רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בוקר טוב.לאחר כל הפרסומים וחיזוק התדמית של אלפא בנוסף מבצעים שיש בימים אלו, בכל כרזה/מודעה/פרסומת יוצא לי לראות אותה.אחד הרכבים הכי יפים שיצא לי לראות. לאחר בדיקה קצרה גיליתי שהרכב לא נמכר בארץ. אם כך, מדוע אלפא מפרסמים תמונות של הרכב בכל חור? (ידוע לי שבתור חלק מההטבה שהם נותנים ל-100 הרוכשים הראשונים, קורס מירוצים באיטליה), אבל עדיין, מוזר לי מדוע הם לא מוכרים אותה באופן סדיר פה. לפי דעתי זה לגטימי מאוד והם צריכים להכות על הברזל בעודו חם לפני שייכנסו לתרדמת של שנים. פשוט חבל.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 2 תגובות
- 985 צפיות
בוקר טוב, אני חדשה כאן ובקשת את עזרתכם. רכשתי רכב חדש סוזוקי גרנד ויטרה , אני מעוניינת לבטח אותו וחברות הביטוח מבקשות ממני איתורן ועלוקה. מה זה ? הבנתי שיש תשלום חודשי עבור האיתורן והאם עלוקה זה משהו הכרחי או שאני יכולה להתמקח עם חברות הביטוח. הצעות המחיר שקיבלתי הם ממש גבוהות... אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם, דפדפתי בפורום מספר ימים, קראתי את רוב ההודעות בנושא שטיפת הרכב ועדיין נשארו לי מספר "סטיגמות" שהייתי רוצה לנפץ או לחילופין לאמת ומספר שאלות לשאול אותכם. הרכב יגיע בעוד מספר ימים, זהו רכב חדש, פולו 2010, צבע שחור. השאלה העיקרית שלי היא: האם מומלץ / לא מומלץ לשטוף את הרכב עם שמפו ייעודי + וקס בשנה הראשונה? שאלה נוספת היא: האם זה נכון שצבע שחור נוטה יותר להתחמם? וכתוצאה מכך דוהה לו הברק בזמן קצר יותר מאשר לצבע כהה אחר או לצבע בהיר אחר? שאלה אחרונה: האם יש צורך למרוח וקס על רכב חדש כל 3 חודשים? הסתכלתי במדריכים שונים וסרטונים ביוטיוב זה נראה לא כל כך מסובך, אך הבעיה שאין לי חניה מקורה וכולם ממליצים לעשות את הוקס במקום מוצל. מקווה שלא הגזמתי עם השאלות…
הודעה אחרונה מאת pinti, -
- 1 תגובות
- 871 צפיות
שאני נוסיע בכביש עפר באיטיות של 5 ק"מ לשעה, אני שומיע רעש שבא מכיוון הדלתות וזה מפריע לי רעש דומה לגומי שמשתפשף עם גומי או פח מה זה יכול להיות ?האם זה יכול להיות בגלל שהאוטו חדש? זה קורה גם אם אני עולה ב4 גלגלים על מדרכה באיטיות,אז שומיע את הרעש הזה האם הרעש טבעי בכלל?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לכולם , אשמח לדעת איפה אני יכול להתקין צלון לחלון האחורי ברכב. אני לא מעוניין לקדוח ברכב לבד . ואולי אני אפילו חושב לפנות לצ'מפיון בשאלה הזו . ורציתי לדעת מה הן העלויות של כזה דבר בערך כולל מקומות בהם אפשר להתקין את הצלון. בתודה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי גולף 160,_סך הכל נסיעות בשבוע זה שני פעמים. וזה נסיעות קצרות. אין זמן לנסוע באוטו הרבה. רוב הזמן [אני נוהג] עם האוטו של העבודה_וכשאני חוזר כבר אין לי כוח לנסוע ברכב. האם זה פוגיע באוטו במשהו? האוטו אצלי כבר יותר מחודש עם 100 ק"מ נסיעה.
הודעה אחרונה מאת Jenek, -
שלום לכולם האם הגרסה הזו דומה לגרסה של ה 160 ? חוץ מכוח סוס וגיר ידני האם זהו אותו מנוע 1.4 כמו הגרסה של ה 160 http://www.otoli.co.il/news.asp?cat=articles&scat=ar&ai=1686
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב תמיד אני רואהאת המשאיות שמטאטאות(ככה רושמים?) אתה הכבישים , אבל היום בבוקר בעבודה החלטתי משום מה לשים לב לפנים של הרכב, שמתי לב שההגה בצד ימין, איך זה יכול להיות שבארץ אישרו לרכב כזה לנסוע על הכבישים , כאשר שאר הרכבים עם הגה בצד שמאל, זה לא מסוכן? וגם מאיזה סיבה ההגה צריך להיות בצד ימין, הנהג עובר הכשרה מיוחדת או שכל אחד עם רישיון על משאית יכול לנהוג בכלי שכזה? ( חייב לציין שממש התקשתי לערוך כותרת מתאימה, אם צריך אז נא לערוך, תודה.)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
עברתי טסט לא מזמן...ועכשיו ממש קשה לי לנהוג על הרכב של ההורים שלי, נסעתי עליו סה"כ פעמיים. פעם אחת הלך ממש טוב, ואתמול ממש הלך גרוע, מדובר בסוזוקי באלנו שנת 96. פשוט ברכב הזה הכל הולך יותר קשה, יש כזה הבדל בין רכב אוטומטי אחד לאחר? האוטו שאני נוהג עליו זה סוזוקי באלינו 96, ואני נהגתי על רכב ממש חדש של המורה נהיגה. איזה הבדלים יש סה"כ בין רכב ישן לחדש? אני מרגיש שהכל פה יותר קשה, אפילו לתת גז וברקס, סיבובים של ההגה, הכל הולך יותר מסובך, זה הגיוני? או שאני סתם נלחץ? ההבדל זה לא רק המהירות תאוצה של הרכב? יש הבדלים בהגה? מה הולך פה? איך רכב אחר שונה לגמריי? אני חשבתי שבאוטומט זה רק ברקס וגז בכל רכב ומתרגלים ישר... מישהו יכול לתת לי טיפים איך להתרגל לנהוג ברכב ישן …
הודעה אחרונה מאת MadCat_LE, -
-
- 2 תגובות
- 795 צפיות
שלום, אני אשמח לדעת ותיקי הפורום לגבי שאלה די פשוטה. בשנה הבאה אני אצטרך לחלק את זמני בין הבית העבודה והלימודים. מבחינת מרחק מדובר על רמת גן - צומת גהה - אריאל. כיום אני לא נייד ומשתמש בתחבורה ציבורית בלבד, מטעמים ברורים אני מעדיף לצמצם מרחקים ומתלבט האם באמת יהיה איזשהו הבדל מבחינת מרחק נסיעה לאריאל באוטובוס או ברכב? גם מבחינת העלויות הייתי רוצה לדעת כמה בערך יצא לי כל חודש לשלם על דלק לרכב אוטומט בהנחה שאני אעשה את המסלול של 3 המקומות 3 פעמים בשבוע, האם מדובר במחיר גבוה יחסית ולא כדאי? (ההתלבטות היא פשוט בין השכרת דירה קרוב ללימודים לרכישת רכב) המון תודה לכל מי שיעזור.
הודעה אחרונה מאת Rated R, -
מעבר טסט לרכב
מאת shaulc- 0 תגובות
- 646 צפיות
ברשותי גולף ב8 , מתוחזת מכאנית וחיצונית ברמה גבוהה מאוד, אפשר לאמר שהרכב ממש כמו חדש. כל שנה מגיע זמן הטסט השנתי וכל שנה מדביקים לי איזה שטות , לוחיות זיהויי וכדומה. השנה הרכב עבר טסט בלי בעיה . השינוי היחידי הוא שהחלפתי מקום ועברתי למקום חדש שנפתח בירושלים . שנה שעברה גם כן החלפתי מקום אבל שמתי לב שהעובדים מהמקום הקודם עברו לעבוד שם. הפעם שמתי לב שיש בוחנים שלא ראיתי בעבר , האם מדובר במכון אמין או שאולי חפיפניק ?
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתחיל בהערות: השאלה שלי היא כללית ונובעת מסקרנות בלבד. מעוניין לשמוע את דעתכם מבלי קשר לחוק הקיים כיום בארץ. ועכשיו לשאלה: סבתי (עברה מזמן את ה-80 ותזכה לחיים ארוכים אמן!) נוהגת לנהוג בוולוו שלה, גם למרחקים קצרים של 5-10 קילומטר כך: ברגע שהיא נכנסת לאוטובאן (בגרמניה) היא מתחילה ללחוץ, והתוצאה: מתקבלת מהירות מרשימה! הוולוו שלה למיטב זכרוני, מעט יותר ישנה מהקסנטיה (99) שלי. להערכתי למרות שכתוב במפרט של הקסנטיה (2.0 עם AL4) מהירות סופית של 186 או משהו דומה המחוג (להארכתי התאורטית, כן?) מסוגל להראות 200 קמ"ש ויותר במישור. 1) צמיג: הצמיגים עם הגבלת H כלומר 210 קמ"ש. האם מדובר במהירות רגעית או מהירות שיוט? (הכוונה לכבישים ישרים הדומים לכביש 6 שלנו, לדוגמה…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 2 תגובות
- 792 צפיות
שלום, לקראת קנייה של כסא בטיחות לרכב נתקלתי במושג של Isofix. מישהו יודע האם קיים ההתקן הזה במושבים האחוריים של Xsara Picasso מודל 2003? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת idannave, -
- 1 תגובות
- 934 צפיות
חברים שלום. קניתי רכב מאזדה 3 , האוטו נמכר לי בלי לחצנים של העברת השירים. רציתי לדעת אם אפשר לקנות לחצנים בנפרד. תודה אמיר
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני ב18.7 בן 17 וסוף סוף אפשר רישיון למכונית.. עכשיו יש לי שאלה.. למכונית גם צריך אישור הורים כמו לאופנוע..? אם אני ילך עכשיו לעשות תיאוריה חודש לפני 17 אני יכול בלי אבא \ אמא ללכת נכון?? או שכן צריך מישהו שיבוא לחתום? ד"א חדש פה..
הודעה אחרונה מאת Tom_toM, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
הגיעה לידי שמועה שבידיעות אחרונות היה כתוב שהSLR סטירלינג מוס נחתה לביקור של עשרה ימים בסוכנות מרצדס בתל-אביב, מישהו שמע, ראה, יכול לאמת נתונים?
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
חברים שלום. יש לי בעיה ברדיו דיסק באוטו , קניתי את האוטו (יד 2) הרדיו דיסק מובנה ונפלו לו 2 לחצנים רציתי לדעת אם יש מקום שיכול לאפשר לי לקנות את 2 הלחצנים הללו?
הודעה אחרונה מאת amir_nimni, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
באירופה הדלק הכי זול למכוניות זה גז טבעי - עלות ק"מ על גז טבעי יכולה לעלות כפי 3 פחות מעלות בנזין. כמו כן חלקיקי הNOX ו CO2 הנפלטים בזמן השריפה שואפים ל-0 וזה נחשב ירוק. עד כמה שידוע לי אפשרי לעשות הסבה לרכבי סולר לגז טבעי ולהפוך את האוטובוסים לידידותים לסביבה. לפי התחזית הכלכלית, ישראל הולכת להפוך למעצמת גז, ומצפים שאף נתחיל למכור למדינות אחרות. אז למה אף אחד אפילו לא מדבר על זה?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
כי מדי פעם אני רואה איך שנהגים מפרפרים עם הגלגלים האחוריים, הקדמיים נעולים, והאוטו עומד במקום...
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
- 1 תגובות
- 810 צפיות
יום שישי ב11.6.2010 בהחל נוקיה בת''א יתקיים מפגש של כל בעלי רכבי פורד סיירה ודגמי פורד אחרים בשעה 16:00 בערך כולם בדרך לשם יהיה מאוד נחמד לראות את רוב הסיירות למי שישי כמובן אשמח לראות אותכם=]
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היום אני וחבר שלי נסענו באוטו שלו (אותה המגאן ליסינג המפורסמת שצלחה את הסרפנטינות בדרך בורמה), ולפתע עלה במוחינו הקודח רעיון - למלא אוויר בצמיגים. איתרנו במהרה תחנת דלק קרובה, עצרנו ליד המשאבה, ולפתע הוא מכריז "צריך 33 בשמאלי ו 32 בימני" - הופתעתי מאד, שכן ידוע לי שלחץ האוויר צריך להיות שווה בין שני הצמיגים, ומיד התחלתי להסביר לו שזה לא הגיוני. בהתחלה הוא לא הקשיב לי, ואמר שזה מה שכתוב בהוראות - אך אני המשכתי כאחוז אמוק לנסות למנוע ממנו את השטות הזאת. לפתע הבחין רוכב אופניים שהזדמן למקום "במשוגע שצורח על חברו דברי הבל בקשר לצמיגים", ומיד התערב והודיע לחברי שאני צודק. החבר הסורר לא וויתר, והביא כראיה את המדבקה על דלת הרכב. רוכב האופנייים התקשה להאמין אך אישר כי אכן אלו ה…
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 996 צפיות
יש לי גולף TSI 160 . נהגתי באוטו בכביש עפר עם עליות וירדות (כביש על הפנים). אבל נהגתי באיטיות רצח. בכל זאת ,במהלך הנסיעה ,שמעתי כל מיני רעשים מכיוון של הדלתות ,של הנהג וליד הנהג. האם הרעש טבעי? זה מין רעש הדומה לגומי שזזה. האם זה בגלל שהאוטו חדש אולי?
הודעה אחרונה מאת qashoa, -
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
נגמר לי המלווה לפני 11 יום ככה והיום כנראה נסע לת"א כל החברים... תאמת אני לא לחות או משהו וממש ללא באלה שבדעה שצריך קודם לנהוג קצת בעיר לבד וזה לצבור בטחון... אני רוצה לצאת מהעיר כבר לראות איך נראת ת"א ממבטו של הנהג יש איזה טיפים חוץ מלתפוס מרחק, לא לנהוג יותר מידי מהר ולא לשתות?
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3406809,00.html שיפור נדרש מהבטיחות העלובה של ה 147.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4 אלף צפיות
אתמול בלילה נתקלתי בכתבה הזאת על המאזדה 2, שהיא אוטו שאני מאוד מחבב. בסוף הכתבה כשחיפשתי את שם הכותב גיליתי שמדובר באחד מחברי הפורום הוותיקים... להנאתכם http://www.galgalove.com/index.php?Subject=Article-77 עריכה* אל תיבהלו, לא מדובר בעוד בום ימינה בום שמאלה מאת א פייביש.... דניאל.
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2 אלף צפיות
להלן תמונה שצלמתי היום בכביש בהמתנה ברמזור. עובדות : 1 .רכב מסוג פורד פוקוס מדגם חדש (לכל היותר בן שנה) עומד ברמזור. 2. ניתן להבחין כי פנסי הבלימה הראשיים האחוריים בצידי הפוקוס אינם דולקים , בעוד שפנס הבלימה השלישי , החלש יותר , בחלון האחורי דולק. (בנוי ממספר נורות קטנות ברצף). 3. מדובר ברכב השייך לליסינג - לחברת שלמה SIXT. תובנות : 1. אין מדובר בתקלה כללית במנגנון אורות הבלימה - עובדה שאור הברקס בחלון האחורי עובד. 2. כנראה מדובר בשריפת נורות אורות הבלם הראשיים כתוצאה מבלאי / הזנחה מתמשכים . היות ושני הפנסים בצדדים תקולים , סביר שזמן …
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
אז מה עושים ברכב עם 6 כריות אוויר? אי אפשר לשים כיסא תינוק בכלל? נשמע לי מוזר.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
סוף סוף אני שמח לבשר: שאחרי חמישה חודשי המתנה מייגעים ביותר (זה נראה לי שיא לרכב שהוא לא פורשה או משהו כזה). הרכב שלי מגיע. סוזוקי אלטו, ידנית. תכלת. שנת 2010. הזמנתי אותה ב 8.1.10 היא מגיעה ביום שני הקרוב אי"ה, ה 7.6.10, בשעה 17:30 לסוכנות בפ"ת. אין מאושר ממני. שבת שלום לכולם! הייתי חייב לשתף.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר ב 316 שנת 86. אני מעוניין לדעת אני רוצה לרכוש אחת כזאת במחיר ממש מצחיק אבל היא שנתיים בלי אגרה כמה עולה אגרה של שנה אחת?
הודעה אחרונה מאת moelia, -
-
מה אתם אומרים? היא תצליח בארץ? http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1679673
הודעה אחרונה מאת Daniel.K,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 438 אורחים (הצג רשימה מלאה)
