Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהרו לתחנות: הדלק מתייקר ב-2.5%


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החל ממחר בחצות נשלם יותר על נסיעה ברכב הפרטי, כשמחיר הדלק יעלה ב-2.5%.

הנתון החשוב לנהגים - מחירו של אוקטן 95 בשירות עצמי יעלה 6.51 שקלים לליטר בשירות עצמי ו-6.61 בשירות מלא.

עוברים לאוטובוס?

 

כמה זה עולה לנו? מחירו של בנזין מסוג אוקטן 95 יעלה מחר בחצות בשיעור של 16 אגורות לליטר ויעמוד על 6.51 שקלים בשירות עצמי.

מדובר בהתייקרות של כ-2.5% לעומת החודש האחרון. עבור תדלוק בשירות מלא ישלמו הנהגים 6.64 שקלים ליטר.

למעט העלייה במחיר הדלק, ייפרדו נהגי ישראל בחודשים הקרובים מהבנזין מסוג אוקטן 96.

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה השבוע להפסיק למכור ולהשתמש באוקטן 96,

ובעקבות ההחלטה גם בתי הזיקוק יפסיקו לשווקו, לייצרו ולייבאו לישראל החל מחודש ספטמבר.

מחיר הדלק נקבע כל חודש על פי מחיר הבנזין באירופה והוא מתעדכן מדי הראשון בחודש.

הגידול במחיר הדלק מושפע ישירות מעליית מחירה של חבית נפט בעולם.

 

 

http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Economics/Consumers/Article,46565.aspx

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד מתי?

 

האם זה חלק מהמסע של ישראל קצ- יצה , לגרום לשימוש בתחבורה ציבורית, ופחות שימוש ברכבים פרטיים?

 

איפה הימים שליטר היה עולה 4.8 ש''ח

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני מהכ'פת לי, גם ככה אני מתדלק ב-100 ש"ח.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני מהכ'פת לי, גם ככה אני מתדלק ב-100 ש"ח.

 

וואלה ניסיתי וניסיתי ולא הבנתי, מה הקשר?

 

למה במה אני מתדלק? ב100 זיתים

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה עוד ניחא, בתחילת שנה הבאה המושחתים בכנסת מתכוונים להעלות את המחיר בשקל שלם לליטר! :evil: :evil:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

שוחטים אותנו...

זה פשוט לא יכול להימשך, חייבים לעשות משהו בסגנון למה שעשו בעלי הדו-גלגלים.

 

היושבים במממשלה, להם לא איכפת, הרי אנחנו משלמים גם להם את הנסיעות.. :evil:

פורסם
זה רק צירוף מקרים שאתה מעריץ את הומר סימפסון? דה ?

 

למה אתה מתכוון בצירוף מקרים, ולהבא אם יש לך שאלות בקשר לחתימה שלי, תשאל בפרטי, לא צריך להתעלק פה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בואו נראה....

 

נניח שאנחנו מתדלקים "פול טנק" ב - 400 ש"ח (רובנו מתדלקים בפחות).

2.5% על 400 ש"ח זה 10 ש"ח למיכל סה"כ. אז על מה המהומה?

 

בשביל זה שווה לרוץ לתחנה ולתדלק? נסיעה ממוצעת לתחנה תעלה ליטר (6.30 ש"ח) אז מה נחסוך: 3.70 ש"ח?

זה מה ששווה נסיעה שלכם במיוחד כדי לתדלק?

 

תאמינו לי, לא שווה... לפחות לא הפעם.

פורסם

המהומה זה שזה לא אמור להתייקר, זה לא הגיוני, ברוב מדינות העולם המחירים נחתכים לחצי, גם ככה הדלק ברמה נמוכה מאוד, זאת חוצפה ושערוריה, וגם אמרו בכנסת שהם מתכוונים להעלות בכוונה מחירי דלק כדי להפחית הזיהום, הגיע הזמן למגמת ירידה במחירים, זה לא יכול להימשך במצב הזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בואו נראה....

 

נניח שאנחנו מתדלקים "פול טנק" ב - 400 ש"ח (רובנו מתדלקים בפחות).

2.5% על 400 ש"ח זה 10 ש"ח למיכל סה"כ. אז על מה המהומה?

 

בשביל זה שווה לרוץ לתחנה ולתדלק? נסיעה ממוצעת לתחנה תעלה ליטר (6.30 ש"ח) אז מה נחסוך: 3.70 ש"ח?

זה מה ששווה נסיעה שלכם במיוחד כדי לתדלק?

 

תאמינו לי, לא שווה... לפחות לא הפעם.

 

תחשוב שאת כל הביטוחים מעלים בכ-400 ש"ח.

כי זה מה שיצא לך בכל סוף שנה רק מתוספת ה-10 שקלים האלה למיכל.


×
×
  • תוכן חדש...