Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה להשתמש במטלית מיקרופייבר לייבוש כשזה לא היעוד שלה? היא נרטבת ומשאירה פסי מים. בשביל זה יש ג'ילדה ו\או מגב (אלא אם יש לך איזה 3-4 מטליות שאתה יכול להשתמש בהן על האוטו ואז זה אפשרי).

 

 

בדיחה טובה. הדבר הזה -> http://www.properautocare.com/p21-168.html ייבש מאגר מים בינוני אם הוא בטעות יפול אליו.

 

תגיד, אי פעם השתמשת במטלית מיקרופייבר? על איזה סימני מים אתה מדבר? :shock: הדבר הזה משאיר פח יבש לחלוטין אחרי פעם אחת שהוא עובר עליו, משהו שג'ילדה לעולם לא תצליח לעשות.

 

כבר 10 שנים שאני מבצע אך ורק שטיפות ידניות ומטלית מיקרופיבר היא הדבר הכי טוב שיצא לי להשתמש בו לייבוש האוטו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מטלית MF, גם אם סוחטים אותה, לא מתייבשת באופן מיידי ומלא, בניגוד לג'ילדה איכותית. לא ש- MF זה רע, אבל יש דברים יותר טובים. ויש לי גם ג'ילדה טובה וגם miracle dryer להשוות.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מתכנן היום שטיפה מושקעת לרכב.

אבל אין לי מטליות/ספוגים/סבון לעבוד איתם.

מה מומלץ לקנות?

Auto Emoción

פורסם

כנס לסופר, מחלקת חמרי נקוי וקנה את מטליות נקוי הרצפה הצבעוניות שכתוב עליהן מיקרופייבר.

עובד נהדר.

צריך לכבס אותן לפני שימוש ראשון.

אני משתמש בשלוש בכל שטיפה, הראשונה לסיבון, השניה לניגוב ראשון ומיד אחריה אחת יבשה להורדת מעט המים שנשארו. הרכב יוצא נקי ללא שום סימני מריחה (הרכב שחור).

אצלי הן מתפקדות כמטליות רכב עד שהן "מולאמות" לטובת נקוי הרצפות בבית וכך עוברות חידוש מדי פעם.

פורסם

קניתי היום בACE סט של מטליות מיקרופייבר לניקוי הרכב.

הגיע עם זה כפפה כזאת, ספוג, מטלית עדינה ומטלית גסה (גסה באופן יחסי, היא עדיין מאוד מאוד עדינה) במחיר שווה לכל נפש, עובד מצויין.

Auto Emoción

פורסם

אני הבנאדם היחידי בעולם שחושב שמיקופייבר זה דרעק לייבוש? 2 מטליות גדולות בקושי מייבשות את הרכב כמו שצריך.

אני מחכה כבר לWATER MAGNET שתגיע...

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לשטיפת רכבי אני משתמש בספוג גדול עם "תולעים" קטנים כאלה של מיקרופייבר(אגב יש ספוג כפפה כזאת) ושמפו מיוחד לרכב. הייבוש מתבצע עם מטלית ריצפה של מיקרופייבר, מייבש מצויין וסופג מים טוב.

×
×
  • תוכן חדש...