Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו מזמינה 1,000 רנו סניק למוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתוספת לדבריו של באגירה - כמו שכולם שיבחו את טויוטה על החלפות המנועים השקטות בזמנו, כך בצדק רב ירדו עליהם בפרשה המדוברת. ריקול הוא דבר לגיטימי ומבורך. הסתרה היא לא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה מצב WIN-WIN לקרסו.

 

המגאן הקודמת לא נכללת והמגאן החדשה פשוט לא נמכרת :lol:

 

:D

 

 

עדיף שהודעות כאילו לא ישלחו.

 

אמר ועבר ליסוע במיטב התוצרת הקוריאנית, העיקר לא בתוצרת רנו החדשה והמזעזעת.

אתה לא מבין שכל הקייס שלך נשבר ברגע שלא בחרת להמשיך עם הרכבים המפוארים , המאובזרים (כבר בגרסת הליסינג) , עם הגירים המעולים והמנועים המשובחים של רנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפעמים נראה שזה לא פורום של אנשים שמבינים ברכב אלא של ירקנים בשוק ששמעו שצרפתיות זה לא אמין.

 

כולה מפסק דפוק שעלול אולי לגרום לעצירת הרכב שלא במתכוון, מפה ועד משהו על אמינות הדרך ארוכה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כמאמר הפתגם הידוע:

 

ITS LIKE D'EJA' VU ALL OVER AGAIN

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפעמים נראה שזה לא פורום של אנשים שמבינים ברכב אלא של ירקנים בשוק ששמעו שצרפתיות זה לא אמין.

 

כולה מפסק דפוק שעלול אולי לגרום לעצירת הרכב שלא במתכוון, מפה ועד משהו על אמינות הדרך ארוכה.

 

אבל צרפתיות זה באמת לא אמין, את זה כבר כולם יודעים.

פעם יצאתי עם בחורה צרפתייה, מה אני אגיד לך.. אין חודש שהיא לא ביקרה בבית חולים. :?

 

אבל כשהייתי ביפן, הכרתי שם איזו יפנית, אין דברים כאלה! כל מה שהעברתי אותה היא שרדה! :-P

 

בגירה, אני מדבר על הריקולים שאחרי דוושת הגז. היו עוד כמה ריקולים שבגללם טויוטה הפכה ל''לא אמינה'' עבור כמה אנשים.

 

חוץ מזה, בישראל שמעתם על דוושת גז שנתקעה וגרמה לתאונה? גם ההוא עם הפריוס שהניידת עזרה לו בגלל שהוא אמר שנתקעה לו דוושת הגז-זה התברר כמפוברק.

פורסם
לפעמים נראה שזה לא פורום של אנשים שמבינים ברכב אלא של ירקנים בשוק ששמעו שצרפתיות זה לא אמין.

 

כולה מפסק דפוק שעלול אולי לגרום לעצירת הרכב שלא במתכוון, מפה ועד משהו על אמינות הדרך ארוכה.

 

אין מה לעשות, כפי שאתה ו -CX25 חגגתם על המפסק של טויוטה מבוקר ועד ערב,

צריך להשוות תנאים למפסק השייך לזוללי צפרדעים.

 

בצרפתיות רבות (במיוחד 307 ומגאן) הרכב עצמו נכבה תוך כדי נסיעה בלי התראה מוקדמת, אני לא בטוח מה יותר גרוע כי כשהרכב נכבה אין ברקסים.

כשדוושת הגז נתקעת, הברקס יכול להתגבר עליה ולעצור את הרכב.

 

אגב, מתי תתן כבר דחיפה לBX הזו בAVATAR ותפיל אותה לתהום אליה היא שייכת ? :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

"בצרפתיות רבות הרכב נכבה מעצמו"

 

חמור מאוד לפי דעתי משתולל לו וירוס בצרפת שמדביק את כל המכוניות הצרפתיות.

אתה מבין שמה שאתה אומר לא יכול להיות נכון?

רנו מייצרת מכוניות עם פיזו' או סיטרואן? מעניין שעד היום לא הגיעה שום תלונה על המכוניות הרבות שאתה מדבר עליהם.

 

ועוד משהו, אתה משווה בין המפסק ברנו שעלול להביא לעצירת הרכב (רק אם נהג שיכור ירים את ההנדברקס) לעומת דוושת ברקס שלא עובדת?

 

ואם כבר דיברנו על רכבים שנכבים, אז במיוחד בשבילך טרי מהיום http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=325486

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אין מה לעשות, כפי שאתה ו -CX25 חגגתם על המפסק של טויוטה מבוקר ועד ערב,

צריך להשוות תנאים למפסק השייך לזוללי צפרדעים.

 

בצרפתיות רבות (במיוחד 307 ומגאן) הרכב עצמו נכבה תוך כדי נסיעה בלי התראה מוקדמת, אני לא בטוח מה יותר גרוע כי כשהרכב נכבה אין ברקסים.

כשדוושת הגז נתקעת, הברקס יכול להתגבר עליה ולעצור את הרכב.

 

אגב, מתי תתן כבר דחיפה לBX הזו בAVATAR ותפיל אותה לתהום אליה היא שייכת ? :D

 

כרגיל אצלך, השערות ואו הגיגי ליבך ללא כל ביסוס עובדתי.

כבעל ניסיון בניגוד לך גם על ה 307 וביחוד במאגאן, דבריך אין להם ביסוס עובדתי, וזה בעדינות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שלום לכולם

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו.

 

תמיד ענייני ריקולים מייצרים הרבה מאד תגובות וזה טבעי כי שנים האחרונות המודעות לכך גבוהה מאד.

 

מבלי להתייחס ספציפית לתגובות שחלקן סתם ציניות וחלקן באמת ענייני , חשוב לי לציין מספר עובדות :

 

רנו הוא יצרן הרכב שהצליח להעביר הכי הרבה דגמים עם חמישה כוכבי בטיחות ( המקסימליים ) במבחן הבטיחות האירופי הנחשב Euro ncap וונחשב לרכב בטוח ביותר.

 

הוראות תיקון יזומות ( ריקולים ) הן נחלתם של כל יצרני הרכב או לפחות הרציניים והאחראיים שבהם. אינני מכיר יצרן , בוודאי מהגדולים והמוכרים שבהם שלא קרא לחלק מהרכבים שמכר ,לתיקון כזה או אחר.

 

הוראת התיקון לסניק 2 נסמכת על כמות מקרים חד ספרתית מתוך מאות אלפי רכבים מאותו דגם ומאותן שנים , מה שמצביע על היות רנו יצרן אחראי המוכן לעשות כל שנדרש גם כאשר הערך הסטטיסטי קטן ביותר וזאת על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים ברכבי רנו.

 

ההוראה המדוברת עוסקת ברכבים ממודל 2004 ו-2005 וכעת החלה מכירתם של רכבי סניק 3 מדגם חדש לגמרי

 

נוכל כמובן להמשיך להיות ציניים אך אני מאמין שבסופו של דבר מעל הציניות , כאשר נבחנות העובדות , לפחות חלק מן הקוראים והמגיבים באשכול הזה ובכלל בהחלט יעריכו את האחריות , המאמץ , הכנות , ההוגנות והשקיפות הן של רנו והן של קרסו בתוך הסיפור הזה.

 

אם נדרשות הבהרות נוספות או שאלות , תוכלו לכתוב אלי ל- [email protected] אני מבטיח לנסות ולהבהיר ככל יכולתי.

 

תודה מראש.

 

אריה לייב

מנהל השרות - קרסו מוטורס.

פורסם
תגיד את זה למשמיצי טויוטה (יש אחד ראשי כזה כאן בשרשור) שקופץ כל פעם שטויוטה מחליטה לתקן משהו שח''ו לא יתקלקל אצל הלקוח,

 

אבל שמדובר על רכב צרפתי, הוא חש כמו איזה בורר וסותם לאנשים את הפה.

 

טויוטה הודיעו על ריקול אחרי חודשים רבים, והרוגים אשר הכריחו אותם לצאת עם הודעה מסודרת.

אם ההבדל אינו ברור לך , כנראה שיש לך בעיה אמיתית להתמודד עם המציאות הפשוטה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
:D

 

 

 

 

אמר ועבר ליסוע במיטב התוצרת הקוריאנית, העיקר לא בתוצרת רנו החדשה והמזעזעת.

אתה לא מבין שכל הקייס שלך נשבר ברגע שלא בחרת להמשיך עם הרכבים המפוארים , המאובזרים (כבר בגרסת הליסינג) , עם הגירים המעולים והמנועים המשובחים של רנו.

 

אולי אתה התחתנת עם מותג VW לכל ימי חייך, אני לא מחויב לדבר , אני בודק את המצב בכל 3 שנים על פי ההיצע שהחברה מעמידה לרשותי.

אני יודע שיש לך בעיה עם חשיבה ובחירנה חופשית, תתרגל שיש אנשים אשר עושים שיקול של עלות תועלת, ולא הסמל על הגריל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שלום לכולם

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו.

 

 

אם נדרשות הבהרות נוספות או שאלות , תוכלו לכתוב אלי ל- [email protected] אני מבטיח לנסות ולהבהיר ככל יכולתי.

 

תודה מראש.

 

אריה לייב

מנהל השרות - קרסו מוטורס.

 

מעט יבואנים טורחים להגיב בפורום

 

כל הכבוד לקרסו על התגובה מקווה שאכן היא מייצגת שינוי במדיניות היבואן כלפי לקוחותיה גם בכל הנוגע לשירות ומחירי חלפים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אולי אתה התחתנת עם מותג VW לכל ימי חייך, אני לא מחויב לדבר , אני בודק את המצב בכל 3 שנים על פי ההיצע שהחברה מעמידה לרשותי.

אני יודע שיש לך בעיה עם חשיבה ובחירנה חופשית, תתרגל שיש אנשים אשר עושים שיקול של עלות תועלת, ולא הסמל על הגריל.

 

לא התחתנתי עם אף אחד , פשוט בז'אנר שאני מחפש אין מתחרים אלא רק מבית (שקלתי אאודי).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...