רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי. קודם כול,אני כבר חודש-חודשיים רק צופה באתר ולא מגיב,מכיוון שאחי הקטן (בן 12) סגר על האצבעות שלי את הדלת תא מטען,ואני לא יכולתי לכתוב או להקליד (4 אצבעות שבורות,2 אצבעות עם דימום מסיבי). בקיצור,אני רוצה להמליץ לכם (בעיקר לדוברי הרוסית שבינכם) על תוכנית רכב טובה מאוד,שקוראים לה "הכביש הראשי" (Главная Дорога ברוסית) ,שמשודרת בימי שבת בערוץ HTB (ערוץ 187 ב"יס"),ויש לה עונות רבות. בכל פרק,השחקנים דניס יוצ'נקוב ואנדרי פדורצוב מציגים פינות קבועות ומצחיקות על מצבים שיכולים לקרות בכביש,ברכב,וכדומה. התוכנית דומה במתכונת ל-TOP GEAR ול-FIFTH GEAR . ממליץ בחום על התוכנית,מעניינת מאוד. כיום באינטרנט קיימים מאוד פרקים אונליין של התוכנית,אז רק תחפשו,ותגלו…
הודעה אחרונה מאת adeeb_m, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
חברים שלום!, טוב אז אתמול אחרי שנה על סקודה אוקטביה האוטו הפשוט מעולה הזה,נהגתי על ג'אסטי כי זה מה שיש בינתיים עד שנביא אוטו אחר.הייתה לי חווית נסיעה כ"כ גרועה הרגשתי שאני על עגלה עם סוס מרדן של אלטעזאכן.נאלצתי להפעיל כ"כ הרבה כוח לסובב את ההגה.הגיר מרגיש שונה מאוד ולא מדוייק.בגלל שאני רגיל לדיזל ולשחרר לאט את הקלאץ' בלי גז אז האוטו נכבה לי 3 פעמים וכולם צפרו לי.הקלאץ' מאוד מאוד קצר ובכלל הרגשתי כ"כ לא בטוח עם האוטו.אמנם הגעתי איתו ל100 באיילון,אבל הייתי כ"כ לא בטוח,ראיתי את הפנים של אבא שלי והן אמרו הכל.נסיעה ראשונה על האוטו ואני מרגיש זוועה,אני פוחד לקחת את האוטו לבד לנסיעה.יש פה אנשים שנהגו על פונטו? אני ממש רוצה לקנות את האוטו הזה שנתון 05-06,עד כמה הוא יותר נוח לנה…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 917 צפיות
ברצוני לקנות טויוטה קורולה 2001, אמרו לי שזה רכב אמין וטוב, הבעיה רק שהמערכת שלו נימצא למטה ולא למעלה ולא באמצע אם אני יוכל ליראות את השם של השירים במערת הוא היה לי קשה כי היא למטה למי שהוא יש את הרכב זה שיכול להגיד לי
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפני כחצי שעה, הייתי באור יהודה עם חבר. ירדתי מהאוטו, כאשר החבר ברכב, ובדיוק כשחזרתי פקח הדביק את הדו"ח על הרכב. הגעתי לפקח, אמרתי לו את הדברים האלו, וזה אמר שהוא לא שם לב ואם זה המקרה אז שאני אתקשר לטל' מספר 03-5334007 ואבקש לביטול הדו"ח. הוא נתן לי רק את שמו הפרטי לצערי הרב, כך שאינני יודע כיצד לאתר אותו. איך אוכל לבטל את הדו"ח? הרכב לא הוחנה, ויתרה מכך הוא אינו הפריע לתנועתם של רכבים אחרים במגרש החנייה. אני מצרף תמונה של מקום האירוע בשביל הבנה. *השרטוט הוא כמעט אחד לאחד, יש כמה מטרים מעבר בין האיזורים המסומנים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Carter.g, -
- 3 תגובות
- 877 צפיות
שלום שלום נפלה ברשותי הזדמנות לקנות פיאט פונטו שנת 98 ס איקס 1250 . הנזק מזערי אבל שמאי העריך אותו ב5000 שקל והוריד את הרכב מכביש, כואב לי הלב האוטו פגז אם כלום קלומטרז' נוסע פז הבעלים טיפל בו מצויין. האם יש אפשרות להעלות אותו חזרה לכביש ?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 0 תגובות
- 885 צפיות
באיזה דגמים ומאיזו שנה יש ASB בפיג'ו 206?
הודעה אחרונה מאת liortabib, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-41da1bc17fad821004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=2082585621 לראות ולא להאמין. מעבר לבעיה המיידית, לפיה המרחקים שגויים מיסודם, קיימת בעיה חמורה הרבה יותר, לפיה חפים מפשע מורשעים על לא עוול בכפם. רפובליקת בננות, כבר אמרנו?
הודעה אחרונה מאת gt94, -
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 2 תגובות
- 940 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1679691 כתבה מוואלה. ועדת הכלכלה של הכנסת תדון בהצעה להפוך את המידע על כלי-רכב שבידי רשות הרישוי למאגר נגיש לציבור. מדובר ביוזמה של ח"כ אורי מקלב, יו"ר הוועדה לפניות הציבור, לאחר שהעלה זאת לסדר היום במליאת הכנסת. לדברי מקלב, במסגרת תפקידו הוא נתקל בתלונות רבות של אזרחים שסבלו מהונאות בתחום מכירת רכב יד-שנייה ולאחר שנועד עם נציגי ארגוני צרכנים, איגוד המוסכים ומשרד התחבורה, החליט ליזום דיון מחודש בנושא. הצעתו של מקלב באה בהמשך לחוק "סחר ברכב משומש חוק מכירת רכב משומש (זכאות למידע וגילוי נאות)" שאושר על ידי הכנסת הקודמת ונכנס לתוקפו ב-2008. מטרתו של חוק זה היא לצמצם את אפשרויות ההונאה והסתרת המידע בענף היד-שנייה, בעיקר על…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 957 צפיות
שלום רב, מעניין אותי לדעת אם גם לכם יש את הדיילי הזה בין הגז לתגובת המנוע? ובעצןם נוצר כאילו עפים קדימה תחושה של כאילו לחצת הרבה גז.. דור.
הודעה אחרונה מאת dor8, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
להלן הכתבה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000562380&fromMador=3220&fromErechMusafHP 7 דקות בדיקה ? תקנות חמורות יותר ? מה נסגר איתם ?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי Seat ibiza SC 1.6 DSG שרכשתי בינואר מאז שקניתי את הרכב הבחנתי שהברקסים בו מאוד נוקשים ואף מרעישים, כלומר ברגע שאני מבצע עצירה מוחלטת מכל מהירות שהיא הרכב עוצר בפתאומיות ולא מחליק עד כמה שאני מנסה להיות רגיש על הדוושת ברקס כמו כן ישנם רעשים של עצירה שמגיעים לדעתי מכיוון המתלים האחוריים, זה נשמע כאילו זה מגיע מהתא מטען כמו רעשים של חריקה כזאת - מישהו יודע אם זה תקין ? זה רעשים שנשמעים גם שאני עומד עם האוטו נניח בחנייה עם רגל על הברקס ומסובב את ההגה בצורה חדה לצד מסוים. עוד דבר נוסף - כשאני מדליק מיזוג המנוע מרעיש - רעש מטריד, יש מלא טיקים כאלה לא מוסברים וזה רעש ששומעים אותו טוב מבחוץ. מישהו מכיר את הבעיות האלה ? כדאי לפנות למוסך עם זה? (האוטו באחריות) …
הודעה אחרונה מאת Steel, -
- 2 תגובות
- 870 צפיות
אז ככה אני מעונין ליקנות לי רכב מי חוץ לארץ ,מישהוא אולי יכול להסביר לי ,אם אפשר לייבא רכב יד שניה? או שהמדינה מחייבת להביא רכב חדש מהנילונים?או שאפשר לייבא רק אספנות? האם זה משתלם?תודה מראש לעונים!!!
הודעה אחרונה מאת 123 boom, -
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3386964,00.html
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ובכן בשנית,חלקי חילוף מהגריטה,מי מפקח ? אנשים מחזירים רכב להשמדה אבל למעשה לא כל החלקים הולכים להשמדה. נודע לי שגלגלים עם צמיגים מותר לגורטים למכור,אבל מה עם השאר ? הרי לפחות במקום אחד ראיתי במכוניות פופולריות המנוע והגיר מוצאים החוצה,ומשקולת מועכת את המרכב. למי שקרא את תנאי המכרז ברור שחייבים למחזר ולהשמיד הכל. למי יש מידע מדויק יותר בנושא ? דובר כאן רבות על גריטה, אבל לא על נושא החלפים המפורקים.
הודעה אחרונה מאת BarMan, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
מבוא קצר: תקופה קצרה לאחר רכישת הרכב הריפוד של מגש הסאן-רוף החליט "ליפול",לא נותרה לי ברירה אלא להוריד אותו לגמרי,ולגרד את שאריות הדבק בעזרת כרטיס מגנטי. נסעתי ככה תקופה די ארוכה,כאשר העניין הציק לי ויזואלית,בנוסף לקרקושים מאזור המגש בנסיעה. לאחר כמה הצעות מחיר (יקרות להחריד,יש לציין) לריפוד של המגש - החלטתי להפשיל שרוולים ולקחת את העניין לידיים שלי. הפציאנט: פולקוואגן גולף MK4 שנת 2000. המנתחים: אני ואשתי. כלים: הבד הנבחר הוא מסוג DENIM,מספיק עבה בשביל למנוע מדבק מגע לחדור דרכו,ומספיק גמיש בשביל כל הקימורים. מברג שטוח,מברג פיליפס,ספריי דבק מגע (לפחות 3 יחידות),מספריים,והמון סבלנות. תמונה של הריפוד המקורי: בתמונה הזאת ניתן לראות את המגש הערו…
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, קבעתי איזו נסיעת מבחן ולא רוצים לשחרר הרכב לאוברנייט. (איזה אבסורד שדווקא מותגי הפרימיום מסכימים והעממיים לא. אולי בכל זאת שווה להיות עיתונאי רכב ב-0.084 משרה ). לאיפה ניקח אותו? אני מדבר על סיבובים, וכמובן ישורות לא מעניינות. מעדיף לא לסופרלנד. יש אולי משהו מעניין לכיוון אריאל? אפשרי עד חצי שעה מת"א. תודה
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 793 צפיות
תאגיד הענק רכש את השליטה בחב' איטלדיזיין, העוסקת בעיצוב (גולף, אאודי 80, שירוקו המקורית...) ופיתוח. ראו כאן: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1679212
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים. מכיוון שאתר משטרת ישראל לא ממש עובד כמו שצריך - אני אתחיל בשאלות ואח"כ אספר על המקרה עצמו. אז - למי ניתן ליפנות כדי לדווח על רכב משטרה שביצע עברות תנועה, ובאיזו דרך רצוי להתנסח? יש לציין שברשותי תצלום אשר מוכיח את האחרונה שבשורת העברות. ולסיפור עצמו - נסעתי הערב בתל אביב בשדרות בן גוריון לכיוון מזרח. עצרתי ברמזור בצומת הרחובות בן גוריון ואבן גבירול (מתחת למרפסת של העירייה). בתחילת רחוב בלוך (ההמשך הישיר של בן גוריון לאחר אבן גבירול) התבצעו עבודות בנתיב הימני ולכן הועמד שם שלט גדול מהבהב שהורה לנהגים לעבור לנתיב השמאלי. בעודי מסיים לעבור את הצומת (התחלתי את המעבר מהנתיב השמאלי), חתך אותי מימין רכב משטרה אשר עבר במהירות את הצומת והשתחל אל ה…
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם ניתן לרשום רכב (בעת העברת בעלות ) על שם שני אנשים שונים? נאמר על שמי ושם אחד מילדיי... תודה
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, הייתי מעורב בתאונה. ע"פ דוח השמאי :החלפת פגוש קדמי, מכסה מנוע , פנסים, כנף שמאל. אתמול כאשר באתי למוסך לאסוף את הרכב חשכו עיניי מאיכות עבודת התיקון : מכסה מנוע לא חלק ויש בליטות בכמה מקומות . יש מרווח של כמעט סנטימטר בין הפגוש לפנס. הכל פשוט נראה עקום. כמובן שאמרתי למנהל עבודה שאני לא מוכן לקבל את הרכב כאשר הוא במצב כזה. הוא אמר שהם יסדרו הכל ואין מה לדאוג. אך משום מה אני מאד מודאג. מה הייתם ממליצים במקרה כזה ? באלו צעדים ניתן לנקוט אם לא יתבצע תיקון כהלכה? תודה!
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום, אני בחודש הבא טס לגרמניה עם אוראל (RS), אנחנו רוצים להשכיר רכב סוזוקי סוויפט ספורט לחצי יום. שלחתי מייל ל RACECAR, הם ציינו את המשפט הזה: • The maximum excess is 5.000,- € by the Suzuki Swift Sport. האם הכוונה שלהם, במקרה של תאונה - האם השתתפות העצמית היא 5000 יורו?
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
- 14 תגובות
- 11.6 אלף צפיות
הרכבים הם פורד פוקוס ו 106 (3 דלתות) אני מעוניין להתקין מתקן לנשיאת אופניים מאחורה ורציתי לדעת מה החוק אומר לגבי זה, האם צריך לשים על המתקן מאחורה משולש או מספר רישוי של הרכב או כל דבר אחר שהחוק אומר. לכל מי שמתעסק בתחום האופניים, האם יש חברות מומלצות יותר או פחות בתחום המתקנים האלה? מה הטווח מחירים ההגיוני למתקן שכזה? האם יש הבדל במתקנים בין 3 ל 4 דלתות (צורת הרכב)?
הודעה אחרונה מאת dim4ka, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=S4KrIMZpwCY
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזה סוג דלק אתם ממלאים? מה מומלץ? יש אנשים שאומרים 95 ויש שאומרים שעדיף 98 מה ההבדל ומה זה נותן?
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהבתי.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני 3 שבועות נכנסתי בצד של רכב, שעמד מאחורי, בזמן יציאה לאחור מהחניה ( היה נהג ברכב). לרכב שנהגתי אין שום נזק, אך לרכב שפגעתי נוצר קמט יחסית קטן על הדלת. הרכב השני הוא רכב מחברה.. השאלה שלי היא איזה פרטים בדיוק היינו צריכים לרשום אחד על השני? (רשמנו פרטים אבל לא נראה לי שכל מה שצריך) והאם בכלל משתלם לו להגיש תביעה במקרה שכזה? דרך אגב, הרכב בו נהגתי לא היה שלי, אמרתי לבעל הרכב והוא לא פנה עד עכשיו לחברת הביטוח שלו. אשמח לשמוע תשובות ועצות!
הודעה אחרונה מאת AX2010, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום לכולם היום עליתי מידה ברכב מ16" ל17" שמתי רבעייה דומה של צמיגים מסוג GT RADIAL CHAMPIRO 328 במידה 205/40/17 במהירות נמוכה אני שומע מן רעש שלא היה לי לפני אבל שעוברים את ה30 קמ"ש הוא נעלם (רעש חלול כזה, קשה להסביר) האם זה בגלל הצמיג או שאולי בהרכבה דפקו לי שם משהו..? לפני זה היו לי GOODYEAR EXCELLENCE במידה 205/45/16 ולא היו רעשים דרך אגב איך ה GT RADIAL??
הודעה אחרונה מאת AviPolo6N2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
בוקר טוב."מוכר וחביב"? למוסכניקים אולי. לא מהניסיון שלי... אני לא סבלתי אותו.נראה לכם שמדובר בדבר מגמתי שיחלחל גם לשאר הדגמים של הקונצרן? http://www.netcar.co.il/news/newsca.asp?i=1488
הודעה אחרונה מאת דניסאן, -
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
שלום לכם, אבקש את עזרתכם בעניין שבכותרת. לאחר שהחלפתי את המצבר, מדובר ברכב רובר 1994 , החלה האזעקה לפעול ללא הפסק. ברצוני להפסיק את האזעקה ולהחזירה לתפקד באופן רגיל. בתודה מראש לכולם.
הודעה אחרונה מאת eli555,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
