רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
אחרי לא מעט חודשים (ולא מעט דיונים בפורום), משיקה סמל"ת את מותג אבארת' בישראל באופן רישמי. כרגע ישווק רק דגם אחד – 500 אבארת' 135 כ"ס. בקרוב יצטרפו גרסאות נוספות. 25 שנה עברו מאז שווק בישראל הדגם המשמעותי האחרון של המותג אבארת' – האוטוביאנקי אבארת'. בימים אלו חוזר המותג הספורטיבי לישראל באופן רישמי והפעם כמותג נפרד תחת הכנף של סמל"ת. לכבוד המאורע עמלו רבות בסמל"ת על פתיחה של אולם תצוגה חדש ומשודרג בהתאם למאפיינים של אולמות התצוגה בכל העולם. בין היתר תוכלו למצוא באולם התצוגה מסך מגע גדול שיאפשר הדמייה של הרכב על שלל אביזריו וכן אקססוריז של מותג העקרב. כרגע משווקת רק גרסא אחת – 500 אבארת' עם מנוע טורבו 1.4 ליטר בהספק של 135 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 5 היל…
הודעה אחרונה מאת EYAL-Y, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום. הרעיון הוא בכותרת. אני מחפש שותף לביצוע הפרוייקט המדובר כשאני אומר בניית רכב אני מתכוון ל: החלפת מתלים , גלגלים , שנוי מרכב , בניית פנסים אחורים קדמיים , שנוי דלתות , חלונות, גובהה,פנים הרכב שדרוג מנוע , כסאות , סקאלה , מחוגים (ואפילו הצבע שלהם) ידיות קימורים ובכלל לתכנן מרכב מחדש ובקיצור הכל כולל הכל. בניה שאורכת לדעתי חצי שנה או יותר של עבודה אינטנסיבית . הפרוייקט יתבצע על רכב קיים שבבעלותי , סוגו לא משנה , ויוחלף במידת הצורך על מנת לאפשר למוצר המוגמר להתנהג הכי טוב על הכביש אני דוגל ביחס משקל , כך שחשוב שהבניה תהיה איכותית וטובה וכמובן קלה ככל שניתן , ועם מנוע 1600 ממוצע , אני חושב שזה יהיה מעל ומעבר להנאה בנהיגה. לי אין כלכך זמן , יש כסף , …
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
שלום אני רוצה לקנות רכב וחשבתי לגבי הדגמים האלו אני יודע שהחברה הזאת פשטה רגל אבל רציתי לשאול איך האוטו בכללי טיפולים יקרים והאם הוא רואה מוסך הרבה או יותר משאר המכוניות וזלילת דלק תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
הסיבה לביקורת טוב אז בגלל שהאוטו הזה קיבל פה תשומת לב לא קטנה בפורום בחודשים האחרונים, החלטתי להרים את הכפפה ולכתוב ביקורת מקיפה ככל הניתן לאחר שבועיים עם האוטו. כמובן שמדובר בהתרשמות ראשונית בלבד ולכן צריך לקחת הכל בעירבון מוגבל, אבל כרגע התפנה לי זמן שזה דבר די נדיר בתקופה האחרונה אז החלטתי להשקיע טיפה ולכתוב פה איך התרשמתי אישית מהאוטו בשבועיים שהוא אצלי. האופציות האחרות כמובן שלפני שרכשתי את האלטו ערכתי סקירות מקיפות באתרי אינטרנט רבים על מנת לראות האם הוא באמת שווה 60K ש"ח או שעדיף לקנות אוטו אחר, שבהיותו בן מספר שנים מועט יוכל להפגין אמינות דומה לרכב חדש. אופציה נוספת הייתה להוסיף עוד מספר אלפים ולרכוש את היונדאי I10 הידנית החדשה או הפג'ו 107 החדשה, שתי מכו…
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
תקלה ברכב סוזוקי גראנד ויטרה(הרכב נוסע אחורה במקום קדימה, והיבואן מסרב להחליפו) [כ"ע] 1 2
מאת רונית123-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום רב, לפני כחודשיים נקנה הרכב חדש עם הניילונים ופתאום כאשר עמדנו בתחנת דלק והכנסנו לדרייב כדי לצאת מהתחנה הרכב נסע אחורה!!!! לרגע חשבנו שאולי התבלבלנו, יצאנו מהאוטו בלחץ כי כמעט עשינו תאונה ובדקנו שוב את ההילוכים. המקרה חזר על עצמו כ- 4 פעמים ורק לאחר מכן הסתדר ויכולנו ליסוע קדימה!!! האם מישהו שמע על התקלה הזאת ומה ניתן לעשות? כאשר פנינו לשירות הלקוחות נאמר לנו שלא מעניין אותם שהרכב חודש על הכביש, לא מחליפים רכבים גם אם זו תקלה שיכולה להרוג כי סה"כ רוצים ליסוע קדימה והרכב נוסע אחורה!. האם מישהו יודע לאן אפשר לפנות במקרים הללו? תודה רבה, רונית
הודעה אחרונה מאת Charge, -
-
אהלן, למי שיש מידע אמין או שהוא בעל המוצר, אשמח אם יענה על מספר שאלות: 1. אם מייבאים את המוצר מחו"ל, המכס עושה בעיות? 2. האם שווה להזמין את הקיט האלחוטי? ואיך הקיט עצמו עובד? (תוספת של 150$ בערך) 3. האם כדאי לרכוש חיישן נוסף (לאחור) והאם הקיט האלחוטי תומך בחיבור של חיישן נוסף? 4. האם המוצר פועל ומשבש לייזר "כמו שצריך"? לגביי חוקיות, ידוע לי שהמוצר חוקי כי הוא מסווג כחיישן חניה. כל מידע בנושא שיכול לשפוך אור על הנושא - יתקבל בברכה ... תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת eli911, -
- 11 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי רוצה לדעת בבקשה, למה כשמפרסמים רכב באינטרנט/ירחונים וכד'..נוהגים לטשטש את לוחית הרישוי? מה הסיכון אם לא מטשטשים? תודה =]
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
קניתי מאזדה 6 יד שניה, יש לה את מערכת בקרת היציבות (שאמורה להיות משולבת עם TSC - בקרת משיכה) ניסיתי לבדוק בזינוק אבל המערכת לא נכנסה לפעולה (כמובן בשטח ריק וסגור - מה שנקרא המציגים הינם מקצוענים אל תנסו בבית) איך אני בודק שהמערכת עובדת והיא תקינה?
הודעה אחרונה מאת mikyd, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מניח כי שרשור זה יעניין את רוב הקוראים כיון שהוא נוגע למערכת היחסים עם הגוף שאמור לאכוף את החוק במדינת ישראל , המשטרה. מדובר בשלושה מכשירי מדידה הנמצאים ברשות המשטרה ומטרתם אכיפה מדעית לכאורה. ואלה הם ממל"ז ,מצלמת מהירות מולטונובה והינשוף בחודשים האחרונים התקבלו מספר פסקי דין המטיחים ביקורת קשה על אותם המכשירים ועל הדרך בה נקטה המשטרה לקבלתם לשירות. ביקורת זו הייתה אמורה להביא לשידוד מערכות כללי אך כנהוג במקומותינו לא כך הוא. אך אותנו כמובן מעניין יותר מה משמעות פסקי הדין הללו , כאשר אנו נוהגים בכבישי ארצנו. להבהרה עקרונית לפי החוק פסק דין של בית המשפט העליון מחייב את בתי המשפט הנמוכים ממנו. פסק דין של בית המשפט המחוזי הוא פסק דין מנחה לבתי המשפט הנמוכים…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, הגיע זמן חידוש ביטוח הרכב,המחירים שקיבלתי מהסוכן: ביטוח חובה: 2400 ש"ח צד ג' (כולל ביטול השתתפות עצמית) : 1800 ש"ח המחיר הוא לנהג,פחות מגיל 24 ולא נהג חדש. האם יש מחירים זולים יותר בשוק? הרכב: אודי A3 נפח 1800 תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני כרגע בתהליך מכירה של רכב,בעוד כחודש וחצי נגמר הטסט. היום נשלחו אליי הרשיונות החדשים,ויש עוד כחודש וקצת עד לפקיעת התוקף. האם אני עדיין יכול לבצע העברת בעלות?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
ניקוי חלונות ברכב 1 2
מאת gil elbaz-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 27.3 אלף צפיות
שלום! כאשר אני מנקה את הרכב שלי ידני אז תמיד כשאני מגיע לחלק שצריך לנקות את החלונות אני נכנס לעצבים, כל פעם כשאני מנקה את החלונות נשארים סימנים. פעם זה היה עם עיתון אחרי זה עברתי למגבת כזו מיוחדת לחלונות אך גם זה משאירים סימנים. השאלה שלי זה איך מנקים את החלונות בלי שישארו סימנים? תודה לעוזרים, זה לא כייף להכנס לעצבים בצהריי שישי!
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום המלומדים במשך כל היום עשיתי סקר שוק לגביי ביטוח רכב - מקיף וחובה, לסוזוקי אלטו. ראיתי שיש הבדלים בין עלויות הביטוחים בין החברות השונות והכי ישתלם לי לפצל את המקיף והחובה בין החברות. רציתי לדעת האם כדאי לעשות דבר כזה? ומהן החסרונות? אם חלילה עשיתי תאונה, את מי אני אמורה לתבוע את הביטוח מקיף או את החובה? תודה רבה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איפה קונים שמן גיר AC DELCO כמו שמופיע בתמונה? מפרסי וצנטראל אני מאוכזב - גם מצוקת חניה מטורפת, גם אין להם דברים מיוחדים וגם מחירים גבוהיים מאוד (ניסיתי לפני חודשיים לקנות אצלהם שן של MOBIL1).
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום היום הגיע האונייה והסיאט שלי עליה , ביררתי בחברה כמה יעלה לי לשים מערכת מולטימדיה והם רוצים 6 אלף !!! החלטתי שאני יקנה מסך מגע שכבר בחרתי והכל בגודל 7 אינץ' (הגודל האורגנל) . הבנתי שצריך להחליף את הפאנל באוטו בשביל לעשות התאמה למסך , רציתי לדעת איפה אני יכול לקנות את הפאנל של הסיאט איביזה ? בחברה אמרו לי שבמקומות ששם מתקינים מולטימדיה וכו ... זה נכון ? כמה יעלה לי דבר כזה להחליף את הפאנל ? אני לא מדבר על המכשיר עצמו שאני רוצה לקנות , רק על הפאנל . תודה רבה !!
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
- 3 תגובות
- 741 צפיות
מה עדיך ליקנות honda cbr 125 סמק או ימאהה 125 סמק חדש מי החברה....?
הודעה אחרונה מאת Isibane, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 996 צפיות
השאלה שלי אם משהו עשה אצלהם את הבדיקה? אשמח לדעת תודה. בדיקת רכב חינם מבצע - "הכן רכבך לקיץ" בדיקת רכב חינם ברנו ובניסאן - ללא תשלום. חברת "קרסו" יבואנית רנו – ניסאן, יוצאת במבצע קיץ, בדיקת קיץ לרכב חינם ! חברת קרסו יבואנית רנו- ניסאן, יוצאת במבצע קיץ: במסגרת המבצע, שיתקיים במרכזי השירות של רנו – ניסאן, תיערך בדיקת קיץ, שנועדה להכין את הרכב לקיץ רגע לפני החום הגדול, ובכך להבטיח נהיגה קרירה ובטוחה. חברת "קרסו מוטורס" תציע ללקוחותיה לבצע ללא חיוב בדיקה של ביצועי מזגן האויר ובעת הצורך להחליף (בתשלום) את מסנן האויר של המזגן ולבצע ניקוי יסודי של מערכת מיזוג האוויר לרכב על ידי ספריי ייעודי שפותח ע"י יצרני הרכב רנו וניסאן. הבדיקה תאפשר איתור תקלות במע…
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למרות שלא יצא לשתף בחוויות ימי המסלול שלי משנה שעברה, האקשן לא הפסיק לרגע. נתחיל עם הרכב שתודות לאחי היקר שהוריש לי מיניואן חבוט שמשמש אותי להתניידות יומיומית ובכך איפשר להסב את ה M3 לרכב מסלול כמעט יעודי, מה שאומר שאני לא צריך להחליף צמיגים, בלמים וכו' לפני ואחרי כל יום מסלול. אני מודה ומתוודה שגם הפעם נשבעתי שאני לא משקיע בשיפורים, אבל עצם העובדה שמחיר האוטו ברצפה והיכולות שלו על המסלול זהות לרכבים שעולים פי 3 גורמות לי להצדיק את ההוצאה. מה שנוסף לרכב לאחרונה זה סעפת יניקה מוגדלת ופילטר פתוח, חישוקים קלים עטופים בצמיגי ניטו, כסא מרוצים של רקארו, ובין לבין הלך לי גם ראש מנוע עקב תקלה ברדיאטור שחיממה את המנוע וגרמה לפריצה באטם...סיפור יקר וכואב. …
הודעה אחרונה מאת golangti, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הפרק הראשון: - ג'ייסון נוהג על פרארי איטליה 458, המחליפה של F430 - פוקוס RS ,שירוקו R ופלואנס על המסלול - השוואת מכוניות מיני ישן/חדש - ג'ייסון והמילטון משוחחים על דברים מעניינים צפיה מהנה! http://flux.armed.us/?hash=370085AFC7096390F64CFBE8A1F58100287ABD18
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אוקיי, אז השאלה שלי קצת יותר מורכבת מ"סתם" עקיפה בצומת, אך גם לא מסובכת. נניח ואנו עומדים בנתיב הימני בצומת בעלת שני נתיבים לאותו כיוון נסיעה, ברמזור אדום, ובנתיב משמאלנו עומד רכב אחר. הרמזור הירוק מופע, כשלפתע - הנהג משמאלנו לא זז. ובכן, מה אומר החוק? האם התחלת נסיעה לפני שהנהג משמאל התחיל אותה הינה עבירה? האם זה נחשב לעקיפה מימין? * האם מותר לנהג הימני לחלוף על פני הנהג השמאלי?
הודעה אחרונה מאת TDean, -
האוטו החדש שלי 1 2
מאת שלומי-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
נימוקים מפורטים יתקבלו בברכה נניח, הנחה היפוטטית לגמרי , שאני לא זוכה בלוטו השבוע ואני לא יכול לקנות את ה M שהזמנתי. מה הייתם קונים במקומי ? 323 קופה ידנית ? (בסדר.... לך תמצא אחת) מיאטה , בשאיפה שהמחירים שלהם יהיו שפויים ו.... זהו, אין לי רעיונות, אולי תציעו לי עוד ??? האפשרות השנייה היא שאני לוקח איזה רכב מעפן מהעבודה ועושה לי פרוייקט נחמד בסגנון האוטו של תומר, אז גם לכאן אני צריך הצעות, מה הייתם עושים ?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השכרת "ניבלר" לחיתוך פח היכן? חורש את כל האינטרנט ולא מוצא. למישהו יש מושג איפה אני משיג? תודה שחרון
הודעה אחרונה מאת AVIRAM662, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
לפני מספר חודשים קיבלתי דו"ח על מהירות. לא היה לי כסף לשלם את הדו"ח במועד ונכנסתי כעת לאינטרנט לבדוק את גובה הקנס הנוכחי. להפתעתי, גיליתי כי מספר הרכב הרשום באינטרנט באתר המשטרה שונה ממספר הרכב שלי, ולעומת זאת בדו"ח רשום המספר האמיתי של הרכב. האם ישנה דרך כלשהי לבטל את הדו"ח? תודה מראש וחג שמח..
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 866 צפיות
יש גם שינויים במנועים, CL 550 תקבל שדרוג וכעת ההספק יעמוד על 429 כ"ס, CL 63 תעמוד על 537 כ"ס, ייכנס מנוע הייבריד חדש שלגביו אין נתונים כרגע, כנראה מהS400, ואולי שמה יוחלף ל S COUPE... אני לא מצליח להעלות תמונות, אז הנה קישור לכתבה: http://www.worldcarfans.com/110061626858/mercedes-cl-facelift-images-spotted-on-official-mb-site
הודעה אחרונה מאת מאיר + מאור, -
סיאט בזול, רק היום. 1 2 3
מאת רועי5-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למישהו יש מושג מה עם המבצע של סיאט וכמה הנחה אפשר לקבל שם. לפי השקט כאן אפשר לחשוב שהם מחתימים כל אחד על הצהרת סודיות. כשמכרו איביזות בזול כל הפורום הזה קישקש על כך והיום דממה מוחלטת.
הודעה אחרונה מאת yohaii31, -
-
- 1 תגובות
- 970 צפיות
נתקלתי לפני מספר ימים בסרטון הזה: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3518854 סביר להניח שחלקכם כבר צפה בו בסיטואציה כזו או אחרת. אך לאלה שעדיין לא ראו יש פה משהו מעניין. מלבד המסר שמועבר בצורה חלקה, עניינית, וספונטנית, עלו בי כמה תהיות. למה? למה אצלנו אין פרסומות כאלה? למה אצלנו עד שמפרסמים משהו שקשור איך שהוא לבטיחות בדרכים. עושים את זה עם זוג הורים שמתווכחים על רשימת מכולת. או שני צעירים שמתווכחים על שיר. ואז אנחנו יודעים איך הפרסומת הנוראה ההיא נגמרת... יש כאן נקודה מעניינת למחשבה. בארץ עם קטל איום בכבישים. אף משרד ממשלתי. ואפילו חברה שמעוניינת למכור מוצר בטחותי כלשהו לא יודעים להעביר את המסר נכון, מודעות וכתוצאה מכך שינוי תרבות הנהיגה. לא יגיעו לבד בארץ כמו ש…
הודעה אחרונה מאת TheTool, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
למרות שקוריאה היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, מכונית על של ממש עדיין מתוצאת קוריאה עדיין לא ראינו. האם הספירה (Spirra) היא הסנונית הראשונה? אולים מוטורס הוא יצרן רכב קוריאני קטן שהוקם בשנת 2006 ושם לעצמו למטרה לייצר, לראשונה בקוריאה, מכונית על שתוכל לעמוד ראש-בראש אל מול שמות גדולים כמו פרארי או מזארטי. לא פחות ולא יותר. הפרויקט עבר כמה וכמה גלגולים ועמד מספר פעמים על סף סגירה, עד שלאחרונה הודיע היצרן הקוריאני הקטן על סיום שלב הפיתוח ובקרוב יתחיל הייצור הסדרתי. טוב, כנראה שייצור סדרתי הוא מושג מפוצץ בעבור מכונית שמורכבת בצורה ידנית על פס ייצור שהקיבולת שלו מוגבלת ל300 מכוניות בשנה, לכל היותר. מרכב המכונית עשוי כמעט כולו מתרכובת של סיבי-פח…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן טיול לאיטליה ש5 ימים ממנו נהיה במודנה בתחילת אוגוסט יש לי כמה שאלות מאנשים שהתנסו בטיול כזה: איזה מלונות מומלצים יש במודנה? כמה זמן לוקח הסיור במוזיאון של פרארי ? האם אפשר להכנס למפעל של פאגני? מה כולל הסיור במאזרטי ועם בכלל אפשר להכנס? האם לכל הסיורים צריך להרשם מראש או שאפשר לבוא ולהכס לסיור במקום? אודה לכם אם תוסיפו פרטים על משך הזמן של כל סיור ואם יש עוד מקומות מומלצים באיזור ששווה לקפוץ לבקר תודה רבה, אוהד
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , יש לנו בבית מאזדה 3 ספיריט שנת 2008. לדעתי מדובר ברכב מאד מהנה (כמובן באופן יחסי לרמת מחיר שלו ובהתחשב בכך שזה עדיין נחשב לרכב משפחתי). מה שכן צריכת הדלק דיי גבוהה ואני שוקל להתחיל להשתמש בטרפטוניק באופן קבוע. אני כן מרגיש שהמנוע מנוצל יותר טוב כשאתה נעזר בטרפטוניק וככה הגיר מתבלבל פחות (לדוגמא יש מצב שאני מוצא את עצמי על הילוך 4 כשאני נוסע על 40 והאוטו סוחב פחות טוב). האם שימוש בטרפטוניק צפוי להוריד גם את צריכת הדלק של הרכב? אם כן עד כמה זה עשוי להיות משמעותי? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- 1 תגובות
- 749 צפיות
תקנות חדשות של משרד התחבורה קובעות: יבואני הרכב יחויבו לפרסם קריאות לתיקון של כלי רכב מתוצרתם, בכל כלי התקשורת המרכזיים. בנוסף, בעל רכב שלא יביא את רכבו לביצוע התיקון המתחייב, יאבד את רישיון הרכב. יהודה רודד, יו"ר איגוד יבואני הרכב: מברכים אך מזהירים מבעיות. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3907810,00.html
הודעה אחרונה מאת Discover,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
