Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הלכתי לבדוק רכב ,ולפני קניה בדקתי מספר שלדה מול המספר ברישיון והייתה שגיאה באות אחת בין מה שרשום ברישיון לבין מה שנרשם על הרכב .

השאלה אם לא כדאי לקחת את הסיכון ולקנות רכב כזה או שזאת סה"כ טעות של מקלידנית ? המספר נראה מקורי ולא משהו מוטבע .

וההבדל הוא גם באותיות שנשמעת זהות באוזן M וN ולא באותיות שונות לגמרי .

אם אני אקנה את הרכב יש אפשרות ללכת למשרד הרישוי ולשנות ברישיון ללא בעיה ? או שעדיף להתרחק?

פורסם

אני לא הייתי קונה, כי עלולים להריץ אותי 10 פעמים כדי לסדר זאת לרבות לדאוג למסמך מהיבואן שזה אכן המקור.

לא בטוח שגם אם תביא מסמך מהיבואן, שמשרד הרישוי יקבל זאת באופן חלק.

מעבר לכך, מי אמר שזה באמת מקורי ולא שהצליחו להלביש זהות של רכב אחר ופשוט שיחזרו מס' שגוי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תודה .כנראה שאם זה לא משהו פשוט אני ארד מהרעיון ולא אתחיל עם הכאבי ראש האלו.חשבתי שמישהו נתקל בנושא וזאת טעות קטנה ולא משהו בעייתי.

פורסם

אני לא בא להמליץ לך לקנות או לא לקנות את הרכב, והכל על אחריותך.

 

אני רק רוצה לציין, שהיה בבעלותי רכב עם טעות בספרה אחת במספר שילדה.

 

בבדיקה שעשיתי לרכב לפני הקניה עלו על זה, וציינו בפירוש, שלא מדובר בזיוף, אלא בטעות הקלדה.

 

לא תיקנתי את זה ולא עשיתי עם זה שום דבר. בתקופה שהרכב היה בבעלותי עברתי טסטים כל שנה, ללא שום בעיה.

 

עכשיו תקרא שוב את המשפט שכתבתי בתחילת ההודעה, ותפעיל שיקול דעת.

 

 

פורסם

לפני שבוע העברתי את הרכב טסט והתגלתה טעות בין מספר המנוע לבין המס' ברישיון.

טעות של ספרה אחת,במקום 0 רשמו 6. הלכתי לעמדה מס' 1 וסידרתי הכל בחצי יום.

 

אם הרכב במצב טוב ושמור,ומדובר במציאה זה שווה את ההשקעה של החצי יום.

פורסם

יכל להיות שזו באמת טעות בהלדה והכל תקין עם הרכב הנ"ל.

אם הרכב בסדר גמור ואתה רוצה לרכוש אותו בכל זאת היתי ממליצה לך (לבעל הרכב) לטפל בבעיה הזו לפני, ולא לעשות טעות בכך שתרכוש את הרכב ולאחר מכן להתחיל להתרוצץ במשרדי ממשלה ולנסות לפתור את הבעיה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש לי חבר שרכש רכב בדיוק עם אותה הטעות שתי האותיות M ו N.

חשב שזה סתם פדיחה וקנה ולא ייחס לזה חשיבות.

אחרי כמעט שנה עצר אותו שוטר ואמר לו שהמספר של הרכב הוא גנוב וכשבדקו את המ"ס שלדה זה כמובן לא התאים

מפה לשם זה רכב שהרכיבו בשטחים. כנראה שהמוכר היה סוחר ושהוא שילם שוחד במשרד הרישוי.

עכשיו הוא הגיש תלונה במשטרה, חזרו אליו מיחידת אתגר או משהו כזה, ומחפשים את האיש שמכר לו את הרכב כי חושדים שהוא מכר לעוד כמה.

בקיצור אני ממליץ לך מאוד להגיד למוכר שאתה תקנה את הרכב רק אחרי שהטעות תתוקן!

אין שום סיבה שאתה תהיה צריך לעשות את כל הטרטורים.

בהצלחה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

שתדעו לכם שמעשי הנוכלות הכי גדולים הם כאלו שמדמים מצבים אפשריים והגיוניים, כאלו ש"לא צריך להתרגש מהם".

 

אני מסכים עם כל מי שאומר שזוהי לא סיבה לא לרכוש את הרכב, אם המוכר נראה אמין והרכב במצב טוב.

 

אבל אני הייתי דואג לפני הרכישה לסדר את הבעיה הזאת, אחרת פשוט לא הייתי רוכש.

פורסם

לא ממש מבין את ההיגיון שלך, אם כבר אני ארצה לזייף רישיון רכב, או את מספר השילדה פיסית, למה שלא אעשה זיוף מדוייק, ללא טעויות ?

 

מה יעזור לי, אם תיהיה טעות בספרה אחת ?

 

 

פורסם

נדמה לי שהיה כאן שירשור על איכות הזיוף הלא כל כך מדוייקת של רכבים מהשטחים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ההיגיון שלי אומר שברגע שמתגלה בעיה, בייחוד כזאת, יש צורך לבדוק אותה לעומק ולא לבטל אותה כלאחר יד בטענה של "זה בסדר, זה קורה".

 

כי לפעמים זה לא בסדר.

 

זהו.

 

קפיש?

פורסם

מדובר על רכב בעל ערך של כ10 אלף שקל ,לא משהו יקר ..עדיין יש מצב שמישהו יזייף רכב כזה?

על פי בדיקה בחול לכל הרכבים מצויין המספר שאכן קיים על השלדה עצמה של הרכב שאני מעוניין בו ,והספרה ברישיונות היא הטעות.

×
×
  • תוכן חדש...