Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו מזמינה 1,000 רנו סניק למוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא התחתנתי עם אף אחד , פשוט בז'אנר שאני מחפש אין מתחרים אלא רק מבית (שקלתי אאודי).

 

אם היית מחפש רכב מתנהג ולא נראה, המאגאן ספורט היא הרכב האולטימטיבי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם היית מחפש רכב מתנהג ולא נראה, המאגאן ספורט היא הרכב האולטימטיבי.

 

אוי נו באמת. עפ"י דעת רוב, אף אחד לא ישקיע את מיטב כספו במגאן ספורט כחדשה או כמשומשת. ישבת פעם במגאן ספורט? שב ב-GTI חדשה או שנתון מקביל אפילו, הבדלים של שמים וארץ.חוץ מזה, ב-GTI - 2006 ומעלה, הניצול של הכוח והמומנט מתקבל במהירויות נמוכות הרבה יותר מאשר במגאן.נכון, אתה יכול להגיד שהיא מתנהגת טוב יותר, אבל נופלת בשאר הפרמטרים מהגולף. יותר מזה, רוצה לעשות סקר פה בפורום מי מעדיף GTI חדשה או מגאן ספורט חדשה? יהיה לך רוב מוחץ, אתה יודע למי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

או במלים אחרות : לבחור מגאן ספורט זה להתחתן עם המותג רנו בצורה עיוורת. כחבילה הרכב הזה לא מספק את הסחורה, בטוח לא במחיר שנדרש עליו.

אולי אם היו מגיעות הגרסאות המעניינות יותר (R26, CUP וכו'...) היה על מה לדבר.

 

חבל שצ'מפיון לא הביאו/מביאים את הגולף GTI בגרסאות הפחות מאובזרות שנמכרות בחו"ל שמקבילות לאיבזור של המגאן (ללא בקרת אקלים, ללא עור, אפילו אולי ללא סאן רוף וכו' וכו')

אם היה נחתך המחיר הרכבים האלו היו מציפים את הכבישים.

 

ליאור, אני לא בטוח שהמגאן מתנהגת טוב יותר. בכלל לא בטוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
או במלים אחרות : לבחור מגאן ספורט זה להתחתן עם המותג רנו בצורה עיוורת. כחבילה הרכב הזה לא מספק את הסחורה, בטוח לא במחיר שנדרש עליו.

אולי אם היו מגיעות הגרסאות המעניינות יותר (R26, CUP וכו'...) היה על מה לדבר.

 

חבל שצ'מפיון לא הביאו/מביאים את הגולף GTI בגרסאות הפחות מאובזרות שנמכרות בחו"ל שמקבילות לאיבזור של המגאן (ללא בקרת אקלים, ללא עור, אפילו אולי ללא סאן רוף וכו' וכו')

אם היה נחתך המחיר הרכבים האלו היו מציפים את הכבישים.

 

ליאור, אני לא בטוח שהמגאן מתנהגת טוב יותר. בכלל לא בטוח.

 

אייל, חדשת לי. לא היה לי מושג בכלל שה-GTI נמכרת בחו"ל בגרסאות נטולות איבזור שכאלה, שאם היו נמכרות בארץ - היו יכולות להיות להיט היסטרי, בהתחשב שמחירן יצנח בלפחות 20-25 אלף ש"ח.גם אם נצא מנקודת הנחה שהמגאן טובה בסעיף ההתנהגות יותר מה-GTI, עדיין, זה לא היה הופך אותה ב-OVERALL לטובה יותר מה-GTI. לא קרובה אפילו בשורה התחתונה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
שלום לכולם

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו.

 

תמיד ענייני ריקולים מייצרים הרבה מאד תגובות וזה טבעי כי שנים האחרונות המודעות לכך גבוהה מאד.

 

מבלי להתייחס ספציפית לתגובות שחלקן סתם ציניות וחלקן באמת ענייני , חשוב לי לציין מספר עובדות :

 

רנו הוא יצרן הרכב שהצליח להעביר הכי הרבה דגמים עם חמישה כוכבי בטיחות ( המקסימליים ) במבחן הבטיחות האירופי הנחשב Euro ncap וונחשב לרכב בטוח ביותר.

 

הוראות תיקון יזומות ( ריקולים ) הן נחלתם של כל יצרני הרכב או לפחות הרציניים והאחראיים שבהם. אינני מכיר יצרן , בוודאי מהגדולים והמוכרים שבהם שלא קרא לחלק מהרכבים שמכר ,לתיקון כזה או אחר.

 

הוראת התיקון לסניק 2 נסמכת על כמות מקרים חד ספרתית מתוך מאות אלפי רכבים מאותו דגם ומאותן שנים , מה שמצביע על היות רנו יצרן אחראי המוכן לעשות כל שנדרש גם כאשר הערך הסטטיסטי קטן ביותר וזאת על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים ברכבי רנו.

 

ההוראה המדוברת עוסקת ברכבים ממודל 2004 ו-2005 וכעת החלה מכירתם של רכבי סניק 3 מדגם חדש לגמרי

 

נוכל כמובן להמשיך להיות ציניים אך אני מאמין שבסופו של דבר מעל הציניות , כאשר נבחנות העובדות , לפחות חלק מן הקוראים והמגיבים באשכול הזה ובכלל בהחלט יעריכו את האחריות , המאמץ , הכנות , ההוגנות והשקיפות הן של רנו והן של קרסו בתוך הסיפור הזה.

 

אם נדרשות הבהרות נוספות או שאלות , תוכלו לכתוב אלי ל- [email protected] אני מבטיח לנסות ולהבהיר ככל יכולתי.

 

תודה מראש.

 

אריה לייב

מנהל השרות - קרסו מוטורס.

 

אריה צהריים טובים!

נראה שלאחרונה הקימה קרסו קבוצת יחצנות משופשפת שמגנה על המותג החבוט ממילא. לעיתים באי דיוקים בולטים מעל כל פורום רענן,

אני לא יודע איך עד היום לא קיבלתם תביעה ייצוגית על העוול שעשיתם לעשרות\מאות בעלי מגאן II בין השנים 2004-2006 (הדגמים לפני מתיחת הפנים) על שלל דיפייזרים תקולים ועוד רכיבים בעייתים ששם היצרן שמעז להצהיר שהוא נוהג "באחריות ובשקיפות". ועוד היום צועק שהרכב שלו "לא רואה מוסך", השקיפות של קרסו שואפת ל 0 ככל שזה מתקרב לעלות תיקון התקלה. עלות גבוה יותר=שקיפות נמוכה יותר. וחוזר חלילה, אז בבקשה אל תמכור לנו תותים צרפתיים מבית המותג שלך שכמעט ולא עושה כלום בלשון המעטה עבור אלה שקנו במיטב כספם את התוצר המפוקפק משהו שאתה מייצג פה... לי בכל מקרה עם השתתפות עלובה של קרסו יצאתי בנזק של 6000 ש"ח. ועוד 5000 ש"ח על שלל רכיבים שהוחלפו. (והבעיה עדיין לא נפתרה במלואה,) אז לכל מי שמעוניין לפרנס את מוסכי הרשת. מומלץ שיחשוב שוב...

(כל הנאמר לעיל מנסיוני האישי. ולעניות דעתי בלבד),

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=170680

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=249224

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=311676

פורסם

זה שאיכות המוסכים בארץ לא גבוה זה ידוע ובגלל זה מותגים נהרסים, גם לי יש בטן מלאה על צ'מפיון שהעבירו אותנו במשך שנה מסלול ייסורים שאני לא מאחל לאף אחד בגלל תקלה שהם לא ידעו לפתור, העניין הוא שמפה ועד להאשים את המותג בחוסר אמינות הדרך ארוכה.

אם המכוניות הצרפתיות היו כל כך גרועות הן לא היו נשארות בחיים, צרכני העולם לא טיפשים והם היו מצביעים ברגליים, כנראה שהמכונית לא כל כך גרועות כמו שעושים אותם, חוץ מהישראלי ששמע מהשכן של סבתא שלו שרנו זה לא אמין.

בינתיים אני נוסע על מנוע מקורי בסיטרואן שלי עם 300 א' קילומטר ובאודי של אבא שלי נאלצו להחליף מנוע ב90 א' קילומטר בגלל בעיה מולדת במנוע.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אוי נו באמת. עפ"י דעת רוב, אף אחד לא ישקיע את מיטב כספו במגאן ספורט כחדשה או כמשומשת. ישבת פעם במגאן ספורט? שב ב-GTI חדשה או שנתון מקביל אפילו, הבדלים של שמים וארץ.חוץ מזה, ב-GTI - 2006 ומעלה, הניצול של הכוח והמומנט מתקבל במהירויות נמוכות הרבה יותר מאשר במגאן.נכון, אתה יכול להגיד שהיא מתנהגת טוב יותר, אבל נופלת בשאר הפרמטרים מהגולף. יותר מזה, רוצה לעשות סקר פה בפורום מי מעדיף GTI חדשה או מגאן ספורט חדשה? יהיה לך רוב מוחץ, אתה יודע למי.

 

מי שבאמת חובב נהיגה יעדיף את המאגאן, בטח ובטח כחדשה.

אבל בארץ מה לעשות יותר חשוב להיראות עם מותג כביכול ספורטיבי, הרי דאווין זה מרכיב מרכזי בבחירת רכב בישראל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
עם יד על הלב: נהגת במגאן ספורט ובגולף GTI MK5 ?

 

אני נהגתי בשתיהן במקביל ובנפרד. בכבישים הנכונים ובכבישים הלא נכונים. בעיר ובכפר...

 

תמורת השקלים שלי הייתי בוחר במגאן בלי לחשוב הרבה. יותר מהנה לנהיגה, מרגישה יותר מיוחדת.

הבדלים באיכות? יש, אבל כשקונים ספורטיבית מעדיפים התנהגות ואופי על דשבורד רך שממילא אתה אף פעם לא נוגע בו.

וממילא ההבדל באיכות החיים בין הגולף MK5 למגאן לא היסטרי. תוסיף לזה עיצוב הרבה יותר טוב במגאן (לדעתי), והמנצחת

די ברורה מבחינתי. לא שהגולף רעה. ממש לא. אבל המגאן פשוט טובה יותר בכל מה שחשוב במכונית כזו.

פורסם
אני נהגתי בשתיהן במקביל ובנפרד. בכבישים הנכונים ובכבישים הלא נכונים. בעיר ובכפר...

 

תמורת השקלים שלי הייתי בוחר במגאן בלי לחשוב הרבה. יותר מהנה לנהיגה, מרגישה יותר מיוחדת.

הבדלים באיכות? יש, אבל כשקונים ספורטיבית מעדיפים התנהגות ואופי על דשבורד רך שממילא אתה אף פעם לא נוגע בו.

וממילא ההבדל באיכות החיים בין הגולף MK5 למגאן לא היסטרי. תוסיף לזה עיצוב הרבה יותר טוב במגאן (לדעתי), והמנצחת

די ברורה מבחינתי. לא שהגולף רעה. ממש לא. אבל המגאן פשוט טובה יותר בכל מה שחשוב במכונית כזו.

 

מה לגבי זמינות הכוח במהירויות נמוכות יחסית, לצורך העניין, בתוך העיר? במגאן אתה מגיע למומנט מקסימלי ב-3000 סל"ד, בגולף ב-1700 סל"ד.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אייל/the-one - אני בדר"כ יושב בצד מול כל הויכוחים המפגרים שאתם אוהבים כל-כך לנהל בפורום (אתם=כל הצדדים) אבל בחייאת ראבאק, העולם לא מתחיל ונגמר בתפיסת העולם האישית שלכם.

לכל אחד יש מערכת שיקולים אחרת בקניית רכב.

it may come as a surprise אבל יש אנשים שמחפשים הארד-קור, מעריכים התנהגות בראש ובראשונה והשאר בעדיפות נמוכה יותר (אנחנו בפורום רכב, לא ?).

וההתמדה בתגובות כדוגמת אלו שפה תוך התעקשות להתעלם ממה שאנשים רבים (ובכללם כתבי רכב בארץ ובחו"ל) טוענים (לגבי ההתנהגות) לא מוסיפה לך הרבה.

 

אוי נו באמת. עפ"י דעת רוב, אף אחד לא ישקיע את מיטב כספו במגאן ספורט כחדשה או כמשומשת.

:oops: (מוזר, אני אפילו מכיר עוד כמה וכולם מרוצים עד הגג :roll:)

ליאור, אני לא בטוח שהמגאן מתנהגת טוב יותר. בכלל לא בטוח.

בצדק, זאת כמובן קונספירציה של כתבי רכב וכל השאר סתם נגררים אחריהם ולא מבינים כלום :brickwall:

עם יד על הלב: נהגת במגאן ספורט ובגולף GTI MK5 ?

לאן אתה הולך עם זה ? אתה חושב שכל מי שלא חושב כמוך פשוט לא התנסה בשני הרכבים ? צר לי לאכזב אותך.

מה לגבי זמינות הכוח במהירויות נמוכות יחסית, לצורך העניין, בתוך העיר? במגאן אתה מגיע למומנט מקסימלי ב-3000 סל"ד, בגולף ב-1700 סל"ד.

מאיפה אתה מביא את זה ? נהגת במגאן ? היה חסר לך כח ?

אם כבר אתה נהנה לשחק במספרים מדפי נתונים אז תשקיע עד הסוף, במגאן 90% מהמומנט מגיע כבר ב-2000 סל"ד וקבל קטע, זה בערך מה שהגולף נותנת לך ב-100% שלה.

 

ניר

פורסם
זה שאיכות המוסכים בארץ לא גבוה זה ידוע ובגלל זה מותגים נהרסים, גם לי יש בטן מלאה על צ'מפיון שהעבירו אותנו במשך שנה מסלול ייסורים שאני לא מאחל לאף אחד בגלל תקלה שהם לא ידעו לפתור, העניין הוא שמפה ועד להאשים את המותג בחוסר אמינות הדרך ארוכה.

אם המכוניות הצרפתיות היו כל כך גרועות הן לא היו נשארות בחיים, צרכני העולם לא טיפשים והם היו מצביעים ברגליים, כנראה שהמכונית לא כל כך גרועות כמו שעושים אותם, חוץ מהישראלי ששמע מהשכן של סבתא שלו שרנו זה לא אמין.

בינתיים אני נוסע על מנוע מקורי בסיטרואן שלי עם 300 א' קילומטר ובאודי של אבא שלי נאלצו להחליף מנוע ב90 א' קילומטר בגלל בעיה מולדת במנוע.

לא התלוננתי על רמת השירות במוסך (שגם שם יש מה לשפר), דיברתי על חלקים תקולים שהיצרן ידע שהם בעיתיים אך מעדיף להתעלם מטיפול אמיתי בתקלות. משהו בסגנון שיטת מצליח... אם החלפת ולא דיברת-שילמת, אם דיברת הם עושים טובה ומשתתפים איתך בסכום מביש ביותר. אז שלא ישלחו נציגים לרשת בכדי לסתום את הבור שכרו בעצמם. קודם כל שיחלצו את אלה שהם הפילו למטה...(ויש כאלה הרבה)

פורסם
אוי נו באמת. עפ"י דעת רוב, אף אחד לא ישקיע את מיטב כספו במגאן ספורט כחדשה או כמשומשת. ישבת פעם במגאן ספורט? שב ב-GTI חדשה או שנתון מקביל אפילו, הבדלים של שמים וארץ.חוץ מזה, ב-GTI - 2006 ומעלה, הניצול של הכוח והמומנט מתקבל במהירויות נמוכות הרבה יותר מאשר במגאן.נכון, אתה יכול להגיד שהיא מתנהגת טוב יותר, אבל נופלת בשאר הפרמטרים מהגולף. יותר מזה, רוצה לעשות סקר פה בפורום מי מעדיף GTI חדשה או מגאן ספורט חדשה? יהיה לך רוב מוחץ, אתה יודע למי.

 

אתה מדבר על המגאן החדשה או הישנה?

בדור החדש אני מעדיף מגאן דרך אגב.

 

או במלים אחרות : לבחור מגאן ספורט זה להתחתן עם המותג רנו בצורה עיוורת. כחבילה הרכב הזה לא מספק את הסחורה, בטוח לא במחיר שנדרש עליו.

אולי אם היו מגיעות הגרסאות המעניינות יותר (R26, CUP וכו'...) היה על מה לדבר.

 

חבל שצ'מפיון לא הביאו/מביאים את הגולף GTI בגרסאות הפחות מאובזרות שנמכרות בחו"ל שמקבילות לאיבזור של המגאן (ללא בקרת אקלים, ללא עור, אפילו אולי ללא סאן רוף וכו' וכו')

אם היה נחתך המחיר הרכבים האלו היו מציפים את הכבישים.

 

ליאור, אני לא בטוח שהמגאן מתנהגת טוב יותר. בכלל לא בטוח.

 

איך אתה יודע מה הרכב הזה מספק או לא מספק? נהגת עליה כבר?

emotion of motion

פורסם
אריה צהריים טובים!

נראה שלאחרונה הקימה קרסו קבוצת יחצנות משופשפת שמגנה על המותג החבוט ממילא. לעיתים באי דיוקים בולטים מעל כל פורום רענן,

אני לא יודע איך עד היום לא קיבלתם תביעה ייצוגית על העוול שעשיתם לעשרות\מאות בעלי מגאן II בין השנים 2004-2006 (הדגמים לפני מתיחת הפנים) על שלל דיפייזרים תקולים ועוד רכיבים בעייתים ששם היצרן שמעז להצהיר שהוא נוהג "באחריות ובשקיפות". ועוד היום צועק שהרכב שלו "לא רואה מוסך", השקיפות של קרסו שואפת ל 0 ככל שזה מתקרב לעלות תיקון התקלה. עלות גבוה יותר=שקיפות נמוכה יותר. וחוזר חלילה, אז בבקשה אל תמכור לנו תותים צרפתיים מבית המותג שלך שכמעט ולא עושה כלום בלשון המעטה עבור אלה שקנו במיטב כספם את התוצר המפוקפק משהו שאתה מייצג פה... לי בכל מקרה עם השתתפות עלובה של קרסו יצאתי בנזק של 6000 ש"ח. ועוד 5000 ש"ח על שלל רכיבים שהוחלפו. (והבעיה עדיין לא נפתרה במלואה,) אז לכל מי שמעוניין לפרנס את מוסכי הרשת. מומלץ שיחשוב שוב...

(כל הנאמר לעיל מנסיוני האישי. ולעניות דעתי בלבד),

http://www.galgalim.co.il/?ArticleID=283&CategoryID=34&KeyWords=&SearchCategory=&SearchPage=

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=170680

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=249224

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=311676

 

גם אני חוויתי את נחת זרועה של קבוצת קרסו בכיסי. מעניין מה יגיב היחצ"ן המלומד של קרסו לטענותיך. שלפי כמה מקורות שמעתי שמדובר בפאק רציני שקרסו לא נתנו עליה את הדעת. חבל שהם לא מבינים שסיפור כמו שלך יגרום לי ולרבים לחשוב פעמיים אם להתעסק עם רכבי היבואן הנ"ל.


×
×
  • תוכן חדש...