רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 972 צפיות
שלום לכם, כפי שבוודאי רובכם יודעים, בקיץ(יולי אוגוסט) אמור להגיע שילוב של מנוע+גיר לC5. המנוע הוא 1.6T 156HP. הגיר הוא של איסיין, 6 הילוכים. פה בארץ אמרו לי שזה לא אמור להגיע, שלחתי מייל לבריטניה, אמרו לי שלא מתוכנן גיר אוטמטי ל1.6T. אז מתי באמת זה הולך להגיע? אם זה הולך להגיע? אריאל
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
- 1 תגובות
- 815 צפיות
*אם התרד לא קשור לפה אז בבקשה תעבירו אותי לפורום הטוב. שלום, אמא שלי מתחילה לעבוד בתל אביב ורוצה לדעת כמה דלק=כסף "נשרף" בכל נסיעה. מהי הנוסחא? האם זה זה, איפוס הטריפ -> נסיעה לתל אביב -> לחלק את הקילומטרים של הנסיעה בצריכת הדלק לקילומטרים [ 1/10 כמדומני ] -> מה שנשאר להכפיל ב 6.7 ש"ח - ליטר אחד ? האם זה נכון? תודה, איתי
הודעה אחרונה מאת shuy, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם, הדיון הזה היא לגבי היבואים והשיקולים שלהם לעשות יבוא של מכוניות על. כאשר שומעים בכלל את הרעיון של יבוא סדיר של מכוניות על לארץ מיד מגיעות התגובות "מה יש לעשות עם זה בארץ?" "מי ירכוש את זה?" "החברה סתם תפסיד" וכו'... עכשיו בואו ניקח לדוגמה את אוודי, שפתחה בצעד הנועז הזה והחליטה להביא אלינו את הR8, עד היום נרכשו כמה R8? בערך 8 לא ככה? אומנם זה לא כמות כ"כ גדולה, אבל בואו לא נשכח שהם מרוויחים על האוטו הזה יותר, בואו ניקח לדוגמה את הA8 שלהם, המכוניות עולה כ600 אלף שקל, ככה שכל R8 שקונים, כאילו קנו מהם 3 A8, שזה אומר שזה כאילו הם מכרו עוד 24 יח' של A8, שזה לא רע. ובואו לא נדבר על הפרסום שהם קיבלו רק מזה שהם הביאו את הR8 לארץ, שזה פרסום אדיר, ברגע ששמעו …
הודעה אחרונה מאת edan82, -
איך בדיוק הESP עובד? 1 2
מאת Peg7-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אפשר הסבר?יש לי מאזדה 3 חדשה עם ESP,אני לא מרגיש הבדל ממש עם האחיזה,האחיזה טובה בפניות במהירות גבוהה,אבל מה קורה עם אני נוסע ממש מהר בפניות?הESP אמור לעבוד?במה עוד הוא יעיל?תודה על ההסבר.
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
-
- 1 תגובות
- 852 צפיות
בתאריך ה- 30.4 פג תוקף הביטוח שלי, באותו היום כבר עברתי לחברה אחרת. לאחר שעברו כמה ימים החלטתי שאני מעוניין לעבור לחברה אחרת. השאלה שלי היא האם אני יכול להפגע מכך בצורה כלשהי? חששתי שאולי מבחינת העדר התביעות אני אהיה בבעיה (סוכן הביטוח הקודם שלי הלחיץ אותי שעליי להתחיל ביטוח חדש במועד פקיעת תוקף הביטוח הקודם אחרת העדר התביעות לא ייחשב). מודה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מידי פעם נפתח כאן שירשור על מישהו שקיבל דו"ח וחושב שחנה כחוק. פעם אחר פעם מסבירים פה שלצבע המדרכה אין משמעות ומה שקובע זה התמרור. רצ"ב שתי תמונות הממחישות שבזמנים מסויימים אסור לחנות בכחול-לבן וכן שמותר לחנות באדום-לבן. בפעם הבאה שמישהו חונה ורואה מדרכה צבועה, כדאי ללכת לבדוק מה בתמרור.
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
-
- 6 תגובות
- 998 צפיות
אני רוצה להתקין מערכת למיגון הרכב (מפני גניבות) וכרגע לרכב שלי אין שום מיגון, הרכב שלי הוא פיאט פונטו והחלונות לא חשמליים, איזה אפשרויות יש לי? כמה זה יעלה? והאם יש אפשרות לביטוח מקיף על הרכב הזה שהוא שנת 2000. והאם זה כדאי או משתלם זה לא שיקול (ביטוח מקיף) השאלה היא רק אם זה אפשרי. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת meteorzi, -
- 0 תגובות
- 763 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1671093 משתלם להחזיק גם דו גלגלי אחד לפחות לנסיעות בעיר ? בעד או נגד, מסקרן לשמוע את דעתכם . באיזה נפח הייתם בוחרים למשימות בפריפריה ? האם לדעתכם מעבר נשים עובדות לדו גלגלי יכול לצבור תאוצה ?
הודעה אחרונה מאת siera83, -
פעם ראשונה שאני רואה רמזור עם מנגנון כזה (לא בארץ):
הודעה אחרונה מאת BarMan, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
בגלל חלק במכסה מנוע שאינו מעוגן כראוי, ויכול להתנתק בזמן נסיעה. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3885503,00.html
הודעה אחרונה מאת avi333, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
www.audi.co.il על ידי חברה מטורקיה..למה אאודי?
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! הזמנתי לפני כשבועיים מאזדה חדשה, הסוכן אמר שצפי ההגעה של המכונית לארץ הוא סביב התאריך 9.5 . האם ישנה דרך לאתר את האונייה שמביאה את המאזדות על מנת להיות בטוח בתאריך? כמו כן רציתי לשאול מה הוא האורך של סובארו אימפרזה 2006 גרסאת 4 דלתות? (ניסיתי לגגל אבל לא מצאתי..) תודה מראש, אבי.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום..יש לי שאלה לגבי השכרת טרקטורונים (אני מקווה שזה מתאים לפה).. אני מעוניין להשכיר עם כמה חברים טרקטורונים עכשיו יש כאלה שיש להם רישיון ויש כאלה שעדיין לא רציתי לדעת אם אתם מכירים מקום במרכז הארץ שמשכיר טרקטורונים ללא הצגת רישיון ? ואפשרות לנהיגה חופשית ללא טיול מאורגן? אם כן אשמח לקבל מידע ושוב מקווה שזה מתאים לכאן...
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין להתקין ברכבי נורה דמוי קסנון, שתיתן את האור הכי לבן והכי חזק,וכמובן שתהיה חוקית. ביצעתי חיפוש, קראתי הכול.אבל לכול בן אדם, יש דעה משלו, ולא הבנתי כלום. אז שאלת ה100 היא: איזה נורה תיתן את הגון הכי לבן ותעבור טסט? ולא תסנוור נהגים אחרים PHILIPS DIAMOND VISION או CRYSTAL VISION או בכלל osram אוו בכלל שיש חברה אחרת? בבקשה ממנהלי הפורום לא לנועל, אני מקווה שמהפוסט הזה תצא תשובה חד משמעית! תודה רבה וסליחה שהנושא חוזר על עצמו אבל מישהו חייב לעשות סדר בבלאגן
הודעה אחרונה מאת tictac, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רובנו מכירים את המירוץ - קואסט טו קואסט הכי מטורף בעולם. http://www.gumball3000.com/ אני הייתי הולך על ויירון - גם שימושי, גם נח וגם מהיר... מה לדעתכם הרכב האידאלי למירוץ הזה?
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
טוב אז כפי שציינתי בחלק מהשירשורים האחרים בנושא החלטתי ליסוע לרינג קצת אחרת, בסוזוקי סוויפט. הרבה קולות נשמעו ודעות ולכן החלטתי לשתף את פרטי הנסיעה כמו גם פרוט עלויות מלא. אשמח להתייחס לשאלות או הערות כיוון שאת כל הדברים כבר כתבתי בפורום STI אני פשוט מעתיק את הדברים לפה כך שאם משהו לא ברור אני אתקן בהמשך חגי. נתחיל עם תמונה מהקרוסל : תונים יבשים 124 כ"ס 1000 ק"ג מהירות סופית 197 קמ"ש באקטים OMP או SPARCO חגורות 4 נקודות. דוושות אלומיניום. רפידות משודרגות - דיסקים סטנדרטים - אין דעיכה בבלמים גם בביצוע 4 הקפות רצוף - ניסיתי וזה לא פחות ממדהים. צמיגים TOYO 888 סמי סליק - אחיזה ביבש - מעולה. בולמים סטנדרטים - קפיצי הנמכה -…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
סובארו B4 2006
מאת edl__7- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי במחירון יד 2 שיש כמה דגמים 150 כ"ס ו165 כ"ס האם בכל הדגמים של ה-165 כתוב מאחורה 165 והאם כולם 4X4 חיפשתי ברשת תאוצות 0-100 לגבי הדגמים האלה ומצאתי בילבול (150 כ"ס עושה 0-100 ב-6.2 שניות) לדעתי לא הגיוני תישפטו אתם
הודעה אחרונה מאת locus, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אתמול השלמתי את העברת הבעלות על האיביזה והיא נלקחה ממני, אז החלטתי לכתוב סיכום קצר על התקופה שלי איתה. לאחר שהחלטתי שהגיע הזמן לעבור מדו"ג לאוטו, לקחתי מהחברה שעבדתי בה אז קורולה ליסינג 2005 לבנה (לא היתה אופציה אחרת). את הקורולה באמת שנאתי. מכוערת, שמנה, עגלה ואוטומטית. אחרי חודשיים נמאס לי והחלטתי לחפש לי רכב שיותר יתאים לצרכים שלי - קטן, ידני, יפה ולא יקר לאחזקה. החזרתי את הקורולה, חזרתי לדו"ג וחיפשתי אוטו. לא הייתי נעול על שום דבר ספציפי, הסתכלתי על 206, פולו, איביזה, פונטו, יאריס TS ולאחר כ 4 חודשים מצאתי אותה: איביזה 2003 "ספורט", יד 1, 43000 ק"מ. נפגשתי עם הבעלים (בחורה שהכרתי), סגרתי איתה על בדיקה וכו' והעיסקה התבצעה מהר מאוד אחרי זה. האיביזה מבחינתי היתה הר…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
יצאנו קצת לצלם את הרכב היום , מה דעתכם ? ותודה רבה ל - TM Photography
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 3 תגובות
- 856 צפיות
לאחרונה אחד מהשכנים החליט לעצב לי מחדש את הטמבון. הביטוח נתנו לי רשימת פחחים שאוכל לבחור מהם אחד: מדינה זאב הטורים הצומת המרכבה האומן אייל חי אבי זליג המרכב איציק חי ההבדל הכספי בין פחח מהרשימה לאחד שלא הוא 1000 שקל יותר בהשתתפות וחוסר ברכב חלופי. אשמח להמלצות תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Yossi Azaria, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בגלל שאני מכור להגה וכרגע יש לי תקופת מלווה ואין לי אוטו לנהוג עליו אפילו עם מלווה אני רוצה ללמוד את כל חלקי המנוע ואיך הכל עובד... אני לא רוצה דרך האינטרנט כי אחרי ישיבה של שעתיים מול המחשב מתחיל קצת לכאוב לי הגב , אז ברצוני לרכוש ספר. תמליצו לי בבקשה על ספר טוב ולא יקר תודה
הודעה אחרונה מאת hellth, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש חנות כזאת?
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 1 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום, אני רוצה שאבא שלי יקנה בשבילי רכב ואני לא יכול להיות נוכח בעת העברת הבעלות. לפי מה שהבנתי אני צריך את הטופס הזה: http://www.mot.gov.il/wps/pdf/RISHUI/YipuyKoahPrati.pdf לחתום עליו ולהביא ת.ז שלי לאבא שלי. כל זה מספיק או שצריך לעשות עוד משהו? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
האם ה-DSG יעורר חיים ב-1.6 הוותיק? זאת השאלה... מאז ומעולם הייתה הגולף הקומפקטית המועדפת עלי, למרות מחירה הגבוה. את הגולף המדוברת קיבלתי בנסיבות פחות נעימות וציפיות גבוהות לא היו לי, בעיקר בגלל יחידת הכוח הוותיקה ששוכנת בחרטומה. "קל אוטו" הפקידו בידי את המפתחות ואצתי רצתי אל הכלה. הגיע הזמן לבדוק ולראות האם ה-DSG מצליחה לגרום לשינוי מהותי מול התיבה הקודמת. ראוי לציין שהרכב נמסר לידי ועליה 700 ק"מ בלבד. ניילונים נצפו מכסים את תאורת הפנים ושאר מקומות זניחים - שנשכחו. כמובן שהיה ניחוח חריף של "חדש" מסתכלים סביב סביב: התאכזבתי מהעובדה שהיא לבנה, זה פשוט לא הולם אותה - ועוד בגרסת הבסיס. מראות שחורות, ידיות שחורות וטאסות די סתמיות בעיצובן. מעט …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
להזכירכם במאי 07 החלה שנת המודל 08. האחד קנה את הרכב מההסוכנות במחיר הנקוב: 111K ש"ח. מחירו של הרכב כיום במחירון יד2: 90K. במחירון של לוי יצחק כמה אלפים יותר, אבל בואו נניח כרגע שהיום, כעבור 3 שנים הוא מכר במחירון. כלומר עלות הרכב עצמו ל3 שנים היתה 21K ש"ח שהם 580 ש"ח לחודש בלבד! ביטוח מקיף וחובה ל 3 שנים: ~14K ש"ח (מניסיון אישי לרכב זה) דלק ל3 שנים בחישוב 15K ק"מ לשנה: 45K ק"מ = 4.5K ליטר ולפי 6.5 ש"ח לליטר = 30K ש"ח. 3 טיפולים שנתיים במוסך מורשה = 2K ש"ח. 3 אגרות רישוי = 4K ש"ח. סה"כ שילם הבחור עבור אחזקת הרכב לפי הסעיפים הנ"ל 71K ש"ח ל3 שנים. השני לקח את הרכב מהליסינג וכל חודש הורידו לו 3.5K מהברוטו. אני לא רוצה להכנס כאן לחישובים כי בשביל זה יש מ…
הודעה אחרונה מאת eyalgrossman, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם. תמיד עניין אותי מה הרכב הכי מתאים ליום החתונה? אני מתמקד ברכבים שנמצאים בארץ, גם אם יש מספר קטן מהם. לא רכבי אספנות ולא לימוזינות. אשמח אם כל אחד יביע דעה. תודה
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
דו"ח איגוד יבואני הרכב שהתפרסם היום (ב'), מראה כי ברבעון הראשון של השנה נרשמה עליה חדה של 35%, במספר המכוניות החדשות שעלו על הכביש. מאזדה ממשיכה להוביל את טבלת מותגי הרכב הנמכרים בישראל. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3884330,00.html
הודעה אחרונה מאת ronmag, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, השאלה בכותרת,חיפוש באתר שלהם לא עזר לי כ"כ http://www.nardi-personal.com/page.php?sid=undefined&pageid=PHOME001
הודעה אחרונה מאת U-re, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רשכתי היום רכב משנת 93,והתברר לי כי אני מחוייב על פי חוק להדביק את מחזירי האור המעצבנים הללו, שאלתי היא,האם יש אלטרנטיבה? האם ישנו היתר להתקין מנורת בלם מרכזית במקום המדבקות?
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ערב טוב. השתחררתי לפני ארבעה חודשים מצה"ל. אני חושב ברצינות ללכת ללמוד הנדסאי מכונות-מכמת רכב במכללת עתיד. כל הנושא הזה מאוד מסתורי, מצד אחד אני מאוד רוצה ללמוד את זה ולעסוק בתחום הרכב, מצד שני אני לא רוצה שנתיים ללמוד ולקרוע את התחת ולמצוא את עצמי שם גריז על ברגים כעוזר למכונאי או משהו בסגנון. בפורום אין באמת הודעות רלוונטיות לנושא. מישהו פה יכול לשפוך אור על הנושא, במה אפשר לעסוק בסיום הלימודים? לאחר הלימודים אפשר ישר לגשת לבחינות לשמאות ולניהול מוסך?(מסיימים את הלימודים עם תעודת מכונאי סוג2 ודיפלומה של הנדסאי רכב) איך הלימודים עצמם מבחינת קושי והיקף הידע לגבי כל מה שקשור ברכב? ובכללי שאמח לשמוע תגובות לגבי המקצוע והלימודים עצמם.
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
