רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 834 צפיות
בקרב העונים נכונה תוגרל טיסה - הלוך ושוב
הודעה אחרונה מאת gaditoyota, -
- 2 תגובות
- 938 צפיות
לאחרונה יצא לי ליראות הרבה מאזדות לאנטיס שנת 95 -98 והונדות וכל מיני מכוניות ישנות עים מיספר זהוי 60 +++ ++ עכשיו בדרך כלל למכוניות משנת 2006 בערך ישנם את ה 60 בסוף. אין מצב שהם יבוא אישי נכון ?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כמה עשורים אסרו על פרסום סגריות על מכוניות מרוץ. אז על מכוניות פרארי היה את הברקד של מלבורו. עכשיו הם החליטו להוריד אותו כי הם חשבו שזה מאוד אידיוטי. http://www.autoblog.com/2010/05/08/ferrari-nixes-barcode-from-f1-cars/
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, היום קרה לי משהו הזוי, ואין לי מושג מה יקרה מעכשיו.. עשיתי לרכב שלי טמבונים (קדמי ואחורי), אור כחול במספר האחורי, וליידים (השורת מנורות הכחולות) בפנסים הקדמיים.. הרכב ככה כבר כמעט שנה ועצרו אותי המון פעמים משטרת תנועה ולא אמרו לי שום דבר על זה.. היום אני נוסעת עצר אותי שוטר לבדיקה והתחיל להגיד שזה שינוי מבנה והאור הכחול לא חוקי וזה הורדה מהכביש! אמרתי לו שכבר שנה אני נוסעת ככה ואף אחד לא אמר לי כלום. החליטו להזמין בוחן תנועה, ואחרי שהתברר להם שאין כרגע בוחן תנועה (השעה הייתה 03:00) אז הם רצו לתת לי דוח 1000 שקל בסופו של דבר הוא אמר לי שאני חייבת לנסוע לחולון ולאשר את כל הדברים האלה למרות שהוא בטוח שלא יאשרו לי, וגם אמר שבחיים לא יעבירו אותי טסט ככה! וזה…
הודעה אחרונה מאת =Adi=, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, עד עכשיו הייתי מבצע את הטסט בצפון, אך כעת אני מתגורר באזור ירושלים. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מכוני רישוי הוגנים באזור - כאלה שלא מתחילים לנסות להפיל אותך על לוחית זיהוי תקינה או צמיג שיש לו עוד שנה... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 9 תגובות
- 4 אלף צפיות
אהלן חברים, אני כבר לא יודע איפה לחפש את הבאנדים האלו. אני לא מתכוון לבאנד מתכת רגיל עם הברגה שבדרך כלל קורע את הצינור אלא לבאנדים שנלחצים בעזרת כלי מיוחד בעלי וואגיות שונות בטוח יודעים למה אני מתכוון, שבשביל להחליף צינור צריך לחתוך את הבאנד המקורי. נצרף תמונה חנויות באזור הדרום יעזרו לי מאוד אם יש בכלל
הודעה אחרונה מאת moshedj2005, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
קבעתי עם מישהו להעביר בעלות על הרכב. קיבלתי את הכסף אך לא הועברה בעלות - נחתם זכרון דברים. עכשיו - הרכב התקלקל ומי שקנה את הרכב לא מוכן להעביר בעלות!!! מה ניתן לעשות? הרכב אצלו, הרשיון עדיין על שמי. מה קורה אם נעברות עבירות עם הרכב? האם ניתן להקפיא רשיון רכב או משהו בסגנון וכיצד? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 29 תגובות
- 5 אלף צפיות
תרו תרו עההה! הוסיפו תחנה חדשה לרשימה, והפעם מבית היוצר של חברת "פז"! לפני כמה ימים אחד החברים נקלע לצרה ונאלצנו למלא 2 בקבוקי דלק 98, התחנה הקרובה ביותר הייתה התחנה שברחוב הרצל 79 בראשון לציון ובגלל זה נכנסו אליה, השעה הייתה קרוב ל-02:00 בלילה ולכן לא היו מתלקים בסביבה, פנינו אל המוכר שיפתח את המשאבה, קירבנו את הבקבוק, הכנסו את הפייה ולחצנו על הידית... פתאום המונה מתחיל לעלות ל-8 שקלים, ככה סתם! ללא יציאה של טיפת דלק! שחררנו את הידית והמונה נעצר, לחצנו חזרה והמונה ממשיך לעלות ולא יוצא דלק! איזה רמאים! קראנו למוכר שיבוא ויראה איך המונה עומד על 9 שקלים ואנחנו עם בקבוקים ריקים, המוכר יצא המום, ראה שאנחנו לא מחביאים דלק בכיסים ונכנס חזרה לעש…
הודעה אחרונה מאת BioS, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 941 צפיות
הייתה אחת באיזור גבעת ברנר (כמעט מול בית חלומותי) ובפעם האחרונה שעברתי שם כבר לא ראיתי אותה. מה הפירוקיה הכי קרובה שעדיין קיימת באיזור? אני מחפש כמה פלסטיקים ושטויות לסיוויק...
הודעה אחרונה מאת Aviran_n, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ברצוני לדעת אם אני רוצה ליקנות רכב אך אין לו טסט שנה שלמה מה אני צריך לעשות על מנת לעשות לו אותו, הכוונה שלי אם ישנן בעיות כולשהן לעשות טסט מה עליי לעשות? לשלם הגרת טסט של שנה קודמת או שהרכב נחשב שירד מהכביש? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
- 2 תגובות
- 820 צפיות
שוטר שעומד בצד הדרך מחוץ לאוטו ומכוון אלייך אקדח, איזה סוג זה יכול להיות ? לייזר? לאקדח הלייזר אין מצלמה נכון? אז אם השוטר לא עצר אותך זה אומר שאין דו"ח?
הודעה אחרונה מאת אייל..., -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לילה טוב, החלטתי להעלות כאן את מה שקרה לי היום כאות אזהרה . תחנת "דלק" של דימונה גונבת 72 אג' בתדלוק 98 עוד לפני שהתחיל התדלוק,אומנם זה לא הרבה אבל עדיין זה גניבה. לילה טוב .
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יצא לי אתמול להתווכח עם חבר, שהחליט שהאוטו שלו זה האוטו הכי מתוחכם בעולם, ומי שיודע איך לטפל בו הוא גאון, בין היתר נשמעו יציאות כמו "לאוטו יש V5", יצא לי לחפש בגוגול ובconceptcarz.com ובויקיפדיה, בכל המקומות מצאתי שלאוטו יש V8, ולא מצאתי שום דבר שקשור בכלל לV5, אם אני לא טועה האוטו המדובר הוא לנד רובר דיסקוברי שנת 2000... ואם אנחנו כבר בעניין הצילינדרים, למה באמת הצילינדרים תמיד בוניים בזוגות ולא יכול להיות V5? אבל הוא טוען שכל הלנד רוברים הם כל כך מתוחכמים, שאפילו המוסכים של לנד רובר לא יודעים איך לטפל בהם, ויצא להם ללכת הרבה למוסך ולשמוע את התשובה "אנחנו לא יודעים איך לטפל בזה", איך זה יכול להיות שמוסך רשמי של לנד רובר לא יכיר את התקלות שיש באוטו? בנוסף גם נשמעה …
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=G-eiKYyVr2A&feature=fvst דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת אביחי א., -
וולוו 940, שנת 94', יד שלישית, 309,000 ק"מ... האוטו נוסע, אבל הגיר "הלך". היה כבר באבחנה מקצועית. שווי הרכב אם ממש מנסים למכור אותו (עם גיר תקין כמובן) 8,000-10,000 שקלים, במקרה הטוב. שיפוץ הגיר 4000 - 4500 שקלים (במקרה הטוב) - ולפיכך לא בא בחשבון. גיר מפירוק - מנסה לארגן, תלוי כמה עולה, בהנחה שגיר משיפוץ + עבודה זה סדר גודל של 2000 - 2500 שקלים, ובהנחה שהרכב צריך לעבור טיפול שגרתי של שמנים + פילטרים שיעלה נניח 1000 שקלים, (טסט יש עד ינואר 2011) ומתישהו צמיגים שיעלו עוד 1000 - 1200 שקלים, לא כדאי כבר להשמיד את הרכב (למכור אותו למגרש פירוקים) ולקנות אחד אחר? רק שתבינו את המחשבה, יש מספיק מזומן גם בשביל לקנות אוטו ב 150.0K, העניין הוא שנראה לי לא מוצדק לעבוד …
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קישור תהנו
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
היום בבוקר אבי יורד לחניון לרכב כדי לנסוע לעבודה והנה לתומו מה הוא מגלה? מגלה מי הם הישראלים האמיתיים ,דברים שיעשו אך ורק בארץ הנפלאה שלנו. בקטנה על הג'אנטים גם ככה הם מבוטחים, אבל בן אדם צריך להגיע לעבודה ובמקום הוא צריך להתעסק בדבר הזה. עצוב, באמת עצוב המצב שלנו. ** התמונות נמחקו מהשרשור לבקשת המשתמש **
הודעה אחרונה מאת talroze, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני צריך לקבל בימים הקרובים הונדה civic 1995 אוטומט 1600סמ"ק, ויש לי כמה שאלות: האם האוטו מהיר? האם הוא בולע דלק? מה אתם אומרים עליו, ככה, מנקודה כללית. עוד משהו, אני רוצה להשים לו אגזוז לחץ, אבל הרבה אנשים צחקו עליי ואמרו לי: מי שם אגזוז לחץ באוטומט?! אז מישהו אמר לי [סיפר לי] על פילטר פתוח, גם ישמעו סבבה, וגם זה טוב לאוטו, אז מה אתם אומרים? בבקשה תשובות, ואם עשיתי טעות, תתקנו אותי למה [כי] אני חדש פה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, התחדשתי אתמול בפיז'ו 206 XR שנת 99 ישנית 1400 אני לא יודע אם לשאול את זה בפורום ביצועים או פה אז סליחה מראש אם זה לא המקום. אני מחפש באזור צפון, חיפה, קריות ,עכו ,או כל מקום קרוב, מתקין מערכות מקצועי שיתקין בה את המערכת שלי מהאוטו הקודם. אני רוצה גם לעשות מושבים מעור או ציפוי עור, ולהחליף את הריפודים בדפנות של הדלתות לגם כן עור או ציפוי אז לכן אני מחפש רפד או כל איש מקצוע שעוסק בזה. בנוסף רציתי לשאול אם הג'אנטים באוטודיפו שווים משו? יש שמה זולים ונראים דווקא טוב. אם לא אז איפה את ממליצים לחפש? אפשר גם יד שניה. רציתי לדעת כמה כל העסק יעלה במידה והעבודה ברמה טובה. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת rodion25, -
- 2 תגובות
- 998 צפיות
לגסי יש אודי A3 ,ואמרו לו בחברה עדיף למלות דלק מסוג 98 . יותר בריא לרכב. האם הגולף אמור להיות אותו דבר? מה היתרונות ל98 על ה95 במקרה של הגולף? או שאין חשיבות.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1671049
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
טוב.. אז קמתי מוקדם היום בכדי לסיים את הצרה הזו. תחילה נסעתי ל"צמיג ישיר" ע"מ להחליף 2 צמיגים אחוריים, אחרי התלבטות בין כמה דגמים החלטתי על TOYO T1R ורכשתי רביעייה - אם כבר אז כבר. האמת עדיין לא נסעתי עליהם מספיק בכדי להתרשם סופית אבל מ30 הקילומטרים הראשונים אני מאוד מרוצה. לשם השוואה עד כה "נעלתי" זוג פירלי P6000 קדימה ודנלופ ספורט מקXX אחורה. בכל אופן משם נסעתי לדינמומטר בת"א. חוויה לא נעימה בכלל וכנראה שבמקרה שלי בפרט... ראשית חשוב לציין שהרכב סטנדרטי ואין בו שום דברים חריגים (עכשיו נגדיר חריג מהו...) הרכב עבר את כל הבדיקות כולל זיהום! אבל נכשל על האגזוז! מותקן על הרכב דוד אחורי של סברינג, אובאלי יחסית גדול אבל לא רועש, באמת שלא. משום מה החל…
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שילוב מושלם של תאוות בצע מצד היבואן עם הקמצנות הישראלית האופיינית, עכשיו לך תדע כמה רכבים מסתובבים בכבישים עם הבוסטרים מזוייפים... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3885749,00.html
הודעה אחרונה מאת gtv11636, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ישנה תחנה ברמת גן שאני מתדלק בה קבוע כל 3-4 ימים אם זה ברכב שלי או של ההורים. לעניינו, תידלקי בגולף שלי 56 ליטר, סוג דלק 98 בחיים לא הגעתי למצב שאני מתדלק 56 ליטר במיכל, הרכב ברשותי 5 שנים. במיכל היה בסביבות רבע מיכל , שווה ערך ל10 ליטר אני מאמין, וממה שאני יודע בגולף יש קיבולת של 55 ליטר במיכל הדלק. אם מישהו יודע במדוייק כמה הקיבולת בגולף וכמה קיבולת באאודי a8 3.2l אודה לכם מאוד. אגב הלכתי למנהל התחנה והוא אמר שייבדקו את המשאבות ויחזרו אליי, מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כל מי שנכנס לת"א בשנתיים האחרונות בטח שם לב לשבילי האופניים החדשים שהעיריה "בנתה" בחלק מצירי התנועה הראשיים. מי שלא מכיר, מצורפת תמונה להמחשה. לעניין עצמו- בתור רוכב אופניים מושבע אני מרשה לעצמי להגיד שהעצלות והקמצנות של עירית ת"א עוד תעשה בחיי אדם או נזקי גוף. במקום לעשות שביל מסודר על המדרכה מצאו איזה פתרון ביניים מטופש שלא עולה הרבה כסף אבל מאוד מסכן את כולנו. אני בתור רוכש אופניים לא ארגיש נוח לרכב בשביל כזה כאשר בכל רגע מישהו יכול לפתוח את הדלת הימנית שלו ולפגוע בי. למה השביל מסוכן? מסכן את הרוכבים מסכן את מי שיוצא מהרכב מצד ימין ולא צופה תנועה מהירה דווקא מימין לו (חוץ מכאלו שגדלו באנגליה, קפריסין וכו') מסכן ילדים שלא מודעים לסכנה, מבחינתם קטע…
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- 1 תגובות
- 744 צפיות
בעודי משוטט באתר שמתי לב שאני נתקל בהרבה מאוד חוות דעת של אנשים על המכוניות שלהם, ומנגד הרבה מאוד אנשים אשר מבקשים חוות דעת על דגם ספציפי, לכן חשבתי שיהיה מעולה אם מישהו "מהלמעלה" () יצור מערכת כלשהי אשר תאגד את כל חוות הדעת ותחולק לפי סוג הרכב, דגמים ותת דגמים, כך כל אדם אשר ירצה חוות דעת יוכל פשוט לדוגמא לבחור ערך פולקסווגן משם להמשיך לגולף ושם או שיפתחו כל חוות הדעת על גולף או שיהיה עוד חלוקה לדוגמא ל1.6,1.8 GTI וכו'. לאחר מכן כל משתמש אשר יחווה דעתו על רכב מסויים יוכל להוסיף אותו לאותה קטגוריה שהוא שייך לה.
הודעה אחרונה מאת Charge, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883774,00.html למישהו זה מפריע?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- 12 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברשותי מאזזדה 3 מליסינג כמובן.. האזעקה איזה מצפצפת בעת נעילת\פתיחת האוטו.. רק כשאר היה לי מצבר חלש לפני כמה שבועות היא ציפצפה בפתיחה\נעילה.. בפריצת האוטו היא עובדת.. אך לא בפתיחה או נעילה.. מה אני עושה?
הודעה אחרונה מאת shuy, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני נהג חדש וצעיר,עברתי לפני כמה חודשים באור אדום היה לי דוח 1000 שקל ו10 נק'. שילמתי את הדוח והכל בסדר עכשיו,עכשיו לפי מה שהבנתי בסיום ההתקופה של הנהג חדש(נשאר לי עוד 3 חודשים) ישלחו לי מכתב בדואר שאני יצטרך לעשות שוב תאוריה. לפי מה שהבנתי התאוריה הולכת להישתנות קורסים לימוד בקבוצות זה שמועה ? או שאכן מדובר באמת?. אם באמת זה יצא לפועל גם אני יצטרך לעבור את זה? או שאני יעשה רק תאוריה רגילה במחשב? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Anadrol, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
[יש לי] עוד חודש נגמר לי "נהג חדש", והיום שלחו לי מכתב שיש לי 3 עבירות. רשום לי, פעמיים הרשיון רכב פקע, משישה חודשים 6 נקודות, והעבירה שלישית זה אי ציות לתמרור 4 נקודות. יש לי 16 נקודות, מה אני יכול לעשות עכשיו? לא רשום לי איפה אני ילך [אינני יודע אנא אני בא], מה עושים במצב הזה?
הודעה אחרונה מאת edan82,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 801 אורחים (הצג רשימה מלאה)
