רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמה שאלות על הנורות הנ"ל: http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=180# 1. האם הם עוברות טסט ? 2. יש סיכון כלשהו בהרכבת נורות לד מהסוג הזה? יכול לפגוע במערכת החשמל או שזה משתמש באותו כוח ? 3. מישהו יודע אם בטוח להזמין מהאתר הנ"ל ? (powerbulbs.com) תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אצלינו באשקלון קוראים לעיגול עם הסמל (נועד לקוסמטיקה) בגלגל קאפה. בכל אופן, נשברו הקליפסים. איך להדביק? דבק מגע? 3 שניות? תודה!
הודעה אחרונה מאת Wheezy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
התאריך: 18.5.10 שעה: שעות הבוקר המקום: מרכז ביג באר שבע. האירוע: 2 חברים ואני יוצאים מאחד החנויות הסמוכות לתמונה המצורפת כשלפתע הגיעה ניידת משטרת תנועה והשוטר החנה את הרכב בצורה בה החנה. שלושתינו פוערים פה על הזלזול בחוק ורק מריצים בינינו כמה כסף שווה עבירה כזאת ולמה אני כאזרח שומר חוק אתפשר על חניה במרחק רב יותר מאשר להחנות בצורה כזו. מהר עלתה לי המחשבה לשלוח חבר לצלם את העבירה ואני בנתיים עם חבר נוסף נלך להתניע את הרכב ונאסוף אותו בדרך. (בין הרכב שלי לניידת 4 רכבים). התנעתי ויצאתי מהחנייה ואני שם לב שהשוטר חזר וצועק משהו לעברו של החבר שכבר צילם ועף משם מחוסר הנעימות. החלטתי לצפור לחבר שלא ראה איפה אני- 2 דברים קרו באותו הרגע החבר ראה איפה אני וניגש לאוטו והשו…
הודעה אחרונה מאת invent, -
-
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האמת שאני כבר כמעט שלושה חודשים בלעדיה, אבל את הסיכום הזה כתבתי בסמוך לפרידה: הרכב נרכש ביום 21/03/2009 מחברת "אוטוסנטר", בה הייתי מנהל תורן של סניף פולג. מחיר הרכישה עמד על 52,000 ₪. מחיר המחירון היה כ-60,000 ₪. הרכב שימש בהיותו בליסינג בחברת "מלאנוקס", נרכש מהרץ/אוטוסנטר, ואחרי מספר שנים בעליו החליפו אותו ברכב אחר ואני קפצתי על ההזדמנות ורכשתי אותו לעצמי. ביום הקניה מד האוץ עמד על כ-121,000 ק"מ. מצב חיצוני טוב מאוד, פרט למעט שריטות בדלת הנהג. הרכב היה לאחר טיפול 120,000, החלפת בלמים וקלאץ'. הסטוריית טיפולים מלאה וטובה. ארבעה צמיגים (סיניים) חדשים. הנסיעות היום-יומיות שלי היה על קו באר-יעקב לנתניה (פולג). בבוקר פקקים בגן-רווה, ובערב באיילון. אחת לחודש הי…
הודעה אחרונה מאת ~MeiR~, -
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום אני ברוך ה' יצאתי בסדר רק עם אצבע שבורה, מתחיל הליך משפטי לקבלת פיצויים מהביטוח. נכנסתי בפוקוס חדשה מאוחר, לא הצלחתי לבלום בזמן... והרי התוצאות: האוטו עדין במצב נסיעה, הכל נראה תקין חוץ מהחלק הקידמי והרדיאטור. במוסך רוצים על התיקון 4 אלפים חוץ מהכריות אוויר... מה כדאי לעשות עם האוטו? למכור אותו ככה? לתקן ואז למכור? להוריד את האוטו מהכביש במשרד הרישוי? למכור לברזל? פירוקויות? תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 7 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
שלום לכולם , תודה מראש על העזרה , רציתי לדעת היכן ניתן לרכוש כיסוי מושבים מלא (לא גופיות) לרכב במחיר שפוי. הייתי באוטו דיפו והמחיר הוא 550שח , קצת מוגזם לא ? סה"כ כיסוי מושב , פשוט המושבים המקוריים שלי כבר קרועים , אני מאיזור ירושלים (אם זה עוזר). תודה !
הודעה אחרונה מאת fanmanuv, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב היום בבוקר בכניסה לחנייה שיפשפתי רכב שחנה ליד. פגעתי ברכב בפגוש האחורי שלו בצד שמאל. הרכב כבר היה פגוע שם בפגוש ובפנס, והשיפשוף עם הרכב שלי גרם לכמה חתיכות צבע מהפגוש ליפול. צילמתי את הרכב, והשארתי טלפון ותיאור שמדגיש שהייתה כבר פגיעה. לדעתי לא נגרם נזק מעבר למה שהיה כבר איך לטפל בזה? יניב
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
-
- 3 עוקבים
- 39 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=6qnZbE6V24Y&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
שלום חברים, אבקש לדעת החסרונות והיתרונות של הנעה אחורית על פני הנעה קידמית. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Jonyzac, -
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
רכבים משוקמים מסכנים את הציבור: האם כדי להרוויח יותר כסף, חברות ביטוח ישראליות מסרבות להוריד מהכביש מכוניות שהיו מעורבות בתאונות קשות? והסיבה: רק כדי לחסוך כמה אלפי שקלים? ולמה מי שמעז לספר לחברות-הביטוח את האמת בפנים, נשאר בלי פרנסה?
הודעה אחרונה מאת mechanical.racer, -
שאלה בתשחץ
מאת mudale222-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
התקן לוויסות הספקת דלק למנוע = 5 אותיות
הודעה אחרונה מאת RedLabel, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עברה חצי שנה ו10000 ק"מ מאז רכישת הקולט הידנית שלי והחלטתי לסכם את דעתי עליה. אז ככה, הרכב משנת 96(דגם ישן), נקנה מיד שנייה עם 152000 ק"מ על השעון וזהו הרכב הראשון בבעלותי. בגלל שהנסיון שלי עם רכבים די דליל אשתמש במאזדה 3 ACTIVE שנהגתי בה רבות כנקודת ייחוס בתחומים מסויימים. ביצועים והתנהגות: יחסית לאותה מאזדה הקולט פשוט הרבה יותר טובה. מאיצה מהר עם תחושה ברורה של הכוח שהמנוע מפעיל אפילו בהילוכים גבוהים לעומת התחושה האנמית במאזדה. כמו כן, האחיזה בפניות יותר טובה והתחושה יותר בטוחה והגה מתקשר יותר. נוחות: אם נחשיב את הנוחות של המאזדה כבינונית אז הקולט תהיה בתחום הבינונית מינוס מינוס. תנוחת הישיבה נמוכה מדי, ההגה מתכוונן רק לגובה ובגלל שיש גם קלאץ' ללחוץ עליו אי …
הודעה אחרונה מאת Shotdown, -
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אני רוצה להמליץ לכם על תוכנית רכב חדשה ישנה בערוץ אגו בכבלים ושמה הוא שדרוג מוטורי. התוכנית מאוד מזכירה את PIMP MY RIDE אבל בלי כל השטויות שלהם. הרעיון של התוכנית הוא לא לשים 40 מסכי LCD בכל פינה ברכב, אלא לשפר את הרכב מבחינה מכנית, חיצונית, פנימית, וכמובן מערכת סאונד ברמה גבוהה. הדיבור שם מאוד טכני, כמו שאנחנו אוהבים. כמה מהרכבים שכבר היו - מאזדה RX7 , טויוטה סופרה , הונדה סיויק ועוד. זה מתחיל שהמנחים של התוכנית, נוסעים לקחת את הרכב מבעליו. לאחר מכן מכניסים אותה לבדיקת כוח המנוע. ומשם מתחילים לעבוד על הרכב. פחחות, צבע, מנוע חדש ויותר חזק כמובן , הרכבת מגדשים , בולמים מיוחדים. תפירה מלאה בעבודת יד של פנים הרכב , מערכת קול מיוחדת ועוד...…
הודעה אחרונה מאת Guy_M5, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
מה דעתכם על הצמיגים? במיוחד אלה שמגיעים עם הגולף 6 15 אינץ'. תודה
הודעה אחרונה מאת ד_ר_ו_ר_, -
ערב טוב. היום אני וחבר נכנסנו לשטוף את האוטו שלו בתחנת דלק דור אלון בכניסה הדרומית באשדוד, למי שמכיר זאת תחנה עמוסה וליד יש את הדיונות , שם כל הזמן ביום שישי יש טרקטורונים, מוטוקרוס וסופות. באופן קבוע רוב הנהנגים מסתערים על התחנת דלק במהירות עם הרמת גלגל בלי כל התחשבות בסובבים אותם, היום גם היה לזה מחיר. נהג טרקטורון נכנס במהירות עם הרמת גלגל, איבד שליטה ונפל מהטרקטורון ונכנס ברכב של חבר שלי. הכל צולם במצלמות התחנה. אותו טרקטורון ללא לוחיות רישוי ולפני ששמנו לב למה שקרה הנהג קפץ על הטרקטורון וברח משם. במקרה הזה אנחנו מכירים את הנהג ויודעים עליו את מה שצריך, הוגשה נגדו תלונה בצירוף צילום וידאו, איך שהוא בורח והכל, לפי מה שהחוקר אמר לנו , הנהג הפוגע צריך להתייצב בתחנה …
הודעה אחרונה מאת צ'צ'יק, -
חבר קיבל הסבה לדוח מהחברה שבה עובד בטעות. בדו"ח הוא על עניה בחניית נכה, נגיד ויצליח להוכיח שיש טעות והחברה תשלם על הקנס, האם יש נקודות על חניה בנכה? תודה
הודעה אחרונה מאת DUKE2, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אז אחרי שצחקנו על טויוטה, גילינו שגם האמר הולכים למוסך אח"כ דודג' קרייזלר וג'יפ, בעלי הגולף והסוזוקי אלטו, והנה הגיע תורה של מכונית קצת יותר יקרה, המורצ'ילאגו ריקול ל428 דגמי מורצ'ילאגו מהשנים 2007-2008 בשל חשש לדלקה כתוצאה מדליפת דלק, למזלם של בעלי הלמבורגיני התיקון חינם לכתבה המלאה: http://www.autoblog.com/2010/05/24/lamborghini-recalling-2007-2008-murcielago-models-over-possible/ לבעלי המורצ'ילאגו כאן בפורום, למטה תוכלו לקבל קצת פרטים למי לפנות, תהנו
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 1 תגובות
- 963 צפיות
דרך נמיר 300 ביציאה מתחנת סונול,משולש אדום כרכב תקוע. ממש ממול בצד השני עוד מכמונת כזו. המצלמות בתוך הרכב על הדשבורד. גשר גלילות דרומה על נמיר 300 .וממול עוד אחת.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אחרי שאני מכבה את האוטו ,ממשיכים המאוררים לעבוד איזה 20 שניות . האם זה טבעי? ברכבים אחרים לא היה לי משהוא כזה
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קראתי לפני כמה דקות את הראיון שביצעו עם מנכ"ל קמור. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1678652 לדעתי, הראיון היה מיותר, כאשר נשאל את השאלה העיקרית - מדוע מחירי המיני קופר יקרים מאוד, הוא שוב חזר על עצמו שמיני קופר מותג יוקרה. זאת לאחר שהדגישו בפניו שבבריטניה מחירי המיני קופר דומים לפיג'ו 207 1.6 כל שאר השאלות היו דיי סתמיות ולא חידשו כלום. מצטט את השאלה והתשובה: איליה שנברגרס: למה מכוניות מיני יקרות כל כך? ואני לא מקבל את התשובה שזה המחיר הריאלי בהתאם למחיר הרכישה מהיצרן. בדקתי מחירים בבריטניה והפלא ופלא, מיני קופר עולה קצת יותר ממכוניות סופר מיני "עממיות". ההשוואה הכי מתבקשת היא לפז'ו 207 1.6 עם אותו מנוע במחיר די דומה שם. בארץ הפער הוא כ-80 אלף שק…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
"כ-30 מבעלי חברת "בר גאון אנרגיה" ועובדיה נעצרו על ידי היחידה הכלכלית, בחשד לקנוניית ענק של מהילת דלק בשמנים ובחומרים ממוחזרים, שהזרימה לקופת החברה מיליוני שקלים " "כך עבדה הקומבינה, לפי החשד: אנשי "בר גאון" הזמינו נפט מבתי הזיקוק, לשם ייצור סולר לאוניות. החוק קובע כי יצרניות דלק המושכות נפט מבז"ן למטרה זו, פטורות מתשלום מס "בלו" המוטל על שאר הדלקים בישראל. שיעור הבלו הוא 32 אגורות לליטר סולר. החברה דיווחה כי היא מספק דלק לשלוש אוניות, אולם בפועל - כך חושדים במשטרה וברשות המסים - הנפט שהוצא מבתי הזיקוק רק יצא ל"סיבוב" בים באותן אוניות, ולאחר מכן חזר ליבשה ושימש להפקת סולר למכוניות. כך הפסידה המדינה מיליוני שקלים במסים." וואו, עכשיו יש גושפנקא לכל ה…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רבות נכתב כבר על החוק שבכותרת. נשאלת השאלה, מה אפשר לעשות כאשר עדים לאירוע כזה על גבי רשת האינטרנט? הייתם מתלוננים?
הודעה אחרונה מאת superb, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יום טוב לכולם! אני בן 17 וחצי היום ולפני כ 3 וחצי חודש קיבלתי את הרישיון שלי, ולפני משהו כמו שבועיים אבא שלי עשה לי ביטוח על האוטו שלו. היום אני כבר כשבועיים על הכביש, ולהגיד תאמת, אני מרגיש בטוח בעצמי בזמן הנסיעה, ואני לא לחוץ מלדבר עם הנוסעים בזמן שאני נוהג, או לשמוע מוזיקה, או להדליק ולכבות את הרדיו. דבר אחד יש, שאני הכי לחוץ ממנו שבעולם: אני מפחד לחנות!!! אני חופשי נוסע בכבישים מהירים, בתוף סמטאות צרות, ובתוך העיר הסואנת בלי לדואג לכלום! אבל ברגע שאני צריך לרדת לחניית הקניון העמוסה, או לחנות אופקית בין שני רכבים במקביל למדרכה, פשוט מתחיל להילחץ. אני מאמין שזה טבעי לנהג חדש, מתחיל, אבל אני הייתי רוצה לשמוע אולי עצות איך להתגבר על זה. תודה רבה לעוזרים…
הודעה אחרונה מאת talroze, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאמור בכותרת - למישהו יצא להזמין רכב להשכרה בחו"ל מהאתר הנ"ל? האם היו בעיות כלשהן? כל פיסת מידע או ניסיון תעזור. תודה.
הודעה אחרונה מאת alex1978, -
שדרות 'שבעת הכוכבים' בהרצליה. מכיוון הרצליה לכיוון מחלף הסירה. ברמזור לפני הקניון אני נוסע מאחורי פורד קונקט של חברת HOT, בנסיעה יחסית איטית (בערך 20-30 קמ"ש) כיוון שכבר במרחק של 300-400 מטרים הרמזור התחלף לאדום. מתקדמים לעבר הרמזור וממשיכים להאט, אלא שהרכב של HOT ממשיך כאילו כלום... עובר. בהמשך הוא נעצר ברמזור אדום ממש בצומת של הקניון (רמזור אחד אחרי) וגם זה בגלל שהיו עוד מכוניות עומדות. הרמזור שלי התחלף די מהר והצלחתי לעבור נתיב ולעמוד ממש לידו, ומה אני רואה? הבחור מחזיק סלולרי ביד ימין ומדבר. כנראה היה כל-כך מרוכז בשיחה עד שלא התייחס לרמזור אדום. באותה שנייה אמרתי לזוגתי שתרשום את מספר הרכב שלו ואת מספר הטלפון שהופיע על המדבקה "איך אני נוהג?". התקשרתי והקלטת…
הודעה אחרונה מאת goldkey, -
- 3 תגובות
- 947 צפיות
יש לי שאלה: אולי מישהו יודע, האם נורות לדים ברוורס עוברות טסט?
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי טופס לחידוש תשלום הנהיגה, רשיון פרטי, רגיל B העלות היא 425 שקל. המחיר הגיוני או שנפלה טעות ... ?
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחרונה עלה לי אם חבר ויכוח,אני אמרתי שיש sti או wrx של לימוד נהיגה אבל הוא אומר שאין דבר כזה. מישהו יכול להכריע בזה? אם יש תמונות להוכחה,אני אשמח. תודה.
הודעה אחרונה מאת gil_a, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי, מישהו יכול לומר לי מהי תצרוכת הדלק הממוצעת של יונדאי אקסנט 99, אוטומטית, מנוע 1500? ידוע לי שהאוטו הזה שותה המון דלק, אך ממה שקראתי כאן בהיסטוריה של הפורום, לא הצלחתי להבין אם אני בממוצע או לא? ראתי כאלה שרשמו 1 ל-7, 1 ל-8 ואפילו 1 ל-1. עדיין נראה לי שהרכב שלי שותכרגע דרך אגב: תמיד זה היה ככה. ה הרבה דלק. הממוצע של הרכב שלי עומד על 1 ל-6.5! זה נראה לי המון וזה לא משהו שהתחיל אציין שהרכב עבר טיפול גדול לפני שבוע (פילטרים, פלגים ועוד), ועדיין זו התצרוכת שלו עם מזגן בנסיעה משולבת (עוד אציין שהנהיגה שלי היא לא הכי חסכונית אבל גם לא כזו לא חסכונית - באמצע). האם הגיוני? יש מה לעשות? זה פשוט מתסכל לראות את מד הדלק יורד בכזו מהירות.
הודעה אחרונה מאת gil_a, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אין לי שמץ מזה... אבל אם זו החדשה, אני מפרסם בזה הרגע מודעה ביד 2.
הודעה אחרונה מאת XENON,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
