Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות: גולף 1.6 - DSG7.


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם ה-DSG יעורר חיים ב-1.6 הוותיק?

זאת השאלה...

 

מאז ומעולם הייתה הגולף הקומפקטית המועדפת עלי, למרות מחירה הגבוה.

את הגולף המדוברת קיבלתי בנסיבות פחות נעימות וציפיות גבוהות לא היו לי, בעיקר בגלל יחידת הכוח הוותיקה ששוכנת בחרטומה.

 

"קל אוטו" הפקידו בידי את המפתחות ואצתי רצתי אל הכלה. הגיע הזמן לבדוק ולראות האם ה-DSG מצליחה לגרום לשינוי מהותי מול התיבה הקודמת.

ראוי לציין שהרכב נמסר לידי ועליה 700 ק"מ בלבד.

ניילונים נצפו מכסים את תאורת הפנים ושאר מקומות זניחים - שנשכחו. כמובן שהיה ניחוח חריף של "חדש" :wink:

 

 

מסתכלים סביב סביב:

התאכזבתי מהעובדה שהיא לבנה, זה פשוט לא הולם אותה - ועוד בגרסת הבסיס.

מראות שחורות, ידיות שחורות וטאסות די סתמיות בעיצובן. מעט זולים, אתם לא חושבים?

לגבי העיצוב, קשה לטעות - גולף למהדרין. היא אינה יחודית או מלהיבה אלא שמרנית ומכובדת.

העיצוב לא ירטיט את עוברי האורח ולמרות זאת הם ימלמלו "גולף, אה"?

 

נכנסים פנימה ו...:

תא הנוסעים זועק "גולף" - אין מצב לטעות ולחשוב שמדובר בתא נוסעים של רכב אחר. ההרגשה נעימה ומכובדת יותר מאשר בדור היוצא (החמישי).

המתגים במקומם האידיאלי, החומרים נעימים למגע והתחושה הכללית איכותית להפליא.

בגרסת הבסיס, תא הנוסעים מתבסס על שלל גווני האפור כהה והשחור - והתחושה קודרת (כיאה לגרמנים). לי למדתי לחיות ולאהוב את הכהה (והקודר) על פני הבהיר (וה"חי") - רגיל מהפביה. כמובן שיש שיתלוננו ויגידו שזה מוגזם.

רמת גימור בסיסית?

אל תתבלבלו, אומנם היא בסיסית בסעיפים מסויימים, לא מבחינת איבזור - 7 כריות אוויר, חשמול מלא (חלונות/מראות/חימום למראות), בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם יציאות מיזוג ליושבים מאחור, ציפוי עור במקומות הנכונים (הגה/ידית הילוכים/בלם יד), מערכת שמע הכוללת נגן MP3 ו-8 רמקולים (לא תלהיב את האודיופיל המצוי אך תספק את חובב המוזיקה המצוי) ושלל בקרות למיניהן (ESP - מתנתק חלקית) וכדומה.

האיבזור מכובד בהחלט ורק אותם הדברים הקטנים (שצויינו קודם לכן - מבחינת אסתטיקה) מעט מציקים וגורמים למילה "זול" לרוץ אי שם במחשבות.

תאורת הדרך מעולה - תודות להוספת תאורת "אור יום", המחזקת משמעותית את התאורה בלילה...

 

זה הזמן להניע:

את המנוע כולם מכירים - הוא איתנו (עם VAG, ליתר דיוק) זמן רב (מידי).

מודרני הוא לא: 8 שסת' והספק סביר של 102 כ"ס - לא המתכון לטיפוס עצבני במעלה הסל"ד וגם לא המתכון לזריזות יתר.

בעמידה הוא מטרטר כדיזל והיו רגעים שחשבתי לצאת, להציץ ולראות שאכן מדובר במנוע בנזין - ולא TDI.

זכרוני מתמקד אי שם בעבר, בימים בהם המנוע המדובר שודך לתיבה הקודמת (6 הילוכים "קונבציונלית").

ימים עברו, דברים השתנו, הוא הוצא לפנסיה והיום ישנה תיבה רובוטית כפולת מצמדים - מצויינת: DSG7. אין ספק שזאת התיבה הרובוטית הטובה ביותר בה נתקלתי.

רצה במוחי שאלה האחת - האם ישנם הבדלים משמעותיים בין התיבה הישנה לחדשה. מיד נגלה...

יצאנו יחד ממתחם צ'מפיון (אי שם בבני ברק...) עם הפנים לכיוון עזריאלי - לביקור קצרצר אצל אלפא ופיאט (ששששש, שהגרמניה לא תשמע זאת ותעלב).

התנועה האורבנית צפופה והלוחצת מעלה נקודה מעיקה - DSG נוטה להשתהה בהעברות הילוכים, מעלה הילוכים מהר מידי (50 קמ"ש בהילוך 7. טוב לצריכת הדלק... ומעצבן בכללי) ולעיתים מתבלבלת וחובטת ממש. לא יפה ולא נעים.

סיימנו עם ביקורי הפתע והוחלט על החזרה הביתה - ממשיכים על איילון דרום לכיוון 431 ו... לנס ציונה. הביתה.

המילה WOW צצה לה יתר על המידה - המחט מראה 110 והגולף שקטה להפליא (למעט רעשי כביש זניחים) - מספקת את התחושה שהינך נוסע לאט יותר ממה שבפועל.

צריכת הדלק הייתה טובה למדי - נעה סביב 1:10 בתנועה עירונית ונעה סביב 1:14 בבניעירוני (בנהיגה אולטרא רגוע ושלווה :-)).

אתם תוהים איך הביצועים?

טובים מבעבר. ה-DSG סוחטת את המיץ מהמנוע הוותיק, מטרטר ועצל.

הגולף פחות נמרצת מקורולה רובוטית (של חבר) אך נמרצת יותר מאשר הפורד פוקוס.

השיפור קיים ומורגש - למרות שאינה חיית מיאוצים. שכחו מזה... :lol:

 

ובכביש המפותל...:

סיכמנו שהיא אינה חיית מיאוצים. איך היא בסיבובים? אממ...

הצחקתם אותה. הספיק סיבוב זריז בסופרלנד בכדי להבין שאינה מיועדת לזה - רכה, מתנדנדת וההיגוי קל/מנותק להחריד.

האחיזה טובה (ביחס לקורולה מקודם), למרות הגומי הצנוע (195/65/15) והאיכותי (קונטי' אקו קונטקט 3).

הופתעתי לגלות שהזנב די שמח ואפילו גרם לי מעט לחייך.

הגולף אינה נלהבת מנהיגה אגרסיבית או משעשועים כאלה ואחרים - ותאכזב את חובב ההגה. רוצים להנות? קנו את הגולף הנכונה - זאת לה מודבק תג GTI (או תג R).

תנו אותה לאמא - ושתיהן ישמחו.

 

זהו... נגמר הרומן:

קרוב לחודש ביחד ומעל 3000 ק"מ שנגמעו - והאמת? הצטערתי להחזירה. היא לא ריגשה אותי מבחינת נהיגה אך שאר המטלות בוצעו היטב.

היה נעים לשהות בה ולנהוג בה מרחקים ארוכים - השקט המפליא, נוחות הנסיעה הטובה (ציפיתי לנוקשות המאפיינת את רכבי VAG השונים), תא הנוסעים האיכותי והמרווח פנים.

הופתעתי לקבל רשימת אבזור מכובדת שכזאת במה שאמור להיות "בסיסי".

 

במהלך התקופה הזו - נשאלה שאלה אחת: האם היא מצדיקה את תג המחיר שלה. שאלה קשה. באמת.

ישנן מתחרות עדיפות מבחינת התמורה לכסף (אוקטביה 1.4TSI, למשל) וישנן מתחרות עדיפות מבחינת הנאה מנהיגה (פוקוס ו-3).

מצד שני, הגולף מחמיאה לנהג ולנוסעים - מפנקת אותם בתא נוסעים המרגיש מכובד ונעים משמעותית. כמובן שיש גם את עניין הסמל, המעיד על סטטוס שונה לגמרי. לי אישית זה לא "עשה את זה".

 

הגולף בגרסת DSG7 נמרצת וחסכונית מבעבר.

כרכב פרטי - הייתי ממתין לגרסת 1.2TSI, אשר תחליף אותה. נוטה להאמין שהיא תיהיה זריזה משמעותית, שקטה ונעימה יותר.

רכב ליסינג - אין ספק שהייתי בוחר בגולף. במידה והנאה מנהיגה פחות קריטית לבעליה.

 

וסוד קטן: אפילו אמא התאהבה בה- למרות הסמל המתועב אותה היא עונדת (ענייני עבר. שואה... נקודה רגישה לאימי) והתג מחיר הגבוה.

יש כאן שמועות על המתנה לגולף 1.2TSI... :wink:

 

אשמח לכל הערה/הארה שהיא.

המשך יום נעים ומהנה לכולם 8)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם לי יצא לנהוג על גולף MK6 בדיוק כמו זאת שהייתה לך :wink:

אפשר לומר שסיכמת את החוויה נכון.

אני הגעתי למסקנה אחת: 7 הילוכים זה יותר מידי. במיוחד באוטו חלש כזה!

תמיד אתה מוצא את עצמך בהילוך גבוה מידי וכדי להאיץ הרכב מוריד 1-2 הילוכים, ממש מרגיז.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרכב ליסינג לא היית בוחר בה כי היא בקבוצה 3, משמע לא רלוונטית לשועלי הליסינג למיניהם.

וגם ללקוח פרטי - במחיר שלה, עם כל הכבוד ל-DSG מתוחכם עם שבעה הילוכים, יש אלטרנטיבות הרבה יותר מעניינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיבזור הבסיסי כולל מערכת שמע עם מסך מגע אם זיכרוני איננו מטעני, האם ברכבים שמיועדים לליסינג או השכרה היא יורדת מרשימת האיבזור?

כמו שכבר נאמר, ברור שמדובר ברכב טוב, אפילו מאוד, אבל הפער בינו לבין המתחרות פשוט לא מציאותי ואני לא רואה את עצמי רוכש רכב בסיסי כשאני יכול לקנות דגמים אחרים ברמות גימור גבוהות בהרבה ועם מנועים חזקים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין לראות איך תיבת הילוכים dsg תשרוד ברכב השכרה :?.

 

מתי מחירים של ה-1.6 אוטמטיות עלו בצורה כזאת?

 

נכנסתי ליד2 וראיתי קורולה GLI ב-124000

פוקוס 1.6 טרנד X בסכום דומה וכנ"ל שברולט קרוז.

 

איך זה שאחרי ביטול של קבוצות רישוי אז המחירים עדיין דומים כלכך?!

 

כמה עלה לך לשכור את הרכב הזה?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבועיים הזדמן לי לקחת נסיעת מבחן על ג'טה 1.6 עם DSG. תכל'ס, מדובר ברכב זהה לגולף הזאת.

כמוך, גם אני הגעתי למסקנה שהתיבה הזאת מעלה הילוכים כמו מטורפת (הילוך שני כבר ב-15 קמ"ש) ואכן שבעה הילוכים זה הרבה יותר ממה שהרכב הזה באמת זקוק לו. מה שכן, זה לפחות מחלץ קצת זריזות מהמנוע העתיק והעצל הזה.

הג'טה, בניגוד לגולף, אינה מצוידת במערכת שמע מקורית ואף לא במחשב דרך. על בקרת אקלים מפוצלת או ציפוי עור להגה או לידית בלם היד אין בכלל מה לדבר. איכות הבניה אכן עושה רושם איכותי מאוד, אבל כפי שכבר נכתב, תמורת הסכום המבוקש תמורתה (איפשהו באיזור ה-120 אש"ח) יש חלופות הרבה יותר מעניינות.

בשורה התחתונה, מדובר ברכב סתמי למדי עם מנוע שאינו מצליח להתעלות, ואשר נקודת האור היחידה שלו היא ה-DSG, שגם הוא עובד בצורה לא טורדנית רק אם מפעילים אותו במצב S.

 

אגב, מה קרה שהגולף הזאת מלכתחילה הגיעה אליכם? איפה הפאביה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו גולף MK6 1.6, רמת ג"נריישן, עשינו כבר 30000 ק"ם עם הרכב, ההחלטה לחזור לגולף התקבלה אחרי אכזבה מקורולה ופיז"ו, המתחרה היחידה בזמנו היתה הסיוויק.

מסכים עם רוב מה שאתה אומר, מבחינת זריזות, הרכב זריז מאוד, הבעיה היא כח שנגמר מוקדם, יחסית למנועים אחרים שמוציאים את המיטב בסל"ד גבוהה, מבחינת ספורטיביות הוא די בצד השני של הסקאלה, בעיקר בגלל הרכות, אבל התוצאה היא רכב נוח להפליא, למרות מנוע הרועש (בעיקר בהתנעה כשהוא קר) בפנים שקט מאוד תוך כדי נסיעה.

צריכת דלק משולבת באיזור נצרת וקצת בחיפה (המון עליות), 12.5 ק"ם לליטר, די חסכוני בדלק, טיפול 15000 440, טיפול 30000 1100 ש"ח.

לרעי צוקרמן, MIKE ןCORSICA- מבחינת מחיר רכישה 130K, גרסת הבסיס ממוצבת מול מאגאן מאובזרת, קורולה GLI, יונדאי מאובזרת ומאזדה קומפורט, מחיר הרכב זהה לקורולה GLI, אחרי נסיון עם קורולה, אין לי ספק, אפילו הקטן ביותר, מה החבילה העדיפה, יונדאי ומאזדה זולות בכ 10K.

מבחינת הגירסה שלנו, אין שיקול כלכלי בעד, הרכב יקר בלפחות 15K ממה שאחרים מציעים, אבל אם אתה רוצה גולף אין הרבה מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה מעניינת מאוד, ובתור אחד שיש לו גולף 2007 אני יכול להגיד שגם בתיבת ההילוכים הקודמת העברת ההילוכים נעשית מוקדם מדי

 

 

לפני שבועיים הזדמן לי לקחת נסיעת מבחן על ג'טה 1.6 עם DSG. תכל'ס, מדובר ברכב זהה לגולף הזאת.

כמוך, גם אני הגעתי למסקנה שהתיבה הזאת מעלה הילוכים כמו מטורפת (הילוך שני כבר ב-15 קמ"ש) ואכן שבעה הילוכים זה הרבה יותר ממה שהרכב הזה באמת זקוק לו. מה שכן, זה לפחות מחלץ קצת זריזות מהמנוע העתיק והעצל הזה.

הג'טה, בניגוד לגולף, אינה מצוידת במערכת שמע מקורית ואף לא במחשב דרך. על בקרת אקלים מפוצלת או ציפוי עור להגה או לידית בלם היד אין בכלל מה לדבר. איכות הבניה אכן עושה רושם איכותי מאוד, אבל כפי שכבר נכתב, תמורת הסכום המבוקש תמורתה (איפשהו באיזור ה-120 אש"ח) יש חלופות הרבה יותר מעניינות.

בשורה התחתונה, מדובר ברכב סתמי למדי עם מנוע שאינו מצליח להתעלות, ואשר נקודת האור היחידה שלו היא ה-DSG, שגם הוא עובד בצורה לא טורדנית רק אם מפעילים אותו במצב S.

 

אגב, מה קרה שהגולף הזאת מלכתחילה הגיעה אליכם? איפה הפאביה?

 

אתה יכול לפרט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרכב ליסינג לא היית בוחר בה כי היא בקבוצה 3, משמע לא רלוונטית לשועלי הליסינג למיניהם.

וגם ללקוח פרטי - במחיר שלה, עם כל הכבוד ל-DSG מתוחכם עם שבעה הילוכים, יש אלטרנטיבות הרבה יותר מעניינות.

 

1. משום מה חשבתי שהיא בקבוצה 2. לא רלוונטי. צודק.

 

2. אין ספק שלא חסרות אלטרנטיבות שנותנות תמורה טובה יותר. לגולף יתרון בטיחות (הבטוחה ביותר בקטגוריה), תא נוסעים איכותי ונעים לשהייה (האמת שגם ל-308 יש תא נוסעים נעים ואיכותי) ובידוד מרשים (לא מצאתי בידוד שכזה במתחרות).

 

אלעד, הגולף נמסרה לי כרכב חלופי - בעוד הפביה נשארה במוסך בעקבות תקלה חוזרת.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה - אילו אפשרויות יותר 'מעניינות' כמו שנאמר פה, במחיר הזה יש ?(חוץ מנניח, האוקטביה)

הרכב מגיע מאובזר עד השמיים. אבזור שאין בשום רכב אחר שעולה בכמה עשרות אלפים יותר מהרכב הנ"ל.

נכון, המנוע אינו זריז יותר מדי וכו' אבל לאדם הממוצע הוא יספיק מעל ומעבר.

לדעתי, הרכב הזה הרבה יותר טוב ממשפחתיות אחרות כגון מאזדה 3, פורד פוקוס וכו' וכו'. אין מה להשוות בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לפרט?

לא צריך להרחיק לכת, אפילו המתחרות מבית יכולות להתמודד בכבוד מול הגולף - אני מדבר על סיאט לאון או סקודה אוקטביה. אם אתה רוצה לנדוד ליצרנים אחרים, קיה פורטה היא אופציה די מעניינת ואני אפילו עוד לא מזכיר את המתחרה מארץ המגף, שלדעתי מכה את הגולף שוק על ירך.

אלעד, הגולף נמסרה לי כרכב חלופי - בעוד הפביה נשארה במוסך בעקבות תקלה חוזרת.

מה קרה לה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. א. לגולף יתרון בטיחות (הבטוחה ביותר בקטגוריה), ב. תא נוסעים איכותי ונעים לשהייה (האמת שגם ל-308 יש תא נוסעים נעים ואיכותי) ג. ובידוד מרשים (לא מצאתי בידוד שכזה במתחרות).

 

א. רק בהגנה על הולכי רגל וילדים (בהבדל זניח). המגאן החדשה בטוחה יותר לנוסע מבוגר ולפוקוס ציון כמעט זהה. בכל מקרה

ההבדלים כל-כך קטנים שזה לא ממש שיקול.

ב. נכון, אבל ההבדל מפוקוס, 308 או אפילו מגאן לא משמעותי.

ג. שתי הצרפתיות והפוקוס מציעות בידוד לא פחות טוב, לפחות לא בהבדל משמעותי.

 

זה לא שהגולף רעה - מה שהופך אותה ללא משתלמת הוא התמחור של צ'מפיון מוטורס, שמנצלת את תמימות הלקוחות ואת תדמית

המותג כדי לגזור קופון שלא קיים בשווקים אחרים באירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה לא שהגולף רעה - מה שהופך אותה ללא משתלמת הוא התמחור של צ'מפיון מוטורס, שמנצלת את תמימות הלקוחות ואת תדמית

המותג כדי לגזור קופון שלא קיים בשווקים אחרים באירופה.

 

לא הייתי תמים כשקניתי את הרכב, ולא הרגשתי מנוצל (לא ע"י צ'מפיון לפחות)

 

רנו מאגאן מקבילה עולה 125K

פורד פוקוס מקבילה עולה 125K

גולף עולה 130K

 

4% זה פרמייה, לקרוא לה ניצול של לקוחות תמימים זה קצת דרמה מיותרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...