Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהיא מיועדת לניקוי בלי מים נכון?

אבל רשום עליה שהיא גם מיועדת לניקוי מכוניות

מה אתם אומרים?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

אני מנקה איתה את הרכב עם מים וסבון,לפעמים מייבש וגם עושה ווקס.

קניתי אריזה של 3 מטליות ואחרי שימוש הן הולכות לכביסה ויוצאות כמו חדשות.

מומלץ מאוד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אם הכוונה שלך ללשטוף את האוטו רק עם מטלית מיקרופייבר, אז לא. זה לא ממולץ. צריך מים + שמפו לרכב שירימו את הלכלוך. בנוסף תוודא שהיא לא מטלית "מיקרופייבר" גסה (יש גם כאלה) שיכולה לגרום לשריטות. המטלית צריכה להיות עדינה מאד.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

כל חנות אפילו בסופר במחלקת חומרי ניקוי.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל המטליות "מיקרו פיבר" שמוכרים בארץ זה דרעק.

 

קחו לשם השוואה את המטלית שניקול מוכרים בארץ ותשוו אותה למטלית הזו שהבאתי מחו"ל:

 

autogeek_2108_37400080

 

זה מיקרו פיבר אמיתי, ולמרבה הפלא גם די זול (16 ש"ח למטלית).

פורסם

קניתי בשוק עולה 5 ש"ח

אבל זו דגם כמו שמוכרים בטלויזיה עם הפרסומות

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

אני משתמש במטלית מיקרופיבר לייבוש הרכב לאחר השטיפה, מטלית גדולה של "סנו סושי" מספיקה לייבוש כל הרכב ברמה שג'ילדה לעולם לא תגיע אליה.

 

מיקרופיבר על אוטו יבש ומלוכלך נשמע לי כמו מתכון מנצח לשריטות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם אני משתמש במטלית הנ"ל , לא תאמינו קניתי מטלית ריצפה מקרופיבר והיא מצוינת .

 

אני משתמש בה פעם1 ברטוב ,מוציא את הליכלוך ,סוחב ומנגב בשנית = יוצא שגעון !

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם
mayrun, אפשר קצת יותר פרטים על המטלית:

מאיפה רכשת אותה? כמה זמן היא מחזיקה?

 

רכשתי מארה"ב, היא אצלי כחודשיים ועדיין לא עברה כביסה ככה שאין לי חוו"ד.

 

משתמש בה אך ורק ליבוש, לשטיפה יש משהו אחר.

פורסם

למה להשתמש במטלית מיקרופייבר לייבוש כשזה לא היעוד שלה? היא נרטבת ומשאירה פסי מים. בשביל זה יש ג'ילדה ו\או מגב (אלא אם יש לך איזה 3-4 מטליות שאתה יכול להשתמש בהן על האוטו ואז זה אפשרי).

 

מטלית גדולה של "סנו סושי" מספיקה לייבוש כל הרכב ברמה שג'ילדה לעולם לא תגיע אליה.

בדיחה טובה. הדבר הזה -> http://www.properautocare.com/p21-168.html ייבש מאגר מים בינוני אם הוא בטעות יפול אליו.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

אני מאוד מרוצה ממטליות המיקרופייבר והפשוטות גם לא יקרות בכלל, משהו כמו 16 ש"ח בכל סופר עברו הגדולה יותר - 80 על 30 ס"מ נדמה לי. יש לי איזה 3 מטליות יעודיות לכל משימה :D

 

לייבוש אחרי רחיצה - מטליות המייקורפייבר הפשוטות נרטבות די מהר, לכן אני קודם עובר עם ג'ילדה סינטטית רגילה לספיגת רוב המים ואח"כ את הייבוש הסופי מבצע עם המייקרופייבר שמייבש את שאריות המים, מבריק ולא משאיר שום סימנים.

 

לניקוי החלונות המייקרופייבר מעולה כי הוא לא משאיר סימנים ולא משיל שערות.

וגם להורדת הוקס מהרכב אני משתמש במטלית מייקורפייבר.

 

לסיבון של הרכב אני משתמש בכפפת מייקרופייבר ולא במטליות.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אני משתמש בעיקר בגילדה, את המיקרו פייבר אתה צריך בשביל לשים ווקס(שיש כאלה שמים עם בד של חולצה) ולהוריד אותו...

בעיקרון כשאת שוטף את הרכב הכי חשוב לא לעשות את זה עם מטאטא!! לעשות את זה עם ספוג בליווי המון מים והמון קצץ (כלומר גם המון סבון)!

כמעט כל דבר אחר זה כמעט מכתון לשריטות..

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...