שאתם פותחים קבוצה בפייסבוק, אבל קודם כל תפסיקו לגבות מחירי חלקים מופקעים על רכבי רנו ספורט. מה שאתם לא מבינים, הוא שכל בעלי רנו ספורט מכירים אחד את השני. כולנו מגיעים לאירועים מ…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום הזמנתי את הפולקסווגן שירוקו היא תגיע רק בעוד כמה חודשים, עכשיו השאלה אם תהיה הוזלת מחירים משמעותית בעקבות התרסקות של היורו, היום הוא עומד על 4.8, קראתי כתבה בממון שצ'מפיונס ייצאו במבצעים בקרוב, אך בגלל שהשירוקו זה לא גולף ויש לו ביקוש האם זה יתפוס גם לגבי הרכב הנ"ל. מה אתם חושבים ?
-
