רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום לכולם. לפני כ3 חודשים קיבלתי דו"ח חניה על סך 250 ש"ח בעקבות חניה במקום אסור. (בתום לב! אפילו שמתי איזי פארק ) את הדו"ח המקורי אני לא מוצא ולמיטב ידיעתי, אני צריך לקבל הביתה העתק של הדו"ח עם "הודעת זיכוי" לתשלום בדואר בתוך 3 חודשים, אם לא יופעל עניין ה"כפל קנס". עדיין לא קיבלתי שום דבר בדואר! מה זה אומר? איך עלי לפעול (אם בכלל)? תודה! עודד.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 21 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
טוב זה ללא ספק אחד הקטעים היותר הזויים שקרו לי, אני וחבר מתווכחים לגבי האם כנסיה לצומת באור כתום מהווה עברה או לא, כאשר הגענו ליעדנו ראינו שתי ניידות מתנ"א עומדות כ50 מטר אחת מהשניה, הלכנו לניידת הראשונה ושאלנו את מר שוטר האם מותר להכנס לצומת כאשר האור כבר כתום - מר שוטר עונה שלא משנה מה הנסיבות כניסה בכתום אינה מהווה עברה על שום חוק. 50 מטר משם הלכנו לניידת השניה עם אותה השאלה - הפעם מר שוטר (מספר 2) הודיע לנו חד משמעית שלא משנה מה הנסיבות, כניסה לצומת באור כתום מהווה עבירה שדינה מקביל למעבר באור אדום. הדענו לשני הצדדים מה כל אחד אמר ואז התפתחה הסיטואציה הכי מצחיקה שראיתי, ארבעה שוטרים יוצאים מהניידות ומתווכחים איזה חצי שעה אחד עם השני לגבי הדין של כניסה לצומ…
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 876 צפיות
שלום, ברצוני לדעת לגביי הבדלים בין 997 ו991. ראיתי שיש gt2& gt3 לשני הדגמים, וההסברים שקיבלתי שפורומים בחו''ל לא אחידים. אגב ערכתי חיפוש שלא העלה כלום.
הודעה אחרונה מאת GT-R35, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 973 צפיות
שלום האם יכול להיות שרכב (מליסינג) שכתוב ברשיון רכב שלו שהוא מודל 2001 נרכש בתאריך 31.10.2000 (תאריך רכישה לפי נתוני מוסך מרכזי), כתוב גם שהיתה לו שנה אחריות עד 31.10.2001 מה המשמעות של זה דבר כזה? זה הגיוני בכלל? אני לא מעלה את ההודעה ל"יעוץ לפני רכישה" כי זה כבר מאוחר מידי....
הודעה אחרונה מאת avivyalo, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
עשיתי לפורום לוגו חדש.. תוכל להשתמש בו אם תרצו.. אם צריך לשנות צבעים או פונט תגידו. ** נא לעביר לפורום אוף-טופיק בטעות פורסם פה.
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 767 צפיות
בשעה טובה קניתי רכב, והמוכר עם מכירת הרכב נתן לי את הביטוח חובה, הוא אמר שאין לו מה לעשות עם הביטוח, נשאר שם ביטוח עד סוף החודש, האם הביטוח הזה תופס לגבי במידה ואני עומד בקרטריונים (גיל, לא נהג חדש, נוהג ברשות בעל הפוליסה) ?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
שלום לכולם, ברשותי נגרר פתוח בעל סרן כפול באורך של 3מ', שמספק לי כרגע את יכולת הטעינה לציוד שאני מתעסק. אבל רציתי לשאת עליו ציוד בנוסף אבל ארוך יותר- ולכן חשבתי לסדר לו מעין גגון שיוכל לשאת לי ציוד באורך של עד 6 מ' אשמח לדעת מה התקנות אומרות בנושא, ואם יש לזה גם נתון של גובה שמותר להתקנת גגון כזה או אחר...
הודעה אחרונה מאת Sentinel, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני נהג חדש ואני רוצה להוסיף סעיף לביטוח של אבא דיברתי עם הסוכנת היא אומרת שצריך להבטל את הפוליסה כי היא בתוקף עד ה 31/7/2010 וזה יעלה לי כסף לבטל. למישהו יש מושג כמה כסף בערך אני יצטרך לשלם כדי לבטל את הפוליסה ולהוסיף אותי? את כל זה אני מתכנן לעשות חודש וחצי לפני שנגמרת הפוליסה 15/6/2010 . והאם זה משתלם? כי נגמ רלי המלווה ב23/6 ואני לא הולך לחכות חודש שלם עד שתגמר הפוליסה.
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז סגרתי השבוע סופית אצל חברת ליסינג גדולה וידועה קניה של סיריון שנת 2008. השתלשלות הקניה: * הייתי קודם אצל עוד 2 חברות ליסינג אחרות ולא אהבתי יותר מידי מה שהיה להם להציע מבחינת סיריון. אחת מהן הראתה לי בדיקה של הרכב שהיה שם ברקסים שחוקים גלגלים שחוקים ועוד כל מיני דברים שגורמים לך לחשוב "מה לעזאזל עשו עם האוטו?". מקום אחר אמר שיש לו רכב אבל בלי בדיקה ואני צריך לשים 3000 שקל פיקדון בשביל שיעשו לו בדיקה ?!?! לא נראה לי הגיוני וסתם יעשה לי מצב של תלות בחברה. * בסוף הגעתי לחברה שממנה קניתי, הציעו לי סיריון שנת 2008 עם 90K ק"מ. בהתחלה לא דיברנו על מחיר בכלל קודם אני רוצה לראות בדיקה. בבדיקה היה קצת מעיכות פח מקדימה, מעיכות באגן שמן מנוע, ומעיכות בגג (!) שזה העל…
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
שמן סינטטי
מאת BBEENN03- 2 תגובות
- 641 צפיות
מה ההבדל בין שמן חצי סינטטי ,לסינטטי מלא?
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מטורקיה. רשימה מפורטת שכזו תסייע למתעניינים ברכישת רכב חדש שאינו מיוצר בתורכיה.
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אתם מכירים את התמונות האלה? זה נכון שהיא באמת נטושה?
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ידוע לי שהשתנו הדרישות ב2007 כדי לנהוג ברכב כזה, ומי שהיה לו רישיון c1 צריך רישיון d3 (שמושג על ידי קורס). למכר שלי יש אוטובוס פרטי זעיר ( דגם m2 בסה"כ 11 נוסעים כולל נהג) ורישיון c1 .הוא לא ידע על שינוי התקנה (שהתירה העלאה של 16 נוסעים אך דרשה קורס לשם נהיגה בדגם הנ"ל). קרתה לו תאונה והביטוח תובע אותו על כך שלא נהג ברכב עם רישיון d3 . מאיפה הוא אמור היה לדעת שפתאום שונתה התקנה ושעליו לעבור קורס? הרכב והרישיון בידיו כבר המון זמן, ועד ליום שינוי התקנה היה לו מותר לנסוע בו עם c1. מי אמור ליידע על שינוי התקנה? משרד הרישוי? ואיך אמורים ליידע? בהודעה נפרדת? בזמן חידוש רישיון הרכב? בזמן חידוש רישיון הנהיגה? בקיצור- הוא טוען שלא ידע על השינוי ולכן זו לא אשמתו. שהר…
הודעה אחרונה מאת כהן סיגל, -
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מדובר בסיפור די הזוי מול עריית תל אביב בו הם טוענים שלפני יותר מ- 4 שנים חניתי שלא כחוק ושנשלחו לי מכתבים רשומים בעניין, כולל ביקור של הוצאה לפועל ונסיונות עיקול לחשבון הבנק. הבעייה ה"קטנה" היא שלא היו דברים מעולם, וכל הסיפור נודע לי לפני כשבועיים לאחר שביצעו עיקול בחשבון. בשיחה עם הערייה ביקשתי שישלחו לי את כל האסמכתאות שלטענותיהם יש בתיק (עדיין מחכה למכתב). בכל מקרה הם טוענים שאין להם עותק של הדוח המקורי - יש רק רישום במחשב. שאלתי היא האם מבחינה משפטית העובדה שאין לערייה עותק של הדוח המקורי זו עילה לביטול הדוח?
הודעה אחרונה מאת putis, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
גלאי רדאר פספורט 8500 שווה משהו? מה הוא מגלה?איך הוא?
הודעה אחרונה מאת gti10, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 988 צפיות
השאלה בכותרת.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה זה טסט-פליי? הכוונה היא של הלוחית הרישוי הלבנה! מישהו יכול להביא לי את החוקים שלה ולמה זה נועד ביכלל ?? תודה רבה וסופש נעים
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי בלאנו שנת 99 נפח 1600 99 סוסונים...לחבר שלי יש קורולה 2001...מבחינת האצה מ0-100 מי יותר מהירה? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת U-re, -
עזרה|נהג חדש
מאת r1tual1- 0 תגובות
- 601 צפיות
אני בן 18 ויש לי 10 נקודות 4נקודות על זה שחתחתי כיכר ו6 על זה שהיתי בנתיב לפניה שמאלה והמשכתי ישר עכשיו מה זה אומר לגבי ההמשך עם נגיד יתפסו אותי עוד פעם ויתנו נגיד עוד 4 נקודות זה שלילה? מה עושים לי? תשובת המערכת: נועלים לך את השרשור מהסיבות הבאות: אינך משתמש בסימני פיסוק. יש לך שגיאות כתיב רבות. אנא השתמש בבודק האיות של WORD. בנוסף: עְם=WITH. יש כבר שרשור דביק ייעודי לכל הנושא של נהג חדש, ואין צורך לפתוח שרשור נוסף באותו נושא. אתה כותב כותרת לא עניינית, וכדי להוסיף חטא על פשע, גם כותב "עזרה|", כאילו שאם לא היית כותב את זה, לא היה ברור שאתה זקוק לעזרה. ובכלל, מה זה הסימן הזה: "|"?
הודעה אחרונה מאת r1tual1, -
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאן ניתן לצפות בדוגמאות http://picasaweb.google.com/114378789271194656418/AquaPrint# טל' לפרטים: 0542670483
הודעה אחרונה מאת bogdan9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
פשוט מדהימה! נצפתה באוטו רונית אזור תעשייה ישן ראשון לציון,תענוג לעיניים.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
האם לסקודה סופרב 2010 1.8 אוטו' יש הילוך ספורט? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
http://www.icar.co.il/Version/1721/%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98_%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95%20%D7%90%D7%99%D7%91%D7%95 המכונית הזאת עם הMULTIAIR לפי פיאט המולטיאייר גורם למכונית להיות גם עד 10% יותר חסכונית בדלק ו10% יותר מהירה מה אתם חושבים על הרכב?
הודעה אחרונה מאת Lotus, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם. חבר קנה טויוטה ראב 4 חדשה. בסוכנות הציעו לו להרכיב פסי הגנה על הדלתות. כששאל אותי ליעילותן הגבתי שאני לא באמת יודע מה היעילות אבל מסימני פתיחת הדלתות על רכבי אני משער שיעילות הן לא, מה גם שבמחיר של 800 ש"ח הייתי ממליץ לא שלא להתקין, אשמח לקבל תגובות [גם מבעלי ראב 4 חדשות ] על יעילותן [או לא] של פסי ההגנה. תודה. טל.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, שמתי לב שיש בזמן האחרון הרבה נהגים אגרסיבים, גם מבוגרים. כשעומדים ברמזור מאזדה 5 שהבעלים שלה עם הרגל שקועה בגז, מאזדה 3, וכל רכב דומה. אני רואה הרבה נהגים שנוהגים במהירויות גבוהות (130-160), לא חסר גם אנשים שעוברים באדום. סתם התעניינתי, חוץ מהעבירות על החוק, ובזבוז דלק, האם יש גם השפעה על הרכב? האם מהירות גבוהה גורמת לבלאי גבוה יותר? בהנחה שהרכב במצב תקין לגמרי, צמיגים תקינים עם מידת אוויר נכונה וכד'... ולמה אין אפשר לעשות אזורים שבלילה אחרי השעה 1 בערך אפשר לסוע ב10-15% יותר מהירות?
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מבקש הבהרה בנוגע לחוק החדש המתיר לחנות בתחנת אוטובוס. האם ההתרה היא רק בשישי-שבת או גם בלילה לאחר שעות הפעילות ביום חול? תודה
הודעה אחרונה מאת בבא, -
http://www.themotorreport.com.au/50384/2011-citroen-c4-revealed-due-in-australia-mid-2011 http://motocar.co.il/article/12436.aspx לדעתי מקדימה יש שיפור, אך מאחור נראית יותר מדי כמו רכב קוריאני רנו קוליאוס. בפנים כרגיל אצל סיטרואן - קצת מוזר. חישוקים יפים מעניין יהיה לראות גם הברידי עם דיזל.
הודעה אחרונה מאת eransh1, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מדובר על גיליון ינואר (כן, אני יודע, חצי שנה באיחור, במקרה נחת על שולחני...) חשבתי שיעניין אתכם לשמוע תוצאות של שני מבחנים השוואתיים מהמגזין. הראשון הוא קומפקטיות חמות: פוקוס RS, גולף GTI, לאון קופרה R ומגאן 250 CUP. אתמקד בעיקר כדי לא לעשות את זה ארוך מדי, ואעבור מהאחרונה לראשונה: למגזין היה קשה מאוד להחליט בין הפוקוס למגאן, אבל היה ברור לחלוטין ששתיהן טובות לאין ערוך מהמכוניות של הקונצרן. הגולף הייתה מעט חלשה מדי בסביבה הזאת, למרות תיבת ה-DSG, וגם יותר מדי "עגולה" ולא מספיק מחוברת. "זו מכונית של שמונה עשיריות - דחוף קצת יותר וזה כבר לא מעניין" הסיאט, לעומת זאת, נהנית מהמנוע הכי טוב בחבורה, עדיף בתחושה גם על זה של הפוקוס, וגם נשמע מעולה. הבעיה היא שהמנוע הו…
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 2 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכל החברים לאחרונה החניתי את האוטו לצד מדרכה בצבע אפור , כלומר לא צבועה באדום/כחול לבן... כשחזרתי בסוף היום גיליתי לתדהמתי שיש דוח של 250 ש"ח.. רק לאחר מן שמתי לב שיש את התמרור שמורה שאסור לחנות/ לעצור פרט לרכב משטרה האם יש עילה לביטול הדוח מכיוון שאבני השפה לא היו צבועים??
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם! נפגעתי ביום שישי האחרון בתאונת דרכים, במהלך העבודה. אני עובדת כמאבטחת במעלה אדומים במחסומים השונים ובמהלך העבודה, הגיעה משאית גרר במהירות גבוהה. סימנתי לנהג לעצור, אבל הוא לא עצר, אלא האיץ, לקח את הסללום במהירות ופגע במחסום שהייתי מאחוריו (מחסום משטרתי מסורג). מאחורי היה מתנדב משטרה שמנע את הנפילה לכביש. הנהג המשיך בנסיעה עד שהמתנדב עצר אותו, ולקח את פרטיו. המתנדב נתן לו דו"ח בסה"כ 100 ש"ח על נסיעה ללא רישיונות. הוא לא עדכן את המשל"ט, לא את ק. היחידה ולא כלום. לא הגיע בוחן למקום, ואחרי שעתיים פוניתי על ידי הבן שלי (roeibf, חבר הפורום) לבית החולים באמבולנס. הנזק הוא זה - סדק בקרסול, ברך מסובבת ועצם מסובבת. חוץ מזה בגב יש מכות יבשות ועוד כמה שטפ…
הודעה אחרונה מאת ssc,
-
מי מחובר 3 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 487 אורחים (הצג רשימה מלאה)
