Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גורם השפעה נוסף וחשוב מאוד לדעתי...

 

רכב עם לוגו מאחור נחשב היום לסוג של סמל סטטוס של מעמד הביניים.

כל אחד רוצה לראות ולהראות ברכב חברה כי זה באיזשהו מקום מעיד על הצלחת הקריירה שלו (עזבו שזה ת'כלס לא רלבנטי לכלום ואין קשר בין רכב חברה למעמד מקצועי).

הנ"ל נכון בעיקר בארגון כמו חברת הייטק שבה לאחוז גבוה מהעבודים יש רכב צמוד, בדינמיקה של ארגון כזה מי שנכנס לחניון העבודה בבוקר עם רכב הנושא את לוגו החברה הוא שונה ממי שנכנס ברכב פרטי, רחמנא ליצלן רכב פרטי לא חדש.

 

לא כל השיקולים הם כלכליים גרידא.

אני רואה את זה המון, הרבה אנשים שהתרגלו לרכב ליסינג פשוט פיתחו פוביה עמוקה מרכישה, התעסקות ומכירה של רכב פרטי. הפחד כה עמוק שהם מעדיפים לשלם עוד כמה מאות שקלים בחודש בשביל השקט הנפשי.

 

 

אני דווקא מנהל בחברת הייטק ואין לי שום בעיה להכנס לחניון עם רכב פרטי ולא חדש - רכב החברה אצל אישתי :-)

אבל אתה צודק במה שאתה אומר בעיקר כשמדובר על מהנדסים צעירים שכיף להם להרגיש שהם "נכנסו להייטק" ולמען האמת לחלק גדול זו הזדמנות מעולה לנהוג ברכב חדש שלא היו קונים כי אין להם את הסכום (רק סיימו לימודים) והם ממש לא רוצים הלוואות ומימונים, תן להם לחיות היום.

 

אני חייב להגיד שהשקט הנפשי הוא גורם מכריע, מי שלא נהנה מלטפל ברכב רואה בזה יתרון גדול.

אתה שם את המפתח בבוקר, הרכב חוזר אחרי טיפול, טסט וכולי.

יש בעיה, טלפון קטן ויש רכב חלופי, אין עיסוק במכירה ביד 2 בסוף התקופה.

שטיפות רכב חינם.

עכשיו שלא תבינו לא נכון, הכל מגולם במחיר שאנחנו משלמים אבל בעצם מקבלים בנוסף קצין רכב שמטפל בכל הדברים האלה ומעין ארוחת הכל כלול.

רוב חברי מחזיקים עדיין רכב ליסינג אחד (לעומת שניים בעבר) למרות שלרובנו זה לא ממש משתלם (עושים פחות מ 20 אלף ק"מ בשנה) אבל אנינו עדיין משלמים את ההפרש הכלכלי כדי לקבל ראש שקט ולחסוך את הזמן.

 

אני חייב לציין שקיימת דגרגציה עם הזמן של רמת הטיפול ברכב וחברות הליסינג חוסכות עוד ועוד על צימגי זבל , טיפול במוסכים שלהם ולא במורשים ועוד.

נתן.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא בחר בשנת דגם 2008 שזה שנת השינוי של המחירון והיא מכסה יותר משנה וחצי...

...

...

בנסועה נמוכה ליסינג לא משתלם, בנסועה בינונית נכנס אלמנט חופש הבחירה והשליטה בהוצאה (לטובת הפרטי) מול הנוחות והשקט בליסינג. בנסועה גבוהה צריך להתאמץ מאוד שפרטי ישתלם.

 

תודה, השכלתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני עברתי מרכב ליסינג (10 שנים) לרכב פרטי לפני שנתיים.

כיום, עלות רכב ליסינג בחברה שלי הוא 3700 ש"ח נטו.

אני לא ממציא סכומים, ועובד שאומר לי שהסכום גבוה מדי, אני מראה לו שהוא לא מכניס בונוסים, קרנות וכו'.

3700 ש"ח - נטו.

 

ברכב פרטי אני בוחר את העלות החודשית - אני רוצא, אני נוסע יותר. אני רוצה לחסוך קצת - אז נוסע פחות.

לפחות האפשרות בידי, וכולנו מסכימים שהעלות החודשית העיקרית ברכב פרטי "לא טרנטה" היא הדלק, והטיפולים הנלווים לק"מ, ולא צמיגים כל 3 שנים או החלפת מנוע.

 

זהוא.

בשנתיים שיש לי רכב פרטי, ההבדל החודשי הוא בין 700 ל-1700 ש"ח בחודש, לטובת הפרטי.

שוב - המספרים נכונים לגבי, לגבי תנאי הליסינג במקום עבודתי, לרכב אותו רכשתי ולאופן שבו אני שומר עליו.

 

אייל

----

2003 סובארו אאוטבק 3.0L


×
×
  • תוכן חדש...