רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, כל פעם שאני מתדלק בטן או בתחנות אחרות את מתחיל לתהות איך התחנות דלק של טן נותנות הנחות כולכך גבוהות בתדלוק בנזין 95 (במקרה שלי). ההנחות הניתנות בין 25-35 לליטר בנזין 95, כאשר תחנות דלק אחרות באזור מגוריי נותנות רק 15 אג' הנחה לליטר. הרי התחנות או החברה עצמה לא הולכת על כמות לקוחות כי ישנן הרבה חברות דלק אחרות. מצד שני לפי הסחיבה של האוטו שלי וצריכת דלק אני עומד על 1 ליטר ל 15 ק"מ, בתדלוק בתחנות דלק אחרות התוצאות זהות, לכן לא נראה לי ולא שמעתי על תחנות טן שבהן אני מתדלק על מהילת דלק. אז מה ה"טריק" של חברת טן?
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 12.8 אלף צפיות
אהלן, לאחרונה הזמנתי נורות חניה LED של פיליפס בגוון 6000K לרכב. כנראה בגלל שאני טיפש והזמנתי 4 נורות בחבילה אחת אז עצרו את זה במכס וביקשו ממני להביא אישור ממשרד התחבורה על מנת לשחרר את החבילה עם הנורות. הלכתי למשרד התחבורה והגשתי את הטפסים הדרושים. השאלה היא, האם מבחינה חוקית מותר להתקין נורות לד בגוון 6000K במקום נורות החניה?
הודעה אחרונה מאת alonm, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, שמי רועי ואני עובד בחברת קרסו, אחד העמיתי הצרפתיים שהגיע לביקור בארץ מעוניין לפגוש בבעליו של R5 TURBO אותו אדם הוא מהנדס אשר עבד על הפרוייקט בצעירותו,היה חלק מצוות פיתוח הרכב. וכיום הוא מחפש כזה רכב לצורך הכנת כתבה למגזין פנימי של חברת רנו. אם אחד מבעלי הרכבים מוכן להפגש איתו או מישהו מכיר חבר עם כזה רכב, בבקשה ליצור איתי קשר בטלפון: 052-7723197 תודה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הלדים שהיו מותקנים ברכב הם: פס לדים מעל הפנס (אבל לא מהפסים העצבניים האלו, אלא משהו אחר שכמעט ולא רואים אותו אם האורות דרך דולקים) ולדים לבנים במקום אורות החנייה. שאלו אם יש לי אישרים על הלדים ממשרד הרישוי. אמרתי להם את האמת : ) החליטו להוריד לי את הרכב מהכביש ובנוסף לתת לי כנס (הוא לא אמר כמה, ואני לא ביררתי), שאלתי את השוטר אם הוא יוותר במקרה שאני מוריד את הלדים במקום, הוא אמר שירשום רק אזהרה, וכך זה היה. יש לי 2 שאלות. 1) יש אפשרות לקבל אישור על לדים ממשרד הרישוי ? (אם הם כבר נותנים אישורים לAUDI וכאלו, או שאני פשוט צריך להחליף לAUDI מבחינתם ?) 2) כמה זמן יש לי להוריד את הלדים שנותרו במקום אור החנייה ? (אני צריך זמן להשיג ולהתקין את המנורות המקוריו…
הודעה אחרונה מאת Mcyuval, -
רישיון תופס בחול? 1 2
מאת omri146- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
רציתי לדעת עם רישיון של נהג חדש לאוטו (הטופס \ כרטיס אחרי שנגמר המלווה) תקף באמריקה (בפלורידה) ? נער בן 17 עם רישיון נהיגה לאוטו שבידיוק נגמר לו המלווה או לפני שנגמר יתפוס לי באמריקה
הודעה אחרונה מאת Niki P, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
ואם כן, כיצד? אבא הפתיע והעביר את הרכב שלי טסט לפני שחזרתי מהבסיס, אבל הוא הדביק את המדבקה מתחת למדבקת הטסט הקודם. מציק לי נורא בעין, 3 טסטים עשיתי וכל פעם הורדתי את המדבקה הישנה והדבקתי את החדשה באותו מקום, ואילו עכשיו יש 2 טסטים על החלון. ניסיתי להוריד, אבל הדבק נשאר על השמשה והמדבקה קצת נקרעת. אל תחשבו שאני פדנט, פשוט ענין של הרגל. ואם נצטרך לקחת חדשה, זה עולה כסף? תודה.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני ראוה בפרסומות שממש משווקים את הקורולה כ"קורולה החדשה" "כולם כבר נדהמו" . השאלה שלי היא מה ישתנה חוץ מאיתות במראה, וקצת פנסים? האם ישנה תיבה חדשה? או עדין 4 הילוכים ישנה,רובוטית. האם המנוע חדש, מה השתנה?
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
-
שרשור פרסומות הרכב 1 2
מאת Ahbarony-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בד"כ נושאים כאלה מעבירים לאוף-טופיק. אבל לא לכולם יש גישה לשם וגם, לעניות דעתי, לפרסומות רכב יש בפורום זה מקום לגיטימי בדיוק כמו לאלונים, מגזינים ושאר דברים שעולים כאן. אני מציע לעשות שרשור אחד. אולי אפילו דביק של פרסומות מגניבות לרכבים שונים. הנה משהוא נחמד מבית מרצדס. http://www.youtube.com/watch?v=k58YylC5b98 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לפני שאשאל,מן הראוי שאציג את עצמי.שמי טום,אני בן 26 וחי בקמבודיה שבמזרח אסיה(גבול עם תאילנד וויאטנם) בשנתיים האחרונות.אספר לכם שקמבודיה היא סוג של גן עדן מוטורי,ולא מהסוג הרגיל,אלא מסוג הג'ונגל שבו לכל מה שנוסע מותר להיות על כל כביש,אין הגבלת מהירות(לא אחת שנאכפת,בכל אופן),יש פה זמינות מפתיעה של כלים טובים,ולרוכבי האופנועים זה בכלל גן עדן במציאות שבה רישיון אחד שפשוט מאוד להוציא מספיק לך כדי לנהוג על כל כלי שאתה יכול לקנות.הפנטזיה האחרונה זה היעדר אגרות ותשלומים יוצאי דופן פרט לביטוח מינימלי ככה שמתאפשר לי להחזיק אוטו-- Toyota Tacoma RS5 pre runner 4X4 ובמקביל אופנוע שטח וטוסטוס וזה עולה לי פחות מהביטוח של ה125 שהחזקתי בזמנו בארץ) ולענייננו,-כאמור,אני שוהה בקמבודיה ב…
הודעה אחרונה מאת tom_cambodia, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום נסעתי פעם ראשונה לתל אביב עם חברים עם האוטו של אבא מהעבודה (דלקן). הכל היה טוב ויפה החנתי כל הזמן במקומות חוקיים לחניה , בין אם זה בדיזינגוף בחנייה שם או בחניון רידיניג שליד החוף ים. לקראת הערב התחשק לנו לאכול משהו אז החלטנו לאכול בKFC בהרברט סמואל. החניתי את האוטו מתחת לבניין האופרה , ליד חניית נכים , לא ראיתי שום סימון מיוחד על הכביש של נכים או שלט למעלה , מכיוון שהשלט על חניית נחים היה בחנייה מימיני , (תמרור - נכה על כיסא גלגלים). חשוב לציין גם שהיה רכב משמאלי ורוב הסיכוי שגם לו לא היה תו נכה. אחרי שחזרנו מהKFC לקראת החזרה הביתה נדהמתי לגלות שאחרי פחות מחצי שעה האוטו נעלם , כי הבנתי שחניתי בחניית נכים. מסתבר שהחנייה היא כן של נכים כי בחנייה יש שלט גדו…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
לא יודע מה איתכם, אני אהבתי
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם שווי השימוש ישתנה במקרה שרשיונו של הנהג נשלל?
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום לקחתי לבדיקה רכב שהסתבר עבר תאונה קשה מקדימה, בגללה הוחלפו חלקי שלדה ורותכו, כלומר מנוע וכל מערכת הנעה יושבת על חלק מרותך. בעיקבות סירטון שראיתי: (בסירטון רואים תוצאה של תיקון כזה) חשבתי על חוק לגרוט רכבים שעברו תאונות שלדה יכול להציל חיים של הרבה אנשים ולמנוע קומבינות של סוחרים. הרי אם לא הייתי לוקח את הרכב לבדיקה, הוא ניראה חיצונית לא רע בכלל, סאלון נקי ומסודר, יש אפילו פחית ריח. מישהו תמים שחושב שמצא מציאה, עלול לחסוך כמה מאות שקלים וליפול בפח, פעם חס וחלילה תיקרה תאונה, אותו בן אדם מסתכן עלול להישאר ללא רגליים. מה אתם חושבים על זה?
הודעה אחרונה מאת חובב קלאסיות, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, משהו שסיקרן אותי בימים האחרונים ולא הצלחתי למצוא לו תשובה באינטרנט.. ידוע שכאשר רכב מופעל עם מזגן צריכת הדלק שלו עולה, השאלה האם להפחתה של עוצמת המזגן על ידי הפחתת הקור בחוגת הטמפרטורה, או הפחתת עוצמת המאווררים, גורמים להפחתת צריכת הדלק? למישהו יש מושג? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 9 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לקראת לילות הקיץ החמים המתקרבים אלינו במהירות וכמובן לקראת חופשת הקיץ של התיכוניסטים, יופעלו כבר מסוף השבוע הקרוב עשרות קווי אוטובוס ליליים בכל רחבי הארץ. קווי הלילה הופעלו בהצלחה יחסית בקיץ הקודם והמשיכו לפעול במתכונת חלקית גם בהמשך. השנה הוחלט להרחיב את פרויקט קווי הלילה על מנת לאפשר ליותר ויותר בליינים להשאיר את המכונית הפרטית בבית ולצאת לבילוי בלי דאגות לגבי הנהג התורן או בעיות חניה. קווי הלילה יופעלו במסגרת פרויקט המשותף למשרד התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, העיריות השונות וחברות התחבורה הציבורית. קווי הלילה יופעלו השנה במגוון רחב של מסלולים בכל לילות השבוע מלבד שישי. בחיפה יופעלו הקווים גם בשישי. בגוש דן יופעלו קווי אוטובוס מבת-ים, רמ…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי שלום לכולם,רציתי לדעת למה בחלק מהמזורים במקום שהאור הירוק יהבהב ואז יעבור לצהוב הוא ישר עובר לצהוב ואז לאדום. יצא לי לא מעט פעמים לראות ברמזור אור ירוק,לנסוע ובתוך שניה בלי להתריע האור הפך להיות צהוב ואז אדום. לעומת זאת בחלק מהרמזורים [וכמו שנלמד בתאורה] האור הירוק מהבהב לכמה שניות ורק אז עובר לצהוב.. ידוע למישהו על פשר התופעה הזאת
הודעה אחרונה מאת Yossi Azaria, -
- 0 תגובות
- 743 צפיות
לפי השמועות המכונית תוכננה ע"י הצוות של קרייזלר בארה"ב. אסור לעתיק מה שאתר אחר כתב אז כנסו לאתר המקורי ותקראו את הכתבה insideline
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ביום שני עברתי תאונה שלא באשמתי. קנגו אחד נסע בנתיב מנוגד לשלי ורצה לעשות פרסה. הוא לקח שמאלה, רוורס ואז בא לעשות שמאלה להשלים את הפרסה (הרחובות אצלנו קטנים). אני הגעתי כשהוא עשה רוורס והמשכתי לנסוע ישר אבל הוא המשיך עם הפרסה ופגע בי התוצאה - דלת נהג להחליף, צביעה דלת אחורית וכנף אחורית, דברים שיכלים להגיע ל 5000 שח. הפוגע יצא בנזק די קל של פנס קדמי ימני +פגוש באותו מקום. השאלה היא: האם הפוגע ייצא אשם בוודאות או שיש סיכוי שזה יפול עלי איכשהו. יש לי ביטוח מקיף בביטוח ישיר והחברה אמרה שיש שתי אופציות: 1. להפעיל פוליסה, לשלם השתתפות+דמי כינון והתייקרות פוליסה והם יחזירו לי את זה לאחר שהפוגע ישלם. 2. לשלם הכל דחוי ל 90 יום ולתבוע את החברה שלו בלי להפעיל את הפוליסה. …
הודעה אחרונה מאת alexbb, -
[חדשות רכב] פולקסווגן ג'טה החדשה נחשפה רשמית 1 2 3
מאת Guest Arco- עוקב אחד
- 41 תגובות
- 6 אלף צפיות
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/253048/new_jetta_puts_the_boot_in.html לא מבוססת על הגולף הפעם ונראית יותר מתמיד כגרסת "budget" לפאסאט לדעתי.. משעמם, אבל יותר טוב מהדגם הקודם.
הודעה אחרונה מאת Step, -
- 3 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
העברת בעלות על רכב שהורד מהכביש עקב תאונה אפשרי? נניח ויש רכב שהורד מהכביש עקב תאונה ואני מעונין לקנות אותו. ולמכור את המנוע שלו. יש אופציה להעביר את הרכב על שמי? או להוציא שטר מכר למנוע? עשיתי חיפוש ולא ממש עזר. תודה שחר
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
ערב טוב חברים ברצוני להוציא רישיון נהיגה על משאית(ג'),יש לי רישיון ב' 8 שנים. מהם השלבים עליי לעבור? אשמח לקבל עצות והמלצות על מורה נהיגה. נ.ב הרצתי חיפוש ומצאתי שירשור ישן אולי הוא לא רלוונטי מאז
הודעה אחרונה מאת asif84, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום.. אני נהג חדש (לפני חצי שנה הוצאתי רישיון) בן 18. עכשיו, לפני רמזור ירוק, אני לא בטוח כ"כ מה לעשות. מצד אחד, אמא שלי אומרת לי לפני רמזור ירוק להאט קצת, למקרה שהרמזור יתחלף, ואז אני לא אצטרך לבלום חזק מדי ולהפתיע את הרכבים מאחורי. מצד שני, אבא שלי אומר לי שאין צורך להאט לפני רמזור ירוק, ושאני סתם מעכב את התנועה ועלול דווקא בגלל זה לפספס את הרמזור. אז רציתי לשמוע את דעתכם כאן. מה אתם אומרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קבוצת קרסו מוטורוס, יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי לישראל, משדרגת את חווית השירות ללקוח. על השולחן – שדרוג מקיף לכל סוכניות רנו בישראל ושירות טרייד-אין "הכל כלול" לרכב משומש. "בחרנו לבצע שדרוג ושיפוץ בכל סוכנויות רנו בישראל מתוך רצון לערוך הפרדה מותגית בין מותגי הקבוצה ולחזק את המותג באמצעות שדרוג השרות ללקוח, שדרוג חווית הקניה ועוד", כך אמר איציק וויס, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס בתחילת השבוע. הקבוצה מתכננת לשפץ ולשדרג את כל סוכנויות רנו ברחבי הארץ בעלות של כ30 מיליון ₪. במסגרת השיפוץ יעוצבו הסוכנויות בגוונים של ירוק ובעיצוב דומה לזה של סוכנויות רנו מובילות באירופה. בקרסו גם מבטיחים "שיק צרפתי" ו"אווירה אירופאית", לא שיש לנו מושג מה זה אומר. הסוכנות בת"א תה…
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
שני תהליכים מניעים את הוצאת המכונית מידי הנהג: 1. אי קבלת נפגעים בתאונות דרכים ככורח המציאות, וכתוצאה מכך, הגברת הדגש על בטיחות ואי המקובלות החברתית/מוסרית של לקיחת סיכונים. 2. ההתקדמות הטכנולוגית בכל הקשור לשליטה ממוחשבת על פעולות מורכבות, כמו נהיגה (ראו מאמר מקושר). התקדמות שלא תדרוש תשתית מיוחדת על מנת לתפעל את הרכב עבורנו. אנחנו רואים את התממשות שני התהליכים הללו במכוניות של היום, בייחוד בספורטיביות עממיות (או שמא "הספורטיביות"), שנופלות ברובן, כמכוניות לנהג שיודע לנהוג, מהדורות הקודמים, מבחינת ניהוג ויכולת להגיע ולנהוג על המגבלות. בסופו של דבר, כמו הסוסים, המכוניות נהוגות האדם ייעלמו לאיטן מהרחובות, והמכונית הנהוגה בידי אדם תישאר רק כספורט, במסלו…
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100615_1174128 בקיצור , רכב חברה אשר עושה קילומטרג כפול מרכב פרטי מעורב כפלים בתאונות דרכים. בשביל זה עשו מחקר ?
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 602 צפיות
לאחרונה קראתי בעיתונות על חברה ישראלית(חברת IDO OFF ROUD TECHNOLOGYׂ) המפתחת רכבי שטח המשתפת פעולה עם מפעל הודי ליצור רכבי שטח לצבא ההודי בטכנולוגיה ישראלית בשוק ההודי האם ישראל נחשבת כבעלת מוניטין ויכולות גבוהות בתחום רכבי שטח ופתרונות אחרים לכלי רכב צבאיים? האם מביני העניין שבינינו מכירים חברות ישראליות נוספות המייצאות טכנולוגיה ופתרונות כגון הנ"ל ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
שלום אני כבר בערך חודש מחכה לאיביזה שלי והבטיחו לי שהיא תגיע עד ה20/6 אליי . מה שכבר לא יהיה מכיוון שהאוטו עדיין לא בארץ ובחברה אמרו לי שבין ה17 לחודש ל20 לחודש האוטו יכנס לארץ ולוקח זמן עד שעושים רישוי וכל הדברים האלה (כמה זמן ? ) רציתי לשאול אם עוד מישהו מחכה לאיביזה שלו שאמורה להיכנס לארץ ומה אמרו לו בחברה ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
קניתי לאחרונה יאריס 2007. האמת שהייתי בטוח שאתרגל לגיר הרובוטי המוזר הזה, אבל זה לא ממש קורה. חיפשתי במדריך כל מיני עצות, למשל איך לגרום לאוטו לא להיות רכבת לונה פארק שעוצרת ונוסעת בפתאומיות כשאני מאט לפני רמזור, אבל אין שם מידע רציני. מישהו מכיר אתר שיש בו כל מיני עצות איך להשתלט על הדבר הזה, טיפים, לתאוצה והאטה חלקים יותר, וכד'? או שאולי מישהו מוכן להענות לאתגר ולפרסם כאן משהו כזה? תודה מראש! אדמוני.
הודעה אחרונה מאת alon, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
בדרכי ליד אליהו,בזמן עומס,נסעה לפני משאית גדולה,והסתירה את שדה הראייה שלי. את הצומת התחלתי לעבור בכתום ובחצי הצומת או אפילו לפני הרמזור הפך לאדום,והייתה שם מצלמה. השאלה האם המצלמה מצלמת פלאש מאחורה או קדימה?כי נסעתי שפניי על המצלמה,זאת אומרת שהיא הייתה צריכה לצלם 2 תמונות מקדימה. או שהיא מצלמת רק מי שבצד השני?כלומר היא מצלמת רק את הצד האחורי של הרכב?
הודעה אחרונה מאת נהג_צעיר, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Audi-A1-1.4-TFSI-S-Line-Auto/250528/
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
