על פי חוק רכב שניזוק מעל 50% מערכו לא יוכל לחזור לכביש.
לא נ
ראה לי שיש מה לעשות כי גם עבר הרבה מדי זמן מאז התאונה.
הרכב מבוטל כבר הרבה שנים ולדעתי אין שום דרך להחזירו לכביש.
לא היית מערער על השמאות של חברת הביטוח בזמן קרות המקרה כי אז יתכן שהשמאי היה מתקן את חוות דעתו כך שהנזק יהיה פחות מ-50% והרכב היה נשאר "על הכביש".
אישית לא הייתי רוצה לנסוע ברכב שעבר תאונה קשה משום שהוא משום שהוא הרבה פחות בטיחותי מהמקור.
1- החוק שאתה מציין, יש לך איזשהו מקור אמין? כי חיפשתי הרבה ולא מצאתי.
2- לגבי הרכב הוא היה מתוחזק ע"י פורע חוק שהשתמש בו.
3- השמאי של חברת הביטוח רמז לי שאני אמכור לו את הרכב או שהוא יוריד אותו מהכביש.
4- לרכב אין אפילו קצה שילדה והוא קיבל אישור תקינות לאחר טיפול של 22 אלף ש' בצ'מפיון.