Jump to content

AX2010

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של AX2010

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפני 3 שבועות נכנסתי בצד של רכב, שעמד מאחורי, בזמן יציאה לאחור מהחניה ( היה נהג ברכב). לרכב שנהגתי אין שום נזק, אך לרכב שפגעתי נוצר קמט יחסית קטן על הדלת. הרכב השני הוא רכב מחברה.. השאלה שלי היא איזה פרטים בדיוק היינו צריכים לרשום אחד על השני? (רשמנו פרטים אבל לא נראה לי שכל מה שצריך) והאם בכלל משתלם לו להגיש תביעה במקרה שכזה? דרך אגב, הרכב בו נהגתי לא היה שלי, אמרתי לבעל הרכב והוא לא פנה עד עכשיו לחברת הביטוח שלו. אשמח לשמוע תשובות ועצות!
×
×
  • תוכן חדש...