Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] נחשפה סיטרואן C4 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לא רע, אבל לצערי נראה כאילו סיטרואן "מתיישרת" עם שאר היצרנים ולא לטובה. חסר לי משהו מקורי וייחודי בעיצוב.

 

מסכים, לסיטרואן תמיד היתה תעוזה וייחוד בעיצוב

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מסכים, לסיטרואן תמיד היתה תעוזה וייחוד בעיצוב

היתה, אולי בשנות ה 60' וה 70'.

מאז ה CX לא היתה לסיטרואן אף מכונית (סדרתית) שהיתה בעלת ערך עיצובי - החל מה AX הסתמית, דרך הקסנטייה וכלה ב C5 הגמלונית.

היחידות שקצת חרגו מהכלל, היו ה C3 וה C4 שניסו להפגין קצת מקוריות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לדעתי המתיחת פנים הזאת תעשה רק טוב לסיטרואן ואולי היא תיפתח גם לפלח שוק יותר צעיר, לעומת הc4 היוצאת הזוועתית, מקווה שפנים הרכב יגיע בצבעים אחרים מאשר האפור המשעמם הזה, חייבים להפסיק עם זה פשוט!

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מקדימה נראית כמו הכלאה בין לנסר לגולף.

האם יש סיכוי לראות את כל המסכים, הכפתורים והאלקטרוניקה גם בגירסת הליסינג? :lol:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אני חייב לומר שפעם ראשונה! שאהבתי עיצוב של רכב כלשהו של סיטרואן כולל העיצוב הפנימי המאוד עשיר עם תא נוסעים מזמין.

אם היא תיכנס לחברות הליסינג כאן בארץ אני חושב שתהיה למזדה 3 מתחרה ראויה :)

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

לפי דעתי הדגם הקודם נראה יותר טוב (חוץ מהפרונט)

אפשר לפחות להתנחם בזה שנפתרנו מה AL4

תן חיוך הכל לטובה :-P

פורסם

C4 הנוכחית היא מכונית לא מוצלחת שנראית נהדר, בחוץ וגם בפנים. ויזואלית, היא המעניינת ביותר בקבוצת המשפחתיות הזולות.

 

C4 החדשה מעניינת מבפנים, אך משמימה לטעמי מבחוץ, עם רמיזות לכוון של A3 ספורטבק. מוטב היו עושים סיטרואן לו היו משקיעים את הכסף בפיתוח תיבות הילוכים ומערכות היגוי ומתלים ראויות, במקום בעיצוב אנמי. C4 הנוכחית עדיין נראית רעננה דיה על מנת "למשוך" עוד כמה שנים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מגרעתה הגדולה של ה C4 הנוכחית, למעט כמובן ה AL4, הוא עיצוב פנים ובמיוחד לוח שעונים משמים שהוא כולו מין בלוק פלסטי מוזר. מבחינה זו העיצוב הפנימי החדש, בהנחה שכזה יישאר פשוט מרהיב. יופי. על השינוי החיצוני אפשר בהחלט לוותר, הנוכחי מוצלח ומקורי למדי. לא תמיד צריך להשתדל להראות כמו תרגיל בעיצוב על נושא קוריאני.


×
×
  • תוכן חדש...