Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] נחשפה סיטרואן C4 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
C4 הנוכחית היא מכונית לא מוצלחת שנראית נהדר, בחוץ וגם בפנים. ויזואלית, היא המעניינת ביותר בקבוצת המשפחתיות הזולות.

 

לזה התכוונתי לפחות ה C4 הנוכחית מיוחדת מבחוץ וטיפה נבדלת משאר המשפחתיות ובנוסף היה להם את הגימיק של ההגה. עם העיצוב החדש שהוצג, לדעתי סטרואן מיישרת קו עם "שאר העולם" - הצד מאוד מזכיר את B3 ומקדימה אפשר אכן לראות קצת שירוקו ( אם מתאמצים :) ).

 

מה שחן אמר נכון מאוד היו לסיטרואן מלא מכוניות אנמיות לאחרונה מבחינה עיצובית, אבל פה ושם היו לפחוץ יציאות כמו ה XM וה C6 לאחרונה - אם לא מבחינה עיצובית, אז מבחינת טכנולוגיות. מה שאני מנסה לאמר זה שאני מקווה שסיטרואן תמשיך להציג כל מיני דברים מיוחדים ולא תכנס לתלם עם שאר המכוניות הרגילות, למרות שנראה לי היא כבר עד הצוואר בתלם הזה מחוסר ברירה

:D

 

בביקורת שאחד מחברי הפורום כתב פה על ה C5 החדשה הוא התיחס לנקודה שהרכב ממש ממש טוב ומיישר קו עם המתחרות, אבל איבד קצת מה"ייחודיות" הסיטרואנית.

 

יכול להיות שאני סתם מנסה למצוא משהו שכבר מזמן לא קיים וזה נובע מכמיהה למשהו ייחודי. זה כמו בביקורות של 156 ב TOPGEAR הם דיברו על ה"נשמה" של האלפא.

 

יואב

יואב :arrow:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין למה הם מתעקשים לשים 300 כפתורים על ההגה.

ליתר דיוק - 12 כפתורים ו4 (!) גלגלות.

 

בדגם הבא הם יעבירו את כל הדש בורד והיחידת שמע על ההגה :lol:

Confidence In Motion

פורסם
בדגם הבא הם יעבירו את כל הדש בורד והיחידת שמע על ההגה :lol:

 

אני כבר רואה את זה...

סיטרואן C4 מודל 2020 - הגה עם 4 גלגלים.

Auto Emoción

פורסם

נראית מצויין,

בכלל אני אוהב את ה C4 החדשה שיש היום, רכב מאוד חמוד.

מישהו מעלי אמר שהיא זללנית דלק, הממוצע שלה מנסיון שלי בערך 8.8 ליטר ל 100 ק"מ.

כשהרכב הינו ליסינג אז אף אחד לא מתחשבן שם על הגז ובכביש מהיר על 120.

צריכה טובה לדעתי.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

נראה אחלה רכב,

הדור הנוכחי גם מצויין,הכי מתאים לליסינג שיש ,חבל שהישראלים פשוט חרטו לעצמם מאזדה וקורולה על המצח

בקשר לעיצוב שממש מעולה לטעמי,מזכיר מאוד מאוד את השירוקו כמו שאחרים כבר ציינו,

זה הדבר הראשון שקפץ לי תוך שניה לראש..

פורסם

נראית אטלטית ושרירית. יפה מאד ללא ספק.

גם העיצוב הפנימי נראה נחמד מאד. לגיב העתקות כאלו ואחרות, אי אפשר היום כמעט להוציא משהו שלא יזכיר איזה חלק כלשהוא

של איזה רכב מסויים. תמיד יש איזה פנס, גריל, כנף או זוית שיראו דומה בצורה זו או אחרת.

לא מת על הסיטרואן כרכב, אבל גם הנוכחית וגם זאת שתגיע מעוצבות קצת שונה משאר הקופסאות על הכביש (גם כאלו שמתומחרות הרבה יותר גבוה ונראות כמו כלום.....)

 

עיצוב יפה אלגנטי והרמוני מאד.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...