Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכל טוב ויפה עד שפעם אחת תעשה את זה לשוטר בבגדים אזרחיים, ואז אתה מוצא את עצמך עומד לדין על התחזות לשוטר.

 

אני לא מכיר או שמעתי אי פעם על שוטר במדים אזרחיים שעובד גם כנהג מונית.

פורסם

adi89, קרה לי פעם שנסעתי במונית (לפני 3 שנים בערך. לא היה לי רישיון אז) והנהג מונית היה שוטר.

נהג מונית רגיל לכל דבר. כשהוא אמר שהוא שוטר לא האמנתי לו (למה שיהיה נהג מונית אם הוא שוטר ועוד תהיות כאלו ואחרות), אז ביקשתי שיראה לי את התעודת שוטר. הוא הסכים ואני הייתי מופתע.

 

אתה יודע, אני לגמרי מצליח להבין את התחושה שלך, מעין ניצחון קטן בקרב.

אבל אני ממש בספק אם מחר בבוקר הוא ינהג אחרת.

אני כמעט בטוח שהוא ינהג בדיוק אותו הדבר.

חבל.

פורסם

רוב נהגי המוניות (אני משתמש במילה "רוב" ולא "כל" כי אני משאיר פינה קטנה של חסד לכאלה שאולי טרם פגשתי מעולם) עשויים מהמיץ של הזבל; לשנות אותם אי אפשר אבל לנקום בהם, מידי פעם, עושה את ההרגשה טובה בהרבה :D

 

יישר כח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול להיות שלא מספיקה לו ההכנסה כשוטר ולכן הוא גם נהג מונית. לי היה מורה לנהיגה שהיה גם מתנדב במשטרת התנועה.

פורסם
יכול להיות שלא מספיקה לו ההכנסה כשוטר ולכן הוא גם נהג מונית. לי היה מורה לנהיגה שהיה גם מתנדב במשטרת התנועה.

ולי היה מורה ללשון שהיה גם מתנדב.

בדר"כ אלו שיש להם עוד מקצוע הם מתנדבים,ומתנדבים בדר"כ לא ינהגו בצורה כזאת.

פורסם

אני פגשתי כמה נהגי מונית, שלפני כן פרשו ממשטרת ישראל, אחרי 25+ שנות שירות. למעשה, זה הפך ל TREND - להשקיע מענק פרישה ברשיון+קניית מונית, כדי לא לשבת בבית בגיל 55.

אני סבור, שנהג מונית כזה, אחרי נסיון של כמה עשרות שנים במשטרה, מיד יבחין בהתחזות, ירשום את המספר, ירים טלפון לאחד החברים מהעבודה הקודמת שלו (שעדיין בשירות פעיל),

והזמנה לחקירה לא תאחר לבוא...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יכול להיות שלא מספיקה לו ההכנסה כשוטר ולכן הוא גם נהג מונית. לי היה מורה לנהיגה שהיה גם מתנדב במשטרת התנועה.

 

כנ"ל, גם לי היה מורה נהיגה שהתנדב (או מתנדב) במשטרת התנועה

פורסם

לא הבנתי עדיין מה רע בלעבוד בשתי עבודות במקביל , גם ככה משלמים היום לשוטרים משכורות רעב והם לא בדיוק טובעים בכסף , לדעתי האישית אם שוטר מחליט לעבוד בעוד עבודה בתור השלמת הכנסה זאת זכותו המלאה למרות שעקרונית זה ממש לא חוקי ואם תופסים כזה שוטר מעיפים אותו ישר מהמשטרה...

פורסם
לדעתי האישית אם שוטר מחליט לעבוד בעוד עבודה בתור השלמת הכנסה זאת זכותו המלאה למרות שעקרונית זה ממש לא חוקי ואם תופסים כזה שוטר מעיפים אותו ישר מהמשטרה...

 

ניתן לעבוד בעבודה נוספת לאחר שהדבר מאושר בהליך ארוך ומתיש (זה מתחיל בטופס "בקשה לעבודה נוספת" ומסתיים ברצף של ראיונות עם קצינים בדרגות גבוהות). נכון שלאחר מכן הדבר מדווח גם למס הכנסה וההורדות בהתאם, אבל חוקית הדבר אפשרי, בדומה מאוד לחייל שעובד בעבודה נוספת.

Xbox12341

×
×
  • תוכן חדש...