Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] נחשפה סיטרואן C4 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.themotorreport.com.au/50384/2011-citroen-c4-revealed-due-in-australia-mid-2011

http://motocar.co.il/article/12436.aspx

 

2011_citroen_c4_press_photos_australia_05-4c04598ea7db5-935x595.jpg

2011_citroen_c4_press_photos_australia_crop-4c04618901ae4-1280x1024.jpg

2011_citroen_c4_press_photos_australia_06-4c045995aa15d-935x595.jpg

 

לדעתי מקדימה יש שיפור, אך מאחור נראית יותר מדי כמו רכב קוריאני רנו קוליאוס. בפנים כרגיל אצל סיטרואן - קצת מוזר. :-) חישוקים יפים :wink:

 

מעניין יהיה לראות גם הברידי עם דיזל.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפחות הפסיקו עם ההגה המטופש שלהם.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

מבפנים הרכב נראה מדהים ומזכיר קצת את הC5 החדשה.

מבחינה חיצונית אני אישית מאוכזב,

אחרי הדגם הנוכחי שיצא בהצהרה עיצובית נועזת ויפה הם רק הלכו ועידנו קווים.

לדעתי הפלואנס החדשה בגירסת 5 דלתות יפה יותר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

נראה לא רע, אבל לצערי נראה כאילו סיטרואן "מתיישרת" עם שאר היצרנים ולא לטובה. חסר לי משהו מקורי וייחודי בעיצוב.

הפרופיל מזכיר לי קצת B3 משום מה, גם הפנסים הקדמיים משהו של סובארו.

ובאמת התצורה נראית קצת סטיישנית, כמו ה A3 המוערכת או LANTIS F אולי.

 

מבפנים נראה טוב, השאלה איך הדגמים שיגיעו לארץ יראו, בדרך כלל הם משילים פריט או שניים בדרך אלינו :D

 

השאלה איך הנוחות, כי ברוב הביקורות שקראתי ה C4 הנוכחית כבר איבדה את זה. אומנם הנוכחית נראית ייחודית יחסית, אך איפה שאר המאפיינים הסיטרואניים.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

נראית מעולה.

חבל שלא שמרו על הגימיק של ההגה.

להורים שלי יש C4 שנת 2008 והרכב מפנק בצורה יוצאת דופן, במיוחד לאור העבודה שהם בגרסה העירומה - גרסת הליסינג.

אני מקווה מאד שהדגם החדש יהיה חסכוני יותר כי הC4 האוטומטית (1600) של היום זוללת דלק בכמויות לא הגיוניות בכלל.

 

אבל כמו שכבר אמרתי, נראית מעולה :-P

פורסם

יפה מאוד, מבפנים ומבחוץ.

אבל אפילו לי לחובב הצרפתיות יש הערה,

שהקדימה שלמה מזכיר את הפולו החדשה.

והצד באמת מזכיר משהו יפני.

פורסם

לדעתי הפלואנס החדשה בגירסת 5 דלתות יפה יותר.

 

+1

מסכים עם המשפט הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...