רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 23.9 אלף צפיות
רציתי לדעת כמה עולה העברת בעלות לרכב פרטי ובדיקת שיעבוד בדואר?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
שלום, היום הייתי בPITSTOP ורציתי לקנות קיט יניקה וכשפתחו לי את המכסה מנוע אמרו לי שהמנוע והמצבר יושבים לא טוב. אשמח לקבל תמונה של מכסה מנוע אבל תמונה ברורה ממשהו שיש לו איביזה 1.4 שנת .03-08 תומר. ד"א זכור לי שתמיד המנוע והמצבר ישבו לי ככה.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 781 צפיות
כאמור אני לפני גיוס, ואני מעוניין לדעת איזה חברה מציעה את העסקה המשתלמת ביותר. חשוב לציין, שאני מגיע עם מכשיר דור 3 משלי והעסקה תהיה רק על כרטיס הsim, ורצוי מאוד שהחברה תאפשר לי להישאר עם אותו המספר שיש לי כעת. הבנתי שבפלאפון אין התחייבות והיא זכתה במכרז של האגודה למען החייל כהכי משתלמת? או שיש משתלמות ממנה?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
כבר הרבה זמן שאני חושב על זה ולא יודע עד כמה הרעיון הזה מחובר למציאות. יצא לי לקרוא כול מיני הודעות הצלחה של החבר'ה פה שמספרים על זה שהם הצליחו לבצע כול מיני תיקונים ברכבם בעזרת ספר הרכב ועזרה קטנה מחברי הפורם. בעיקרון חניה פנויה שלא תפריע יש, כלים מיוחדים לטיפול ברכב אין , רכב ספציפי יש (205 או סופר לאנסר ישנה. הלב נוטה צרפת), ניסיון אי,ן זמן יש בשפע, וכסף אומנם לא גדל על העיצים אבל לא משהו שעבודה זמנית לא יכולה לתקן. איזה עוד פרמטרים עלי לקחת בחשבון? בנוסף לכך, אשמח לקבל המלצות ממשתמשים אשר ביצעו דבר דומה ומה היית הצלחתם בפרויקט. תודה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, איפה אפשר לעשות ביטוח מקיף+חובה לגולף 1600 שנת 2010? אין טביעות ביטוח משנים קודמות, נהגת בת 50, עם ביטוח לנהג צעיר, ואפשרות שכל נהג יוכל ליסוע ברכב. בינתיים הציעו לנו ב9500ש"ח. איפה אפשר עוד לנסות לבטח? או שזה סדר הגודל של המחירים?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
אז הנה פרוייקט שיצא לדרכו. הרכב נצבע בשחור מט, הורכבו ג'אנטים 16 אינצ' של וולו ונצבעו בשחור, צמיגים של מישלן 16*205*50. השלב הבא פנסים קדמיים ואחוריים שכבר הוזמנו מאייביי. תמונות:
הודעה אחרונה מאת kiki666, -
- 0 תגובות
- 821 צפיות
שלום ! אני מעוניין לגרור רכב פרטי מתל אביב לחיפה. מחפש שותף שצריך לגרור מחיפה לתל-אביב. אשמח שזה יהיה במיידי, אך לא לחוץ יותר מידי בעניין. ניתן להרחיב ההגדרה לגרירה מגוש דן לחיפה - אין לזה משמעות שונה, מבחינת עלות. ניתן להשאיר הודעה פרטית. תודה. אילן.
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
עוד פוסט מצוין של און יעקובסון. http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaeah
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
- 1 תגובות
- 877 צפיות
יש גמר ב-25, בסוף החודש, נשמע לי כמו משהו ממש מגניב! זו תחרות לגילאי 15-18, ישתתפו בה סלבס ואנשים מהתחום וכמובן שתתקיים תחרות קארטינג (מרוץ מכוניות למי שלא מכיר). ***נמחק*** נראה לי שאני בא. מה אתכם? מישהו מגיע?
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הכל בגלל עומר, התמונות שהוא העלה על המסלול בבלוקו גרמו לי להכנס לתמונות הקורס שקיבלתי מסמל"ת לפני כמעט שנה. הפעם כבר התיישבתי להכין סירטון והנה הוא לפניכם. אני מקווה שהצלחתי להעביר קמצוץ מהחויה וסליחה מראש על העריכה החובבנית.
הודעה אחרונה מאת niv, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה אחרי הרבה זמן שציפיתי לגולייטה היום נהגתי עליה לראשונה בקורס של אלפא באיטליה. אז נתחיל בזה שהגולייטה יפה מאוד, הרבה יותר יפה מבתמונות אבל לא מיוחדת כמו שה147 היתה בזמנה. האוטו יושב חזק מאוד על הכביש המנוע חזק אבל הרעש די מאכזב. עוד דבר ששמתי לב אליו זה האיכות החומרים שבתא הנוסעים שממש התאכזבתי ממנה במיוחד יחסית לגולף, הפלסטיקים קשים ולא נראים טוב וחבל ציפיתי ליותר. המשך ותמונות יותר מאוחר שאני יחזור מארוחת ערב
הודעה אחרונה מאת niv, -
שלום במסגרת פרויקט צילום שאני עושה אני מעוניין לצלם תחתיות של רכבים כמו הנ"ל הגעתי היום למוסך באזור חיפה ולא נתנו לי לצלם , אני לא מבין למה ? אם יש כאן בעל מוסך שיאפשר להגיע אליו ולצלם רכבים על הגק אני אשמח מאד בתודה ארז 0548092040
הודעה אחרונה מאת asaf123456, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
גרסא "עממית" נוספת לביואיק לה-קרוס החדשה, בעלת מנוע בנפח צנום של 2.4 ליטר, מתווספת להיצע של ביואיק בישראל. בUMI מעוניינים להגדיל את המכירות של מותג ביואיק בארץ ולשם כך מתחילים בשיווקה של גרסה בסיסית וזולה יותר של הלה-קרוס החדשה. התקווה בUMI היא שלקוחות שחששו מהמנוע הגדול והאמריקאי בנפח 3.0 ליטר שהוצע עד כה ישקלו בחיוב את המנוע הקטן והחסכוני יותר. מחירה של הגרסה הבסיסית יעמוד על 225 אלף ₪, כ5000 ₪ פחות ממחירה של הגרסא הבכירה. רמת האבזור תיהיה אחת (CX) והיא כוללת בין היתר גם בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים, חיישני חניה מקוריים ובקרת שיוט. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות ESP. למנוע הח…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, אני יודע שהנושא נטחן בעבר, אבל יש לי בכל זאת שאלה - אתמול אמי היתה בסוכנות רכב מסויימת, נגיד לובינסקי, ושם נאמר לה שבעבור פיג'ו 308 המסים הם 39K ש"ח בלבד. אני שואל - איך זה יכול להיות אם עלות הרכב היא כ 120K ש"ח? האם המסים לא קרובים לחצי מעלות הרכב? בעקבות כך השאלה השנייה שלי היא - איפה אני מוצא רשימה של שיעורי המס לרכבים שונים? תודה.
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- 1 תגובות
- 687 צפיות
לפי היבואן אין אבל חשבתי שאולי יש כאלו שהגיעו ביבוא אישי. מישהו מכיר? מישהו יודע? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה ההבדל בצריכת הדלק בין 1.6ל ל2.0 באלנטרה 2006?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם. אני מתלבט איזה נורות לקנות, נתקלתי בשני סוגים שנראים לי מעניינים. מישהו יודע מה ההבדל ביניהם. את הדיאמונד ויזן אני מכיר, גם ידוע לי ששוטרים לפעמים עושים איתם בעיות. מה בקשר לקריסטל ויזן?
הודעה אחרונה מאת smallars, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני צריך לעשות טסט לאוטו סוף החודש ויש לי פסי לדים מודבקים על הפנס ,האם יעשו לי בעיות בטסט איתם ?
הודעה אחרונה מאת CarMaster, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאבא שלי נגמרת הפוליסה ב31.7 ונגמר לי המלווה ב23.6 אני רוצה לעשות ביטוח לחודש עד שתיגמר לו הפוליסה. ואם אתם שואלים למה אני לא מוסיף סעיף לביטוח שלו זה כי הוא רוצה לעבור חברה ולא לחדש עכשיו את הפוליסה. עכשיו השאלה היא אם יש חברות שמבטחות לחודש? והאם זה יעלה ממש יקר? או שזה הולך ככה: נגיד מחיר הביטוח עליי עולה 6000, אז 6000/12?
הודעה אחרונה מאת Simon30, -
יבואנית מכוניות רנו לישראל, חברת קרסו, שלחה בימים האחרונים מכתבי קריאה לתיקון (ריקול) לאלף בעלי מכוניות מדגם סניק II. הסיבה: בעיה במערכת בלם החנייה החשמלי. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902785,00.html
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפי מה שראיתי ואולי זה קצת מוזר. גם קיה וגם יונדאי הספונסרים (official partner) של המונדאל 2010. הגיוני ששתי החברות האלה ייתנו חסות יחד?!
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חטיבת היוקרה אינפיניטי מתחילה בשיווקה של גרסת הדיזל לרכב הפנאי-שטח הגדול והמפואר שלה, הFX. השוק האירופאי הוא חובב מושבע של רכבים מונעים בדיזל. אינפיניטי היא אמנם חטיבת היוקרה של ניסאן היפאנית, אבל את הפזילה שלה אל עבר השוק האירופאי ואל מותגי היוקרה הביתיים שלו קשה היה לפספס. דגם הדיזל של הFX הושק בתערוכת ג'נבה האחרונה במיוחד בעבור השוק האירופאי חובב הדיזלים ועכשיו הוא מגיע גם לכבישי ארצנו. מנוע הטורבו-דיזל החדש של אינפינטי הוא פרי שיתוף הפעולה של רנו וניסאן. מדובר במנוע בנפח 3 ליטרים בתצורת V6. ההספק המירבי הוא 238 כ"ס והמומנט המרבי הוא באזור ה56 קג"מ ומתקבל כבר ב2500 סל"ד. ביחד עם תיבת הילוכים בעלת 7 יחסי העברה מתקבלים ביצועים טובים – 8.3 שניות מאפס…
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
בבקשה למען השם האים מישהו יכול לומר לי מה צריכה להיות תצרוכת דלק סבירה של: GM ספארי ( נגיד 4000 ס"מק ) שברולט אסטרו סוונה סוג מנוע בנזין וכן תצרוכת סבירה של: רנו קנגו / ברלינגו / c15 דיזל :roll:
הודעה אחרונה מאת giladsh, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
A cameraphone-wielding member of GMInsideNews has caught what looks to be a pair of Volkswagen prototypes in Michigan, and while it's hard to tell the full extent of the changes or the size of the sedans, he appears to have snagged the next-generation Jetta undergoing testing. Even with the Ford Fusion and Chrysler minivan providing a bit of scale, it's hard to pin down the dimensions of the prototypes. However, we're more inclined to assume that the VWs are the refreshed Jetta, particularly based on the roofline, greenhouse and overhangs, as well as the previously released official renderings of the forthcoming 2011 NMS, which looks markedly more assertive than what…
הודעה אחרונה מאת Life_SyStem, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
"במשרד מכינים את המהפכה הבאה: ועדה בין משרדית דנה בהעלאת המס על הדלק או בייקור אגרות הרישוי כדי לשכנע נהגים להעדיף תחבורה ציבורית." http://finance.walla.co.il/?w=/3/1686132
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
תגידו אנשים, איפה אני יכול לשכפל מפתח (להונדה סיוויק)?? איפה עושים את זה? כמה זה יעלה לי? והאם מישהו יודע כמה זמן אורך השכפול?? (כמה זמן אני אצטרך להמתין?) תודה רבה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת א פ, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ניסיתי ליצור איתם קשר בכל מיני דרכים, אך כל הניסיונות לא עלו יפה. בטלפון אני מגיע ל"המספר אינו מחובר" לא מצאתי מידע עדכני באינטרנט בכלל ובפורום בפרט. אם מישהו יודע פרטים עדכניים על המסלול, אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכול החברים מישהו יודע האם התיבה שנמצאת ב golf gti החדשה ,דומה לתיבה שנמצאת באיביזה קופרה? לאחר קריאת מבחני דרכים ברשת לגבי ה SEAT IBIZA CUPRA ברובם כתבו שבקופרה הגיר לא עובד בצורה טובה . http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/road-tests/seat-ibiza-cupra-1782316.html http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/240610/seat_ibiza_cupra.html http://www.carenthusiast.co.uk/reviews/article/3655/-/2009-SEAT-Ibiza+Cupra/First+drive+-+regular+and+Bocanegra+flavours.html האם את אותה הרגשה נותנת גם הגולף? או כל תיבת DSG אחרת?
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1685988 בשרשור הרלוונטי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293426&highlight=%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90+%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%99%D7%9C טענתי שיזה יפגע בחברות הליסינג. הד"ר טען שהן יהיו הראשונות להנות מנתח עסיסי. מודה ועוזב ירוחם? נתקו
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אנחנו תכננו בימים הקרובים לקנות סוזוקי איביזה יד 2, שמענו טובות על הרכב, הוא יושב בתקציב, ואפילו מצאנו מועמד נחמד מהשכונה. נשאר רק בדיקה - ולסגור! מדובר על דגם ספורט 1.4 100 כ"ס, 5 דלתות, 2005 והנה הבעייה - אף אחת מהחברות הגדולות לא מוכנה לבטח!! טוענים שזה רכב ספורט אז נעזוב שלא ברור לי מה ספורט ברכב 1.4 אחד החסכוניים בארץ . במיוחד שהנהגים בני 30 ללא הרשעות. מי מבטח? כמה זה אמור לעלות בערך? מאד אהבנו את הרכב ולא רוצים לוותר עליו רק כי אין ביטוח. במיוחד שהאופציה השנייה היא איגניס. אולי גם זה ספורט????
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
