רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחר שאבי לפני כמה חד' עבר טוטל לוס עם היונדאי גטס שלו,תאונה שניגרמה באשמתו כנראה,קיבל את פידיון הביטוח שלו אחרי זמן רב, בקיזוז של השתתפות עממית כמובן,כעת אחרי כמה חד' שלח לו הסוכן ביטוח לשלם שוב השתתפות עצמית, עבור הרכב שאבי פגע בו,לטענת חב' הביטוח יצא חוק חדש שמחייב כפל השתתפות עצמית,ואבי,איש מבוגר ודיי תמים רץ מייד ושילם להם, האם מישהו שמע על ''חוק חדש'' של השתתפות עצמית כפולה????? אני בשיטוט ענק ברשת לא מצאתי דבר מסוג זה. מה הוא אמור לעשות כעת????? תודה רבה לעונים האדיבים.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1699732
הודעה אחרונה מאת gil_a, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לא מכבר נזדמן לי לבלות כשעה מאחורי ההגה של CR-Z החדשה, שעה שבמסגרתה רציתי לבדוק רק דבר אחד; האם לפנינו יורשת ראויה ל-CRX זצ"ל, או בלוף שיווקי חובק עצים, במיטב רוח התקופה. אי לכך, ביליתי את רוב הזמן במצב "ספורט", בו תיגבור ההגה יורד, תגובת הדוושה מתחדדת והמצברים עושים את המיטב שביכולתם לסייע למנוע להזיז 1.2 טון של מכונית קופה מעוצבת. תאורת השעונים המשתנה, זוהרת במצב זה באדום בוהק. לשם הפרוטוקול, קיים גם מצב "נורמל", עם תאורה כחולה ותגובות מנומנמות - וגם מצב "אקונומי", בו המכונית הופכת לפלגמטית במיוחד, מבקשת מכם להעלות הלוכים ב-1500 סל"ד - ומצהירה על כוונותיה בגרפיקה אקולוגית ובתאורה ירוקה. לאלו שקונים את מכוניתם על סמך ביקור באולם התצוגה(וכבר גילינו שישנם כאן לא…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נא חוות דעתכם על מייל שקיבלתי : נושא: נא לפתוח חלונות לפני שמופעל המזגן ברכב: סכנה חומר קרצינוגני בחלל הרכב....תורגם מאנגלית מסתבר שיותר ויותר אנשים חלו ונפטרו מסרטן יותר מאשר קודם . אנו מתפלאים מדוע? למה? מה גורם לאירועים האלה??? ממחקר שנעשה גילו שאנשים רבים ממהרים בבוקר ונוהגים שעות ונוסעים יום יום במכוניותיהם וכך משך 7 ימים ,מבוקר עד לילה . למעשה הם נוהגים להיכנס לרכב ומיד להדליק את מתג ההצתה ברכב,ולאחר מכן את המזגן. אינם פותחים את החלונות,אוויר נקי לא נכנס למכונית. על פי המחקר בלוח המחוונים במכונית ישנו רעלן קרציונגן (כמעין ריח של פלסטיק מחומם) לוקח לו זמן להתנדף. מהוה גורם לסרטן ומשמש רעל לעצמותיך. גורם לאנמיה מפחית את תאי הדם …
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, ברשותי מזה כשבוע וחצי סיאט איביזה חדשה (1,4, ידנ') בתדירות לא ידועה, ללא כל קשר ידוע, בוקעת סוג של התראה מהרמקולים. סתם צליל, בדיוק אותו צליל כל הזמן כמו של התראה כלשהיא. אינני רואה קשר לתנאי הדרך - קרה לי פעם אחת ברוורס בחנייה, פעם אחרת במהלך נהיגה בתוך העיר על 60-70קמ"ש, פעם אחרת סתם בהזדחלות אחרי מישהו. וגם פעם לפני כיבוי האוטו בדיוק כשבאתי לצאת ממנו. בקיצור - אינני מצליח לקשר זאת לארוע מסוים. לא נידלקת אף נורה, ומלבד הצליל הזה אין שום בעיה ברכב מכל צורה. האם מישהו נתקל? מכיר? ויכול להרגיע אותי ולהסביר לי במה מדובר? תודה מראש, ערן
הודעה אחרונה מאת e-r-a-n, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש את הצינור מנחושת שמופיע בתמונות אין לי מושג מה שמו באנגלית. חיפשתי תחת השם COOLANT HOSE אבל לצערי אין את החלק עזרתכם בבקשה מדובר על שברולט מאליבו 1998 תודה
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם ויום טוב אני כבר במשך כמה חודשים נעקץ כל פעם מחדש ע"י מקום באזור הצ'ק פוסט שהשחרתי אצלהם את החלונות ברכב,כל פעם מחדש הם עושים עבודה סלחו לי על המילה אבל חרא ותת רמה וכל פעם מחדש אני נוסע עד לשם בישביל הכאבי ראש האלה נמאס לי לרדוף אחרי הכסף שלי בחזרה ואין לי כוח לזה יותר. היתי רוצה לקבל המלצה למקום טוב שמתמחה! בהשחרה של חלונות ועם מחירים סבירים כמובן. תודה מראש על העזרה!
הודעה אחרונה מאת FSI1600, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם,רציתי לדעת האם חוקי ועובר טסט להשחיר את הזכוכית המשולשת בקורה ברכב. הנה תמונה להמחשה של הקורה. [ מדובר בסוזוקי ליאנה ולא הרכב שבתמונה,הכוונה היא למשולש ליד קורת הנהג.] : בנוסף אשמח לדעת האם מותר וחוקי להשחיר את החלונות האחוריים[חלונות הנוסעים]. אני בעיקרון חיפשתי בפורום במשך חצי שעה ולא מצאתי תשובה מדוייקת בנושא,יצא לי לראות את הטקסט מתוך החוק אבל לא הבנתי את תוכנו. אשמח אם תוכלו לענות לי בכן ולא.האם השחרת חלונות אחוריים חוקית ? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת alexander8824, -
- 2 תגובות
- 692 צפיות
שלום לכם, שבוע הבא אני טס, והזמנתי רכב בצרפת, הקבוצה היא J (מיניוואן שבעה מקומות) דרך אוויס אנחנו ניהיה חמישה אנשים+ציוד. השבוע אבא שלי קיבל כרכב חלופי את הMAZDA 5 ופשוט נלחצתי שראיתי אותה, כי אם נקבל אותה זאת תיהיה קטסטרופה, המושב האמצעי הוא לא יותר מ20ס"מ. האם בצרפת יש להם MAZDA 5? או מה שנקבל יהיה סיטרואן/פורד/אופל/רנו ? אריאל
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
מה זה כפל קנס?
מאת DCar87- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
תסבירו לי בבקשה. לא מבינה! אני נהגת חדשה ואין לי מושג מה משמעו של המושג החשוב הזה.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 6 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אהלן, כמו שכתוב בכותרת, מחפש מקום אמין איכותי והכי חשוב מקצועי שידע לעשות התקנה טובה. המקום היחידי שיש לי בנתיים הוא אילן כלבו לרכב בקרית חיים, אשמח לשמוע דעות או נסיון על\עם המקום, ומי שיש לו המלצה אחרת יתקבל בברכה. תודה.
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה היתרונות והחסרונות בהשכרת רכב לעומת ליסינג. בין יתר השיקולים, יש לתת הדעת גם על היבטי מיסוי. אני שואל, כי בשירשור אחר בפורום (תגובה 7, סוף סעיף 7), השתמע לכאורה שיתכן והשכרה עדיפה על ליסינג. .
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מכיר בחור מקסים שעזר לי בזמנו עם החיישן התקול שהיה לי בLPP. הוא הסכים לעשות מחיר מעולה למי שרוצה סט. מדובר בסט עם 2 חיישנים שמעודכן בגירסה הכי חדשה, המחיר הוא לא כולל משלוח (המחיר יתברר בהמשך, לא מאמין שיהיה יקר) המחיר הינו 3300 ש"ח (שוב, לפני משלוח). מכיוון שהמחיר הזה לא סופי (אם יהיו הרבה קונים המחיר ירד) אני עוד לא מפרסם את הכתובת PAYPAL שלו. ד"א, המכירה הזו מפורסמת כשירות לגולשי הפורום, אין לי שום רווח אישי.
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המלצה על מתקין מערכת גז ברכב וסוג המערכת. יש המון חברות שמתקינות מערכות גז.אצל מי כדי? אזור המרכז. יש גם בעיקר שתי מדינות שמייצרות את המכלולים לזה. אחד הולנדי ואחד איטלקי איזה מומלץ ? חוץ מזה,מי בעד ומי נגד? ולמה? שחרון
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן. לחבר שלי יש פיג'ו 307 SX עם 7 מקומות ובמראה הראשית למטה יש לו שני מנורות אחת ירוקה ואחת אדומה רוב הזמן הירקוקה דולקת מישהו יודע למה הם משמשות? וזה לא קשור לחיישני רוורס תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הסוכנת ביטוח של אבא שלי אמרה שהמקיף לנהג חדש למאזדה 323 לאנטיס 2002 עולה 5500 והחובה עולה 3200. ולהוריד 1600 שקל שאבא שלי משלם לביטוח 7100 ש"ח. איך התבאסתי עכשיו אני בלי ביטוח, זה לא לתקציב שלי. אבל הגיוני דבר כזה? והצד ג' עולה 1600 + 3200 חובה. ואבא שלי לא רוצה לעשות צד ג' כי הסוכנת אמרה שהצד ג' נופל גם על אבא שלי. ועוד שאלה: למישהו ממכם יש אוטו זול כמו פ'גו 205 כמה אתם משלמים על הביטוח?
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חלקכם בוודאי יקראו לי ילד, מכיוון שאני בן 17 ואני עוד בתחילת דרכי על הכביש, חלקכם אולי יזלזלו בדעותיי אבל אני חושב שהתחביב הזה שנקרא מכוניות מאגד את כולנו תחת קורת גג אחת, וכולנו צריכים לפעול על מנת להגיע לליזליזציה של התחום. למה כמעט כל תחביב שבו אדם רוצה לעסוק בארץ הינו מוסדר והוא יכול לעשות זאת באופן חוקי בין אם זה רכיבת אופניים, שייט קייאקים, כדורגל, טניס, טיסנאות, מצנחי רחיפה ואפילו טיולי שטח אבל במידה וחפצה נפשו של אותו אדם בנהיגה ספורטיבית הרי שאם יממש זאת הוא יהיה כאחרון העבריינים בארץ. מה לעשות כמו מרבית חבריי הפורום כאן גם אני נדבקתי בחיידק, אותו חיידק שנקרא רכב, מגיל צעיר מאוד התעניינתי במכוניות וביום הראשון שיכולתי כבר הייתי עם רשיון ביד, מה שלא ידעת…
הודעה אחרונה מאת Charge, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שאלה שאלתה - במידה ואני מצולם ע"י מצלמת רמזור אדום, האם אני יכול להעביר את הדו"ח על שמו של מישהו אחר? זאת אומרת - נניח ומר X נהג, האם אפשר יהיה להעביר את זה לגברת Y? הם טורחים לבדוק את התמונה? כמו-כן - אשמח אם מישהו יסביר לי כיצד ניתן לקבל את התמונה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום , ברשותי פולקסווגן פאסאט שנה 2001 (מתיחת פנים) מנוע 2.0 גיר אוטומט . אני לא מצליח להבין איזה דגם יש לי, התוספות שיש לי הם : ABS ,ESP בקרת אקלים הדשבורד כולו שחור ולא חצי אפור. והבד קטיפתי ברישיון הרכב כתוב שזה הוא דגם flt אבל כאשר אני בודק במחירון FLT זהו דגם בסיסי ללא ESP והאם יכולים לעזור במוסך צימפיון או איך אני עושה את ההסבה בעת הצורך בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת antibiotik1982, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
להלן קישור: שידור של הBBC, הבונוס הוא פרשנות של חבר'ה קצת יותר מממ.. מעניינים.. מאילדיס. כמו למשל... דיוויד קולטארד? תהנו, המרוץ מתחיל עוד 10 דקות!!! http://www.vipstand.net/watch/148/3/watch-formula-1-european-gp,-valencia-main-race.html נ.ב. אם זה לא עובד - נסו לרענן, ואם זה קורס אפשר לעבור לשידור אחר באנגלית באותו אתר (למטה מימין רשום LINK 1\2\3).
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חבר שלי מצוייד בV1 ולייזר פרו, נעקץ בסופ"ש ע"י דבורה. נראה שהמשטרה מחפשת דרכים להתגבר על הגלאים, הם יושבים עם הדבורה כבויה, ורק כשרכב נכנס לטווח הם מדליקים אותה. זה לא מוד POP (הוא בדק את הקריאה במכשיר ושאל את השוטר). כנראה שגם ממצב כבוי הזמן שלוקח לה לקבל קריאה מספיק קטן כדי שלא יהיה אפשר להאיט משמעותית. הוא קיבל צפצוף חזק וקצר מהV1, בלם מ-160 בערך, נמדד על 136, 131 אחרי הפחתה. זה קרה גם לי בכביש החוף לפני כמה שבועות, בשעות הקטנות. הייתי על 160, פתאום קיבלתי מV1 צפצוף חזק מאד, בלמתי, אבל כנראה שזה היה כבר מאוחר מדי. למזלי בדיוק הייתי במצב שהיו סביבי מכוניות אחרות, וכנראה זה מה שהציל אותי. אחרי כמה שניות עקפה אותי ג'טה סמויה עם דבורה. בהמשך הדרך ראיתי אותו עוצר מ…
הודעה אחרונה מאת אמיר ט, -
הנחה לא רעה ביחס למחיר הרשמי הקודם. ועוד מקבלים 1,000 נק' באל-על, שזה טיסה הלוך ושוב לאירופה. שווה בפני עצמו
הודעה אחרונה מאת ToSToS, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רכבים בעלי מיכל מילוי גפ'מ משלמים כבר 3000 ש"ח לרישוי שנתי? החוק נכנס לתוקף? מישהו יכול להעיד? שחרון
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם [: אם היום לדוגמה קיבלתי קנס כספי + מספר נקודות, ובעוד חודש יש לי משפט תעבורתי על עבירה מלפני שנה וחצי, יש לי את האפשרות לא לשלם את הקנס עד שהמשפט יעבור, והרקורד שלי יהיה נקי במשפט עצמו? או שהנקודות נרשמות עוד לפני התשלום? תודה לעוזרים ושתהיה שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 6 תגובות
- 951 צפיות
לצערי הרב אני גר בעיר באר שבע, שלא תבינו לא נכון, נולדתי פה, גדלתי פה ואני מעריך את העיר הזו, אך אם יש דבר אחד ששנוא עליי במיוחד, זה הנתיב הימני (נתיב הנסיעה על פי החוק) בכל כביש מעל 50 קמ"ש בעיר. הנסיעה על הנתיב הימני מלא בורות הביוב לא רק שעושה לגב שלי שלי עוול בלתי נסלח, אלא גם לבלאי מוגבר של הרכב ועם זאת בסופו של דבר חור בכיס של האזרחים שלנו- או, פשוט פרנסה למוסכים בדרום. לפני 20 שנה הוציא קרוב משפחה סטיקר שבו כתוב- "תל אביב- עיר האורות, באר שבע- עיר הבורות". אני פשוט נאלץ להסכים עם העובדה הזו, וחושב להוציא סטיקר כזה ולחלק אותו בחוצות העיר על מנת להפגין נגד ההתנהלות הזוועתית של העירייה. יש לציין שבכל פעם שמשפצים כאן כביש (וזה קורה הרבה) פשוט לא מגב…
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הגאייארדו הפכה, רישמית, לדגם המצליח ביותר של למבורגיני עד כה. בלמבורגיני יכולים להתחיל את השבוע הקרוב עם תחושה של הצלחה. 10,000 יחידות של גאייארדו זאת הצלחה לא מבוטלת למכונית על. הם כמובן לא חיכו לאישור שלנו ופרסמו הצהרות שמחה עוד קודם לכן. "ייצור המכונית ה10,000 הוא אירוע חשוב מאוד ללמבורגיני. הגאייארדו משחקת תפקיד חשוב בהגדלת המכירות ושיפור המוניטין שלנו. הנוכחות של הגאייארדו תרמה רבות לחוזקה של למבורגיני בעולם", כך צוטט מנכ"ל ונשיא החברה, סטפן ווינקלמן. הגאייארדו יוצרה עד כה במגוון רחב של גרסאות כשהמשותף לכולן הוא מנוע V10 גדול ומשקל קל במיוחד. בשנת 2007 הוצגה ה LP 560-4, שלה מנוע V10 חדש בנפח 5.2 ליטר והספק צנוע של כ550 כ"ס ומרכב בתצורה קופה…
הודעה אחרונה מאת CarMaster, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ייבאתי איזה חלק ללנדרובר, עולה יותר מ 50$. ללא המשלוח החלקים עולים משהו כמו 150$ אבל דורשים ממני גם מכס וגם מס-קנייה. האם זה תקין ? האם שני המיסים חלים.
הודעה אחרונה מאת primekart, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מקבל בשבוע הבא מאזדה 3 קומפורט חדשה ורציתי לדעת כמה דברים: מה גוון הנורות הקדמיות ופנסי הערפל (צהוב/לבן)? האם דמוי קסנון 5400 זה חוקי? האם מנורה שמאירה את הלוחית מאחורה בצבע כחול חוקית? מה סוג המנורות מקדימה (H7/H11)? האם המנורה הפנימית לבנה או צהובה (זאת שנדלקת כשפותחים את הדלת)? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת SHON2402, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני בן 20, אבי העביר אליי את מכוניתו, (לאחר שהוא קנה מאזדה 6), המכונית הינה שברולט מאליבו 1999 , 2.4 ל'. האוטו די זולל דלק, אני עם האוטו כבר שבוע ומתרשם שההגה רך כמו מרגירנה משומנת... בסך הכל אין תלונות על האוטו. בקיצור, ברצוני "לשפר" את האוטו, לא במובן הטכני (האצה, מהירות וכיו"ב), אלא לגרום לאוטו להיראות יותר טוב מבפנים ומבחוץ, אני רוצה לשדרג את האוטו אסתטית על מנת שהאוטו לא ייראה כמו גרוטאה בת 11.... אילו רעיונות יש לכם להציע על מנת באמת להפוך את האוטו למקום יותר נעים לשהות בו? החל מהדברים הקטנים ביותר כדוגמת כיסוי הגה, ריפודים.... משהו שני, האוטו מעולם לא נצבע, הצבע לא מתקלף אך עם זאת נראה כי יש אבק תמידי על האוטו, גם אחרי ששוטפ…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אומנם המאזדה 3 החדשה לא נמצאת הרבה זמן על הכביש, אבל למזלי יצא לי כי קיבלתי כבר 2 יחידות כאלה בליסינג. את הראשונה קיבלתי לתקופה של שלושה שבועות אחדים, לקראת סוף התקופה הגעתי מספר פעמים למצב בו הגיר התחיל להשתגע. הסיפור היה כך שנסעתי בכביש בין עירוני על מהירות נורמלית וסבירה, כל זה בזמן שהגיר נמצא על מצב של טיפטרוניק. לפתע, הגיר החל להשתגע ומספר ההילוך בו אני נמצא נעלם מלוח השעונים והרכב התנהג כאילו הוא על מצב של D. כמובן שניסיתי להעביר ממצב נהיגה רגיל (אוט' רגיל) לטיפטרוניק אך ללא הועיל, הגיר לא הגיב בצורה נורמלית. על מנת שאוכל להמשיך בנסיעה, עצרתי בצד וכיביתי את האוטו והכל הסתדר. היום, ברשותי מאזדה 3 חדשה שנמצאת אצלי כחמישה חודשים, לפתע המקרה…
הודעה אחרונה מאת gozal,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
