Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום צילומים - איביזה קופרה 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהימה. ג'אנט גדול יותר לטעמי יהרוס את הלוק שלה. את התמונה הראשונה אהבתי, חבל שלא שיניתם מקומות צילום.

תהנה וסע בדרכים טובות!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש יפה לטעמי! גם הצבע בדיוק הבחירה שלי.

אגב - בסוכנות אמרו לי שספציפית בקופרה הג'אנט מגיע בצבע אפור (הם קוראים לזה טיטניום), ובתמונות שלך משום מה זה נראה כמו צבע החישוק הרגיל, כמו זה שב FR.

אני רואה טוב או שזה פשוט שונה בתמונות ?

בכ"א, תתחדש ותהנה! 

פורסם

אתה רואה מצויין נשמה ,

הג'אנט באמת הגיע בטיטניום ואני צבעתי אותו לכסוף מיטלי כי זאת הבחירה שלי :)

פורסם
אתה מפספס את מהות הסאנ רוף הזה, וזו היא סירקולציה של אוויר ברכב ללא הפעלת המזגן בכל מזג אוויר, כאשר אתה פותח אותו אתה מיד מרגיש זרם אוויר מכוון פתחי המזגן, מה שחוסך הפעלה של מזגן או איוורור, ובכל אופן זה עדיין נותן הרגשה נפלאה של שמש על הראש אם זה מה שאתה חפץ. (בזכוכית כהה מיבלי לשרוף לך את הראש.

המנגנון פשוט בהרבה לכן סיכוי לנזילות קטן + גודל המנגנון נותן קצת יותר מקום ברכב משום שהוא קומפקטי יותר ולא דורש מה שמשאיר מרווח ראש לנוסעים.

 

ה"פטנט" הזה יכול לקרות לך גם אם תפתח חלון לכדי חריץ תרגיש את האוויר מהכניסות של המזגן [בגלל הפרשי לחצים ויצירת שאיבה מהחלון הפתוח , או שזה בעצם אפקט וונטורי ].:?:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

רכב מדהים!

וגם תמונות יפות.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

עם איזה צמיגים בא הרכב? (לא מידה, הכוונה לתוצרת ודגם).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שאלה נוספת לבעל הרכב:

האם מדבקת הכיתוב שעל קורת הגג בצידיי הרכב היא מקורית ומגיעה עם הרכב, או שזה משהו שהוספת בעצמך ?

פורסם
מדהימה, פשוט מדהימה. הצבע מחמיא מאוד.

וכמו שמישהו כבר אמר - יראה הרבה יותר טוב עם ג'נט יותר גדול (למרות שהנוכחי יפה מאוד).

רופ

משהו אחד שמפריע לי ברכב הזה - פשוט מגוחך שהסאנרוף לא נפתח אלא רק מתרומם קצת, אפילו בסאנרופים הכי פשוטים החלון נפתח כלפי חוץ (יונדאי גטס לדוגמה)

 

 

בכל רכב ניתן להרכביב סאנרוף כמו בגטס וזאת כי הגג הוא לא מקורי ונעשה בארץ .

 

ולבעלים של הרכב ,

מהיכן רכשת ?

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
שאלה נוספת לבעל הרכב:

האם מדבקת הכיתוב שעל קורת הגג בצידיי הרכב היא מקורית ומגיעה עם הרכב, או שזה משהו שהוספת בעצמך ?

 

מגיעה עם הרכב. גם בלאון אגב. אני בקשתי באופן אישי ביום המסירה, שיסירו לי את המדבקה וכך עשו.

 

מעדיף את הרכב נקי וחף מקשקושים. אוהב לראות אותו לבן, נקי, חלק למשעי. אבל זה רק אני.

 

:)

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...