Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהרו לתחנות: הדלק מתייקר ב-2.5%


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד חודשיים מחיר הדלק יעלה בעוד אחוז וחצי. כדאי שתמלאו חביות ותשמרו בצד. ככה תחסכו יותר (כ-4 אחוז בסה"כ).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בעוד חודשיים מחיר הדלק יעלה בעוד אחוז וחצי. כדאי שתמלאו חביות ותשמרו בצד. ככה תחסכו יותר (כ-4 אחוז בסה"כ).

.

 

איפה אני קונה חביות ריקות, זו השאלה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

THE-ONE,

 

אם אתה לא מספיק יצירתי לרשום בגוגל "חביות" או "חביות מתכת" ולברור בתוצאות, אז כנראה שאתה לא ממש רוצה או יכול לאגור דלק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הבעיה היא לא לרוץ ולמלא דלק עכשיו, לפני הייקור המשמעותי, אלא לעשות משהו כדי שהוא ירד!

אני זוכר שלפני כמה שנים בארה"ב העלו את המחיר בכמה סנטים, וקמה מהומה רצינית שלאחר מספר ימים החזירו את המחירים לקדמותם. אף אחד פשוט לא תדלק, עשו קצת הפגנות ונשארו בבית- הנזק לכלכלת המדינה, מאותו מצב, גדול יותר מאשר להוריד את המחיר בחזרה.

 

אבל אני חי בישראל ככה שזה כנראה לא יתפוס. :?

פורסם

אתה טועה.

אם היתה התארגנות היא היתה מקומית.

ראה מקרה משבר הנפט של שנות השבעים, המחירים זינקו לשמיים, תחנות דלק נשארו בלי דלק במיכלים והציבור שילם.

פורסם
אבל אני חי בישראל ככה שזה כנראה לא יתפוס. :???:
זה מצחיק שאחרי שרשמת את זה מישהו בא והוכיח את מה שאמרת - אנחנו עם פרייאר אין ספק!

 

אתה טועה.

אם היתה התארגנות היא היתה מקומית.

ראה מקרה משבר הנפט של שנות השבעים, המחירים זינקו לשמיים, תחנות דלק נשארו בלי דלק במיכלים והציבור שילם. היום

 

סתם לדוגמא איך זה מתבצע במדינה מתוקנת (לדוגמא על תעריפי סלולרי) תבדקו כמה עולה לכם לדבר מחו"ל ותראו מי עושק אותכם בהסכמה!

 

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=rd20100629_10

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

איל,

 

נניח שליטר בנזין עולה 6.3 ש"ח

6.3x2.5%=0.1575

כלומר 0.1575 ש"ח = כ-16 אגורות לליטר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
המהומה זה שזה לא אמור להתייקר, זה לא הגיוני, ברוב מדינות העולם המחירים נחתכים לחצי, גם ככה הדלק ברמה נמוכה מאוד, זאת חוצפה ושערוריה, וגם אמרו בכנסת שהם מתכוונים להעלות בכוונה מחירי דלק כדי להפחית הזיהום, הגיע הזמן למגמת ירידה במחירים, זה לא יכול להימשך במצב הזה.

 

מה לא ברור? המחיר עלה בגלל עלייה במחירי הנפט ברחבי העולם!

תקרא את הכתבה ב-ynet ואולי תבין איך מחושב המחיר של הדלק.

איפה שמעת שהמחיר נחתך בחצי בעולם?

פורסם
איל,

 

נניח שליטר בנזין עולה 6.3 ש"ח

6.3x2.5%=0.1575

כלומר 0.1575 ש"ח = כ-16 אגורות לליטר.

.

 

 

כיום מחיר מלא הוא 6.48 בתדלוק רגיל, עולה ל6.61 כלומר 13 אגורות ייקור. (ו6-7 שקלים חסכון בתדלוק 50 ליטר או במלים אחרות : קבלו ליטר חינם)

 

[משום מה ראיתי 6.51 ולא בדקתי שזה אכן 2.5 אחוז.]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה טועה.

אם היתה התארגנות היא היתה מקומית.

ראה מקרה משבר הנפט של שנות השבעים, המחירים זינקו לשמיים, תחנות דלק נשארו בלי דלק במיכלים והציבור שילם.

 

אני רשמתי לפני כמה שנים. ואני לא זוכר בדיוק איפה זה היה (באיזו מדינה בארה"ב) ולכן- בכדי לא להטעות- לא רשמתי מיקום מדויק.

אם אתקל בכתבה (קראתי בעיתון) אנסה להעלות אותה.

 

MAZDA F2, לצערי זה לא מצחיק, זה באמת עצוב.

במקום שהעם יקום כגוף אחד ויצא למאבק, הוא מקלל בשקט ונותן לזה לעבור כאילו כלום.

חבל.

פורסם
מה לא ברור? המחיר עלה בגלל עלייה במחירי הנפט ברחבי העולם!

תקרא את הכתבה ב-ynet ואולי תבין איך מחושב המחיר של הדלק.

איפה שמעת שהמחיר נחתך בחצי בעולם?

 

 

וכך בדיוק עובדים על כולנו, או מסתמכים על זכרוננו הקצר.

להזכירכם, ביולי 2008 מחיר חבית נפט עמד על שיא של 147$ !

היום כשמחיר חבית נפט עומד על כ 77$ לערך, אנחנו משלמים את אותה רמת מחירים מטורפת בתחנות הדלק.

 

כנסו לאתר התשתיות הממשלתי, וראו איך המיסים על הדלק רק עולים ומאמירים,

ואנחנו ממשיכים לשלם את מחיר השחיתות הזו.

 

ובנתיים: השרים התלוננו על גובה המס שהם משלמים - וזכו לעליית שכר של 2,000 שקל

http://www.themarker.com/tmc/articl...0100624_1175892

 

או זה : באוצר שוקלים להעלות את המס על הבנזין בשקל ויותר לליטר - לא מפני שכך נכון או נבון לעשות, אלא כדי למלא את הקופה בכסף מיידי בלי לריב עם אף אחד

http://finance.walla.co.il/?w=/3402/1701564


×
×
  • תוכן חדש...