Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר אנחנו בנושא, מה קורה עם הגטסו? האם יש התקנות נוספות מלבד זו מול פארק אזורים?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

נ.ב. דבר אחד בטוח (כרגע) , מבני דרור ועד אלוף שדה , כלום לא עובד לכיוון דרום.

 

לא נכון.

בין רעננה למורשה לכיוון דרום המצלמה עובדת ומצלמת. וזה נכון ליום שישי בערב..

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
זה משתנה, לפני חודש המצלמה שלפני צומת בני דרור עבדה .

אחרי שבוע הפסיקה לעבוד.

לפני שבועיים אחת המצלמות בין מורשה לצומת רעננה דרום כן עבדה

לפני שבוע היא כבר לא עבדה.

 

אני מדבר על כיוון צפון.

 

בקיצור, דברים משתנים . אי אפשר לסמוך על כלום , רק על V1 או על אבינו שבשמיים :)

 

נ.ב. דבר אחד בטוח (כרגע) , מבני דרור ועד אלוף שדה , כלום לא עובד לכיוון דרום.

 

אתה בטוח במה שאתה אומר ? כי אני כל יום נוסע מצומת מורשה ועד לצומת בית ליד - ולא ראיתי שום דבר פעיל בין מורשה לצומת רעננה (היחידה הקרובה היא בצומת בני דרור) - אתה בטוח בזה? כי אם כן .. אני בבעיה רצינית

 

אני נוסע יום יום מצומת בית ליד, ועד למורשה (בגשר שמאלה לכביש 5) ואותה הדרך חזרה - ומלבד המצלמה שלפני צומת בית דרור (שעובדת בוודאות) , והמצלמה שלפני המפעל נשק - שגם היא עובדת, (ממש ליד הגשר) לא יצא לי לראות שום דבר אחר עובד -

 

אשמח אם מישהו יוכל להגיד בוודאות - ממורשה -> צ. בית ליד - האם מלבד ה מצלמה שלפני צומת בית דרור- יש עוד משהו שעובד?

 

כנ"ל מ צ. בית ליד -> מורשה - מלבד המצלמה לפני צומת בית דרור והמצלמה שלפני הכניסה למפעל נשק - האם יש עוד משהו שעובד?

פורסם

אני יכול לאשר ששום מצלמה לא עובדת מצומת רעננה ועד ראשון בוודאות (בשני הכיוונים), זה נכון לעד לפני שבועיים במשך לפחות כמה חודשים.

 

להוציא מהמשוואה כמובן את המצלמה החדשה לכיוון צפון כקילומטר - 2 לפי צומת מורשה שייתכן והוולנטיין של השכן שביקר באותה תקופה מקפריסין לא יודע להבחין בו.

 

אבי.

פורסם

וולנטיין לא ידע להכיר את המצלמה הזו, כי הסוג מצלמות החדש הזה אינו מצלמת רדאר - יש כתבה בידיעות אחרונות - ממליץ לקרוא

 

עריכה: מצ"ב קישור - http://img2.timg.co.il/forums/1_141597580.jpg

פורסם

מישהו יכול לעזור לי לקבל תשובה חד משמעית לגבי המצלמות בין רעננה לצומת בני דרור?

ולכיוון ההפוך.

אני נוסע שם יחסית הרבה ואף פעם לא יודע.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם
מישהו יכול לעזור לי לקבל תשובה חד משמעית לגבי המצלמות בין רעננה לצומת בני דרור?

ולכיוון ההפוך.

אני נוסע שם יחסית הרבה ואף פעם לא יודע.

 

 

אתה צריך להבין ששום דבר לא חד משמעי בעניין הזה.

במשך שנה יכול להיות סטטוס קוו של מצלמות בכביש 4, ובין לילה פתאום יקבלו תקציב לפילם ומצלמות אחרות יעבדו.

אם אין לך V1 פשוט תאט במצלמות.

פורסם

אני לא חושב שזה עובד ככה, אפעם לא ראיתי דחליל שהפך פתאום למצלמה עובדת.

 

אולי בין מצלמות עובדות יש כאלו שעובדות ולא עובדות - אבל דחליל לא יכול להפוך למצלמה עובדת בשום מצב.

פורסם
אשמח אם מישהו יוכל להגיד בוודאות - ממורשה -> צ. בית ליד - האם מלבד ה מצלמה שלפני צומת בית דרור- יש עוד משהו שעובד? לא- רק זאת שלפני צומת בני דרור עובדת נכון להיום.

 

כנ"ל מ צ. בית ליד -> מורשה - מלבד המצלמה לפני צומת בית דרור והמצלמה שלפני הכניסה למפעל נשק - האם יש עוד משהו שעובד?

לא- רק שתי אלה שציינת עובדות נכון להיום.

פורסם
לא נכון.

בין רעננה למורשה לכיוון דרום המצלמה עובדת ומצלמת. וזה נכון ליום שישי בערב..

 

אתה בטוח במה שאתה אומר ? כי אני כל יום נוסע מצומת מורשה ועד לצומת בית ליד - ולא ראיתי שום דבר פעיל בין מורשה לצומת רעננה (היחידה הקרובה היא בצומת בני דרור) - אתה בטוח בזה? כי אם כן .. אני בבעיה רצינית

 

אני נוסע יום יום מצומת בית ליד, ועד למורשה (בגשר שמאלה לכביש 5) ואותה הדרך חזרה - ומלבד המצלמה שלפני צומת בית דרור (שעובדת בוודאות) , והמצלמה שלפני המפעל נשק - שגם היא עובדת, (ממש ליד הגשר) לא יצא לי לראות שום דבר אחר עובד -

 

אשמח אם מישהו יוכל להגיד בוודאות - ממורשה -> צ. בית ליד - האם מלבד ה מצלמה שלפני צומת בית דרור- יש עוד משהו שעובד?

 

כנ"ל מ צ. בית ליד -> מורשה - מלבד המצלמה לפני צומת בית דרור והמצלמה שלפני הכניסה למפעל נשק - האם יש עוד משהו שעובד?

 

שמעו, הV1 לא משקר, אבל שוב:

כפי שאמרתי, זה דינמי. היום יש, מחר אין.

חייבים V1 או לנסוע לאט. כביש 4 זה כביש שאני אישית מתעב. כביש מוכה מצלמות.

 

הגטסו שיושבת ליד קריית אריה היא הסכנה היחידה בכביש הזה מבחינתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כן אני מתכוון לכמה מאות מטרים אחרי צומת מורשה לכיוון צפון

יש מצלמת עמוד

אז מה אתם אומרים נפלתי או לא ?!

פורסם

מה קורה כרגע עם הגטסו שבגהה (ליד קרית אריה)?

 

היא פעילה?

 

אם כן - רק ע"י החיישנים שבכביש או שהיא פולטת תדר מסוים?

 

V1 לא יזהה אותה?

 

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...