רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נפל לידי גיליון מאוד מעניין של אוטוקאר מאפריל השנה (לפני חודשיים) שיש בו מגה-טסט של 10 מכוניות שעולות עד כ-15000 פאונד (מה שאפשר לתרגם ל-140000-180000 שקלים בארץ) שכל תכליתן הוא - הנאה. המבחן נערך על המסלול ובכביש, ומפאת אורכו אכתוב כאן רק את המיקום של כל מכונית ונקודות חוזק וחולשה שלה: מקום 10 - סובארו אימפרזה 2.0R 15000 פאונד, 150 כ"ס, 1345 ק"ג, 9.6 שניות למאה. הרבה אחיזה ביציאה מהפניות האיטיות במסלול בזכות ההנעה הכפולה. לא מספיק ספורטיבית בסך הכל. רכה מדי והכי פחות מהנה על הכביש מבין כל המכוניות. שלושה כוכבים. מקום 9 - פורד פוקוס 1.8 zetec 15000 פאונד, 125 כ"ס, 1288 ק"ג, 10.3 שניות למאה. מנותקת באופן מפתיע על המסלול, מרגישה כבדה, היגוי חסר פידב…
הודעה אחרונה מאת Japanese Engine, -
-
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה שמעתי על פרוייקט חדש של השכרת מכונית לפי שעה/קילומטראג'. רציתי לשאול אם יש למישהו פרטים על זה או יצא לו להתנסות? מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Toothpick, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 21.5 אלף צפיות
יתרונות וחסרונות. מי יותר חזק? קצת הסבר.
הודעה אחרונה מאת talroze, -
מישהו בכלל משתמש בפונקציה הזו , מעניין אם אתם כן / לא משתמשים בבקרת שיוט.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
חבר קרוב מעוניין לרכוש Vw Eos ומתברר שלא ניתן לקנות כבק דרך צ'פיון! הדבר הגיוני? ניתן לעשות הזמנה מיוחדת? או שצריך ללכת על ייבוא אישי? אם כן, לאיזה סוכנות לפנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בטסט עדיף להיכנס לצומת שאני צריך לתת זכות קדימה בראשון ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
קומקום חשמלי לרכב 1 2
מאת eliranfk- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 15.3 אלף צפיות
ערב טוב איפה אפשר לקנות קומקום שמתחבר למצת ועובד על 12 וואט?
הודעה אחרונה מאת darkmanxxx, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מבקש את ערתכהם למי שיודעה. יש לי וולוו 940 gle שנת 95 מנועה 2300 לא טורבו. 1. שאני מתחיל לנסועה יש לי מין רטט באוטו ובאחלפת לאילוך שני יש לי מכה. במוסך אחד אמרו לי בקשר לרטט שזה דרישפט ואני החלטתי לעשות שיפוץ לדרישפט והחלפתי את התושבת שלו גם וזה לא עזר וןאחרי זה נאמר לי שאולי יעש בעיה בגיר ואחלתי עם הזמן להחליף גיר מיובא מיפן שעבר 56 אלך ק"מ וזה גם לא עזר עדין יש לי את הרטט ואת המכה בין החלפת ההילוכים ואני לא יודעה מה לעשות כבר וכמה אנשים אמרו לי שאולי יכול להיות שזה בגלל תושבות מנועה החלפיתי אותם גם לא עזר . 2.ועוד בעיה שהתגלתה עכשון בשבועה הזה נדלקת לי נורה על המד מהירות שנראת כמו אות ג בצבעה ירוק כתום קראתי בספר נרשום שם מערכה פליטה לא תקינה …
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם מותר לשבת 3 מאחורה ברכב עם יש לו רק 2 חגורות?
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 28 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה היית עושה מול חוסר הרגש של הגרריסטים לרכבים , http://www.youtube.com/watch?v=JIXy5d7bAik&NR=1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 2 תגובות
- 960 צפיות
שלום חברים, חודש הבא אני וחבריי נצא לרינג והוחלט לנצל את ההזדמנות (לטובה) ולעבור אימון והדרכת רינג. האימון וההדרכה מבוצעים ע"י דני G. לדני ניסיון רב בכל הקשור לנהיגה והדרכות ברינג (ובכלל), והיה לי הכיף לעבור עימו הדרכונת בנס הרים למידע נוסף על האימון וההדרכה - כאן. כל המעוניינים להצטרף - להגיד.
הודעה אחרונה מאת Liel17, -
- 11 תגובות
- 9 אלף צפיות
לפני כחודש בערך התחדשתי בטיוטה חדשה, ולרגל חגיגות ה1000 ק''מ הראשונים, הגיח ''זהג נהיר''() לתוך הטמבון האחורי שלי, בהיותי נותן זכות קדימה לילד במעבר חצייה. הדבר היחיד שניזוק זה הטמבון שהתקמט מעט, (הבלנו שלו יופי נימעכה מקדימה) היום קיבלתי הערכת שמאי שפסק לי טמבון חדש, השאלה האם אינני זכאי לירידת ערך, כאשר (שארצה לימכור) הקונה יראה שהטמבון הוחלף,יוריד במחיר(????) חוץ מכך למה אני עוד זכאי,בכל זאת עוגמת נפש ענקית,יומיים מוסך,טלפונים, וכאב ראש גדול מאד תודה לעונים האדיבים!!
הודעה אחרונה מאת Valve, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 92 תגובות
- 12.5 אלף צפיות
אוטוקאר בדקו שתי גרסאות של הגולף R - ידנית ו-DSG. אז מי מהן יותר קרובה לנתוני ההאצה של פולקסווגן? התשובה די ברורה, אבל הנה הסרטון לפניכם: http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. נ.ב: וזה רק אני והרמקולים שלי, או שהסאונד של ה-R (במיוחד בהתנעה) אנמי ודיזלי להפליא?
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- 7 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום לכולם: בקרוב עומד להפתח קטע בכביש 443 לתנועת כלי רכב פלסטינים, כאחד שנוסע בכביש זה מדי יום לירושלים רציתי לדעת מה קורה במקרה של תאונה ויש חלילה פצועים בגוף או רכוש- האם מישהו יודע מה ההסדר בעניין הביטוחים? תקינות רכבים? אנא אל תראו הודעה זו כעניין גזעני או פוליטי.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שמעתי היום מישהו שאומר שעדיף לתדלק בבוקר, אחרי שהדלק במיכלי התחנה התקרר במהלך הלילה. אותו בחור הסביר שבנזין שמתחמם במהלך היום מתפשט, ולכן אם תמלא בסוף היום, על כל ליטר שהמשאבה סופרת שלכאורה מילאת תקבל פחות דלק נציל. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, שמי אסף, בן 22 מפ"ת בעל WRX 2001 למה WRX? פרקטית ליום יום, צליל מדהים וכייפית לנהיגה... והכי חשוב, לגרום לערס עם ה-323 והסאנרוף הפתוח להנמיך ת'מוזיקה זוועה שלו... אני רוצה להגיד תודה אולי בפעם המיליון לצוות TIG Motorsport על עבודה מדוייקת, נקייה איכותית ובמיוחד על היחס, סבלנות ועל כל בורג קטן ועד למדבקה דמוי קארבון שעשיתי השבוע! מצטער על איכות התמונות... אני צלם גרוע ומצלמה עוד יותר גרועה.. .
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
שלום רב לכולם. אני מקווה שאני רושם את ההודעה במקום הנכון ואם לא אני כבר מתנצל. אני רוצה להזמין אתכם להצטרף לתחרות של ניסאן בפייסבוק במהלכה אנו נעניק לזוכה קורס נהיגת שטח. אני מכיר את הפורום כבר תקופה ויודע שאתם (בעצם גם אני) חובבי רכב והקורס הזה הוא באמת חוויה בלתי נשכחת למי שלא עבר קורס דומה. לי בעבר יצא להצטרף לקורס כזה וזה ממש גרם לי להתאהב בשטח. אני מצרף את הלינק לעמוד הפייסבוק ומקווה שתצטרפו ושהזוכה בתחרות יהיה חובב הגה אמיתי בברכה אלון הלינק : http://www.facebook.com/pages/nysn/188816885949?v=app_4949752878&ref=ts
הודעה אחרונה מאת Dolev2010, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יצא לי לראות לפני מס' רגעים פרארי 360 צהובה עם ספויילר, אם אני לא טועה ספיידר, באשדוד. מישהו יודע על הרכב ומה מעשיו בארץ?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
דבר ראשון שרציתי ליידע אותכם הוא שפירסמתי את זה במקום אחר והיו לי תגובות כמו שהרצתי מהר את הסרטון ,איביזה לא יכולה לפרפר ב40 קמ"ש וכו'. חייב לציין שכל זה לא נכון. רציתי ליידע אותכם שאני מחזיק בסיאט איביזה ידנית 1400 עם 85 כ"ס בלבד שמאיצה מ0-100 כן זה אמיתי בפחות מ10 שניות סטאנדרטית ללא שיפורים ותוספות. יצא לי ללחוץ עם הרבה מאוד משפחתיות ומכוניות של צעירים שאת כולם לקחתי לדוגמא: פורד מונדאו 2006 מנוע 2.0 הונדה סיויק 95 1600 VTEC ידנית מאזדה 3 מנוע 2.0 מאזדה 626 2.0 סובארו B3 סובארו B4 מיצובישי קולט סיאט איביזה 1600 ידנית 2010 סיאט איביזה 1400 100 כ"ס ידנית 08 סיאט איביזה 1600 DSG 2010 פונטו ספורט סיטרואן טורבו [לא זוכר …
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
שלום לחברי הפורום ובעלי השירוקו אחי מתכנן להזמין שירוקו חדשה בנפח 1400, אבל לאחר ששמע מכמה אנשים (כולל מכר שעובד בVW) שיש בעיית אמינות עם המנוע הנ"ל הוא מתחיל לפזול לכיוון מנוע נפח 2000. "השמועה" שסיפרו לו היא שכבר הלכו 12 מנועים 1400 בארץ!! האם מישהו מכיר את הבעיה או מכיר בעיה אחרת עם מנועי 1400? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 5 תגובות
- 989 צפיות
סליחה אם זה לא המקום אבל לא ידעתי איפה לפרסם , אם יש מקום יותר מתאים ואפשר להעביר לשם אני אודה . קנינו פיאט טיפו 92' 1.4 . ביטחנו אות , ובטפסים ב''יצרן\דגם'' כתוב 'פיאט אונו 70 אס.' (מספר רישוי אותו המספר שעל הרככ , הגיוני). השאלה היא אם צריך ללכת לביטוח ולהגיד להם שישנו את זה לטיפו ?[ או שזה השם הנפוץ של הפיאט ( מה שלא נראה לי הגיוני).] ואם עוצר אותי שוטר ומסתכל על הביטוח ורואה שהמספר הוא אותו מספר אבל בדגם כתוב רכב אחר , מה יכולות להיות התוצאות של זה?
הודעה אחרונה מאת YafimZ, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
באיזור חיפה (ואולי גם בשאר חלקי הארץ) יש נתיבי תחבורה ציבורית שמותרים לנסיעה ע"י רכבים פרטיים שבהם שלושה נוסעים ומעלה, או בימי שבת. לרוב, נתיב זה יהיה הימני הקיצוני. בשבת, או כשברכב 4 נוסעים, הנתיב הוא הנתיב האיטי ביותר? (כלומר, אסור לעקוף משם את הנוסעים בנתיב הימני ה"רגיל"? אם כן, למעשה כל מי שנוסע בימני הרגיל שלא לצורך עקיפה, עובר עבירה) או שבנסיעה עליו מותר לעקוף מימין ("לחלוף על פני") הרכב שבנתיב הרגיל?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
עוד חודש אני טס לארצות הברית ואני צריך מנוע 50 סמק לאיזה פרויקט, הבעיה היא שבארץ דופקים לך מחיר של איזה 2000 שקל למנוע חדש, אז חשבתי אם אני כבר שם להביא איזה משו (ראיתי בebay זה איזה 500-600 שקל למנוע הונדה חדש). השאלה היא אם אפשר ליבא אותו כאילו שאני חוזר לארץ לשים אותו במזוודה פשוט, או שיחרימו לי אותו ואני צריך לפרק אותו לחלקים ולשים כל חלק במזוודה אחרת..... תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת kobic9, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב לכולכם, רציתי לשאול אם יש השתתפות עצמית במקרה שלא הייתי ברכב, הרכב שלי עמד בחניה של גן הילדים בבוקר, וגיפ לנדקרוזר נסע ברוורס בלי להסתכל (הוא סמך על החיישנים אבל הם לא עבדו... טוב שלא היה שם ילד...) ועם הגלגל הרזרבי שלו הוא עיקם לרכב שלי את מכסה המנוע, ואני צפיתי בהתרחשות בחזרה מהגן (20 מטרים) האם במקרה זה תהיה השתתפות עצמית?
הודעה אחרונה מאת rk1, -
http://www.autoblog.com/2010/05/13/volkswagen-golf-gti-adidas-and-excessive-worthersee-2/
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האוטו ריק מדברים\אביזרים רציתי לדעת אם מישהו יכול להביא לי מעיין רשימה של דברים שצריך לכל רכב שכדאי שיהיה בתא המטען או בבית. זהו הרכב הראשון שלי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
- 7 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אז ככה , עוד חודשיים מסתיימת לי השלילה ,ומשרד התחבורה שלח לי מכתב בו כתוב שאני צריך לבצע "קורס בסיסי בנהיגה נכונה ". יש לי כמה שאלות : 1. קורס נהיגה בסיסי זה קורס נהיגה מונעת ? 2. במידה ונגמרת לי השלילה ועדיין לא ביצעתי את הקורס יהיה מותר לי לנהוג בזמן הזה או שאני חייב לעשות קודם את הקורס ? 3. אפשרי לעשות את הקורס שאני עדיין בזמן שלילה ? תודה על התשובות
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 8 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לא יכולתי להגיע לאירוע המכירות, האם היו מבצעים שווים? עדיין חושב על הפולו 1.2 TSI האם היה מחיר טוב או מחירון 113K.
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
מנחת עין שמר 1 2
מאת Tomcat-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם! קוראים לי טום, ואני חדש כאן. נזכרתי לאחרונה שכשהייתי ממש קטן אבא שלי קנה רכב (ניסאן סאני 93' ידנית), ואמא שלי שלא נהגה כבר כמה זמן רצתה לרענן את השליטה שלה ברכב. אני גר בחדרה, ואני זוכר שהוא לקח אז את אמא (ואני גם הייתי באוטו) למין משטח בטון או אספלט נרחב איפשהו מזרחית לעיר, עוד יותר מזרחה מפרדס חנה, יותר לכיוון שער מנשה. זה היה כאמור משטח בטון או אספלט גדול מאוד ושומם, ולא היה שם אף אחד. לאחרונה ניסיתי לעשות מחקר בתחום, והבנתי שכנראה למקום קוראים 'מנחת עין שמר'. מישהו מכיר את המקום? האם הוא פעיל כמנחת היום? האם אפשר פשוט לבוא לשם ולנהוג עליו? בברכה, טום.
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אוקיי אז נניח שאני רוצה לשים בMAZDA 323 97' שלי ספוילר, לא קטן ולא ענק מדי,מה המגבלות שלי על זה? האם אני צריך להתאים את הספוילר לרכב או שאפשר להתקין כל ספוילר שמתחשק לי? (כי רשום באיביי לפעמים golf spoiler/323f spoiler/gallardo spoiler וכו') לגבי פגושים / מכסה מנוע יש משהו בחוק שאמור להציק לי או שאין עם זה בעיה? אני רוצה לשים פנסים שונים (במקום האחוריים למשל) ולשים מנורות לבנות/כחולות מקדימה, יש בעיה מבחינת החוק? יש בעיה מבחינת חוק עם תאורה פנימית? למשל: שורת לדים מעל הדלתות, בתוך האוטו. או עם תאורה חיצונית? שורת לדים שרצים על הספוילר או על הפגושים/דלתות למשל? לגבי אגזוז, אני רוצה אגזוז שיישמעו אותו רחוק, השאלה עד כמה רחוק מבחינת חוק? האם צריך לאשר משהו מה…
הודעה אחרונה מאת DimaX111, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
