רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/5170789.pdf לפרטים: http://www.no2yanshuf.co.il/
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 10.9 אלף צפיות
היי , אני מוריד את הרכב מהכביש מחר ואני רוצה להפתר ממנו כמה שיותר מהר (קיבלתי כבר התרעה מהעירייה היום). איך אני מבצע את המכירה לפירוק אחרי הורדה אני מבין שהם לא עושים העברת בעלות אבל איך אני מעביר את האחריות אל הקונה.
הודעה אחרונה מאת giga-c, -
-
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מרצדס משדרגת את עיצוב מכונית הקופה היוקרתית שלה, מחליפה את הצע המנועים ומוסיפה מערכות אלקטרוניות חדשות. פסטיבל המהירות של גודווד תמיד מעניק שפע של הפתעות והצהרות מצד יצרניות הרכב האירופאיות הגדולות. בסוף השבוע האחרון היה זה תורה של מרצדס, שהציגה את מתיחת הפנים שביצעה לדגמי הקופה היוקרתיים, הCL-Class. תחילת השיווק צפוי להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית. נתחיל את הסקירה בקנקן ולא במה שיש בו. במרצדס עדכנו את חזית הרכב וכעת היא בעלת חזות מעט אגרסיבית יותר. שימו לב לשימוש הנרחב בפנסי לד – פסי לד במקום פנסי הערפל, פסי לד בתחתית הפנסים הראשיים (לטובת תאורת DRL), נורות לד במאותתים. גם החלק האחורי עודכן קלות וקיבל פנסים חדשים, לא ברור אם גם שם יהיו לדים. …
הודעה אחרונה מאת AvihayB, -
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בשבוע שעבר עצר אותי שוטר בתל אביב והביא לי דו"ח על סטייה מנתיב. אני לא אכנס עכשיו לאם זה מגיע לי או לא ,ולזה שהוא חיפש להביא דו"ח למישהו, השאלה שלי היא כזאת: בדו"ח שכתב לי הוא טעה בספרה אחת בתעודת הזהות, זו עילה לביטול?
הודעה אחרונה מאת asssi88, -
- 3 תגובות
- 838 צפיות
לפני שחצי שנה, קיבלתי דו"ח תנועה על סך 250 שקלים, לא משנה הסיבה. בגלל שביתה שהיתה אז בדואר ובגל שגם לי היה קצת קשה ללכת לתואר, הייתי באותה תקופה גם לומד וגם עובד משמרות כל הלילה. מה שיצא ששילמתי את הדו"ח רק אחרי 94 יום. אתמול הם שלחו לי הודעה בו הם רוצים עוד 125 שקלים (עברו חודשיים מאז ששילמתי את הדו"ח). בעיניי זה בריונות, אמנם שילמתי טיפה באיחור, אבל עדין הכסף שולם, זה לא שברחתי או משהו, פשוט מחפשים את למצוץ עוד כסף מהאזרח. האם אפשר להגיש בקשה לביטול התוספת או עדיף לשלם ולשתוק?
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אשמח להמלצה (על סמך נסיון) על רפד רכב טוב בעניין הדבקת ריפוד הגג הפנימי. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת eyalwass, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 822 צפיות
אני מחפש דגם מוקטן עם מעטה חיצוני שקוף ומנוע+תיבת הילוכים+מערכת היגוי וכו' מציאותיים ככל האפשר. כלומר אמצעי המחשה ריאלי ככל האפשר של מערכות הרכב המכניות. מה שקיים בחנויות השונות הם דגמים מוחשיים מאוד אך ניתן לראות בהם רק את המנוע .. אשמח לשמוע היכן ניתן למצוא דגם כזה. * פעם היו דגמים מיוחדים כאלה למורי נהיגה ואף יותר משוכללים. בלחיצה על דוושת המצמד לדוגמא, היו רואים ממש איך הדיסקות נפרדות. תודה
הודעה אחרונה מאת Xcopy, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו יודע אם מוכרים כיסוי הגה כזה : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Auto-Car-Hand-stitched-leather-steering-wheel-cover-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem335e1876a6QQitemZ220621993638QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories באזור חיפה?
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני גר בנתניה, מוכן להגיע גם עד תל-אביב, מישהו מכיר יבואן של פילם איכותי להשחרת חלונות ? שאלתי כבר כמה אנשים שמתעסקים בהשחרת חלונות, אבל הם לא היו מוכנים למכור לי את הפילם ללא העבודה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Free, -
- 1 תגובות
- 860 צפיות
שלום לכם חברים. אחי הקטן קיבל דו"ח תנועה משוטר שעצר אותו על גלישה לנתיב ימיני "וסיכון רכבים נוסעים על נתיב זה". הסתכלתי בדו"ח, מצויין שם מספר רישיון הנהיגה, שם הנהג, אך בתעודת הזהות אחת המספרים שונה ממספר הזהות האמיתי שלו. האם יש עילה לביטול דו"ח במקרה כזה?
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
רציתי לשאול את בעלי הליסינג הקיימים פה בפורום מספר שאלות: 1) על איזה רכב את נוהג? 2) כמה אתה משלם על הרכב בברוטו? 3) דרך איזה חברה קיבלת את האוטו? (אוויס, אלבר, שלמס סיקסא וכיוב') 4) מהי מגבלת הדלק (בין אם יש) שלך? 5) מה גרם לך לבחור לקחת ליסינג? 6) מה גרם לך לבחור את הרכב בו אתה נוסע? 7) האם אתה מתכוון ולהמשיך לקחת ליסינג גם בסוף התקופה? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לרכב שלי יש ביטוח מקיף והיום נכנסתי בסיבוב בתוך מדרכה גבוהה בורג אחד של הבולגוינט נגזר והגנט התעקם ושופשף לעומק. רציתי לדעת האם בטיח מקיף מכסה נזק כזה ואם אפשר להחליף את כל הרבעיה של הגנטים. יש לציין שזה לא גנט מקורי שמגיע עם הרכב.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המדובר בג'יפ סופה סגור, עם לוחית רישוי קצרה. כתוצאה משינויים במידת הצמיגים וכו' לוחית הרישוי לא יכולה להישאר במקומה. מדובר בג'יפ סופה כרגע ממוקמת מתחת לפנס השמאלי, על הבודי, מעל הפגוש. מהן התקנות למיקום לוחית רישוי? האם מותר לי להזיז אותה לצד ימין? האם יש גובה מסויים? ברור לי שצריך לדאוג לתאורה (זה קל) אבל האם מותר לי לשנות את מיקומה לצד הימני (כרגע בשמאלי) ולהתקינה טיפה מעל הפגוש? יש תקנה כלשהי בנושא שמגדירה את הנושא? (לא מצאתי) אשמח למעט עזרה- לא בא לי להרגיז שוטרים או טסטרים. תודה!!
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אז ככה: נסעתי באזור התעשיה של נתניה ליד ותיקים מי שמכיר יש כביש שמהירות בנסיעה בו מוגבלת ל70 קמ''ש. יש בכביש 2 נתיבים נסעתי בנתיב הימני במהירות המותרת ( כ60-70 קמ''ש) ומולי היה רמזור .... כ700-800 מטרים שבדיוק התחלף מאדום לירוק. ברמזור עמד אוטו בנתיב הימני. ישר אותתי ועברתי לנתיב המאלי במטרה לעקוף אותו (יש לציין שהמעבר לנתיב השמאלי נעשה באותו המרחק של כ-700 מטרים מהצומת). המשכתי ליסוע וכשעברתי את הרמזור ללא כל סיבה הרכב שהיה בעצירה ברמזור ולכן היה במהירות הרבה יותר נמוכה ממני (אני מעריך בסביבות ה20-30 קמ''ש- וגם זה לא בטוח) החליט לפתע ללא שום הודעה או איטות לעבור לנתיב שלי (כנראה שהוא גם לא הסתכל במראות כי הוא היה בטוח רואה אותי) ישר ביצעתי בלימת חירום וצפרתי בכל הכוח …
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם , מקווה שתוכלו לייעץ לי בנושא. אנחנו רוצים למכור את הקורולה Runx מודל 03. הרכב מטופל בצורה מסודרת במוסך החברה, וכבר זמן מה דולקת הנורה של המחשב- בחברה אמרו שצריך להחליף את הממיר הקטליטי. אני יודע שזה נפוץ מאד בקורולה וקראתי כתבות שהמוסכים סירבו לקחת אחריות על הבעיה אך מי שהתעקש, בסוף החליפו לו. ולעניין, התיקון בחברה עולה סביב 6-5 K , סכום לא קטן, ובדקתי שממיר חליפי לא מקורי יעלה סביב 2.5 K במוסך פרטי. אני מאד מתלבט, מצד אחד אני רוצה להיות ישר ולמכור אוטו כמו שצריך, מצד שני, לא יודע איך לתמחר את זה ואם יש לזה בכלל ערך מול אדם שמחפש לקנות רכב יד 2. האם יש בכלל טעם לבצע את ההחלפה או למכור את הרכב ככה ולהוריד מהמחיר? ואם כן אז כמה?... בקיצור הבנתם. זה נשמע…
הודעה אחרונה מאת zozke, -
-
שלום, בטסט האחרון התגלה כי מספר מנוע שונה מזה שמופיע ברשיון הרכב. כמובן שלא עברתי את הטסט. הרכב אצלי משנת 2006 (4 שנים) ואני לא החלפתי את המנוע. מדובר בפיאט פונטו שנת 2001. ניגשתי למוסך מורשה והתברר כי החליפו את המנוע בשנת 2003 במוסך מרכזי בתל-אביב (אני גר בצפון). מן הסתם לא עדכנו את משרד הרישוי. חוץ מהשאלה שאיך לעזאזל האוטו עובר טסטים כל השנים האלה יש לי שתי שאלות: מהו התהליך לעדכון הרשיון? ומי אמור לעדכן את הרשיון: אני או מי שהחליף את המנוע (חברת Hertz)? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/5938143.pdf לא יודע עם מספיק אבל ... לפחות יש כיוון
הודעה אחרונה מאת Free, -
החלטתי לקנות ארוחה כל יום למשך 62 ימים בתקווה לזכות. נכון, הסיכוי לזכות קלוש ביותר, אבל בכל זאת החלטתי להשתתף. על הדרך אבצע בעצמי ניסוי. רשמתי את המשקל לפני המעבר לתפריט של מקדונלס וארשום את המשקל אחרי. קדימה, אבא צריך מנוע 3 צילנדרים!
הודעה אחרונה מאת niro91111, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום! לפני כחצי שנה קניתי פס לדים לבנים לאימפרזה שלי ושמתי אותי בחלל/"חור" שמתחת למספר הקדמי,חיברתי דרך נורות החניה. כל המשטרות שראיתי מאז,אף אחת לא העירה לי ושום מילה לא נזרקה לעברי-עד לפני כרבע שעה. ניידת סימנה לי לעצור מולה והשוטר אומר לי "בהזדמנות הראשונה שיש לך תוריד את זה כי זה לא חוקי ואני יכול להוריד לך את האוטו מהכביש". שאלתי אותו למה,הוא ענה לי "כי זה נקרא תוספת תאורה וזה לא חוקי". אמרתי לו שהרי ישנם עוד הרבה כאלו שראיתי על הכביש ששמים את זה,אז הוא ענה לי "אז אתה רוצה להיות כמו כולם? אם כולם יעשו ככה וככה...." (נו אתם יודעים את ההמשך...) אז אני רוצה להבין,זה באמת לא חוקי ובאמת הוא יכול להוריד את האוטו מהכביש על דבר פעוט שכזה? זה לא ששמתי מסביב למספר או מ…
הודעה אחרונה מאת תימני אחלה!, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
אם מתארגנת איזו קבוצה, אשמח לדעת
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בשעה טובה, שלשום הרכב הוחזר לכביש, עבר במכון רישוי רגיל את כל המסלול כמו בטסט רגיל ובלי שום שינוי ברכב. לאחר מכן קיבלתי את הטופס שמאשר את העברת הרכב במכון רישוי ומאשר את כל "הליקויים" שפורטו בדוח ההורדה. עכשיו יש לי את הקנס של ה 1000 ש"ח שקיבלתי גם כן. לפי מה שאני מבין יש לי כרגע עילה לביטול הקנס מכיוון שהרכב עבר מכון רישוי והוחזר לכביש בלי שום בעיות. יש לי שתי אפשרויות, אחת היא להגיש בקשה להשפט ובמשפט כבר נראה מה יהיה..והשניה היא להגיש בקשה לביטול הקנס לאגף התנועה שאליו שייך הקנס. מה אתם ממליצים לעשות? האם מישהו עבר תהליך דומה ויכול לייעץ לי בעיניין?
הודעה אחרונה מאת ShayRally, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לבעלי יש חלום - פעם בחיים לנהוג בפורד מוסטאנג GT500. חפשתי סוכנות רכב שמשכירות רכבים כאלה לכמה שעות, ולא מצאתי. בעבר היתה סוכנות בהרצליה, אבל היא נסגרה. חשבתי אולי יש מועדונים או גופים אחרים שניתן לשכור מהם רכב כזה רק לכמה שעות, ולא מצאתי. מישהו מכיר/יודע/ יכול לעזור למצוא מקום כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 25 תגובות
- 19.3 אלף צפיות
היי. לאחרונה אני מחפש רכב מיוחד,ומוצא חן בעיניי הרכב הזה : איך הוא נקרא - פיאג'יו אייפ? ריקשת וספה? וספת ריקשה? וספה? רקשה? http://en.wikipedia.org/wiki/Piaggio_Ape היכן אפשר לקנות אותו בישראל ?
הודעה אחרונה מאת V8Driver, -
- 7 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום, הסרט המדובר ניטרו סרט שיצא בצרפת בשנת 2007. זאת התמונה הכי טובה שהצלחתי להשיג של הרכב מהסרט: מישהו יודע על איזה רכב מדובר? טווח מחירים? עריכה: מצאתי, הרכב הוא Campagna T-Rex. האם יש אפשרות להעביר אותו רישוי שיוכל לעלות על הכביש?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב ! אבקש מידע יעוץ ומחירים להוצאת רשיון למשאית דרגה C מעל 12 טון מה הפרצודורה ? האם צריך לעבור מבחנים במכון לתחבורה בדרכים? אגרות וכו'? תאוריה עלות? (יש לי רשיון עד 12 טון+מלגזה בגל כושר נשיאה+דרגה B) האם זה רכב ציבורי ?כי יש לי הרשעות במשטרה ? האם אוכל להוציא רשיון מעל 12 טון? דרגה C זה סמיטריילר?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
לפני כ4 שנים הייתי בלונדון. באזור שבו שהייתי ראיתי את הרכב המדובר. החיה המהממת הזאת היא פרי פיתוח של סדנה מיוחדת. מדובר ביגואר xjs, רכב שיוצר בתצורת קופה בלבד. הבעלים העשיר-משוגע שלה הסב את הרכב לתצורת סטיישן-קופה נדירה ומדהימה! כששאלתי אותו למחיר השיפוץ התקבלה תשובה כזאת-"אם זאת השאלה שלך, סימן שאין לך כסף בשביל זה..." בריטים, לך תבין
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום רב, ראשית ביצעתי חיפוש בפורום אך כל הנושאים היו ישנים, ולפי מה שהבנתי התקנות לגבי נהג חדש השתנו ב2007. מהן העברות שעליהן נהג חדש יקבל טסט מחדש/תאוריה/נהג חדש מחדש לעוד שנתיים , או רק משהו אחד מתוך זה? הבנתי שרק אם הוא מקבל שלילה של 3 חודשים ומעלה.. לדוגמה אם יתפסו אותי 20 קמ"ש מעל המותר , אני אקבל רק דו"ח או שלילה+זימון לבית משפט ולאחר תום תקופת ה"נהג חדש" אני אדרש לטסט ותאוריה מחדש? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
טוב, אולי חושפת זאת לא המילה המדויקת. טיזר יהיה כנראה תיאור טוב יותר לפרטים ששחררה הערב לנד-רובר לעיתונאי הרכב. תכירו את החבר החדש במשפחת לנד-רובר, האיבוק. האיבוק החל את דרכו כדגם קונספט בשם LRX אי שם בתחילת 2008. העיצוב החיצוני המוחצן והשונה, בהשוואה לשאר הדגמים במשפחת לנד-רובר עשה את שלו, התגובות לדגם הקונספט היו חמות, ובלנד-רובר החליטו לקחת את הLRX צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לדגם סדרתי. התוצאה הסופית דומה להפליא למכונית הקונספט. בלנד-רובר שמחים להודיע שמדובר במכונית הקלה, הקטנה והחסכונית שלהם עד כה. הדגם יושק רישמית בעוד כשלושה חודשים בתערוכת הרכב של פריז, אז גם יחשפו הפרטים הטכניים המלאים. שיווקו יחל בעוד כשנה. מה עוד אנחנו יודעים עד כה? הנה מה…
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מזה כמה חודשים שמתי לב שלקראת סופו של חודש, יש נוכחות מתוגברת של "מארבים" משטרתיים במקומות "כלכליים" שונים. האם יש אמת בדבר שהשוטרים מחוייבים למלא מכסת דו"חות מסויימת כל חודש?
הודעה אחרונה מאת talroze, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
על כמה שנהגי המוניות חושבים שהם בעלי הכביש לא צריך להרחיב. אתמול שמחתי ללמד אחד מהם לקח, קטן ככל שיהיה. אתמול בערב אני נוסע לי ברחוב החשמונאים בת"א, בנתיב הימני לכיוון דרך בגין, בכוונתי לפנות ימינה בבגין. מהנתיב השמאלי נהג מונית שנסע די מקביל אלי מתחיל לסטות לתוך הנתיב שלי, בלי לאותת ובגסות. בלמתי כדי למנוע התנגשות. הוא השתלב לנתיב הימני, גם הוא פונה ימינה. מגיעים לרמזור (אגב, הפניה ימינה מותרת משני הנתיבים הימניים, כך שהתמרון שלו לא היה רק חצוף, אלא גם מיותר לגמרי) - אני עומד בנתיב השמאלי מבין השניים, לצידו, ומסמן לו עם האצבע לצד הראש "משהו הסתובב אצלך שם". בשלב הזה אני עם חלון סגור כמובן, ולא מחפש שום אינטרקציה. אני רואה את הנהג מדבר אלי עם כל מיני תנועות, אז …
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
