רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
היכן משיגים בישראל ספרי היינס, ספרות מקצועית לתיקון רכבים. יש חנות שמוכרת? אולי מישהו מכיר או למישהו יש ספר שאני מחפש ספר על שברולט קפריס 1988 בכבוד
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
לכבוד 10/06/2010 כל מאן דבעי א.ג.נ., הנדון: ביקור במוסך פליקס תל אביב ברחוב טברסקי 5 הנני בעלים של רכב מסוג אודי A3 שנת2002. ביום החמישי - ה 10 לחודש יוני 2010 , נכנסתי עם רכבי למוסך פליקס , אשר הינו מוסך מורשה של אודי בתל אביב וזאת בשל תקלה בצינור ואקום למגבר בלם. קיבל אותי בחור בשם אילן, ביקשתי ממנו כי יבדוק את התקלה ויתן לי הצעת מחיר עבור התיקון. הוא הסביר לי כי עלות הבדיקה הינה 300 ₪ בתוספת מע"מ במידה ואני לא מתקן את הרכב אצלם. שאלתי אותו כיצד בודקים את הרכב ולמה כל כך הרבה כסף על בדיקה של 10 דקות, בתשובה הוא ענה – "טוב אז 200 ₪ + מע"מ" , שאלתי אם הם מחברים גם מחשב לרכב בבדיקה, הוא ענה שלא , אז אמרתי לו שאני מוכן לשלם 100 ₪ + מ…
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם, אנחנו נוסעים השנה לצרפת. רציתי להתייעץ איתכם איזו קבוצת רכב לשכור. קצת רקע: אנחנו ניהיה עם הרכב 8 ימים. אנחנו ניהיה 5 אנשים בוגרים בגודל ממוצע+מזוודות ל5 אנשים(אני מניח שיהיו 4-5 מזוודות גדולות) הנסיעה הארוכה ביותר שלנו תיהיה כ-500ק"מ. נכון לעכשיו שכרתי דרך AVIS רכב, (אני יכול לבטל) מקבוצה J-סיטרואן C4 פיקאסו שבעה מקומות, או משהו דומה. השאלה שלי האם הרכבים בקטגוריה הזאת יספיקו? האם המושב האחורי מרווח מספיק בקטגוריה הזאת?(בו נקח לשם השוואה רכב משפחתי גדול/מנהלים בארץ) מבירור קטן שעשיתי התא מטען של הפיקאסו 7 מקומות הוא הקטן בקטגוריה(כמובן שה2 מקומות האחוריים מקופלים) האם לC4 נכנסות 5 מזוודות לתא מטען?(אני יוצא מנוקודת הנחה שאם לה נכנסות 5 …
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
סתם מעניין איך עוד לא עשו עדיין (בארץ) פרוייקט שדרוג של המאזדה 3 המאוסה ל-MPS (מנוע 2.3 טורבו עם 260 סוסונים וכמעט 40 קג"מ),דרך אגב יש בארץ פולקסווגן של דיגמי ה- R ? קרדיט לוואלה!! http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1648070 כמה שהמגאן רכב יפה ומרשים! חבל שיש בארץ יבואן של מבין איזה אוצר שיווקי יש לו.
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 864 צפיות
אהלן, יש לי פטור ממס (ביטוח לאומי), חשבתי להביא רכב משפחתי חדש מחו"ל במקום לקנות בארץ ולחסוך את תיווך היבואן. מה דעתכם, האם שווה או שהטירחה לא כדאית? אני רוצה לציין שלפני כעשרים שנה הוריי עשו בדיוק את הדבר הזה והביאו אאודי לארץ בחיסכון די גדול כשעלויות הקנייה כללו טיול של חודש באירופה. אשמח לעצה טובה אלעד.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני עומד לפני קניית גולף מודל 2001 נפח מנוע 2000 , ידוע לי ולמוכר שהמנוע לא תקין ומוכן להוריד את סכום המנוע כולל הרכבה , ושאלה שלי כמה דבר כזה יכול לעלות ... אני מודה לכל מי שיכול לעזור תודה
הודעה אחרונה מאת מוסך רון, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום. השאלה בכותרת. הענין הוא כך: מדי פעם מחליטים נערים פוחזים שזה מאוד משעשע להוציא אוויר מ2 צמיגים. דרך הוונטיל. אין לי לעת עתה אפשרות להתקין מצלמות. האם התקנת אזעקת ביפר תעזור במקרה הנ"ל? בתודה מראש. נ.ב אשמח לשמוע על פתרונות אפשריים נוספים.
הודעה אחרונה מאת ba323f, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מנכ"ל המותג מיני בארה"ב שיגר הזמנה רשמית לפורשה - "העמידו את ה-911 למירוץ מול מיני קופר S. אם נפסיד, אלבש חולצה עם הכיתוב 'הפסדנו לפורשה' לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902666,00.html
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 3 תגובות
- 912 צפיות
אחה"צ טובים.השאלה בכותרת. אודה להתייחסותכם.ליאור
הודעה אחרונה מאת orankohn, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
למישהו יש קטלוג ישראלי רשמי של הטווינגו, עדיף מהשנים 1995-1993? גם קטלוג בינלאומי של אותה סדרה יתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- עוקב אחד
- 62 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3896037,00.html סוף סוף מישהו מעיז לכתוב את האמת ולדחוף אותה לנהג הישראלי בפרצוף. "אלא שהסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי."
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הגיע לרשותי אופל קורסה 86, הייתה לה בעיה ולא לקחתי את האוטו ברצינות, הוא ישב בחניה כמעט שנה, היום החלטתי לקחת אותו למוסך ולהשקיע בו כי אני מסיים עכשיו רשיון והגעתי למסקנה שבמקום לקנות רכב חדש ולהרוס אותו, אני ינצל את האופל. לקחתי אותו דבר ראשון לחשמלאי שאני מכיר, אני לא יכול להגיד כל מה שהוא אמר לי כי אני לא זוכר, אבל המילים שחזרו על עצמם הרבה הם: פלאגים, שסתומים, פילטרים, מצבר חדש, רצועות, שמן, 3 פנסים, מראות, וישרים, איתותים, ועוד הרבההה מאוד דברים. בקיצור הוא עשה לי מכיר 1000 שקל, שהוא אמר שזה הכי נמוך שהוא יכול לעשות לי, עכשיו אני יחכה עד שהוא יסדר אותו ואז הוא יעביר אותו למכונאי לראות איזה בעיות מכניות יש לו.. בקיצור זה טיפול של גג 1500 שקל. כידוע לכם מ…
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אהלן. ידוע לי שפנסים קדמיים ראשיים לרכב נחשבים כאביזר בטיחות, משמע המכס לא צריך לגבות עליהם דמי שחרור. איך מתבצע תהליך השחרור של כזה פריט?
הודעה אחרונה מאת AviPolo6N2, -
אני מניח שכל בעלי המכוניות הפרטיות מודעים למחירי הדלקים הממש לא נמוכים בכל העולם בכלל ובמדינתנו החמדנית בפרט. המחיר הרשמי של אוקטן 95 מתקרב שוב אל עבר ה-7 ש"ח לליטר (הפעם האחרונה שהמחיר היה באותו אזור הייתה ביולי 2008), והצפי של סוחרי הנפט בעולם הוא שבשנתיים הקרובות מחיר הנפט ימשיך לעלות כבר היום סך עלות הדלק למכוניותינו הצמאות מהווה את המרכיב המשמעותי ביותר בעלות האחזקה השנתית של מכונית בנסועה הממוצעת המקובלת בארץ, ולפי הצפי הנ"ל הוא אמור להמשיך ולהמריא. מכאן מגיעה השאלה המופיעה בכותרת - איך זה שהישראלי שרוכש את מכוניתו הפרטית בכספו כל כך נרתע מקניית מכונית דיזל (להבדיל מקניית רכב היברידי למשל)? ברור שמי שמחפש מכונית ספורטיבית, אין לא מה לחפש במנוע דיזל,…
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב לאחרונה מכרתי את הרכב ועקב כך ביקשתי מחברת הביטוח 9 מיליון לבטל את החובה והצד ג', הם הודיעו לי שהם יחזירו לי את החובה תוך שבועיים ואכן כך היה. עד כאן הכל בסדר, אבל כשביקשתי לבטל את הפוליסה ג' הם ניסו לשכנע אותי להקפיא ושלא כדאי לי לבטל. אחרי שהתווכחתי וביקשתי שיפסיקו להציק לי ואני רוצה לבטל, הנציגה הטלפונית אמרה לי בחוסר רצון שהביטול כרוך בגבייה של 10 אחוז מכל חודש שנותר לביטוח. כלומר, הפוליסה עלתה לי 1200 ש''ח ואחרי 3 חודשים שהיה הביטוח בפועל אני יהיה זכאי ל640 ש''ח. הם לא טרחו להודיע לי על זה כשסגרנו את העסקה וגם ששאלתי אותם אם יהיו לי בעיות כשאני ארצה לבטל, הם אמרו שאני יקבל את יתרת הסכום שאני אמור לקבל. לדעתי זאת הונאה ולא משנה אם זה גוף גדול ולא איזה סוכ…
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
היי. ברצוני להיות נהג מונית . מה התהליך ? מ-א' ועד ת'?
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש ברשותי רכב חלופי שקיבלתי משלמה סיקסט, הרכב הוא מאזדה 2. היום פגשתי את סבתי בקניון והבטחתי לה שהחזיר אותה הביתה, ניגשנו לרכב, הייתי עם עוד 2 חברים, כולם נכנסים, פתאום סבתי שתזכה לחיים ארוכים אומרת לי שאין תופסן לחגורה מאחורה, לאחר בדיקה התברר כנכון, הרכב כבר אצלי שבועיים, ועד עכשיו פשוט לא יצא לי לנסוע עם יותר מ2 נוסעים ברכב. הרכב צריך להייות אצלי לעוד שבועיים, האם על כך אפשר לבקש שיחליפו לי את הרכב?
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני יודע שאני אהיה בבית ואראה את הפרק הראשון בעונה ה15 של טופ גיר!! בוייה! מתחילים לכסוס ציפורניים בציפייה (סמיילי כוסס ציפורניים, בערך)
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עכשיו מצאתי, מבחן מAutoexpress. דווקא אהבתי את המבחן הזה, פשוט בגלל שהוא גם מתייחס למחיה היום יומי ולא רק לאספקט הנהיגה: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/249259/vw_scirocco_r_vs_rivals.html התוצאה? 1. מגאן 2. שירוקו R 3. S3 4. פוקוס RS (שימו לב שהלינקים לחלקים השונים של המבחן ממוקמים בצד ימין. אולי זה רק אני, אבל לקח לי זמן להבין מה הולך שם)
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
-
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן חברה, ביום שישי חזרתי עם הרכב מהמפגש בהיכל נוקיה. בצומת של יד אליהו עברתי בטעות באור אדום. התמונה היא כזאת: בתמונה מספר אחת, אני פניתי שמאלה ואתם יכולים לראות את המצלמה בצד ימין מרחוק. חבר שלי טוען שהמצלמה מצלמת רק בקו ישר כמו בתמונה 2 ואני טוען שבכל זאת צולמתי. אשמח להסבר, תודה.
הודעה אחרונה מאת Gunner, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
רציתי לשאול שאלה שמעניינת אותי אם יש לי אותו סוג רכב לדוגמא סיאט איביזה 1400 ו1600 ול1600 יש 105 כ"ס ול1400 יש גם 105 כ"ס [זאת רק דוגמא!] ונגיד שהם אותו משקל ההבדל היחיד ביניהם [אני חוזר רק דוגמא] הוא נפח המנוע בלבד לשתיהם יש אותו הספק האם יהיה הבדל שונה בהאצה? והאם יראו את הבדל הכוח בין 1600 ל1400 מעל 100 קמ"ש תודה לעונים, תומר.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יום אחד אני מגיע לרכבי ורואה רכב פשוט חונה בתוך הרכב שלי. אותו נהג פשוט החנה את הרכב בצורה הכי עקומה שאפשר עם הפגוש שלו בתוך הפגוש שלי, לא רחוק בס"מ, לא קרוב עד שבקושי אפשר להכניס שערה, אלא פשוט חנה בתוך הפגוש שלי. לא יכלתי להוריד את הכיסוי שעל הרכב שלי עד שלא התקדמתי. הפגיעה לא נוראית אבל מעצבנת אותי כל הסטואציה. היות ולא יכלתי להמתין לנהג הסורר שיחזור, צילמתי את הרכב, הפגיעה ברכב שלי, מקום החניה ויש לי פרטים על השעה והמיקום. אינני מעוניין לצבוע את הפגוש שלי בשביל דנט קטן ומסריח שאתקן במכחול, אבל אני בהחלט מתכוון ללמד לקח את הזבל עופות הזה שהחליט שהרכב שלי הוא אחלה Bumb Stoper. מה עליי לעשות?
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
-
- 3 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום השבוע קיבלתי דוח בעיר רחובות, הסיבה לדוח היא על פי סעיף 205- העמדת/החנית את רכבך במקום בו החניה מותרת רק לסוגי רכב שחנייתם הותרה בדוח לא מצוין שם הפקח וגם לא חתימתו- ראו תמונה האם זו סיבה לביטול? תודה על כל תשובה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. מישהו פתח עלי עין הרע, אתמול חוויתי תאונה בשעה 9 בערב- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2580068#post2580068 עכשיו נסעתי לתומי מנתב"ג לכיוון ב"ש, ליד קרית גת בשעה 9 בערב עקף אותי בפראות ג'יפ של סיור כלשהו עם 2 צ'קאלאקות צהובות. בפראות משמעו אני הייתי על 105+- והוא עקף אותי כאילו עמדתי במקום. הצ'קאלאקה הימנית שלו עפה מהמקום בדיוק כשסיים לעקוף אותי, התעופפה לכיוון הרכב שלי, פגעה לי בלוחית רישוי קדמית, נכנסה לי מתחת לרכב והתנפצה לרסיסים. הלוחית רישוי קדמית שלי יצאה מהמקום, והניקל מסביב נשבר(כמה אירוני, כמו לבחור שהתנגש בי אתמול). יש לציין שזהו כביש מהיר, ויכולתי לעוף בקלות, שלא נדבר על כך שהרכב שלי בלי כריות אויר, בלי ABS, ובלי דירוג בט…
הודעה אחרונה מאת TalRaZ, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. אפתח בזה שזוהי התאונה הראשונה שלי עם הרכב שלי(בבעלותי 3 שנים), לא אני נהגתי(יש ביטוח כל נהג מגיל 17 חובה+צד ג'). הסיפור הוא כזה: עמדנו ברמזור אדום(החברה על ההגה). עמדנו בעליה(כלומר נסיעה קדימה זה נסיעה בעליה). הרמזור התחלף לירוק והחברה עזבה ברקס נתנה גז ועמדה לעזוב את הקלאץ', כיאה לכל תזוזה מהמקום. בזמן שהתכוונו להתחיל בתנועה, כלומר להאיץ, הרגשנו מכה מאחורה. דייהו נובירה נישקה את המרכבה סימן 405 שלי(פיג'ו). אצלי-2 שריטות קטנטנות על הפגוש האחורי בחלק השחור. אצלו-מספר התעקם, כיסוי ניקל למספר נשבר, גומיה מתחת למספר נקרעה. הוא עוד התחיל להנפיץ שכמה שריטות בניקל בגריל שלו זה גם תוצאה מהמכה. מכיוון שרציתי לחסוך כאבי ראש לו ולי התענינתי בסכום הנזק שה…
הודעה אחרונה מאת U-re, -
מיום ראשון הקרוב קיה הולכת להוריד את כל דגמי המוניות ב-7,000 ש"ח. לדוגמא, קיה ריו (המונית הנסחרת ביותר בשוק היום) תעלה 62,300 ש"ח כולל מע"מ (!) לעומת 69,300 עד היום. יהודה מזרחי הוריד את דגם האוקטביה גיר רגיל שלו ל-81,500 כולל מע"מ כדי לשבור את קיה, הוא כנראה מצטער שהוא העיר את המתים עכשיו... כבן של נהג מונית, שנוסע בקיה ריו משנת 2006, שידרג ב-2008 ומחר ישדרג ל-2010 אני מאוד גאה בבחירה הראשונית של אבא שלי ושמח שסוף סוף מישהו הצליח לשבור את ההגמוניה של סקודה ומרצדס. אוטו במחיר של אבטיח.
הודעה אחרונה מאת R3load, -
- 12 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת אם שמעתם על שירות כזה: אדם אחד\חברה שיטפל בכל "התקלות המעצבנות", פחחות, חשמל וכדומה.. מעוניין להשקיע כמה אלפים ברכב, הבעיה שלי שקשה מאוד למצוא את החלקים ולהתרוצץ בין אנשי המקצוע השונים.. אני מחפש מישהו שיעשה הכל בשבילי, כמובן אני מוכן לשלם על השירות.. אוסיף שאני מאוד אוהב את הרכב ולא מעוניין להחליף (במחיר הרכב לא מצאתי שום דבר, גם לא אחרי שהוספתי 10 אלף) אודה על כל תגובה.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 0 תגובות
- 693 צפיות
בעניינים דחופים, נא לפנות למוקדי החירום בטלפונים הבאים: משטרה 100 מגן דוד אדום 101 מכבי אש 102 חברת החשמל 103 מוקד עירוני 106
הודעה אחרונה מאת maxi, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם צריך להחליף את הרדיו עצמו , או שרק מוציאים ושמים מתאמים? כמה עולה?
הודעה אחרונה מאת bar72, -
שלום, מקווה שאני שולח את ההודעה לפורום הנכון. לאחרונה רכשתי מכונית חדשה, מקסימה, שתקרוץ כנראה להרבה גנבי רכב שמסתובבים אצלנו בישוב ועלולים להתקל בה, אין לי חניה סגורה והמכונית פשוט חונה לה מחוץ לבית, ואין לי מושג איך אפשר להגן עליה, ברור שיש עליה הגנות נדרשות כמו אמובילייזר ונעילת מנוע (אין לי אזעקה קולית אני דיי נגד העניין הזה, אתם יודעים אתה לא בבית ופתאום האזעקה מתחילה לפעול בקולי קולות ולשגע את כל השכנים לפעמים גם באמצע הלילה, לא מתאים לי) אבל לפי מה שהבנתי השיטה של הרבה גנבי רכב היום היא פשוט להגיע עם גרר, להעמיס עליו תוך מספר דקות את הרכב ולהסתלק משם למקום נידח שם הם יכולים לפרק את האוטו בשקט ולנטרל אותו מכל האזעקות וההגנות שלו בלי שום הפרעה. איך אני אמור …
הודעה אחרונה מאת SuRuK,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
