Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו מזמינה 1,000 רנו סניק למוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם יד על הלב: נהגת במגאן ספורט ובגולף GTI MK5 ?

 

במאגאן בצרפת , גולף הדגם החדש בארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שנאמר בקמפיין האמיתי "רנו לא רואה מוסך" כל כך אמיתי וזאת כי היא לא מצליחה להגיע אליו :lol::lol::lol:

 

ואייל

בלב שלם אני אומר שרנו כרכב ספורטיבי הוא רכב בן... אך רק פרייארים קונים בארץ ואני לא אהיה אחד מהם.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

דדי, בטווח מחירים של הקליאו ספורט, במודלים המוקדמים, זו אחת הקניות הטובות שיש - אחרי שמשקללים את המינוסים עם הפלוסים. הביטוח בדיחה (1800 למקיף), צריכת הדלק מפתיעה כל פעם מחדש, גם בהתגרזנות (ואני מבקר המון בערד), ועל המסלול יש חיוך אדיר כל פעם מחדש.

 

לי אישית יש תוכניות לשדרג רק ל-STI. לא פחות. זה בין השאר מסביר כמה אני חולה עליה :-D

 

נ.ב אייל - נניח והיו לך עכשיו 40,000 שקלים. מה היית קונה? (אני שואל ברצינות, לא בציניות).

כמובן שיהיה מתנהג, חזק (7 שניות בערך ל-100), אחזקה שפויה.

 

SHOOT.

 

נ.ב2 על המגאן ספורט יצא לי לנהוג דווקא במסלול - רכב כיפי מאוד. לא זוכר שהיה לי זמן לנגוס בדשבורד ולהרגיש את המרקם שלו. :) על הגולף GTI לא יצא לי לנהוג, אבל אחרי המבחנים כשיתפנה קצת זמן נלך לעשות סיבוב.

פורסם
נ.ב אייל - נניח והיו לך עכשיו 40,000 שקלים. מה היית קונה? (אני שואל ברצינות, לא בציניות).

כמובן שיהיה מתנהג, חזק (7 שניות בערך ל-100), אחזקה שפויה.

 

אביעד, אתה לוקח את הוויכוח למקום המיותר שזה תמיד הולך אליו שכל אחד מנסה להמיר את דתו של השני.

מה אכפת לך מה אייל היה קונה ? אתה מחפש חיזוקים ? צריך להצליח לחלץ מאייל בחירה ברנו ?

יש לו מערכת שיקולים שונה וזה סבבה לגמרי. אני גם יכול להבין אותה.

מה שאני לא יכול להבין זה כשההצדקה לבחירה מעוותת את המציאות ועל הדרך גם שוללת את ההיגיון של כל מי שבוחר אחרת.

פורסם

אני באמת מתעניין מה אייל היה קונה. כתבתי, לא בציניות.

 

אגב, אם היה לי התקציב של אייל גם אני לא הייתי נוסע ברנו. כנראה שהיו שני רכבים, האחד סובארו (STI), השני TOMCAR.

פורסם
אני באמת מתעניין מה אייל היה קונה. כתבתי, לא בציניות.

 

אגב, אם היה לי התקציב של אייל גם אני לא הייתי נוסע ברנו. כנראה שהיו שני רכבים, האחד סובארו (STI), השני TOMCAR.

 

TOMCAR?! :shock:

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חשבתי שכל הטומקאר התאבדו מבושה כשהם ראו באיזה קלילות ה RZR מרים את הרף לגובה שהן לעולם לא יגיעו אליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

א. הכל פונקציה של מחיר. כמה עולה תומקאר משומש וכמה RZR?

ב. אני אישית אהבתי יותר את התומקאר, משרה יותר ביטחון במגבלות.

ג. אני מתכנן על תומקאר 1200. 70 כ"ס על חצי טון.

פורסם
אביעד, אתה לוקח את הוויכוח למקום המיותר שזה תמיד הולך אליו שכל אחד מנסה להמיר את דתו של השני.

מה אכפת לך מה אייל היה קונה ? אתה מחפש חיזוקים ? צריך להצליח לחלץ מאייל בחירה ברנו ?

יש לו מערכת שיקולים שונה וזה סבבה לגמרי. אני גם יכול להבין אותה.

מה שאני לא יכול להבין זה כשההצדקה לבחירה מעוותת את המציאות ועל הדרך גם שוללת את ההיגיון של כל מי שבוחר אחרת.

 

:mm_yeah:

 

אני באמת מתעניין מה אייל היה קונה. כתבתי, לא בציניות.

 

אגב, אם היה לי התקציב של אייל גם אני לא הייתי נוסע ברנו. כנראה שהיו שני רכבים, האחד סובארו (STI), השני TOMCAR.

 

אם היו לי 40 אלף שקל לא הייתי מחפש הרפתקאות ברנו כי זה גם אומר שאין לי אלפי שקלים בצד לתיקונים או סתם לטיפולים שגרתיים (מיסבים, טיימינג וכו') אחרת התקציב שלי היה 50 אלף, לא? :)

ב40K הייתי קונה משהו טוב ספורטיבי ואמין ועם פוטנציאל אי ודאות נמוך, כנראה גולף GTI מודל 2000 או 99 או סיאט לאון 20VT.

 

אני יכול לומר לך שבעבר כשעמדו לרשותי 35K קניתי בהם פיג'ו 306 שסחבה ממני עוד אי אלו אלפים על תיקונים.

כשעמדו לרשותי 50K קניתי פולו 16V ונהניתי ממנה במשך 5 שנים

כשעמדו לרשותי 75K קניתי גולף GTI ונהניתי ממנה 3 שנים

 

עכשיו קניתי את הרכב הנוכחי שזהו טיפוס של עוד שלב, אז תעשה לי טובה: מספיק לפתוח עין על התקציב, תסיים את התואר, תתחיל לעבוד ולחסוך ,אחרי 3-4 שנים תוכל להרשות לעצמך רכב ספורטיבי משומש בן 4 שאכל ירידת ערך עצומה:) . גם לי בתואר היה רכב של 30-40K.

 

נ.ב. תומקאר זה לילדים בני 16.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...