רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נסעתי לבאר שבע מראשון לציון דרך כביש 4 ולא ציפצף פעם אחת , בדרך חזור גם דרך כביש 4 אותו דבר. כל המצלמות שם הם דחלילים? או שאני צברתי הרבה קנסות והייתי בראש שקט ?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול, יום שישי בלילה סביבות השעה 2 עוצרת אותי ניידת בת"א. אחד השוטרים ניגש לחלון ביקש רשיונות ולפתוח מכסה מנוע. שאלתי אותו אם הוא בוחן והוא אמר שלא ושהשוטר השני כן, גם את השני שאלתי אם הוא בוחן ואמר שכן אבל התעודה לא עליו. הרכב שלי הוא ZX 16V שהוסבה למנוע של 605 והכל מאושר ברשיונות. בקיצור אחרי ששני השוטרים חופרים ברכב ובתא המנוע אחד מהם שאמר שהוא בוחן אך אין לו תעודה עליו אומר לי אני מוריד לך את האוטו מהכביש על התוספות שיש לו, שזה אינטר חזית, שעונים בקורה, פורק לחץ, פילטר פתוח ושאין ממיר קטליטי. לשניהם לא היה מוסג בכלל על מה הם מסתכלים וכל דבר הם שאלו מה זה ומה זה.. אני רושם מילה במילה איך הוא רשם את הדברים עם טעויות בדוח פסילה: 1. השעונים בצד הדופן השמאלי של…
הודעה אחרונה מאת SpinDr, -
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
היי לכולם אני מעוניין לנסוע לחו"ל כדי לראות תערוכת מכוניות הבנתי שיש בפרנקפוקט - אבל בבדיקה מצאתי שזו תערוכה למוצרי מוסך, מכונות שטיפה ועוד, עניין שלא ממש מעניין אותי. אני רוצה תערוכת מכוניות מגניבה. אני אשמח אם מישהו ימליץ לי על תערוכה שווה בחו"ל - הייתי באוטומוטור - אני רוצה משהו יותר שווה. ראיתי שיש תערוכה במוסקווה ובפאריס. אשמח לקבל המלצות + הסברים על התערוכה!
הודעה אחרונה מאת ziv1977, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הצטברו אצלי מספר שאלות. ביצעתי חיפוש על הראשונה ולא מצאתי כלום, אז הנה: 1. ברשימת משרדי הרישוי חסרות הרבה מאוד ערים באזור המרכז - תל אביב? הרצליה? רעננה? כפר-סבא? לעזאזל - הייתי משוכנע שבכפר סבא יש משרד רישוי... בכל מקרה, אני רואה שרובם פתוחים רק סביב 4 שעות בבוקר - מה רמת העומס שלהם? כמה זמן מחכים בתור בממוצע? האם מישהו מכיר משרד רישוי באזור המרכז שבו אין עומס היסטרי? 2. אני מעוניין לבצע את המהלך הבא, תקנו אותי בבקשה אם יש לי טעות פאטאלית בכל שלב שהוא: לסבא שלי יש רכב בן 18 שבדיוק נגמר לו הטסט. במקום למכור אותו, נקפיא את הרישיון במשרד הרישוי (אי אפשר במקום אחר, נכון?), נחכה שנה וחצי. קצת לפני שהרכב צריך לעבור טסט בגיל 20, נבטל את ההקפאה, נשלם טסט לחצי שנה (כי ז…
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- 0 תגובות
- 833 צפיות
שלום לכולם! בעוד כשבועיים אטוס לאמסטרדם ויהיה לי שם יומיים פנויים, שמתוכם אשמח להקדיש אחד לקצת אקשן מוטורי. בדקתי באינטרנט ויש 2 מסלולים רציניים - אסן הידוע וזנדבורט. עדיין לא תשאלתי אותם, אך כנראה שמדובר במחירים יקרים אם בכלל לא יתקיים שם איזה מירוץ באותו היום. יש למישהו מושג על אפשרויות נוספות? כל סוג של קורס ישמח אותי - דריפטים/ראלי/track day, הכל... אם זה רלוונטי - אז אני לא מתכוון להגיע עם רכב שכור - אזדקק לאוטו במקום (כמובן שרצוי משהו עם יותר מ-110 כ"ס 1.6 משפחטומטית). תודה!
הודעה אחרונה מאת מלקק מתכת, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בשבוע שעבר, יצאתי כהרגלי מדירתי בתל אביב ובתוך כדי הליכה לכיוון הרכב שלי, אני מתחיל לראות שהוא לא נראה כמו שעזבתי אותו ערב לפני שחזרתי מהעבודה. שהגעתי לרכב, פערתי פה ועמדתי במשך חצי דקה קפוא במקום. לאחר שהפשרתי, עשיתי סיבוב סביב הרכב כדי לבדוק אולי במקרה הנהג הפוגע השאיר איזה פתק, אבל כמו שציפיתי, לא פתק ולא נעליים. בדרך למשרד, עצרתי אצל הפחח כדי לבדוק מה עלות הנזק, כי רציתי לתקן ללא לפגוע בפרמיית הביטוח שלי ללא עבר תביעות. לצערי, גיליתי שהנזק עומד כל כ3000 ש"ח, מול השתתפות עצמית של 600 ש"ח, אז נאלצתי להפעיל את הביטוח. לאחר כ 5 שעות, הרכב תוקן, הורכבה לו כנף חדשה, פנס חזית חדש, פס קישוט חדש והפגוש הקדמי שופץ. יצאתי בזול, כי בסופו של דבר אף אחד לא נ…
הודעה אחרונה מאת TheWolf, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
פורד חשפה היום תמונות ראשונות של המונדיאו החדשה (מתיחת פנים) לדגם 2011. עיקר החדשות הן מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 237 כ"ס ותיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים.
הודעה אחרונה מאת ibeliveonme, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אני חדש פה... ומאז שאני קטן אני רוצה ללמוד על רכבים. כבר זמן רב אני מנסה ללמוד, בנתיים... לא יוצא לי כל כך. אני למדתי רק שמות של חלקים במבנה הרכב עצמו. ועוד כמה דברים שקשורים למנוע וסיפוק כוחות סוס. הייתי שמח אם הייתם יכולים להגיד לי איך אני אוכל ללמוד על הרכב, המבנה, סיפוק הכוח ועוד. אני לא רוצה להיות מכונאי אבל אני רוצה להכיר את הרכבים. (אני מודע לכך שלכל רכב יש חלקים שונים ומבנה שונה)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ערב טוב. רציתי לשתף אותכם במה שקרה לי השבוע ולשמוע חוות דעת . במקצועי אני מנהל שיווק ומסתובב בכל רחבי הארץ.השבוע נכנסתי בוקר אחד לעיר נתיבות (שדרות ירושלים למי שמכיר) ובדיוק קיבלתי שיחה חשובה בסלולרי.עצרתי בצד הדרך בסוף מפרץ חניה של אוטובוס,העברתי את השיחה מהדיבורית לנייד והתחלתי לרשום הזמנה מלקוח.לא עוברת חצי דקה ודופק לי שוטר שיצא מג'טה סמויה על החלון ומבקש ממני רשיון נהיגה ורשיון רכב. סיימתי את השיחה,יצאתי אליו לניידת ואני רואה שהוא רושם לי דו"ח.כששאלתי על מה הוא רושם לי דו"ח הוציא הפרופסור את ספר החוקים והקריא לי כך: העמדת את הרכב כולל עצירה וחנייה בתוך מפרץ אוטובוס. כשטענתי שהאיסור הוא לא על עצירה זמנית כשהנהג בתוך הרכב צחק לי השוטר בפנים ואמר לי שאם אני כ…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 0 תגובות
- 839 צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** נא לא להעלות תמונות של רכבים עם לוחית רישוי גלויה ללא אישור הבעלים. תמונות של רכבים - חפשו בגוגל.
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
השחרת חלונות 1 2
מאת MaorK-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
החוק היבש אומר שאסור להשחיר את השמשה האחורית ושמותר להשחיר את החלונות הקדמיים עד כ-30% (תקנו אותי אם אני טועה באחוזים). השאלה שלי היא למה לרכבים צבאיים (במיוחד של קצינים בדרגות גבוהות אל"מ ומעלה) מותר להשחיר את כל הרכב? (כולל שמשה קדמית!!). זה שהם בצבא זה יופי, זה שהם קצינים בדרגה גבוהה זה מצוין, אבל במה המכוניות שלהם שונות משלנו? *שלא תתבלבלו, אני נהג בצבא, מכיר את כל המכוניות הפרטיות שיש לצבא וראיתי כבר כמה מכוניות "מושחרות" מכל כיוון.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אחרי הנושא המרגיז הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=324413 עכשיו התקלה חזרה על עצמה, אבי חזרה הביתה, הידית בP האוטו בניוטרל באמצע הכביש, דחפנו אותו למדרכה. הקילומטרז' מראה 2000ק"מ!! מחר יגיע גרר. בתור חסיד של צרפתיות ושל הC5 במיוחד, אני עדיין מחפש תירוצים, אבל הם לא יעזרו כאן. נחזיר את הרכב לאוויס ונקח כנראה או פאסאט או סופרב.
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
-
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
קיה השיקה לאחרונה גרסת 5 דלתות לפורטה. מה זה אומר על עתידה של הסיד? לפני מספר שבועות חשפה קיה גרסת חמש הדלתות של הפורטה. מעניין, אנחנו כל הזמן חשבנו שהפורטה היא בעצם גרסת הארבע דלתות של הסיד. לא משנה, מה שחשוב זה שקיה שחררה קצת תמונות ומידע טכני על התצורה החדשה של הפורטה. הפורטה מחומשת הדלתות מבוססת כמובן על שלדתה של הפורטה סדאן, והדמיון בין השתיים רב. למעשה, הפורטה חמש-דלתות נראית מהפרופיל כמו שילוב לא רע בכלל בין הסיד לפורטה. ממדיה דומים לשל הפורטה סדאן, למעט בממד הגובה שקטן בגרסה זו. הפורטה החדשה תשווק עם שלושה מנועי בנזין בנפחים 1.6, 2.0 ו2.4 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה או תיבה ידנית. השיווק בעולם אמור להתחיל לקראת חודש אוקטובר, ורמת…
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
רציתי לשאול מה דעתכם על השארת רישון רכב וביטוח החובה בתוך הרכב? האם במקרה של גניבת רכב כאשר רשיון הרכב המקורי והביטוח המקורי נמצאים בתוך הרכב, הביטוח יכול לעשות איזשהן בעיות עם ההחזר? בנוסף, ידוע לכם האם מותר לנהוג עם צילום של הרשיון והביטוח? כי אם כן הייתי דוחף צילומים לארנק, את המקורי הייתי משאיר במקום בטוח בבית וסוגר עניין.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 723 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304490
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
חזרתי עכשיו מהרצליה, ועל הכביש של מדינת היהודים היה שלט ענק של אודוי עם הR8 ספיידר, עכשיו לא ממש שמתי לב מה כתוב אבל היה כתוב משהו 24-25 ביוני (או יולי? ), יום השקה משהו כזה לא זוכר בדיוק... מישהו שמע על זה משהו? הם מתכוונים להביא את הספיידר?
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אז אחרי כל הרעש שהיה באינטרנט לגבי המרוץ של מיני נגד פורשה, היום הגדול הגיע, 21.06.10 המרוץ נפתח. למי שלא זוכר, לפני כשבועיים הנשיא של מיני ארה"ב (ג'ים מקדוול) קרא תגר על נשיא של פורשה צפון ארה"ב (וון פלטן). המרוץ המתוכנן 911 קאררה נגד מיני קופר S נדחה ע"י וון פלטן שטען שאם מיני רוצים להתחרות בפורשה, שיבואו למרוצים המאורגנים בהם פורשה משתתפת, אך כנראה שמקדוול לא מעוניין לוותר, וקורא לו שוב, בוא תתחרה בנו, ואיפשר לו לאשר את זה עד אתמול (21.06) ואם לא יאשר זאת, מיני ימצאו נהג שינהג בפורשה ויתחרה בהם... אתמול נערך המרוץ לאחר שפורשה לא אישרה את השתתפותה, השיגו מיני 911 משלהם, נהג משלהם ויצאו למרוץ באטלנטה. http://www.youtube.com/watch?v=g0fE6tvVdKI&am…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחה"צ טובים לכולם. ביצעתי חיפוש על הנושא הנ"ל אך לא קיבלתי תשובה חד משמעית ולכן השרשור החדש. בני הצעיר כבר בן שנה ושוקל מעל 9ק"ג. לאחרונה, העברנו אותו ממושב ה'סל-קל', למושב בטיחות לתינוק הממוקם במושב האחורי של הרכב. הבעיה היא שהזאטוט מתמרד ומשתולל וקשה לשלוט עליו כל עוד הוא יושב מאחור. שאלתי היא: האם אפשר להעביר את מושב התינוק למושב הקדמי? אם כן, באיזה כוון? כמובן שביטלנו את פעולת כרית האויר הקדמית (של הנוסע). ההמלצה אומרת להושיב מאחור, אין כאן וויכוח. ברם, אשתי נאלצת להסתובב לאחור במהלך הנסיעה וזה לא ממש לעניין. תודה מראש, ירון.
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
ב 11 השנים שאני נוהג, כבר התרגלתי לרוב התופעות שבכבישינו, אבל תופעה אחת ממשיכה לעצבן ולהוציא אותי מדעתי כל פעם מחדש. אני מדבר על כל אותם מקרים שבהם יש נתיב פניה עמוס (או יותר מנתיב אחד) ורכבים נדחפים לפניה בתחילת התור. כל מי שמנסה להגיע בבוקר לכביש 4 מראשל"צ דרך גשר ראשון יודע על מה אני מדבר. למי שלא מכיר, יש שם שני נתיבי פניה ונוצרים שני נתיבים נוספים של נדחפים, כולל משאיות שנדחפות. החלטתי לעשות משהו לגבי זה. אני מתכוון לקחת חופש מעבודה איזה בוקר ופשוט לעמוד שם עם מצלמת ווידאו. אני אצלם את הבלגן האדיר שיש במקום, את כל המצבים של "כמעט תאונה" שיש במקום בגלל שהנדחפים חוסמים נתיבים ואת מספרי הרכב של הנדחפים. אני אגש עם זה למשטרה ואבקש מהם שיציבו שוטר במקום בבו…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
במסגרת השרשורים ההזויים שנפתחו לאחרונה (שמות/מספרים וכו'), השמות הכי ארוכים לרכב שאני מכיר הוא: CITROEN GSA PALAS CLUB II CYMATIC OLDSMOBILE CUTLASS SUPREME CLASSIC BROUGHAM אשמח לקרוא על שם יותר ארוך.
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
רפליקת הראלי מאיטליה של שנות ה-80 זכתה בתואר ההוט-האצ' של כל הזמנים מטעם מגזין 'אוטוקאר'. פיג'ו 205 GTi במקום השני היו ימים בהם למונח הוט-האצ' הייתה משמעות אמיתית. לא סתם מכוניות ספורט, אלא מכונות נהיגה מהסוג שיוצר יחסי אהבה-שנאה ללא פשרות. טכנולוגיות בסיסיות יחסית לאלקטרוניקה של היום, בלי מסרסי הנאה כמו בקרות יציבות והגה חשמלי והגם שהכוח היה נחות יותר, המשקל היה קליל כך שלמעשה לא הייתה עם זה כל בעייה מוחשית ובכלל, לא המהירות משחקת כאן תפקיד. מתוך ערגה לאותם ימים, מגזין 'אוטוקאר' הבריטי ערך סקר שביקש להכתיר אחת ולתמיד את ההאצ'בק החמה של כל הזמנים. כ-3,500 מגולשי האתר הצביעו וקבעו שלנצ'יה דלתא HF אינטגרלה היא זו שראויה לתואר המלכה. למען הדיוק נספר כי 14.3 אחוזים …
הודעה אחרונה מאת itamareiny, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 806 צפיות
אני יוכל לעשות את זה או שזה תהליך ארוך ולא מתאים לפלאפון?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 720 צפיות
אבא שלי קונה GPS של קיו שתומך בכניסת AV למצלמות וחיישני רוורס. ראיתי שלקנות מאיביי זה דיי זול (אין לי בעיה עם קניה מאיביי אני הזמנתי פעמים רבות בעבר. השאלה היא מה להזמין והאם ההתקנה היא פשוטה או שמא צריך ללכת לבעל מקצוע?
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
כמעט שבע שנים חלפו מאז השקתו של הדור השני של הסוויפט, ואמש חשף היצרן היפאני תמונות רשמיות ראשונות ומעט מידע טכני בנוגע לדור השלישי. אז מה חדש בעצם? הדור השלישי מתהדר בשלדה חדשה, גדולה, חזקה וקלה יותר. מרכב הרכב תוכנן מחדש עם דגש על בטיחות הנוסעים והולכי הרגל. בסיס הגלגלים גדל בחמישה סנטימטרים והאורך הכללי בתשעה. בסוזוקי מבטיחים גם אחיזת כביש טובה יותר בהשוואה לדגם היוצא, בזכות שימוש בצמיגים במידה נדיבה והרחבת מפסק הגלגלים. שכחנו משהו? כן. יש גם מנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר 92 כ"ס ו12 קג"מ, עם תזמון שסתומים משתנה. השיווק צפוי להתחיל בתחילת השנה הבאה.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 0 תגובות
- 835 צפיות
היי. אני יודע שזה יצא אשכול קצת שטחי אבל אני צריך הכוונה, בעוד כחצי שנה אני אתחיל את התיאוריה וכל זה. אני רוצה להתחיל ללמוד על רכב ומה שמסביב כדי לא לבוא חסר ידע. מוטוריקה מעניינת אותי אבל מקריאה של כשעה בפורום שמתי לב שאני בקושי מבין על מה אנשים מדברים, סוגי מכוניות רבים, סוגי מנועים וגיר, ואפילו דברים יותר קטנים וספציפיים ספציפיים. אני לא יודע מאיפה להתחיל ואני אשמח להכוונה. בנוסף, אחותי נהגת חדשה והיא קנתה מכונית יד שניה, איך שאני מכיר אותה ברגע שהרכב יתקלקל היא לא תידע מה לעשות, ואני אשמח לסייע לה כמה שיותר (כמו שעד עכשיו הבנתי מהפורום, שיש מוסכים גרועים שעדיף לא להיסתמך עליהם). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Mr_Eli, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נצפתה טסלה אדומה, הרכב האמריקאי דמוי לוטוס הנוסע על חשמל, בכפר שמריהו. להן תמונה להמחשה: מישהו יודע מהן ההגבלות על רכב כזה? ועל הייבוא?
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! יש לי אוטו של חבר(הוא שלי אבל רשום על שם חבר שלי) עכשיו נגמר לו הטסט לפני 5 חודש. אני רוצה לעשות לו טסט. מה עלי לעשות? איפה אני מקבל את האגרה?ואיך אני עושה אותו? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת TheWolf, -
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
http://www.motocar.co.il/article/12509.aspx?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=hege לא ככה?
הודעה אחרונה מאת Lotus, -
בעודי ממתין בסבלנות להגעה של הרומסטר עם מנוע TSI (מה קורה עם זה??), קראתי אתמול ב"ידיעות" מבחן דרכים השוואתי בין מאזדה 2, פיאט פונטו, אופל קורסה ופולסווגן פולו. במפתיע, הפולו עם שילוב TSI+DSGהייתה השתיינית ביותר במבחן עם 9 ק"מ/ל'. האמת זה קצת מטריד אותי כי אחד מגורמי המשיכה של השילוב הזה- לפחות עבורי- הוא עניין החסכון. האם יכול להיות שהשמועה על החסכוניות של המנועים האלו זה פשוט תעלול שיווקי מוצלח במיוחד?
-
[חדשות רכב] מאגר המידע הממוחשב יוצא לדרך
מאת Guest Arco- 2 תגובות
- 665 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3409155,00.html הסוחרים יסבלו אם הבנתי נכון, זה הולך להיות שירות דומה ל-CARFAX, שימושי ביותר.
הודעה אחרונה מאת ETAA,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
