Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אנחנו רוצים לקנות גולף חדשה, אנחנו ממש לפני הזמנה.

השאלה היא האם תיהיה בחחודש הקרוב ירידה מחירים?

האם צופים שתיהיה ירידה כזאת?

היורו ירד ב20%

זה אומר שאם תיהיה ירידה של 20% אפשר לקחת את הדגם של ה1.4TSI עם ה124כ"ס, המאובזר ביותר במחיר ה1.6.

פורסם

ירידה של 20% בין לילה לא תהיה, ולו רק בגלל הלקוחות הקיימים שעשויים להיות מאוד ממורמרים אם כך יקרה.

ובכל זאת, אני מציע לך לא לקנות כרגע אלא להמתין חודש-חודשיים, לראות לאן הרוחות נושבות. יכול להיות שאם המודעות לנושא תעלה, אנשים יחכו עם הרכישה והיבואנים ישברו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

THE-ONE

כן, אליו התכוונתי.

 

רועי, אנחנו יכולים לחכות עם ההזמנה עד ה10 ביוני, כי האוטו חוזר לליסינג ב20 ליוני, ואז אנחנו קונים.(לא ממשיכים בליסינג)

אנחנו נחכה ונראה מה יהיה, בתקווה שתיהיה ירידה של 10% לפחות.

פורסם

Actually, it doesn't matter how much it fluctuates, the price will not change for the simple reason that all international companies have hedge funds in place (currency hedges, forward contracts). The point of this is to hedge themselves AGAINST fluctuating rates...which also makes up for the years in which there were many losses...

פורסם

ירידה של 10 אחוז ? :roflmao::roflmao:

היבואן אולי יוריד מחירים ב-3-4 אחוז. יתר האחוזים ילכו לכיסו.

אם האירו ימשיך לצנוח אולי ירדו עוד 3-4 אחוז.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אנחנו היינו השבוע בצ'מפיון והחלטנו לחכות איזה חודש.

היורו ירד ביותר מ15%, לא יתכן שהמחירים לא ירדו אפילו בקצת.

Auto Emoción

פורסם
Actually, it doesn't matter how much it fluctuates, the price will not change for the simple reason that all international companies have hedge funds in place (currency hedges, forward contracts). The point of this is to hedge themselves AGAINST fluctuating rates...which also makes up for the years in which there were many losses...

 

זה לא פתרון לטווח ארוך. ברגע שהיבואנים יעריכו שהיורו הגיע לשפל, הם ינסו לחדש מלאים מול VW, ואז יווצר לחץ להפטר מהמכוניות הקיימות. כל זה, בשילוב עם הסירוב העיקש שלהם להוריד מחירים, אומר שהם כרגע צריכים לחפש בין לקוחותיהן כמה אלפי פראיירים בשביל לנקות את המחסן + את האוניות בדרך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
זה לא פתרון לטווח ארוך. ברגע שהיבואנים יעריכו שהיורו הגיע לשפל, הם ינסו לחדש מלאים מול VW, ואז יווצר לחץ להפטר מהמכוניות הקיימות. כל זה, בשילוב עם הסירוב העיקש שלהם להוריד מחירים, אומר שהם כרגע צריכים לחפש בין לקוחותיהן כמה אלפי פראיירים בשביל לנקות את המחסן + את האוניות בדרך.

That sounds about right, but everytime a currency drops against another currency, they always speak of the (country of origin) companies that secure their hedges... WHY? Because constant, steady cash flow is the most important aspect of these large companies - both in high AND low times, avoiding high losses and high gains is usually their top priority. They usually manage by offering cash-back incentives, which, in turn, means that a certain percentage goes to the dealership's pockets on a PER SALE basis. So, if the car costs $10,000 normally, a $700 incentive will be offered to the customer, but on the account of the dealer. In Israel - A place I love so much - dealers will not be willing to lose on their account, so the "incentives" will be reduced ($300, the dealer pockets $400 + his commission) and they will receive their X amount of commission on each car they sell. WIN-WIN for the dealer, MINIMAL price reduction for the consumer.

Additionally, if the newer cars were to be reduced in their Invoice price, then both the dealers and the government will be gaining on taxes. It will cost less to import so the dealer pays less, prices will be raised to normal (considering there is a cash incentive), and you, the consumer, will pay taxes the same way you always do.

 

I wouldn't get my hopes up...

פורסם

שמעתי היום ברדיו פרסום של משרד התחבורה לייבוא מקביל.

די מפתיע, לא ציפיתי מהם לקדם את העניין מעבר להכנת תקנות.

כך שאולי כדאי לצפות לתחרות בעתיד הנראה לעין. :-)

×
×
  • תוכן חדש...