רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
סופסוף אחריי תלאות רבות הרכב הגיע ארצה ועכשיו נמצא בתהליך לפניי מסירה. ויש לי כמה שאלות לבעלי הGTI דור 5/6 ולכלל חבריי הפורום, אשמח אם תוכלו לשתף. על איזו חברת ביטוח אתם ממליצים? ואם אפשר לדעת כמה אתם משלמים? כמה שילמתם כאשר הרכב היה חדש? קיבלתי בינתיים הצעות של 6,000 למקיף + 1,700 חובה. (ביטוח לנהגים מעל 24 ואני (27) כנהג ראשי ללא תביעות) (שנתיים חלפים מקוריים, רכב חדש אם נגנב בתוך שנה, גרירות + שמשות) האם זה סביר? מה אתם חושבים? האם אתם מתדלקים 95 או 98? עניין שמדאיג אותי יותר מהמחיר ל98 הוא הזמינות. שמתי לב שהוא לא זמין בהרבה תחנות דלק, אני לא רוצה שייקרה מצב שאצטרך לתדלק 95 רק כי לא מצאתי תחנה ולפחד מדטונציה במנוע. האם יש לבצע איזשהיא ה…
הודעה אחרונה מאת yarongti, -
- 7 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, במידה ואני מקבלת מליסינג דרך העבודה רכב יד שניה (שנותר לו מבחינת החוזה עוד שנה וחצי על הכביש), והרכב במקור שייך לקבוצה 5, האם שווי המס לרכב ירד בהתאם לשווי הרכב היום?
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
זימון למשפט 1 2
מאת kobic9- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רציתי להתייעץ איתכם לגבי מקרה שקרה לאבא שלי. אבי, בן 70 נעצר לבדיקה שגרתית של הרישינות. הבדיקה העלתה שהוא נוסע ללא רישיון בתוקף כמעט שנתיים. אסרו עליו לנסוע, הוא התקשר אליי הגעתי אליו והחזרתי אותו הבייתה. הוא קיבל זימון למשפט, המשפט ביום חמישי הקרוב. אני זוכר בוודאות שקיבלנו טופס ממשרד הרישוי שבגלל שאבא שלי מעל גיל 50 הוא צריך לעשות בדיקות רפואיות, אני לקחתי אותו לבדיקות ושלחנו למשרד הרישוי, מסתבר שהם לא קיבלו את האישור ובגלל זה לא אישרו לו את הרישיון. רציתי לדעת מה עושים במצב כזה? מה זה בידיוק המשפט? צריך עורך דין או שמדברים בעצמנו? מה צפוי לו?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מהו הרכב עם בידוד הרעשים הטוב ביותר כיום בקבוצה 2? הן מבחינת רעשי מנוע בתוך הרכב והן מבחינת רעשי רוח וכביש. לדעתי זה הפורד פוקוס, יש מי שחולק עלי?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפני כמה חודשים נכנס ברכב שלי מאחורה רכב אחר ושמאי החלית על טוטל לוס של הרכב שלי. השבוע קבלתי ש'ק מחברת ביטוח של רכב הפוגע עם סכום ב10% נמוך מערך הרכב שלי. הם טוענים שלפני חצי שנה היתה לי תאונה והם החליתו שבגלל זה הרכב שלי שווה פחות. סוכן שלי אמר לי לכתוב להם מכתב עם קבלות על התאונה ההיא. נשמע לי לא הגיוני שאני צריך להוכיח משהו. מה העצות של בעלי הידע וניסיון? תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
היום התקשרו אליי מסיאט ובישרו לי את הבשורה המשמחת שעוד יומיים האיביזה כאן בנמל אשדוד ! הם יאובזרו כאן בארץ ובעזרת השם כנראה שעד סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא היא אצלי !!! מקווה ששימחתי כאן מספר אנשים שהזמינו גם הם . תתחדשו !!!
הודעה אחרונה מאת yohaii31, -
החל משנה הבאה, דגמי קרייזלר ישווקו באירופה תחת המותג לנצ'יה. מהלך תמוה שספק אם יביא את התוצאות המקוות, מאחר והבעיה עם דגמי קרייזלר באירופה לא היתה המיתוג אלא המכוניות עצמן... http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/250322/
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 0 תגובות
- 924 צפיות
לאחר דיונים ארוכים, החליטו בברלין שלא לאשר את הערבויות שביקשה אופל, בסך 1.3 מיליארד אירו, וזאת למרות לחצים שהופעלו על שר האוצר הגרמני מצד הקנצלרית מרקל. האם השלוחה האירופאית של GM בדרך לפשיטת רגל? מנכ"ל אופל, ניק ריילי, התבטא כצפוי כנגד החלטת הממשל הגרמני: "כמובן שג'נרל-מוטורס מאוכזבת מההחלטה. השקענו מאמצים רבים בתוכנית ההבראה של אופל, וכעת נאלץ לפנות לחברת האם ולחפש מקורות מימון אחרים". עלות תוכנית ההבראה של אופל היא 3.7 מיליארד אירו, והיא כוללת בין היתר סגירה של מפעל גדול בבלגיה וצמצום של כ20% מכוח האדם של החברה. כמו כן, יצמצמו באופל את העבודה על פרויקטים עתידיים. ריילי ציין כי לדעתו ההחלטה הגרמנית נובעת מהמצב הפוליטי והכלכלי שנוצר בגרמניה לאחרונה…
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
דוגמא ליעוץ לרכישת רכב בפורום באינטרנט. תיהנו : http://www.xtranormal.com/watch/6668751 נ.ב. שקלתי איפה לשים את זה - רכב כללי נראה לי הכי מתאים
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מסתבר שמבצע יבואן סיאט , צ'מפיון מוטורס , לאיביזה ספורט קופה ידנית 1.4 בתמחור השקה של 88,800 הסתיים. המבצע ראוי , לדעתי , להכנס לקטגורייה של WIN WIN SITUATION . בוודאי שיבואן סיאט הצליח מעל ומעבר למצופה , וכנראה מעבר לציפיותיו הראשוניות. לי נאמר בפתיחת המבצע כי מדובר במבצע ל - 100 מכוניות . בהנחה שזה נכון , הרי המספרים הסופיים מדהימים . אינני בטוח בכמויות הנכונות , כי שמעתי שנמכרו 400 בסה"כ , ויש הטוענים למספר מדהים של 800 ! בכל אופן , אם נזכור כי במהלך כל שנת 2009 סיאט מכרה 1139 מכל הדגמים והגרסאות , ובחודשים ינואר עד אפריל השנה היו בממוצע חודשי של 110 מסירות לחודש מכל הסוגים , הרי היבואן הצליח פה באופן מרשים . הוכח שהוזלה אמיתית מ…
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שסובארו אימפרזה ניו אייג' , נחשב כרכב כבד האם הוא בקטגורה המשפחתי (מאזדה טויוטה הונדה ) נחשב כרכב ששותה המון דלק מנוע 1600 ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בסובארו מבטיחים שהSTI החדשה, ששיווקה אמור להתחיל בקרוב, תיהיה הSTI המהירה ביותר עד כה. כנראה שבסובארו גם מתכוונים לעמוד מאחורי ההבטחות הללו, שכן היום משוחרר לעיתונות סרטון וידיאו חדש בו שוברת הSTI החדשה שיא של כל הזמנים לסובארו בנורבורינג – 7 דקות ו55 שניות. כדי שלא להשאיר דבר ליד המקרה, סובארו ביצעו כמה כיוונונים "קטנים" לרכב המבחן, כגון מגדש טורבו גדול יותר, כיוונון מתלים אגרסיבי במיוחד ושימוש בחלקי אלומיניום קלי משקל. טומי מקינן, נהג הראלי המוכר, נבחר לנהוג את המפלצת הקטנה במסלול הגרמני. והתוצאה? שיפור של למעלה מ4 שניות בהשוואה לשיא הקודם שקבעה הSTI בשנת 2004. מקינן מספר ש"השליטה על הSTI החדשה מדויקת והתנהגות הכביש צפויה ונשלטת בכל מצב. סובארו בנתה…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
כבר הגיעה? מה לגבי גרסאות קאפ, היו דיבורים על זה - יגיעו? האם בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא? כל המבחנים שראיתי שמים אותה בליגה אחרת לגמרי מהגולף (ואני מאמין לכל מילה). המחיר גם נמוך יותר. עיצוב קצת צעקני אבל אפשר לחיות עם זה. מה אתם יודעים עליה? מאז הS3 (שציפיתי לה בכליון עיניים ולבסוף איכזבה) לא הייתה עוד מכונית כלכך מעניינת (מבחינתי, כמובן).
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 890 צפיות
אז ככה , פיאסטה 88 שעומדת כבר כשנה וחצי שנתיים ללא טסט. השאלה היא אם אני רוצה להעביר אותה טסט אני צריך לשלם אגרה של שנתיים ? יש לציין שלא הופקדו רישיונות.
הודעה אחרונה מאת Yotamz, -
-
- 1 תגובות
- 896 צפיות
לפי מה שקראתי בפורום כאן הסעיף לאי עצירה בתמרור עצור הוא משהו אחר מ "29 (א) (64 י"ד) " אבל זה מה שכתב השוטר בדו"ח. האם זו עילה לביטול הדו"ח? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 3 תגובות
- 955 צפיות
שלום, יש לי שאלה, סבא שלי הוא 100% נכה רציתי לדעת אם אני הרצה לייבא רכב לארץ מחו"ל (ארה"ב נגיד), יהיו הנחות במכס או הטבות מסויימות ? יש למישהו מושג ?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
ברשותי פולקסווגן טרנפורטר מודל 09' שמשמשת לעבודה , הרכב כשנה על הכביש , ויש לו אחריות לעוד כשנה. ביום שישי האחרון הלך הקאמשאפט ברכב , אבל מה לחבר'ה מצ'מפיון שיש לה מאות אם לא אלפי טרנפורטרים על הכביש אין קאמשאפט במלאי בכל המוסכים בארץ , מעבר לזה הם הזמינו את החלק מגרמניה אבל משום מה במשלוח שייקח לו לפחות שבוע להגיע לפה ולאחר שיגיע מחכה עוד הרכבה שזה עוד יום עבודה על הרכב + - . מה שעוד יותר מעצבן שזה לא פעם ראשונה שאין להם מלאי חלפים , לפני כחצי שנה היה צריך להחליף פליי-וויל וזה היה אותו סיפור שבוע המתנה לחלק כדי שיגיע מגרמניה. אני לא מבין דבר אחד איך חברה כל כך גדולה , שמכרה לא מעט טרנספורטרים בארץ (זה דגם שרץ מ-2005 , למעט מתיחות פנים קלות המכלול הוא אותו מכלול) …
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם ישנם היום מספר טכנולוגיות למניעת תקרים ,ריינו טייר ,קונטיסייל(קונטנינטל) דורסיל(גודייר)האם משהוא יכול להמליץ על אחד הפיתרונות הללו או לחוות דעה אשמח לתשובות
הודעה אחרונה מאת זקי, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, יש לי שאלה. עד כמה שאני יודע, חובה שהאפוד הזוהר יהיה בתא הנוסעים (שזה גם די הגיוני, בהתחשב בעובדה שבמידת הצורך, יש ללבוש אותו לפני היציאה מהרכב), אבל תהיתי אם מישהו יודע אם יש חובה שרשיון הנהיגה גם יהיה צמוד אלי, או שמותר שיהיה (למשל) בתוך התיק, בתא המטען? תודה.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 2 תגובות
- 840 צפיות
בקרוב אני טס לארה"ב וחשבתי על הדרך לקנות גם לטיול שם שיהיה אפשר להנות מהרכב. אפשר אפילו דרך EBAY להזמין לבית של מכר שלי. איזה דגמים מתאימים לארץ? אם מישהו מכיר חנות אמינה שהוא קנה בה בעבר? אני אהיה בניו יורק, קנטיקקיט, מסיצוסט, לאס וגאס וקנדה. אז החנות צריכה להיות באזורים הללו. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לאחרונה נתקלתי בסרטון הבא: DbbvAFKDELg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אפילו שמדובר בסרטון קצר וברור, אני אסכם בקצרה את המדובר כדי שנוכל לדון בדברים שנראים לי משונים: 1. תאונה חזיתית היא בגדול התאונה הקשה ביותר. 2. הפתרונות (גם למניעה וגם להתחמקות) שמוצעים בסרטון לא תמיד עובדים. 3. צריך להביט למרחק (עובדה ידועה מעולם הנהיגה המתקדמת) ולשמור על ימין ועל מרחק כדי למנוע את ההתרחשות או לתת אפשרות למענה טוב יותר בזמן אמת. 4. עם זיהוי הבעיה במרחק יש לבלום מהר וחזק וברגע האחרון כשאין ברירה לחתוך לימין בניסיון לעבור את הרכב הבא ממול או לפחות להתנגש במשהו בשוליים ולא ברכב שב…
הודעה אחרונה מאת ranll, -
- 0 תגובות
- 824 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902637,00.html מדובר עדיין בהמלצות, ובגוף הכתבה נאמר שיתכן ובסופו של דבר ההספק יהיה נמוך יותר מההמלצות. שימו לב, שחלק מהפרמטרים שהובילו להמלצות, היה לפנות את הכבישים ממכוניות. חיסרון - קורקינט ששוקל הרבה, לא יוכל להיות נייד ומתקפל באופן שיאפשר עליה איתו לתח"צ. אני לא אתפלא אם קורקינטים בתנאים החדשים יעלו 15-20 אלף ש"ח ואולי יותר. .
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
הספראן הייתה כשלון חרוץ? וול-סאטיס נמכרו כמספר חברי הכנסת הישרים? ברנו לא מתייאשים, וחוזרים לסיבוב נוסף, והפעם עם הלטיטוד (Latitude, "קו רוחב"). היא מבוססת על סאמסונג SM5, מעוצבת בשמרנות ומכוונת בעיקר לשווקים כמו רוסיה, טורקיה, אוסטרליה ומכסיקו. אבל תימכר גם במערב אירופה. עם אורך של 489 ס"מ היא תמוקם מעל הלגונה ותתחרה מחוץ למערב אירופה בטויוטה קאמרי. הופעת בכורה תהיה ברוסיה בתערוכת מוסקבה, אח"כ תופיע בתערוכת פאריז. אין עדיין מידע על מנועים או מחירים.
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- 0 תגובות
- 957 צפיות
לכל אלו שטסים לגרמניה מצאתי אתר המרכז את המכמונות מהירות בגרמניה, אני לא יודע עד כמה הוא אמין. השפה היא כמובן בגרמנית. האתר: http://www.blitzer.de/
הודעה אחרונה מאת machinehead, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ידוע לכם האם יש דרך להמנע מלהדביק על השמשה? (אין לי את הקליפס הזה בצד השמשה שיכול להחזיק ניירות.) השאלה מופנית גם לבעלי הניסיון, תושבי ת"א. אני שונא מדבקות על הרכב ומנסה למצוא פתרון אלגנטי אלטרנטיבי.
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 30 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום לכל חובבי ההגה והספורט המוטורי, עמותת LTDA שמחה להזמין את כל מעדוני הרכב להשתתף בחוויה משותפת ומתוקשרת בקארטינג בילו. האירוע פתוח למעדוני רכב בלבד בהרשמה מראש (עד 8 קבוצות, לכן כדאי למהר להירשם!) האירוע יתקיים ב11.6.10 יום שישי, בקארטינג בילו(המסלול ממוקם במרכז המסחרי "בילו סנטר" (POWER CENTER) - צומת בילו מזרחית לעיר רחובות). לו"ז: 14:00-14:50 - רישום נהגים 14:50-15:00 - תדריך נהגים 15:00-15:20 - מדידת זמנים 15:30- 17:00 - מרוץ 17:00 - פודיום מחיר השתתפות לקבוצה: 600 ש"ח. לשים לב כי המרוץ פתוח ל8 קבוצות בלבד, לכן אנחנו ממליצים להירשם בהזדמנות הראשונה ע"י העברת סכום ההשתתפות לקארטינג בילו או דרך יצירת קשר בה"פ לDaniel83 החל מ…
הודעה אחרונה מאת GargaMel15, -
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
קניתי היום בשדה התעופה קטלוג אוטו 2010, יש לנו מבחר לא רע של רכבים ספורטיביים בארץ. תכלס, תחשבו על זה, צ'מפיון מוטורס-מייבאת את כל דגמי הS והRS וכמובן שאת הR8 הנחשקת שמכרה מעל כ-15 יחידות ואולי יותר, ושלושה יחידות מדגם הV10, הספיידר בדרך, למעט RS4 וRS5 שעוד מעט מתחילים בשיווקה [הוזמנו כבר 2]. ומצד פולקסווגן שמייבאת את כל דגמי הGTI וכנראה שגם את סדרת הR החזקה. UMI- מייבאת את דגם הCTS-V החזקה. כלמוביל- מייבאת את הSLS שנחשבת בעולם למכונית על ואת כל דגמי הAMG שרק תרצה. מכשירי תנועה- מייבאת את כל דגמי פורשה וכל דגם של פורשה שתחפץ להזמין. סמל"ת- מייבאת את דגמי האבארת' והמיטו תלתן ירוק הספורטיבית. אוטו איטליה-תייבא את פרארי&מזראטי לארץ, שבוע שעבר נערכה פגישה …
הודעה אחרונה מאת RoyCo, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 871 צפיות
העונה החדשה של התוכנית יצאה לדרך, ובתור מי שאוהב את התוכנית, התחלתי לחפש באינטרנט את הפרקים החדשים. הפרק השני בעונה עוסק בשיפוץ סיירה קוזי. התוכנית עדיין לא שודרה בארץ עד כמה שידוע לי (ערוץ דיסקברי), אז מצאתי קישור להורדה ישירה: http://www.megaupload.com/?d=DDHFOVJ5 לדעתי זהו פרק השווה צפיה. שתפו התרשמויות
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
כן כן: זה כבר זמן מה שVWoA (פולסוואגן ארה"ב) משתפת פעולה עם APR. עכשיו VWoA החליטו לתת למשטרה המקומית (אי שם באיזה מקום בשם Herndon בארה"ב) 2 רכבים מתוצרתם, שעברו מסכת שיפורים קטנה בAPR + קצת תוספות ויזואליות מבחוץ. מפרט טכני: -דאון פייפ 3" -מערכת יניקה -"צ'יפ" -ברקסים של R36 -קפיצים H&R. לינק לכתבה המלאה: http://www.goapr.com/news/2010/06/07/volkswagen-provides-apr -tuned-police-cars-to-local-police-department-vote-for-vws-d esign/ ואני אומר, טוב שאני לא גר שם
הודעה אחרונה מאת SaarG, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה אני יכול לשנות את התאורת לוח שעונים -(elantra 2001)- ללד? בצבעים כחול או לבן?
הודעה אחרונה מאת sergei11,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
