אהלן.
יש לי מזדה 6 מהדור הראשון (2003) ומצאתי בה משהו שמשגע אותי.
הן מגיעות עם חישוקי מגנזיום כאלה:
אצלי (ובכל מזדה 6 אחרת מאותה הצורה) יש בשני הצדדים חישוקים זהים לחלוטין, ז"א, הם כולם כאלה:
הבעיה שבצד אחד הם "עקומים" קדימה ובצד השני הם "עקומים" אחורה, מאחר ואם תורידו את כולם ותשימו את כולם אחד ליד השני תראו שהם זהים לחלוטין.
ההגיון אומר שכשאתם קונים רכב כזה תקבלו שני ג'נטים שמתעקמים "עם כיוון השעון" ושניים שמתעקמים "נגד כיוון השעון" כדי שכשתרכיבו אותם על הרכב, הוא יהיה סימטרי.
זה לא קריטי ואני לא חושב שטכנית זה מהווה בעיה כלשהי או משפיע על משהו, אבל מבחינת העיצוב זה משגע אותי, לא מצאתי על זה כלום באינטרנט, יש מצב שרק אני שמתי לב לזה?