Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] נחשפה סיטרואן C4 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית פשוט מצוין!

גם מבחוץ, גם מבפנים.

פשוט שיחקו אותה שם בסיטרואן עם העיצוב.

לא זכורים לי הרבה רכבים שלא היה לי משהו להגיד/משהו הפריע לי, פה פשוט אין!

:mm_yeah:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יצא לי לנהוג עדיין על צרפתיה עם גיר AL4 המושמץ, מה כל כך גבוה בו?

 

אנחנו עם אוטו שלישי עם הגיר הזה.

הגיר לא גרוע כ"כ(בהתחלה אולי כן, לא נסעתי).

היום הוא בכלל לא דופק בהעברות הילוכים, הבעיה שלו שפשוט חסרים לו הילוכים.

ברור שאם אתה מחפש את הגיר הזה לתת קיקים מטורפים הוא לא ייתן לך את זה.

הוא גיר בסדר גמור, הבעיה שהוא מיושן כבר. 2010 רכבים כמו 407 וC5 נמכרים איתו.

וגירסאות טורבו של מכוניות, זה הורס.

אבל מכוניות עממיות שנמכרות איתו, אני לא רואה בזה בעיה.

פורסם

אהבתי את הבפנים,

 

ולמי שאמר שמזל שהורידו את ההגה המטופש, זה הדבר הטוב היחיד בערך ב-C4 הנוכחית, למעט מראות הצד אולי.

משכנתא זה קל

פורסם
מצטער, אני עדיין לא רואה שום קשר.

 

בוודאי שיש קשר לשירוקו - זו המחשבה הראשונה שעלתה לי, אבל אמרתי לעצמי שאכמין אותה אלא אם מישהו אחר יעלה אותה עם הוכחות ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אהבתי מבחוץ, היא סולידית יותר.

 

והשיפור בפנים משמעותי הרבה יותר. נקווה שאיכות החומרים תיישר קו עם המובילות בקטגוריה.

פורסם

תרשו לי להאיר את עיניכם , ה C4 הזו נראית כמו גירסא מוקטנת של הC4 פיקאסו הקצרה המשוווקת באירופה.

החלק הקדמי והפנסים האחורים הם דומים עד זהין מאוד לפיקאסו הקצרה.

 

שום דבר לא הועתק, זה השפה העיצובית של סיטרואן בכל דגמי החברה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תרשו לי להאיר את עיניכם , ה C4 הזו נראית כמו גירסא מוקטנת של הC4 פיקאסו הקצרה המשוווקת באירופה.

החלק הקדמי והפנסים האחורים הם דומים עד זהין מאוד לפיקאסו הקצרה.

 

שום דבר לא הועתק, זה השפה העיצובית של סיטרואן בכל דגמי החברה.

 

זה בסדר, לא ציפינו לשמוע ממך משהו שונה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

13.jpg

 

זו ה-C4 פיקאסו הקצרה מאחור.

לדעתי דומה ל-C4 החדשה בדיוק כמו שזו דומה לשירוקו, ז.א. לא דומה כלל.

 

אבל אם נסתכל על הרכב הזה, אז הצורה של הפנסים כמעט זהה ל-C4, רק המבנה הפנימי שונה:

2RenaultKoleosDrR34.jpg

פורסם

וואו זאת המילה הראשונה שיצאה לי מהפה כשראיתי את ה C4 פיקאסו החדשה.

אם יכלו לקחת את העיצוב שלה שבלמותו ולהעתיק לC4 הרגילה זה כבר רכב יפה [בעיקר עם הברך הקטנה הזאת באיזור החלון].

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...