רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 855 צפיות
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37502
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי Golf 1.6 FSI שנת 2007 האוטו בזמן שהוא אצלי עבר כמה שפשופים,שריטות וגם תאונות קלות,דברים שאני מאמין שעוברים על רובינו בעלי המכוניות .. הייתי רוצה להכניס אותו לפחחות וצבע (90 אחוז של צבע אפשר להגיד) היתי רוצה לקבל הערכה + - ממה שידוע לכם עד כמה הנזק לחשבון בנק יכול להיות ? ואם יש לכם המלצה למקום מקצועי בכלל טוב אני לא מתכוון לצבוע את כל האוטו מחדש ולשפוך על מיכל צבע שלם,אבל לתקן כל מה שצריך שריטות שפשופים והתקלפות של הצבע .. דברים כאלה תודה מראש לעונים! שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 0 תגובות
- 716 צפיות
שלום לכולם, מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדת חגורת הבטיחות בהונדה אקורד (שנתון 93'-98')? אני מבין שהחגורה זזה קדימה בזמן פתיחת הדלת וחוזרת חזרה כשסוגרים אותה, אבל היא לא תופסת את המותן? תודה.
הודעה אחרונה מאת `Daemon, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 843 צפיות
שלום רב, לאחרונה החליפו לי מנוע ברכב (קורולה 2004) וממיר קטליטי, הבנתי שיש בעיות עם הממיר שנובעות מבעיה בתוכנת המחשב, אם החליפו את המנוע זה בהכרח אומר שגם את המחשב? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת saban12, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. הנני מבוטח בחברת שירביט בחובה + צד ג' (גרירה שמשות וכו' ) וברצוני להחליף את חברת הגרירה בלבד . לצעדרי שירביט לא יכולה להחליף חברת גרירה (כרגע עובדים עם ממסי) , ולא מוכנים לשמוע על חברת גרירה אחרת תחת הצד ג' שרשכתי מולם גם לאחר דו שיח עם מנהל המוקד ולאחר שנתקעתי עם רכבי בפעם הראשונה ונוכחתי לדעת כמה ממסי גרועים. ברצוני להחליף את חברת הגרירה בלבד, ללא תלות בביטוח שלי , כלומר להיות מבוטח בחברת גרירה באמצעות התקשרות ישירה איתה. האם הדבר אפשרי ? אם כן מה המחירים בערך למנוי שנתי בחברה שמספקת שירותי דרך וגרירה בלבד ? המלצות לחברות לשירותי דרך יתקבלו בברכה. בריאות.
הודעה אחרונה מאת goldkey, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כמה באמת אתם משלמים על ליטר סולר והאם יוצא לכם הרבה לתדלק בתחנות של 11 ש"ח? אני פשוט חושב שהסוס של מנוע בנזין מת. הדיזלים החדשים יותר חזקים, יש להם יותר מומנט והם יותר חסכוניים. הבעיה יחידה זה עלות הרגילה של סולר. למרות שבתחנות שבהן אני מתדלק בנזין הוא יותר זול מבנזין 95. השאלה האם זה רק אצלי באיזור או בכל מקום יש סולר מוזל?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- 17 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום! אבא שלי קיבל את הC5 החדשה היום! אוטו מדהים ביופיו, והנוחות או הנוחות אין עליה בעולם. עכשיו לבעיה, אני מנסה לחבר את הפלאפון שלו למערכת, וזה לא נותן, הוא כל פעם אומר נכשל(ניסיתי עם עוד שני מכשירים). הוא אומר: ENTER THE AUTHENTICATION CODE. הכנסתי 1234 כמו שכתוב בספר רכב, ולא עוזר כלום, הוא נכשל. מישהו מכיר? יודע? אריאל
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 732 צפיות
קניתי את הרכב עם אזעקה לא פעילה ואני רוצה להפעיל אותה ניסיתי עם המפתח אבל זה לא עובד... אולי מישהו מכם מכיר איזה מתקין שיעזור לי בזול?
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום , הרכב המשפחתי של החברה שלי עבר תאונה. לאחר התאונה הגיע שמאי מטעם חברת הביטוח (ביטוח ישיר) ולפי הממצאים שלו, אפשר לסדר את הרכב ואין פגיעה בשילדה בכלל. לאחר שהובא שמאי פרטי , המסקנות שלו הם ההיפך הגמור - הרכב עבר תאונה קשה, השלדה קיבלה פגיעה קשה ולדבריו, אם הרכב חוזר לכביש, הוא לא מוכן להיות מעורב בסיפור הזה. לאחר העברת המסקנות לחברת הביטוח, הם רוצים להביא שוב שמאי מטעמם שיבדוק את הרכב. כפי שאתה רואים, סיפור קל זה לא הולך להיות. אין לי בדיוק את כל הנתונים אך לפי מה שרשמתי, מה ניתן לעשות? אם הם קובעים שהרכב חוזר לכביש יש להשלים עם הסיפור או שאפשר ללכת רחוק יותר? מה התועלת של השמאי הפרטי אם שוב הביטוח מערים קשיים? מה עושים? תודה רבה למי שי…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלו, ברשותנו מאזדה 3 החדשה,ומותקנת בה האזעקה של קוברה,עכשיו בקודן,המכסה שלו לא הכי יציב,זאת אומרת אומרת ברגע שלוחצים על המספרים,אז המכסה זז מצד לצד,וגם אפשר להרים אותו חופשי ללא כל בעיה. לעוד מישהו יש את הבעיה הזו?וכיצד אפשר לפתור זאת? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת raidmax, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני חושב שהיא מיועדת לניקוי בלי מים נכון? אבל רשום עליה שהיא גם מיועדת לניקוי מכוניות מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת bublik1, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם. אני הבנתי שהיבואן של לאדה לא מתכוון לייבא (לפחות לא בשנה הקרובה) באופן רשמי לארץ את לאדה פריורה,קאלינה,קאלינה GTI,וכאלה. אז עשיתי חישוב קצר,ויצא לי שלאדה קאלינה GTI מיד ראשונה ברוסיה,עם בערך 2000 קילומטרז', תעלה לי בערך 35 אלף שקל (בערך 280,000 רובל). איך לייבא אותה ארצה? באונייה/מטוס? מה התהליך? כמה יעלה הרישוי,האגרה,ודברים כאלה? הרכב שמצאתי נמצא ליד מוסקבה,שנת 2009,ידנית. לפי דעתי,הרכב מתאים לקריטריונים של משרד התחבורה (יוצר פחות מלפני שנתיים,יוצר ברוסיה ונמצא ברוסיה, ולא ייבאתי אף רכב השנה-ובכלל אף פעם) ושאלה נוספת, שיפורים (טמבונים ספורטייביים,בקליות,אנג'ל אייז וכאלה) לרכב הנ"ל-אם אני קונה אותם ברוסיה,ומנסה להעבי…
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לא ברור לי כל כך העניין הזה של שיתוף הפעולה בין איגוד השמאים לבין מחירון הרכב של יד2. קראתי בכמה מקורות על איזו קומבינה שנעשתה בין האיגוד לבין האתר, שנשמעת לי מאוד לא כשרה. אם זה נכון והשמאים סוגרים קומבינות, מה זה אומר על כל הערכות שמאות שלהם?
הודעה אחרונה מאת alon79, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני יודע שהנושא הזה נטחן פה בפורום ובכל מקום אפשרי, אבל עדיין לא הצלחתי להבין את הנושא הזה. נגיד שאני רוצה לייבא רכב מארה"ב, והרכב יוצר באוקטובר 2007, אבל עלה על הכביש בספטמבר 2008. אפשרי לייבא? לפי איזה קריטריון מתייחסים-עלייה לכביש או מועד ייצור? ובעצם, מה שנקרא מודל 2008 יוצר ב-2007 ולא אפשרי להכניס אותו לארץ? אפשרי רק מודל 2009? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת alexander8824, -
אהלן, A3 Cabrio. תוצג לקראת 08. A5 Cabrio/Coupe. תוצג לקראת 07. מנועים: 1.4TFsi, המספק 115 כ"ס ו-20 קג"מ מומנט. 1.8TFsi, המספק 170 כ"ס ו-25 קג"מ מומנט. 2.0TFsi, המספק 240 כ"ס ו-34 קג"מ מומנט. 2.0Tdi, המספק 160 כ"ס ו-35 קג"מ מומנט.
הודעה אחרונה מאת 205GTI1.9, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, הרכב הקודם היה רשום במשך 3 שנים + הביטוח על אבא שלי למרות שלא היה לא רישיון נהיגה. בביטוח צויין שכל אדם עם רשותו רשאי לנהוג ברכב. איך אני יכול להוכיח לחברת הביטוח שאני הייתי הנהג העיקרי? בפעמים נדירות דוד שלי נהג. עכשיו אני בא לחדש את הביטוח וכביכול אני לא מוכר לחברות ביטוח כי בפוליסה לא מצאתי שום סעיף שבו צויין שמי. עכשיו יש רכב חדש שרשום אך ורק על שמי ואני עדין נחשב כנהג צעיר [בן 22 וחצי], ללא שום תביעות ושלילות למינהן. מה עושים במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת Max206, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כולנו מכירים את התופעה שאנשים חונים על אדום לבן לפני או אחרי מעברי חציה או צמתים, במצבים שמפריעים לתנועה ו/או מסכנים חיי אדם כתוצאה מחסימת שדה ראיה או הצרת הנתיב וכ'. אני קורא להצעה הבאה - שיתכן ואינה חוקית לגמרי ואינה כשרה למהדרין אך יעילה: כשאתם רואים רכב שחונה באופן מזלזל על אדום לבן, ומסכן חיי אדם, וברור שאין משטרה או פקח באופק להתערב בנעשה, פשוט גשו לחלון הנהג עם אודם ורישמו לו משהו בסגנון: " חנית על אדום לבן וסיכנת חיי אדם - ראה הוזהרת ". אז מה דעתכם על הרעיון שהדבר יהפך לתנועה חברתית? אילו משפטים לדעתכם כדי לרשום על החלון? - אתם מוזמנים להעלות הצעות.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 23.5 אלף צפיות
מכרתי את האוטו לפני כמה שבועות ואתמול הגיע טופס חידוש רישיון על שמי .. הקונה היה אמור להעביר בעלות עם ייפוי כוח שקיבל ממני. איך אפשר לדעת אם הועברה בעלות?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מה זה 2 הברזלים על מכסה המנוע? מה זה עושה ואיך קוראים לזה?
הודעה אחרונה מאת kiki666, -
-
אחרי שלפני שנה הזדמנה לידי קורולה 2008 חדשה עם 20,000 ק"מ ומחיר אפסי לא פספתי את ההזדמנות. הדבר העיקרי שפשוט החריד אותי היה הדבר הזה: גאנט 15" הזה עם הטאסה הזאת בכל מקום!!! אז החלטתי לא עוד, המטרה היתה פשוטה מאד לעבור לגאנט 16" עם מידה 205/55/16 מאחר וזה לא אוטו מוחצן רציתי את המראה הכי "יצא כרגע מהחברה". במזל לא נורמלי מצאתי מישהו שמכר גאנטים וטאסות 16" אורגינל של טיוטה אונסיס 2009 עם פחות מ-500 ק"מ. רביעית צמיגים של 205/55/16 משומשים במצב מעולה מצאתי כמה חדשים אח"כ מאותו דגם מצוין של האקסלנס. כל מה שנשאר זה להרכיב את הכל. הקטע הכי "קשה" היה ללכת להוציא את האישור מהמכון, נכון שטויטה מוכרים את האופציה למידה הזאת במעמד הקניה אבל זה לא מופיע ב…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. תוכלו להמליץ לי על מסלול קארטינג שקרוב לראשל"צ? שיהיה מסלול כייפי וקארטים מהירים ללא הגבלה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת -Sparco-, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום קודם כל לא ידעתי באיזה פורום לכתוב את ההודעה מקווה שההודעה מתאימה לפורום . אחותי מכרה את הרכב שלה (MPV 94ׂ ) לפני כחודשים ומשהו ,בוצעה בדיקה במכון בדיקה לפני המכירה על ידי הקונה ויצאו מספר דברים לא תקינים ,כיאה לאוטו ישן סוכם על מחיר והכל טוב. עד לפה הכל 10 ,עכשיו הקונה התקשרה לאחותי ומספרת לה שהיא הלכה לטסט ונאמר לה שמספר המנוע לא תואם לרישיון ! שאלתי היא : על מי האחריות ? אולי על המכון הבדיקה ? היא מחפשת את העברת הבעלות שלה עם המוכר הקודם ולא מוצאת ... אפשר למצוא במשרד הרישוי רשימת בעלים קודמים ? יש לציין שאחותי לא עשתה טסט לאוטו ולא לקחה לבדיקה לפני שקנתה את האוטו ,היא קנתה ומכרה בלי צורך לעשות טסט ולא ידעה מה"בעיה". לעזרתכם אודה שח…
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
והאם אפשר לצפות בשבת בפולקסווגנים הממתינים לשחרור?
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרות לנטרול כרית האוויר של הנוסע בשברולט אימפלה 2005,
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, כרגע אני צריך לחדש את ביטוח החובה שלי, והבנתי שיש חברות שמבטחות לפי שנת לידה ולא לפי תאריך לידה מלא. כלומר, למשל אני שנולדתי באוקטובר שנת שמונים יקבל תעריף לפי גיל 30 ולא לפי גיל 29, מה שאומר זול יותר. אחת מהחברות היא אליהו. יש עוד חברות כאלו?
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היום ביצעתי נסיעת מבחן מאכזבת על פולו 1.2TSI עם גיר ה DSG. הנסיעה ערכה כ 20 דקות בלבד, עקב טענה של חוסר זמן. התרכזתי במהירות תגובת הרכב מרגע הלחיצה על דוושת הגז. מקריאה בפורום ומהעיתונות התרשמתי שמדובר ברכב אוטומטי עם תגובות של רכב ידני, לתומי חשבתי שמדובר על "הדבר הבא", סוף סוף מדובר ברכב היודע לדלג על ההשהיה הידועה לשימצה בגיר האוטומטי, ההשהיה מרגע הלחיצה על דוושת הגז ועד תגובת הרכב. אז לא, גם לרכב הזה יש את ההשהיה המעצבנת הזו. יש שיפור קל ביחס לתגובת הגיר האוטומטי הקונקציונאלי, אבל בהשוואה לרכב ידני, הדרך כניראה עוד ארוכה. אמרו לי שהמחשב לא הספיק ללמוד אותי, אולי. ניסיתי גם את האופציה הידנית, עדיין הידני עדיף. לרגע חשבתי שזהוא, כניראה שהגיר הידני הולך לעבור מ…
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20100524_11421 במקרה של מרצדס, באמת הייתה הורדה ריאלית. במקרה של לובינסקי, זה נראה לי יותר כמו הורדה סמלית בשביל לבדוק את המים ולעשות כותרות. ב308 הם לא הורידו כלל, אבל זה הגיוני לאור רכישת הרכבים על ידי הליסינג (במקרה הזה, הלקוח הכי גדול של לובינסקי בתחום הליסינג הוא כנראה פריים ליס, שהם חברה בת של לובינסקי). עוד נראה מה יקרה הלאה. אישית, הייתי ממליץ לא לקנות כלום ולבטל הזמנות איפה שאפשר - בואו נראה מה יקרה. מי שיקנה עכשיו עשוי לאכול את הצינור פעמיים - פעם אחת כשהוא ישלם מחיר גבוה ב10% לפחות מהמחיר של הרכב בעוד מספר מועט של חודשים, ופעם שניה כשהיבואן יוריד את המחיר באופן בלתי נמנע מה שישחק את מחיר הרכב כמשו…
הודעה אחרונה מאת qashoa, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בשורה משמחת - סנונית ראשונה במבצעים גם אצל היבואנים היפאניים ! אולי זו נפילת הבורסות בשווקי מזרח אסייה , אולי החשש מהיבוא המקביל המתקרב , אולי איכשהו האירו המתרסק משפיע ואולי סתם תחרות עם יבואנים ו/או ורצון להיטיב עם הצרכנים ? בכל אופן יש לי מספר שאלות לגבי המבצע החדש של סוזוקי שאת עלון הפירסום שלו צירפתי להלן. 1. האם אני חייב לסוע לעיר הקודש כדי לזכות בהטבת הקפה , או גם בשאר סוכנויות סוזוקי אזכה להטבה המפליגה ? 2. כתוב באותיות הקטנות "אין כפל מבצעים" - באם אבחר להנות מהטבת הקפה , האם לא אוכל להנות גם מ "תנאי אשראי וטרייד אין מצויינים" ? או לחילופין עדיף לוותר על הקפה ולזכות לחילופין במחיר לפי "מחירון 01/2010 מיום 5.1.10" ? 3. כתוב "…
הודעה אחרונה מאת arama, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שמעתי על מצבר כזה שמחליף את המצבר שמגיע ברכב. הוא הרבה יותר קל וקטן. האם בארץ כבר נעשה שימוש במצברים כאלו ברכבים רגילים? (לא מכוניות הייברידיות). מישהו יכול לשפוך קצת מידע מבוסס על הנושא? תודה מראש, יוני.
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
לפני כחודש קניתי רכב במגרש,לנטיס 2001 מצב חיצוני מצויין מצב מכני מעולה,המזגן קירר מצויין לא לקחתי את הרכב למכון בדיקה אלא למכר שהוא מכונאי, למזלי הרע המזגן הפסיק לקרר אחרי שבוע,מילאתי גז בתקווה שזאת הבעיה,אחרי שבוע שוב המזגן הפסיק לקרר ובבדיקה לעומק התברר שהרדיאטור החיצוני של המזגן הלך כתוצאה של בלאי,על הדרך ביקשתי שהמכונאי יבדוק האם לפחות יהיה לי חימום בחורף,וכאן קיבלתי אכזבה עמוקה לתדהמתי הצינורות נותקו,ובמעמד קניית הרכב לא דווח לי על תקלה זאת,(נזק כספי גבוה לתיקון) שאלתי היא כזאת האם יש מקום לבוא בטענות למגרש שמכר לי את הרכב בטענה שלא יידע אותי על כך? לגבי תיקון רדיאטור מזגן אין לי טענות כי הקלקול נובע מבלאי,אךבמקרה השני כאן הסתירו ממני את התקלה, מה דעתכם?
-
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
