Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהרו לתחנות: הדלק מתייקר ב-2.5%


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני העלייה האחרונה במחיר, המחיר היה 6.03 ש"ח לליטר בסד"ש שליד כפר יונה

 

הבוקר הוא כבר 6.18 ש"ח אאל"ט

 

 

כן אני יודע בדיוק את המחירים שם אבל לפחות שם זה עוד איך שהוא מחיר יחסית שפוי , תראה איזה ביזיון הולך עם המחירים בתחנות של פז , במיוחד אלה שנמצאות על מחלפים גדולים וגם בתל אביב ובהרצליה זאת פשוט שערורייה אחת גדולה , ראיתי אפילו תחנה אחת של פז אי שם במרכז שמעיזה לקחת על ליטר בנזין משהו כמו 7.20 שקל וזה כבר ממש מוגזם מכל בחינה , זה פשוט לא ייתכן שיש המון הבדלי מחירים בין תחנות שונות של אותה הרשת , זה כאילו חברת פז לא יודעת מה הולך שם בתחנות דלק שלה ופשוט כל מנהל תחנה עושה מה בראש שלו ולוקח כמה שבא לו , אני אישית עובד כרגע בתחנת דלק של פז קיסריה אז אני דיי מעורב בנושא לצערי , והמחירי דלק כיום הם פשוט מחירי שחיטה , אני אשכרה מתחיל לשקול קניית אופניים ומכירת הרכב שלי בקרוב...

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

CarMaster,

 

ברמת העיקרון, אין שום בעיה שכל תחנה תמכור באיזה מחיר שהיא רומה, גם אם זה 7.50 ש"ח לליטר.

יש תחרות וכל אחד יבחר את מה שנוח לו.

מצאתי מוצרים שהפער בהם מגיע עד ל-50 אחוז בין עיר לעיר ברשת "מגה בול". הרשת יודעת שזה המצב והדבר נעשה באופן מודע ומכוון.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לכל חברי הפורום היקרים!

 

גם אם הדלק יעלה 7 או 8 שקל לליטר אף אחד מכם לא יעלה על תחבורה ציבורית, כולם ימשיכו לנסוע במכוניות שלהם.

 

הרי אנו בישראל מתגברים על הכל.

 

נקודה למחשבה...

פורסם

ממש נחמד מה שקורה במדינה שלנו..

מה אכפת לממשלה לנהל ממשל דיקטטורי,הרי שהתושבים לא יעשו כלום.

צריך להראות להם מה אנחנו מסוגלים לעשות.

באמת שצריך לעשות יום ללא תדלוק,נתחיל בקטן.

לממשלה לא אכפת מזיהום האוויר,וכשהנפט עולה ואז יורד,מחיר הדלק נשאר במקום,כמו ירקות ומחירי המים..


×
×
  • תוכן חדש...