רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 829 צפיות
שלום לכם, אבא שלי קיבל אוטו חדש ביום ראשון.(שבוע 20 של שנת 2010) הצמיגים משבוע 41 של 2009. האם זה תקין? זה כ-8 וחצי חודשים שהצמיגים ישבו. אריאל
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
- 0 תגובות
- 649 צפיות
כן, עוד פעם משרד התחבורע. רוצים להיות כמו אירופה בתקנות זיהום האויר. הבעיה שהמשכורות לא כמו באירופה, ועלות רכב חדש לא כמו באירופה. ומה לעשות, כששבעים קשה להכנס לנעליים של מי שרעב. כשמשתכרים יפה ונוסעים ברכב חדש קל לצאת בהצהרות על איכות הסביבה. האם באמת שר התחבורה רואה משפחה שמשתכרת פרוטות מוציאה 1,000 ש"ח על ממיר קטליטי לאוטו ששווה 3K ש"ח?! אישית אני מעדיף שלמשפחה קשת יום יהיו כמה גרושים בכיס כדי לקנות בגד חדש או חטיפים לילדים, ושהרכב שלהם ימשיך לזהם. לצערי לא כולם מכירים את הקומבינות ויש אנשים שפשוט משלמים גם חצי ממחיר הרכב כדי לסדר את בעיית זיהום האויר. בושה לממשלה. אוי למי שאוטם ליבו לחלשים. אביעד נ.ב היום כל הטרנד הירוק תפס תאוצה. חבל ש…
הודעה אחרונה מאת aa123, -
ראשית, אפתח בהקדמה קצרה: את זה שקוראים לי אלעד אני מניח שהבנתם כבר מהכינוי שלי. אני מחזיק ברישיון נהיגה כבר עשור שלם, ולמעט דו"ח אחד על הפרעה לתנועה שקיבלתי כחודשיים לאחר קבלת הרישיון (ושבדיעבד אני יודע שעשיתי טעות ששילמתי אותו במקום לבקש משפט) ואזהרה על כך שפניתי ימינה בקשת רחבה מלפני יותר משלוש שנים, עברי התעבורתי נקי. אומנם לפני כשבע שנים הייתי מעורב בתאונת דרכים באשמתי, אולם היות ולא היו נפגעים, המשטרה ניאותה לסגור את התיק מחוסר ענין לציבור. מעבר לכך, עשיתי מספר קורסים של נהיגה מתקדמת, ואני בהחלט מחשיב את עצמי לנהג טוב ואחראי מהנהג הממוצע הישראלי. ועכשיו לענייננו: אמש נסעתי לי על כביש החוף לכיוון דרום. מעט לפני מחלף הסירה יצאתי לעקיפה, אולם מכיון שאינני א…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 1 תגובות
- 715 צפיות
עשיתי למאזדה 2005 ווקס ויצא בסדר אם כי לא רואים את השינוי ממש.{הצבע בסדר גמור}. וראיתי בתמונות של רכבים שעברו גלייז שזה ממש מבריק ונראה חדש. האם אפשר לעשות זאת על צבע מטאלי? האם ניתן לעשות זאת לבד ומהם השלבים שצריך לבצע? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת hotride, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היום נגשתי לעשות טסט לקטנוע שאני רוצה לקנות, איך מכוון שלקטנוע אין ביטוח חובה (הוא עמד בערך שנה) לא חתמו לי על הרישיון בסוף הטסט (הקטנוע עבר את הבחינה עצמה בהצלחה). המוכר ניסה לעשות ביטוח חובה לשבוע דרך הטלפון, אבל הפול לא הסכימו ואמרו שאפשר לעשות ביטוח לשבוע רק אצלהם במשרדים ככה שבסופו של דבר עזבתי את מכון הרישוי בלי לסיים את הטסט. מחר המוכר יעשה ביטוח בפול ואני אגש שוב לטסט (המוכר אדם מבוגר והוא כבר לא מסוגל לרכב על קטנוע, ככה שאני עושה את זה בשבילו), השאלה היא האם אני יכול לגשת לטסט מחדש במקום אחר, או שאני מחוייב לחזור לאותו המקום שהתחלתי בו אתמול? (פשוט המקום ההוא רחוק מהבית שלי ויש לי מכון אחר ממש קרוב). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום..יש לי אודי s3 שנת 2008 רציתי לדעת אם במידה ואני מתקין לייזר פרוטקטור הוא יכנס לתוך הגריל ללא חיתוך או ניסור ואם בכלל אפשר לחתוך אותו. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 27.5 אלף צפיות
האם משהו מכיר /מבוטח בחברה הנ"ל ? אני מעוניינת לשמוע המלצות כדי לדעת אם כדאי לי להצטרף תודה
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
ביטוח - אישי
מאת alon79-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 747 צפיות
שלום לכולם. ככל שחושבים על זה יותר, מגיעים למסקנה ששיטת הביטוח בארץ גרועה. אדם מבטח את הרכב שלו ויכול לתת לאדם אחר לנהוג, כאשר לרוב המרכיב האנושי הוא המכריע בתאונת דרכים. מדוע אין ביטוח חובה וצד ג' פר-נהג? רק ביטוח מקיף צריך לכלול את ערך הנכס, כלומר נהג מוכר לחברת הביטוח כנהג זהיר או פחות זהיר ולי זה יקבע כמה הוא ישלם לבטח את עצמו. הרכב אינו מבוטח אלא במקיף - בם בעל הרכב מעוניין. במידה ואדם נוהג ברכב ולא שילם את הביטוח - כלומר הוא לא מכוסה, הוא יקנס ו/או יקבל עונש מאסר קצר / ארון תלוי אם זו פעם ראשונה או שניה וכ'. זה הרבה יותר הגיוני ויוזיל עלויות לנהגים זהירים או כאלו עם קילומטרז' נמוך, לא?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 1 תגובות
- 882 צפיות
לא הספקתי לקרוא את כל הכתבה, אבל ממה שראיתי, הסברים כלליים (להדיוט המצוי) וממצים על כמה פתרונות ושיטות של יצרני רכב להתגבר על בעיות או ליצור שיפורים למצב קיים.
הודעה אחרונה מאת MoonKnight, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברה, למרות שחיפשתי כאן בפורום ובגוגל (גם עברית וגם אנגלית) לא מצאתי ספר רכב של מאזדה 2. יש לי אומנם HARD COPY ברכב אבל אני מעוניין גם ב SOFT COPY על המחשב כדי שאני אוכל לחפש שם יותר מהר תשובות. אם למישהו יש קובץ של הספר (עברית או אנגלית לא משנה) אני אשמח. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
חניה פרטית 1 2
מאת Audi_-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
רציתי לתייעץ לגבי עשיית חניה פרטית. אני גר בשיכון למטה ברחוב יש חניות לבניין כל יום אני בא מאוחר בלילה רואה שהכל תפוס ,והכי מעצבן זה שאנשים שגרים רחוק ב 100מטר תופסים את החניה ממש בא לפוצץ להם את הרכבים. לאיפה צריכים ללכת כדי לעשות חניה פרטית ?המקום של החניה ממש קרוב לדירה וכמה זה עולה? תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני רוצה לקנות איזה חלק מebay ואני לא יודע איך קונים אוו איך משתמשים ורציתי עזרה ממכם עם מישהו יכול לעזור לי בזה אוודה לכל מי שיעזור הנה החלק: http://motors.shop.ebay.com/__?_from...f+valve&_sacat=
הודעה אחרונה מאת asi1920, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, אבא שלי התחדש באוטו חדש (50 ק"מ ) הכל טוב ויפה באמת אבל כמה דברים מוזרים: אין נעילת חלונות ברגע שנועלים את הרכב עם השלט , מה גם שהשלט לא מקורי ויש מפתח ושלט בנפרד. יכול להיות שהליסינג ביטל את האפשרות הזו? זה ממש מעצבן... יש כל מיני דברי בטיחות שנעדרים מהרכב, למשל אפשר להוציא את המפתח שהאוטו נמצא בD , אין צפצוץ שהאורות דרך דלוקים והאוטו כבוי , דברים שבקורולה שנת 2006 (גם כן מהליסינג) כן היו.. זה מוזר שדווקא דברים חשובים נעדרים ברכב בעוד יש חלון שמש , תא כפפות מקורר ואפילו חיישני רוורס.. נקודה לטובת היונדאי היא שמערכת אודיו באמת טובה ביחס לאותו הקודם ותענוג להשתמש בכפתורים על ההגה , מה גם שהרמקולים לא רעים בכלל. מישהו יכול לתת לי אולי חוות דעת ל…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כדוגמאת זו: http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-VW-SKODA-SEAT-FLIP-KEY-FOB-BADGE-LOGO-EMBLEM-/180510392611?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a07420123 מישהו יודע איפה ניתן להשיג בארץ במחיר שפוי ולא להזמין מחו"ל במחיר מופרך ?
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 932 צפיות
אני גר בלוד , נוסע לחברים לראשון לציון. יש שם רחוב ראשי כזה שאפשר לחנות שם , ויש סמל האומר שלתושבי המקום אפשר לחנות משעה מסוימת ועד שעה מסוימת. (אני לא בדיוק זוכר את השעות). אז אחרי השעה שציינתי הנ"ל אני יכול לחנות באזור גם אם אני לא תושב המקום ? (הרי אין לי מדבקת חנייה לאותו האזור)
הודעה אחרונה מאת jenyatip, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
תשמעו אני עולה עכשיו לכיתה י' והחלום שלי משאני קטן זה מכוניות כל מה שקשור למכוניות כל המחברות שלי מלאות בציורים של מכוניות עכשיו אני הייתי רוצה לדעת אם יש בארץ איזה בית ספר ללימוד והרחבה של עיצוב מכוניות והנדסת מכוניות ואם אני רוצה להיות נהג מירוצים בע''ה שאני ייגדל מה אני צריך לעשות ואיפה אני יכול ללמוד את זה תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם , לאחר חיפוש מעמיק ברחבי האינטרנט וכמו כן גם כאן בפורום, לא הצלחתי למצוא תשובות חד משמעיות לגבי ההליך שאותו צריך לעשות בהצהרת המכס. ראשית אני אציין שקניתי מערכת לרכב , RNS-E כפי שפירסמתי בפורום בעבר. לאחר בדיקה קצרה עלה הצורך לשלוח חזרה את המוצר למוכר לשם החלפת גירסא ומכאן החלה הבעיה שכן יש צורך להצהיר במכס לפני שליחת מוצר על מנת לא לשלם עם חזרתו לארץ. את ההליך נתחיל בדואר המרכזי שנמצא ברחוב ההגנה 137 , ת"א - סניף הדואר המרכזי. כאשר מגיעים למקום יש לפנות ימינה לפקידת המכס, על מנת להצהיר על ערך ה"טובין" ועל פרטים מזהים של הנכס. הפרטים שנמסרו היו מספר סידורי, דגם, וכל מספר שהיה רשום על הרכיב על מנת שיוכלו להזהות אותו בוודאות - על פי פקודת מסך הכנסה …
הודעה אחרונה מאת adler212, -
- 2 תגובות
- 902 צפיות
היי! אני מחפש להתקין אזעקה רגישה ברכב שלי (שעתיד להגיע בקרוב) הכוללת ביפר. בעיקר כדי למנוע שריטות של ג'ינסים שנשענים על הרכב (ויש המון כאלו) וגם בגלל מערכת אודיו יחסית יקרה (5K~). בנוסף אני מחפש מערכת דיבורית BLUETOOTH יעילה וכמה שפחות נראית. אם אפשר גם לקבל אומדן מחירים מאנשים שהתקינו בעבר. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת טווינגו, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם אפשר לעשות לאופנוע 125 ביטוח לסופי שבוע בלבד? התקשרתי לסוכן הביטוח שלי(מגדל) והוא אמר לי שלא קיים דבר כזה. שאלתי אותו אז למה למכונית אפשר ולאופנוע אי אפשר?אז הוא בעצמו ענה לי שהוא לא יודע. מישהו מכיר חברות ביטוח שמבטחות אופנועים לסופי שבוע? תודה
הודעה אחרונה מאת Badi_Mami, -
- 5 תגובות
- 14.9 אלף צפיות
קיבלתי דוח תנועה על מהירות (הדוח נשלח בדואר) ובדוח רשום לשלם עד תאריך מסוים. שילמתי בתאריך האחרון ממש על הבוקר, האם אני עדיין חייב פיגורים או שהיום האחרון אכן נחשב??? לדוגמה: בדוח רשום: 250 ש"ח לתשלום עד התאריך 01.01.2010. האם גם בתאריך הזה אני יכול לשלם? או שחייב לשלם יום לפני? לא מצאתי מידע ברשת (באתרים הממשלתיים ובדוח עצמו) לגבי הבנת הנקרא. אשמח אם תכוונו אותי לאיזו תקנה שאומרת ככה או אחרת. המון תודה.
הודעה אחרונה מאת erezddd, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה הינו עם החברה בים והחלטנו ללכת לשטיפת מכוניות במיוחד אחרי השרב שהיה, הלכנו לחניה יפה והתחלנו לצלם ואחרי זה ערכתי הכל דרך הפוטושופ... תהנו ותגיבו...
הודעה אחרונה מאת Berserker, -
- 0 תגובות
- 685 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1681510 אז מה דעתכם? יש משהו מועיל מאחורי ההחלטה או סתם עוד דרך לתפוס כותרת? אם אתם כמוני, נסו להתעלם מכך שישראל כץ אדיוט לפני שתחליטו.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם. לרכב של אשתי מתוכנן ביקור קרוב עם מכון טסטים על מנת לעבור טסט. לצערי הבחנתי היום שהפנס הימני עכור, התקרבתי ובדקתי מקרוב וראיתי סדק קטן שמתוכו נכנסו מים לפנס וגרמו לעכירותו. הרכב הינו פיג'ו 206 שנת 2001. האם הרכב ייפסל למעבר טסט ? אם כן מה עלות [משוערת] של פנס משומש מפירוק לעומת חדש ? עם ההתקנה אני מאמין שאוכל להתמודד בעצמי. תודה למגיבים. טל.
הודעה אחרונה מאת לאון, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום בבעלותי יונדאי קופה 2003 2.0 ידנית האוטו יד שנייה, כשקניתי אותו קיבלתי צ'יפ קטן ולדעתי זה הצ'יפ המקורי... עכשיו איך אני יכול לבדוק אם באמת הוחלף צ'יפ? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tiburon, -
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
היי חברה, מאז ומתמיד היה לי ג'וק בראש - להתקין "נאון" כחול ברכב. טוב נו, אז החלטתי לממש את זה. את ה"נאון" החליפו רצועות לדים כחולים, שעובדים עם מפסק ON OFF שנמצא מתחת להגה. אני מאוד מרוצה מהתוצאה, מה איתכם? נגלה לכם איפה הם נמצאים: נ.ב ההשתקפות על השטיחים יצאה נורא מסנוורת, מה שלמזלי לא ככה במציאות
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , האם לאחר התקנת מנוע חדש עם שטר מכר המספר מנוע ברישיון רכב החדש שנשלח ממשרד התחבורה אמור להשתנות ? או שבל טסט צריך ללכת עם השטר מכר ולהראות לבוחן ? האם לאחר העברת טסט ראשון עם המנוע החדש משתנה המספר מנוע ? או בכל טסט צריך לגשת עם השטר מכר של המנוע החדש ?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 2 תגובות
- 896 צפיות
שלום, יש לי טויוטה קורולה 2006 GLI עם גיר אוטומטי. עכשיו אני אוהב להשתמש בהילוכים "2" ו"LOW" על מנת להאט את האוטו במקום הברקס בשביל לחסוך בברקס וסתם כי זה נוח וכיף שמתי לב אבל שכשאני מעביר להילוך השני(שנמצא מתחת לD) כשאני במהירות של 70 לשם ההמחשה או כל מהירות שהיא הסל"ד עולה ל4000 בערך והסל"ד עולה גם כאשר אני מעביר ל L. השאלה שלי היא האם שימוש על בסיס קבוע בהילוכים הללו יכול לפגוע באוטו בצורה כלשהי? והאם עצם זה שהסל"ד עולה זה מגביר את צריכת הדלק של האוטו כאשר אני עושה זאת. תודה רבה מראש למי שיוכל לענות לי.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי את הI30 כבר כמה חודשים וכל הזמן יש לי תחושה שמשהו לא בסדר. בנהיגה בכביש מהיר, אחרי שאני מפסיק להאיץ, המהירות ב3000 סל"ד לא מגיעה אפילו ל110 קמ"ש. האם זה בסדר? מה אתם, בעלי I30, אומרים? יש לציין שכוח לא חסר במהירות הזו. אם אני רוצה להמשיך להאיץ, היא עושה את זה כמו גדולה. אהה, ועוד משהו - אפילו שברולט אופטרה (חרא של אוטו) עובר את ה120 קמ"ש ב3000 סל"ד.
הודעה אחרונה מאת alon79, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 855 צפיות
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37502
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי Golf 1.6 FSI שנת 2007 האוטו בזמן שהוא אצלי עבר כמה שפשופים,שריטות וגם תאונות קלות,דברים שאני מאמין שעוברים על רובינו בעלי המכוניות .. הייתי רוצה להכניס אותו לפחחות וצבע (90 אחוז של צבע אפשר להגיד) היתי רוצה לקבל הערכה + - ממה שידוע לכם עד כמה הנזק לחשבון בנק יכול להיות ? ואם יש לכם המלצה למקום מקצועי בכלל טוב אני לא מתכוון לצבוע את כל האוטו מחדש ולשפוך על מיכל צבע שלם,אבל לתקן כל מה שצריך שריטות שפשופים והתקלפות של הצבע .. דברים כאלה תודה מראש לעונים! שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת edan82,
-
מי מחובר 3 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 487 אורחים (הצג רשימה מלאה)
