רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 792 צפיות
לילה טוב,יש לי כמה שאלות. אם אני קונה באתר DX האם אני צריך לשלם מכס וכמה?מכשיר עד 100 120$. המכשיר מגיע ללא תוכנה,אפשר להוריד תוכנה באינטרנט נגיד IGO8,והאם יש צורך להתקין גם מערכת הפעלה? ואיזה GPד אתם הייתם ממליצים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
ביטוח חובה - שאלה 1 2 3
מאת lironi_ohana-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 35 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת מה העונש על נסיעה ללא ביטוח חובה. הבנתי שהמשטרה יותר לא בודקת ביטוח. אשמח להסבר! תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
החל ממחר בחצות נשלם יותר על נסיעה ברכב הפרטי, כשמחיר הדלק יעלה ב-2.5%. הנתון החשוב לנהגים - מחירו של אוקטן 95 בשירות עצמי יעלה 6.51 שקלים לליטר בשירות עצמי ו-6.61 בשירות מלא. עוברים לאוטובוס? כמה זה עולה לנו? מחירו של בנזין מסוג אוקטן 95 יעלה מחר בחצות בשיעור של 16 אגורות לליטר ויעמוד על 6.51 שקלים בשירות עצמי. מדובר בהתייקרות של כ-2.5% לעומת החודש האחרון. עבור תדלוק בשירות מלא ישלמו הנהגים 6.64 שקלים ליטר. למעט העלייה במחיר הדלק, ייפרדו נהגי ישראל בחודשים הקרובים מהבנזין מסוג אוקטן 96. ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה השבוע להפסיק למכור ולהשתמש באוקטן 96, ובעקבות ההחלטה גם בתי הזיקוק יפסיקו לשווקו, לייצרו ולייבאו לישראל החל מחודש ספטמבר. מחיר…
הודעה אחרונה מאת damond, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי חבר'ה. היום בבוקר חבר טוב שלי קנה רכב וברישום של הרכב בסניף הדואר הוא רשם גם עוד חבר אחר. (לא משנה כרגע למה) בכל מקרה, רציתי לדעת, במידה והחבר הנוסף הרשום על הרכב מוריד את עצמו מן הרישום על הרכב, האם זה מוסיף יד על הרכב? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן קיבלתי רשיון חדש (שילמתי אגרה) ובו לא כתוב "נהג חדש", אך נשאר לי עוד שבוע עד שעוברות שנתיים מהטסטס, ועל הרשיון כתוב שהוא בתוקף כבר שבועיים... זה אומר שאני יכול להסיע אוטו מלא או עדיין לא? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100701_46322
הודעה אחרונה מאת scoob, -
-
מבצעי סקודה? 1 2
מאת adeeb_m-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היום ומחר יש מבצעים על הרכבים של סקודה. פרטים? והאם יש מבצע על אוקטביה?
הודעה אחרונה מאת Citroën Visa, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
במילים הכי קצרות- אני מעוניין לפנק את הרכב בטיפול ווקס. שמעתי על קאר פלאן (או משהו כזה) שיש להם חומרים טובים ואיכותיים. אשמח לקבל המלצות לגבי מחירים ומקומות אחרים באיזור תל אביב לקניית ווקס לרכב. תודה. יש לי שריטות ממש קלות ברכב, משהו דומה לזה: Uploaded with ImageShack.us ובנוסף יש לי כמה כתמים של טיפות (לא יודע של מה) במיכסה המנוע. האם לאחר טיפול ושימוש נכון בווקס השריטות והכתמים יעלמו?
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
זה הרכב הראשון שקיבל אישורים להימכר כרכב שהוא גם מטוס ( לא בארץ כמובן): Weird-looking cars are a dime a dozen. Far less common are weird-looking cars that can also fly AND have approval from the Federal Aviation Administration. Indeed, as far as we know, there's only one of those babies: The Terrafugia Transition. The private aircraft/funky-looking car has been in the news before. But the recent announcement that it's going into production sparked mega-searches on the Web. Almost immediately, online lookups for "terrafugia transition" and "terrafugia transition pictures" both, well, took off. A popular article from the UK's Daily Telegraph explains that the …
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
האצ'בק / 5 דלתות
מאת A-H- 5 תגובות
- 980 צפיות
אחרי שהתווכחתי שעה עם חבר אם יש הבדל בין האצ'בק ל-5 דלתות, הבנו שיש הבדל, אבל לא יודעים מהו. אשמח לדעת מה ההבדל בין 5 דלתות להאצ'בק, אחרי הכל לשניהם נפתח הבגאז' גם עם החלון האחורי. תודה.
הודעה אחרונה מאת A-H, -
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קיבלתי דוח מוצדק על חניה צמוד לתחנת אוטובוס על סך 250 שח, בדוח נמצאים הפרטים של הרכב, רשום סיאט כסוף מטאלי ומספר הרכב. האוט שחור כבר יותר מחודש ועברתי כבר טסט וברישיון כתוב שחור האם אני יכול לבטל את הדוח? תודה רבה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא יכולנו להתעלם מסרטון הנהיגה המדהים מהפייקס-פיק שעלה זה עתה לYouTube. עכשיו תורכם. תקציר מנהלים לטובת אלו שטרם שמעו על תחרות הפייקס-פיק. הפייקס-פיק הוא אחד ממרוצי המכוניות הותיקים ביותר, הנערך השנה בפעם ה-88. הנוסחא במרוץ זה די פשוטה – מכונית אחת, נהג אחד, ומרוץ נגד השעון באחד המסלולים היותר מפותלים ומשופעים שיש כיום בעולם. כמה מפותל? בקצת פחות מ20 קילומטרים של מסלול יש 156 סיבובים. כמה משופע? קו הזינוק נמצא בגובה של 2862 מטר מעל פני הים. קו הסיום נמצא בגובה של 4300 מטר פני הים. טיפוס "קליל" של 1438 מטרים. עד כה כמחצית מהמסלול היתה סלולה והמחצית השנייה הייתה דרך כבושה, שסיפקה לא מעט אקשן והחלקות פוטוגניות, אולם בשנה הבאה צפוי המסלול להיסלל כולו. …
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. בשנה הבאה אני מתחיל לילמוד מכונאות רכב באורט צריפין מי שמכיר. היתי שמח עם תוכלו לתת לי קצת מידע כללי על מכונאות באופן כללי בישביל שיהיה לי קצת ידע קודם,ועם מישהו למד בצריפין אני ישמח לקבל חוות דעת על איכות המקום והאנשים. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת גיא דרעי, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום יש בפני היטלבטות אני לא יודע עם לילמוד מכונאות או אוטוטרוניקה אשמח עם תיתנו לי חוות דעת בנושא מה יותר כדאי וכדומה
הודעה אחרונה מאת גיא דרעי, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, קניתי לא מזמן את הרכב ורציתי לדעת בבקשה אם מישהו יוכל להסביר לי איך לכוון את השעון תודה
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
מול הבניין שלנו עומדים שלושה פחים, שמשמשים חצי מהרחוב. בגלל בעיות חנייה ברחוב (שנובעות בעיקר מאנשים שחייבים לחנות ליד הבית ולא מוכנים ללכת עוד כמה מטרים לחניון הענק שמאחורה), אנשים באופן קבוע חונים ליד הפחים וחוסמים אותם. הרחוב הוא רחוב צר, וכדי שלא ייכנסו להם במראה הם חייבים להצמד לגמרי לפחים, מה שאומר שאין אפשרות להשתמש בפחים בכלל. אם זה היה כל פעם רק לכמה דקות, מילא. אבל יש אנשים שמשאירים את הרכבים שלהם לימים שלמים, וגם לסופשים שלמים... מה אפשר לעשות איתם? ניסינו לתלות שלטים על הפחים, אבל העירייה מורידה לנו אותם - אסור לתלות מודעות על הפחים. משאית הזבל שמגיעה כל בוקר מרימה להם את המגבים, אבל זה לא מזיז להם הרבה. אנשים טובים שנמאס להם התחילו לתלות לרכבים…
הודעה אחרונה מאת A-H, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 810 צפיות
שלום, קניתי טויוטה יאריס 2003 ידנית לפני 8 חודשים, ואני סופר מרוצה. בעקבות ההצלחה, אנחנו מתכננים לרכוש עוד יאריס, שנתון 2007/2008. ניסיתי לברר ממתי בדיוק היאריס התחילה להימכר עם בקרת יציבות, וממש לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית (גם לא אחרי טלפונים לכמה סוכונויות שונות של טויוטה). הדעות נעות בין 2008 ל- 2009. למישהו יש תשובה מדוייקת, או דרך בטוחה איך לברר את זה בבטחון? אני יודע שברשיונות רכב שהודפסו השנה מצוין אם יש בקרת יציבות או לא (כנראה בעקבות החוק החדש), ככה שרוב הסיכוים שאוכל לראות ברשיון הרכב כשאני מגיע לראות את הרכב, אבל בכל זאת יהיה נחמד לדעת מראש. תודה רבה, זהר
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 3 תגובות
- 811 צפיות
האם מבחני הריסוק כוללים בתוכם את אפקט ה-"מניעת תאונה"? לדוגמא רכב עם ABS, ESP , בקיצור אחיזת כביש טובה ,יקבלו ניקוד גבוה יותר? אם זה לא כך אני חושב שזה לא פחות חשוב,יכול להיות רכב מושלם במבחן הריסוק אבל סטטיסטית בכבישים הוא לא מפסיק להתרסק.
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 623 צפיות
שלום לכל צרכני הסולר בירושליים וסביבתה, לאחרונה רכשתי ברלינגו (מנוע 1.6 דיזל 2008). היות ומחירי הסולר אינם אחידים וחלק מתחנות התידלוק מוהלות את הסולר ! אשמח לקבל מיידע על תחנות דלק אמינות עם מחירים סבירים בירושליים וסביבתה. בנוסף אשמח לדעת האם מישהו מתדלק בתחנת דלק "דיזל ליין" באזור התעשיה בתלפיות (בירושליים), מחיר הסולר שם נמוך (פחות מ 6 שח" לליטר). תדלקתי שם מס' פעמים ולא הרגשתי משהוא חריג בהתנהלות הרכב ... למרות זאת אהיה יותר רגוע אם אדע שמישהוא מתדלק שם באופן קבוע לאורך יותר משנה ולא היו לו בעיות חריגות כתוצאה מתידלוק "בדיזל ליין" ... תודה מראש על שיתוף הפעולה. אלכס.
הודעה אחרונה מאת alex_f, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
חברת בטר-פלייס, החברה והמכונית החשמלית, קיבלה אישור ממשרד התחבורה להפוך ליבואנית רכב. (רנו פלואנס, בטעינה ליד בית תל-אביבי טיפוסי) כבר הרבה זמן שאנחנו שומעים על המיזם של שי אגסי ו"החברה לישראל" והתוכנית שלהם להפוך את ישראל למעצמת רכבים חשמליים. עכשיו נדמה שמשהו באמת מתחיל לזוז. הבוקר קיבלה "בטר-פלייס" את אישור משרד התחבורה לייבא לישראל מכוניות חשמליות מתוצרת רנו. תקנות היבוא המקביל שהועברו לאחרונה מאפשרים לבטר-פלייס לייבא ארצה את דגמי רנו במקביל ליבואן הרישמי של רנו עד היום, קרסו מוטורס. התוכנית היא לייבא ארצה כמה עשרות רכבי רנו פלואנס ZE חשמליות שישמשו לניסוי רחב היקף שיבחן את עמדות הטעינה, ניסוי שאמור להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית או בתח…
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- 1 תגובות
- 715 צפיות
קבילתי לפני כשבוע דו"ח חניה,עברתי על הדו"ח ושמתי לב שלמעלה בדף ישנן שתי משבצות ובאחת רשום נמסר ביד,ובשניה הוצמד לרכב.ואף אחת מהן לא מסומנת.האם זאת סיבה לביטול דו"ח??
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
לפני מספר שבועות רכשנו סקודה פאביה חדשה מאולם התצוגה בת"א. זאת לאחר התלבטויות רבות בין מספר מכוניות (אפילו ביקשתי ייעוץ פה בפורום). ההחלטה הוכרעה לבסוף לטובת הפאביה, בעקבות הצעה אטרקטיבית של סוכן המכירות שהתקשר אלינו הביתה, והזמין אותנו לאולם - הצעה שבפועל לעולם לא מומשה במלואה. ההצעה (שכמובן, לא נשלה את עצמינו, באה לקראת הגעתה של הגרסה החדשה של הפאביה) כללה מערכת מולטימדיה, מצלמת רוורס, והנחה קטנה בתשלום. בעקבות ההצעה, החלטנו לרכוש את המכונית. ביום איסוף הרכב החדש, לאחר היציאה ממרכז קבלת רכב חדש של צ'מפיון (לצערי לא השכלנו לבדוק את כל התכונות של הרכב לפני החתימה על קבלת הרכב), התברר שלא מותקנת ברכב מצלמת רוורס. זאת בניגוד להבטחה של הסוכן, ובניגוד למה שרשום (…
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 2 תגובות
- 643 צפיות
היכן נימצא מיספר השילדה ומיספר המנוע בסיוויק ESI 94?
הודעה אחרונה מאת FreeStyle, -
- 13 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
צהריים טובים. אני רוצה להביא אופנוע 125 סמ"ק.. ואני לא מבין בתחום כמעט כלום. בכל אופן, אם מישהו יוכל להסביר לי פה כמו לילד מטומטם כמה הוצאות יוצא לי על דלק שאני יבין את ההבדל בין זה לבין רכב אני אשמח מצטער על החובבניות
הודעה אחרונה מאת A-H, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחבר שלי , בעל מאזדה 3 חדשה (2010) נפרץ הרכב , ונופצה אחת הזגוגיות הקדמיות . כשבא החבר אל הזגג הקשור לחברת הביטוח , נאמר לו שתותקן לו ברכב זגוגית תחליפית , הזהה לחלוטין לשמשה המקורית , אך ללא הלוגו של מאזדה עליה (מתוצרת הארץ) . כשדרש זגוגית מקורית , התבקש להוסיף 700 שקלים . שאלתי הייא : האם ברכב חדש אין חובה על חברת הביטוח לתקן בחלפים מקוריים ? ואם כן , האם הסעיף הנ"ל חל על ביטוח שמשות , שהוא מין ביטוח משנה בתוך פוליסת הביטוח ? . אבי .
הודעה אחרונה מאת jt8d, -
- 4 תגובות
- 815 צפיות
יש לי את הרשיון החדש כמו של כולם, מהסוג הזה: רציתי לדעת אם בחו"ל אני מורשה לנהוג עם הרשיון הזה או שאני צריך להוציא רשיון בין לאומי. תודה.
הודעה אחרונה מאת S-Dan, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש בארץ מקום להשכיר ממנו פורשה ליום?
הודעה אחרונה מאת S-Dan, -
שלום חברים יקרים, ברשותי רכב עם תו נכה, והיום בבוקר מכיוון שלא היה שום חניה בקרבת מקום נאלצתי לחנות על המדרכה דבר שידעתי שמותר לרכב בעל תו נכה. אבל בכל זאת עיריית נתניה החליטה להדביק לי דוח על השימשה בס"כ 500 שקל (מחיר קצת מוגזם לדעתי) האם רכב בעל תו נכה אינו יכול לחנות על המדרכה? עם מישהו יכול לייעץ לי מה לעשות אני יודה לו מאוד. תודה רבה והמשך יום טוב
הודעה אחרונה מאת naftali, -
- 2 תגובות
- 859 צפיות
ארגון הגג של תעשיית האופנועים באנגליה, ה-MCIA, מפרסם את עיקרי מסקנותיו בעקבות פרסום נתוני ההיפגעות בתאונות אופנועים וקטנועים בשנת 2009. המסקנה המרכזית: למרות עלייה בכמות הקילומטרים שכוסו במהלך השנה על ידי כלים דו-גלגליים, נרשמה ירידה במספר הנפגעים קשה או הרוגים בתאונות אופנועים וקטנועים. בשנת 2009 נסעו אופנועים וקטנועים באנגליה כ-2% יותר קילומטרים מאשר בשנה הקודמת. מספר הנפגעים קשה וכן מספר ההרוגים לעומת זאת, ירדו בשיעור של כ-4% לעומת שנת 2008. “שיפור הבטיחות באופנועים תמיד היה גורם מרכזי באג'נדה של ה-MCIA, שעובד בצמוד לממשלה ולגופים רלוונטיים אחרים כדי למצוא דרכים לעשות זאת", אומרים בארגון. בארגון יודעים להצביע גם על מספר גורמים ספציפיים שלדעתם תרמו …
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
רנו מציגה את הווינד, קופה-קבריולה-רודסטר חדשה, עם גג שנפתח קצת אחרת. רנו משחררת פרטים טכניים ראשונים ותמונות של הווינד, מכונית הקופה-קבריולה, אולי רודסטר, ששיווקה יחל בקרוב באירופה. וכן, אנחנו יודעים שהיא הוצגה כבר בתחילת מרץ בתערוכת ג'נבה. גולת הכותרת היא הגג החשמלי הנפתח שאינו גוזל מקום מתא המטען גם כאשר הוא פתוח ותהליך הפתיחה שלו אורך פחות או יותר 12 שניות. הסוד טמון במנגנון אלקטרו-מכאני פשוט שכולל מעט חלקים נעים (לטובת הפחתת המשקל וקיצור זמני הפעולה) ובמדף נסתר שמותקן מתחת לדלת תא המטען לתוכו נכנס הגג במצב המקופל. וקצת פרטים טכניים לטובת קוראינו שבמוסך. הווינד תוצא בשלב זה עם שני מנועים. האחד בנפח 1600 סמ"ק, בהספק של 133 כ"ס ו 16.3 …
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
