רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אז כמו שבוודאי הבנתם מן הכותרת-אני מעוניין לצבוע את הגג ב-206cc הכסופה שלי לצבע שחור. ראיתי כמה תמונות באינטרנט וגם פיז'ו דומה בצבע לבן עם גג שחור וממש אהבתי. הכיוון שלי הוא צביעה (ולא מדבקות וכו') ויש לי 2 שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובה: 1. האם שינוי הגג מצריך שינוי כלשהו במשרד הרישוי? אם כן, מה יהיה רשום ברישיון הרכב? 2. האם מישהו יכול להמליץ על בעלי מקצוע מסוימים או יודע לתת לי טווחי-מחירים לעבודה שכזו (כמה אמורה לעלות הפנטזיה שלי). תודה!
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה צריך על מנת להפעיל אותה?
הודעה אחרונה מאת qashoa, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=fAOVcYLG98M דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת ariel-ro, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 110 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
אחרי ה-306GTi פיז'ו ירדה מרעיון הגרסה הספורטיבית בדגם המשפחתי-קומפקטי. ל-307 לא הייתה גרסה כזו, וכעת ב-308 ה-GTi חוזרת - לטענת פיז'ו כרכב "רגש ללא פשרות". מה שלא מפריע לה להציע את ה-GTi רק כדגם חמש דלתות. נתונים עיקריים (כל המידע בקבצים המצורפים) מנוע 1.6 ליטר-טורבו 200 כ"ס ב-5,500 סל"ד 28 קג"מ ב-1,700 סל"ד הנמכה של 10 מ"מ + שינוי למחברי המתלים הקדמיים וכיול חדש מלפנים ומאחור. צמיגי 225/40-18 100-0: 8.3 שניות (לפי התקן המחייב, או 7.7 שניות רק עם נהג) מהירות מרבית: אז האם ה-308GTi תהיה תשובה ראויה לפולקסווגן שירוקו ורנו מגאן ספורט? 308GTi_1005Infopresse_EN.pdf
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 30.3 אלף צפיות
שלום, אני צריך לעשות העברת בעלות על רכב שהוא משועבד לבנק ורשום על שם אבא שלי ולהעביר אותו על שמי, האם אפשר לעשות אז זה פשוט בדואר ושעבוד ישאר רגיל או שצריך דרך אחרת? האם חייב לבטל את השעבוד כדי להעביר בעלות במשפחה או למישהוא אחר? והאם העברת רכב מנהג מבוגר על צעיר תשפיע על מחירי האגרות או משהוא אחר? תודה.
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
-
- 1 תגובות
- 990 צפיות
שלום , הזמנתי מאי בי חלקים לרכב. תחת מעטפת האחריות שניתנה לי מהסוחר אני אמור לשלוח את החלקים חזרה , אך רציתי לדעת האם מישהו התנסה בהצהרת מכס לגבי החלפת מוצר תחת אחריות לחול ? הכוונה היא האם אני יכול להצהיר במכס על המוצר כך שלא אצטרך לשלם שוב מכס בקבלתו חזרה ארצה ?
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם הבוקר לקחתי את המיצובישי לנסר 93' שלי לטסט. יש לציין שהשבוע לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך לפני טסט ופרט לכיוון אורות הכל היה מעולה (האוטו מטופל במוסכים מורשים של מיצובישי מאז 93). אני מגיע למכון עם אישור על הבלמים וכל מה שצריך ונכנס לטסט. האוטו עבד כמו גדול אבל עם סעיף קטן "לוחיות רישוי לא תקינות". אוקיי אני ניגש למשרד והפקידה אומרת לי לשלם 100 שקלים, אמרתי לה על מה, היא אמרה לי על לוחיות חדשות, תלך למוסך שלנו וירכיבו לך. את החתימה על הרישיון+מדבקה קיבלתי עוד לפני שהרכבתי את הלוחיות. אני משלם כי חבל על הזמן שלי, מגיע למוסך שלהם ומוצא את כל אלו שעשו איתי טסט באותו מוסך. אין שם אחד שעובר טסט, את כולם מכשילים על לוחיות רישוי. (…
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר שלי קיבל דו"ח חניה בתל אביב, הוא גר בכפר צפוני ועובד בחיפה, דרומית לחיפה הוא נוסע רק לצורך נסיעה לאילת. הוא היה בעבודה באותו יום (הוציא אישור על זה), הרכב לא היה בטיפול (גם על זה הביא אישור) ואסור לבן אדם אחר לנהוג ברכב (הביא את הסכם החכירה של הרכב), הוא נסע לבית משפט והסתבר שזה היה פשוט הקראה (אמור להגיד אם הוא טוען לחפות או מודה, שזה סוג של פיגור כי עצם רצונו להישפט הוא כפירה בדו"ח), והוא צריך להגיע שוב למשפט, יש לי שתי שאלות: 1. האם טיעונים אלה יספיקו? העיריה לא אמורה להראות תמונות? (התובעת טענה שאין תמונות), על מי מוטלת חובת ההוכחה? 2. הוא נסע פעם לת"א למשפט, ואמור ליסוע שוב, מישהו אמור לפצות אותו על זמן, תחבורה וטרחה?
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום רב! אבקש לקבל מידע לגבי אמינות ומיומונות מקצועית, של מוסך הנקרא" המוסך של תמיר", הנמצא באזור תעשייה של חולון ברוחב היוצר או היוגב, ומתמחה ברכבים צרפתים בכלל ובסיטרואן BX בפרט. האם מישהו טיפל אצלו בעבר, והאם בעל המוסך אמין, ומיומן מקצועית באיתור תקלות או" בהמצאת תקלות"? אודה לכל מי שיוכל לתרום לי מידע בנושא, ניתן ורצוי גם בהודעה פרטית, כדי לשמור על חסיון מוסר המידע. גם מידע שישבח ויפרגן על בעלי המוסך יתקבל בברכה. בתצודה מראש צביקה
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בהתחלה רק פיג'ו וסיטרואן אבל לאט לאט זה יגדל ויתרחב http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3405510,00.html?dcRef=ynet עכשיו הפיג'ו 107 אוטומט יקרה רק ב2000 שקל מהאלטו האוטומטית , תם עידן האלטו?
הודעה אחרונה מאת esak, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכם, אנחנו רוצים לקנות גולף חדשה, אנחנו ממש לפני הזמנה. השאלה היא האם תיהיה בחחודש הקרוב ירידה מחירים? האם צופים שתיהיה ירידה כזאת? היורו ירד ב20% זה אומר שאם תיהיה ירידה של 20% אפשר לקחת את הדגם של ה1.4TSI עם ה124כ"ס, המאובזר ביותר במחיר ה1.6.
-
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
טוב אז מי שכבר קרא את שכתבתי על הB4 הקודמת שלי הבין שההונדה אקורד לא גרמה לי להפסיק לערוג לכיוון B4 חדשה יותר (וכמובן עם ק"מ נמוך יותר), עד שלא רכשתי שוב אחת כזו קצות האצבעות לא הפסיקו לדגדג. לפני כשבועיים מסרתי אחר כבוד את ההונדה (לקונה המאושר), וזהו אני עם החדשה ,מסתבר עם אותו הצבע הקודם ,כנראה זה רודף אותי. העיקר הוא לא הרכישה עצמה אלא קצת מידע למי שרוצה וחושב על תיקוני קוסמטיקה ,ללא תיקוני צבע . המכונית נרכשה עם לחיצה חזקה על מכסה המנוע (נלקח בחשבון בזמן המו"מ עם המוכר ), עכשיו רק נשאר לתקן . פחחות וצבע זה הדבר האחרון שרציתי למכסה (מקורי לא עבר כל תאונה ), אז פניתי לאותם גורמים שמתקנים פחחות בצורה מקצועית ,ע"י שיטה שהגיעה מגרמניה וכל אותם יבואני הרכב משתמשים ב…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=eEh8Qdf27RE&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אני חושב שאין מה לומר יותר, לאחר צפייה בקטע. האירוע קרה ברוסיה. 2 אנשים נהרגו. האשם הינו הרכב שעבר באדום מצד ימין.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום הלכתי לבדוק רכב ,ולפני קניה בדקתי מספר שלדה מול המספר ברישיון והייתה שגיאה באות אחת בין מה שרשום ברישיון לבין מה שנרשם על הרכב . השאלה אם לא כדאי לקחת את הסיכון ולקנות רכב כזה או שזאת סה"כ טעות של מקלידנית ? המספר נראה מקורי ולא משהו מוטבע . וההבדל הוא גם באותיות שנשמעת זהות באוזן M וN ולא באותיות שונות לגמרי . אם אני אקנה את הרכב יש אפשרות ללכת למשרד הרישוי ולשנות ברישיון ללא בעיה ? או שעדיף להתרחק?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בכביש 4 בצומת רענה לכיוון צפון ישנה צומת רמזורים שנמצאת 10-20 מטר לפני גשר ומיד אחריה עוד צומת מרומזר שאחריו יש מצלמת עמוד בצד ימין (לכיוון צפון) היא עובדת ?
הודעה אחרונה מאת אורון ג, -
-
מישהו יודע איפה אפשר לראות פיזית שירוקו כסופה, רכשתי את השירוקו הלבנה בסופו של דבר רק שצריך לחכות שלושה חודשים, הכסופה מגיעה עוד חודש אז הייתי שמח לראות על מנת להחליט סופית. תודה.
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מעניין אותי אם אתם מכירים אתרים טובים ללימוד. בינתיים האתר שמצליח להסביר הכי ברור הוא זה: http://www.carbibles.com/
הודעה אחרונה מאת arale, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני נהג חדש, בן 19 ממודיעין, חצי שנה רישיון, עד עכשיו נוהג בביטחה ללא עברות ככל הנהגים בגילי. כידוע לי, נהגים חדשים נענשים ביתר קפידה על עבירות תנועה מכל סוג ולכן נהגים חדשים מקפידים שבעתיים על עבירות תנועה. בסמוך לעירי שוכן לו כביש, נאה עד מאוד, שמו בישראל "431", מי שמכיר את הכביש יודע, הכביש מהיר, מפרדה בנויה, 4 נציבים שרוב הזמן ריקים, באמת כביש ברמה בינלאומית בארץ הזו, משהו שלא נראה בישראל הרבה זמן, הכביש ברובו ישר והמהירות המותרת בו הינה 100 קמ"ש. אני רוצה לשאול אתכם איפה ההיגיון שכאשר אני נוסע בכביש הזה 100 כמו שמותר, שכן אני מפחד על רישיוני, חולפות על פניי מכוניות שבשק מגיעות ל140, 160 אם לא יותר, הכביש יחסית בטיחותי ולנסוע שם על 100 כשם ל…
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
- 6 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
שלום! מחר בבוקר בע"ה אני אמור להתייצב בניר צבי כדי לקחת את הרכב החדש. אני מתכנן להגיע סביב השעה 9 וחצי בבוקר. כמה זמן לוקח תהליך מסירת הרכב? מה כולל התהליך? האם אני אספיק לצאת משם תוך שעה או שזה לא ריאלי? אם יש לך טיפים ועצות נוספות אשמח לשמוע אותן. תודה מראש ושבע טוב, אבי
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום קניתי באיי בי שלט לרכב .המוכר שואל אותי מה המתדר של השלט המקורי שלי (אין לי שום גישה למכשיר מדידת תדרים) אבל המוכר אומר שיש שני תדרים נפוצים אחד של אסיה שזה 315 והשני 433.95 שזה הנפוץ באירופה .. הרכב שלי הוא סיאט קורדובה 1995 אני לא חושב שההזעקה היא מקורית של הרכב יש סיכוי גדול שהבעלים הקודם התקין אותה .
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
לפני כמה ימים יצא לי לנהוג על ה500 אבארט האיטלקיה החדשה שהגיעה לארץ הקודש. קודם כל אולם התצוגה משדר ספורטיביות ואיכות מהרגע שאתה נכנס,הרצפה מאספלט, הכל בצבעים אדום שחור ולבן, הכיסאות באולם בצורת באקטים אדומים, משמאל רכב הראלי וכל תגי העקרב, והכל כבר מכניס אותך לאוירה. עומר מנהל האולם הוא נכס לפיאט (אה סליחה אבארט), סוף סוף סוכן מכירות שמבין בתחום הרכב והנהיגה בפרט ויודע לתת תשובות לשאלות שחשובות לאוהבי התחום. יורדים לחניה, רכב המבחן נראה טוב, מנופח, שרירי אך עם זאת לא משדר ערסיות מוגזמת מדי מעיין 500 שהתאמנה לגיבוש של סיירת אבל של נחל לא של מג"ב טוב אז ניגשים לעניינים,אני מקבל את המפתח הלבן שחור אדום (שגם שם אגב לא חסכו בעיצוב)עם כיתוב ABARTH ואיך לא סמל עקרב תואם…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עקב רעידות קלות בהגה נכנסתי לבצע איזון גלגלים. המכונאי הוריד את הגלגל מהמכונה כאשר היא מראה עדיין 5 גר' לאיזון. לאחר שהערתי לו אמר שזה לא משנה. אמרתי שלי זה משנה והתעקשתי להחזיר, מה שהתחיל התנפלות בצעקות של כל המכונאים. הודעתי שאני לא משלם, הגלגלים הוחזרו לרכב (לאחר שפורקו מהם כל המשקולות כעונש..) ונסעתי. לפני כן, מכונאי באותו מקום "הסביר" ללקוח שהיה לידי שהוא "חייב" להחליף בולמי זעזועים מאחור מכיוון שמעולם לא הצליב צמיגים קדימה אחורה במאזדה 5 החדשה שלו. ראו הוזהרתם, גם המחיר לאיזון - 30 ש"ח הוא הגבוה ביותר באזור.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
חלק מדברי ישראל כץ, שר התחבורה: "תאונות קורות רק בגלל הנהגים, יש יותר הרוגים כי במכוניות נוסעים יותר אנשים, בטיחות כלי רכב אינה תורמת לשיפור המצב." מה שהשר טוען בקצרה הוא שבטיחות כלי הרכב אינה קשורה למספר ההרוגים בתאונות דרכים, כתבה מעניינית מאוד - המקור.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, חיפשתי קצת מידע על שברולט אסטרו 93' בכל מיני אתרים ופורומים מחו"ל בכולם המידע זהה פחות או יותר.. אבל משהו מאוד מוזר לי, בכולם נאמר שהדגם הספציפי הוא מנוע 4.3 ליטר V6 165 כ"ס אבל לפי מה שהבנתי השנתון הזה בארץ הוא עם מנוע 4.3 4 בוכנות רגיל איך הדבר הגיוני? והאם למישהו יש את מפרט המנוע של הרכבים האלו בארץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בוקר טוב, סוף החודש אני צריך לחדש ביטוח. בראשותי טויוטה קורולה סאן משנת 2007, אני נחשב כנהג צעיר. הסוכן ביטוח שלי אמר שיצא לי ביטוח יקר פי 2. ביררתי לגבי הוספה של אבא שלי כבעל רכב במשרד רישוי ענו לי שזה יחשב לעוד יד לרכב. מה עדיף לעשות? להוסיף עוד בעל לרכב או לשלם על ביטוח כנהג צעיר? ביררתי בכמה חברות ביטוח אמרו לי שיצא לי סביבות ה-5300 ש"ח. על איזה חברת ביטוח אתם ממליצים לנהג צעיר? האם ניתן להתמכך על מחיר כיוון שיש לי רישיון מגיל 18 ואין לי עבר של תביעות? אם זה חשוב אני גר בדרום הארץ.
הודעה אחרונה מאת Max206, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
בוקר טוב, אחי מרים אלי טלפון ומספר לי שהוא קיבל דו"ח מהירות (מצלמה) אשר צולם מלפנים ?? תיאור המעשה (מהדו"ח) : בתאריך 20.10.06 נהגת ברכב..... , כ 6 ק"מ מצפון 127 מצפון צילום מלפנים.. מהירות של 144 קמ"ש ,כאשר המהירות המותרת היא 110.. למיטב הבנתי מדובר על מולטונובה המורכבת על ניידת, האם יש דרך לצאת מהנושא?? (אמינות המערכת ??) מובן שנבקש תמונה, אבל ביינתים.. שאלה נוספת, הדו"ח נשלח על שם החברה והחברה אכן תשלם ותקזז את הסכום ממשכורתו של אחי , אך מה עם הנקודות ?? תודה,
הודעה אחרונה מאת nadavmazor, -
- 3 תגובות
- 824 צפיות
אני בפני מעבר מגטס 05 אוטומטית עם 1600 105כ״ס לאיביזה חדשה 1.4 ידנית עם 85כ״ס. רציתי לשמוע מה דעתכם בנושא המעבר ביןהרכבים מבחינת זמינות כוח. הגטס אמנם בעלת מנוע גדול וחזק יותר אך אוטומטית. האיביזה חלשה אך ידנית. האם אני ארגיש חוסר זמינות כוח ? בצורה יחסית כמובן. אני קצת חושש לחוסר כוח למהירויות של 110~ בעליות לירושלים למשל. מיאוץ וצבירת מהירות לעקיפות.. וכד.
הודעה אחרונה מאת e-r-a-n, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום, לאחרונה כשהתעניינתי ברכבים מתוצרת מרצדס בעלי מנוע דיזל נתקלתי בשני סוגי מנועים. האחד, זה שמיובא ע"י היבואן בארץ הנקרא CDI BlueEFFICIENCY. הספק המנוע 224 כ"ס, 8.6 שניות למאה (דגם ML320). לעומת סדרת המנועים הללו, בארה"ב ובגרמניה (בדגם GL בלבד) נמכרים מנועים מסדרת BlueTEC . הספק המנוע 214 כ"ס, 8 שניות למאה (דגם ML350). האם המנועים הללו הם בעצם אותו מנוע רק עם נתוני פליטת מזהמים שונה או שלמעשה הם שונים בתכליתם ? וכמובן כל מידע נוסף יועיל תודה.
הודעה אחרונה מאת Tito, -
-
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני כבר רואה את האמוציות שהולכות לרוץ פה ניחוש אחד את מי קיבלה ומי "זכתה" ב- ... פולו: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Volkswagen-Polo-1.4-TSI-180-GTI/249786/ פאביה: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Skoda-Fabia-1.4-TSI-180-vRS/249751/
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
פסילת רישיון
מאת eminem18- 0 תגובות
- 785 צפיות
בוקר טוב,נתפסתי היום ע''י שוטר נוהג במהירות מעל המותר,במקום 70 קמ''ש נסעתי 103. אני בעל רישיון כבר שנתיים וחצי,וזוהי עבירת התנועה הראשונה שלי,השוטר לקח לי את הרישיון ונתן לי זימון לקצין ביום שלישי וכמו כן זימון לבית משפט לעוד חצי שנה. השוטר גם ציין שבגלל שיש לי עבר נקי הקצין יחזיר לי את הרישיון ו''הכול יהיה בסדר'' אבל מן הסתם אני מבין שזו סתם חרטה בשביל להוריד אותי ממנו. עכשיו רציתי לדעת מהם הסיכויים שהקצין יתחשב בעברי ולא ישלול את הרישיון? אפילו ל30 יום. הנושא חשוב לי מכיוון שהרכב משמש אותי לעבודה ולמפרנס היחיד במשפחה.
הודעה אחרונה מאת eminem18,
