Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגש הוא אם הבחור ישפט על הקנס ויטען כי הוא לא חוקי, הוא יקבל החמרה מהשופט על השיחה בסלולרי, וזה יותר יקר מ-250 ש'ח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
נכון לפי החוק אסור לעצור,אבל יש מקרים שאפשר לעגל פינות

איך אומרים "לעגל פינות" ביפנית? או בגרמנית?

אין ביטוי כזה...

אחר כך אנחנו חוזרים מטיול לגרמניה או יפן או שוויץ ומקטרים- איך שם הכל מסודר ושקט וכולם מתנהגים כמו שצריך ורק כאן כל אחד עושה מה שבא לו. בגלל המושג המטופש הזה- לעגל פינות

יש משפט- "הפשרות של היום הן הנורמות של מחר, מכאן שהרמה הולכת ויורדת"

אם כל אחד יתחיל לעגל פינות, יהיה פה שמח. בשביל זה קבעו חוקים- כדי שלא יעברו עליהם, אם זה קשור בחיי אדם או לא קשור.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
הכי גרוע זה המתנדבים,אלה אותם אנשים שהפנסיה משעממת אותם בבית,אז הם מחפשים קצת אקשן.

נכון לפי החוק אסור לעצור,אבל יש מקרים שאפשר לעגל פינות

לא עשית עבירה של סיכון חיי אדם היה אפשר להחליק אותה

 

"להחליק" יש רק במגרש החלקה, וגם שם צריך מגיני ברכיים. כשאתה תהיה שוטר, תעגל פינות היכן שתרצה. המתנדבים האלה עושים את עבודתם כדי להציל חיי אדם. מי שעשה מבחן תיאורה של הנהיגה ושכח כמה תקנות, שיישא בתוצאות. זו אומנם עבירה קלה אבל בכביש היום יש כמות לא מבוטלת של נהגים שבטוחים שלשתות כמות מסחרית של וודקה ולנהוג זה נורמטיבי לחלוטין. גם כשהם נתפסים, הם מבקשים מהשוטר ש"יחליק".

 

לגבי השיחה בטלפון הנייד - כאשר הרכב בעמידה, אין עבירה! די והרכב נע קדימה או אחורה ולו סנטימטר אחד, הרי שמדובר כאן בעבירה של שימוש בטלפון נייד: "נהגת ברכב הנ"ל, ובעת שהרכב היה בתנועה השתמשת בטלפון קבוע/נייד שלא באמצעות מיקרופון, המותקן ברכב..."

 

תן לשוטר לאכוף, תן לשופט לשפוט, העיקר שאתה תנהג כחוק, וכך לא תיתן לשוטר פתח למצוא אותך על העבירות הקטנות.

Xbox12341

פורסם
"להחליק" יש רק במגרש החלקה, וגם שם צריך מגיני ברכיים. כשאתה תהיה שוטר, תעגל פינות היכן שתרצה. המתנדבים האלה עושים את עבודתם כדי להציל חיי אדם. מי שעשה מבחן תיאורה של הנהיגה ושכח כמה תקנות, שיישא בתוצאות. זו אומנם עבירה קלה אבל בכביש היום יש כמות לא מבוטלת של נהגים שבטוחים שלשתות כמות מסחרית של וודקה ולנהוג זה נורמטיבי לחלוטין. גם כשהם נתפסים, הם מבקשים מהשוטר ש"יחליק".

 

לגבי השיחה בטלפון הנייד - כאשר הרכב בעמידה, אין עבירה! די והרכב נע קדימה או אחורה ולו סנטימטר אחד, הרי שמדובר כאן בעבירה של שימוש בטלפון נייד: "נהגת ברכב הנ"ל, ובעת שהרכב היה בתנועה השתמשת בטלפון קבוע/נייד שלא באמצעות מיקרופון, המותקן ברכב..."

 

תן לשוטר לאכוף, תן לשופט לשפוט, העיקר שאתה תנהג כחוק, וכך לא תיתן לשוטר פתח למצוא אותך על העבירות הקטנות.

הם לא מצילים שום חיים,הם מצילים את הכיס של המשטרה ואת ההרגשה הפנימית שלהם שחסרה להם בבית.

במקום זה שילחמו בפשע,זה יותר חשוב מלתת קנס מטופש.

פורסם

כל מילה בסלע! אנשים חסרי חיים.

אני מכיר כמה כאלה בשלב מתקדם של התסמונת שהביאו דו"ח לבני משפחתם .

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם
הם לא מצילים שום חיים,הם מצילים את הכיס של המשטרה ואת ההרגשה הפנימית שלהם שחסרה להם בבית.

במקום זה שילחמו בפשע,זה יותר חשוב מלתת קנס מטופש.

הם מצילים חיים ועוד איך.

תאר לך שבאותו רגע היה מגיע אוטובוס, ובגלל שבדיוק עמד רכב בתחנה הוא נאלץ לעצור שלא בצמוד למדרכה, מה שהוביל לכך שנוסע זקן שניסה לרדת ממנו נפל ונחבל. גם אז מדובר כאן בעבירה פעוטה?

התגובה שלך נוטפת שנאה ועוד משהו שמפאת כבודך לא אזכיר אותו בשמו המפורש, אך רק אציין שהוא אינו משל לחוכמה רבה.

פותח השרשור ביצע שתי עבירות (הלא הוא עצמו הודה בכך שהוא שוחח בטלפון כאשר המנוע פועל ובעודו עומד עם רכבו בתחום תחנת אוטובוס), נתפס והואשם רק בעבירה הקלה יותר. במקום לומר לשוטר תודה על כך שהוא נתן לו קנס מופחת ולהסיק את המסקנות להבא, הוא מעדיף לבוא לפורום ולפתוח שרשור על כמה שהמשטרה חרא והמדינה הזאת דרעק, וכמובן שעדר חוטבי העצים ושואבי המים מבינכם, שכל מה שמעניין אותם זה רק להיכנס במשטרה בכל הזדמנות אפשרית, אינו מחמיץ את הזדמנות הפז הזאת כדי לחלוק עם שאר משתמשי הפורום את דעתם המלומדת בנושא.

בחיי, הפעם הצלחתם לעצבן אותי :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...