אחרי שהתווכחתי שעה עם חבר אם יש הבדל בין האצ'בק ל-5 דלתות, הבנו שיש הבדל, אבל לא יודעים מהו.
אשמח לדעת מה ההבדל בין 5 דלתות להאצ'בק, אחרי הכל לשניהם נפתח הבגאז' גם עם החלון האחורי.
תודה.
תודה רבה
שמתי לב במחשבון שככל שאני מגדיל את נפח המנוע, המחירים יורדים?
בנפח 1600 קיבלתי מחירים של 2931, 3036, 3040 לעומת נפח 7400 במחירים של 2874, 2902, 2997.
זה לא אמור להיות הפוך? ככל שהנפח יותר גדול המחיר גבוה יותר?