Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

באם אתה מפחד מגניבת הרכב אז בנוסף למה שהמליצו תוסיף גם סנדל לגלגל וזה מונע הזזה של רכב וגם מעכב (עיכוב זה הדבר הכי טוב וזאת כי רוצים לגנוב וללכת מהר).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כול אתה ניזון מהרבה שמועות של גניבות על גרר והזמנות רכב במציאות המצב הוא קצת שונה

והיא מצביע על כך

1. שאם הרכב שלך נפוץ יותר כך יש ביקוש רבה לחלקים שלו בשוק ,גונבים מכוניות שוחטים אותם בשטחים והם חוזרים לארץ בדמות חלקים

2.עכשיו יש גם את השיטה של זיוף מכוניות שעבורו תאונה על ידי רכב גנוב, מעבירים את הזהות של הרכב שעבר תאונה לזה הגנוב ובעצם הכשרת אותו

3.יש את שיטת הדאבל - פורצים לך הביתה ומעמיסים לך את הLCD וכספת על רכב בעזרת המפתח שהשארת על השידה

4.יש גם את שיטת הכופר שהיא פחות נפוצה שגונבים רכב מתקשרים לבעל הרכב שיגיע עם שק של כסף בשטרות לא מסומנים ,ואז לוקחים לו גם את הכסף וגם את האוטו

עכשיו לא אמרת איזה אוטו יש לך אבל אם הוא אקזוטי לרוב תישן טוב ,אם יש לך מערכת באלפי שקלים יש לך את הסיכון בפריצה שהוא יותר קל לביצוע

 

עכשיו אתה רוצה לסבך להם את החיים

1. תקנה מנעול הגה המוט הזה פשוט וטוב

2. מנעול דוושה בנוסף

3. אל תשאיר את המפתח שלך ביחד עם הקוד הנעה במוסך לטיפול

4. אל תשאיר אותו מונע ותלך למכולת לשניה

 

איזה אזעקה י-ש לך כסף איתור לוייני

אתה חוסך -ביפר יעשה את העבודה אל תצפה מכל ציפצוץ לראות פורץ

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI

פורסם

תוך 3 חודשים מהיום אסור יהיה יותר להתקין אזעקות קוליות.

תוך 4 שנים מהיום, כל מי שיש לו אזעקה קולית, יהיה חייב להחליף אותה.

 

אזעקה, מנעולים, סנדלים, וכו' לא מונעים גניבת רכב.

אם הרכב שלך "מוזמן" גם חניה סגורה ונעולה לא מונעת גניבה.

 

אתה נוסע עם הרכב ולא תמיד חונה ליד הבית. אתה הולך לסרט ובאמצע הביפר מודיע לך שגונבים את הרכב - עד שאתה יוצא כבר אין רכב.

מי שגונב לא ממש חס על הרכב והוא יודע שיש לו בערך 2 דקות להסתלק. הגרר מגיע ומתמקם ליד הרכב וגורר ומרים אותו עם הסנדל ועם כל הניטרולים והאזעקות.

 

תלמד לחיות עם העובדה הזאת ותשלים איתה. לקנות רכב זאת לא בעיה - להחזיק רכב עולה יותר מלרכוש חדש והביטוח המוגדל הוא חלק מהענין.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני ממליץ לחנות את הרכב בסלון או בחדר השינה, אבל שלא יחסום את הדרך לשירותים.

 

אפשר גם לחילופין להפנים את מה שבגירה רשם במשפט הראשון.

פורסם

בביניין של חבר גר נהג מונית שמגן על רכבו עם שרשרת ברזל שמחוברת לסרן תפיסה הזה שמשתמשים בו בשביל לגרור.

פורסם
תוך 3 חודשים מהיום אסור יהיה יותר להתקין אזעקות קוליות.

תוך 4 שנים מהיום, כל מי שיש לו אזעקה קולית, יהיה חייב להחליף אותה.

 

אזעקה, מנעולים, סנדלים, וכו' לא מונעים גניבת רכב.

אם הרכב שלך "מוזמן" גם חניה סגורה ונעולה לא מונעת גניבה.

 

אתה נוסע עם הרכב ולא תמיד חונה ליד הבית. אתה הולך לסרט ובאמצע הביפר מודיע לך שגונבים את הרכב - עד שאתה יוצא כבר אין רכב.

מי שגונב לא ממש חס על הרכב והוא יודע שיש לו בערך 2 דקות להסתלק. הגרר מגיע ומתמקם ליד הרכב וגורר ומרים אותו עם הסנדל ועם כל הניטרולים והאזעקות.

 

תלמד לחיות עם העובדה הזאת ותשלים איתה. לקנות רכב זאת לא בעיה - להחזיק רכב עולה יותר מלרכוש חדש והביטוח המוגדל הוא חלק מהענין.

.

אתה יכול בבקשה להרחיב על זה? [לינק או משהו, פעם ראשונה אני שומע על זה]...

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

מה נסגר?

כולה אוטו, נגנב - נגנב. בשביל זה יש ביטוח.

ברור שזה מבאס, לא נעים, מתסכל, מעצבן וכו' אבל אלה החיים, יש נבלות, לא משנה מה תעשה.

חבל על התקף הלב שתחטוף בעוד כמה שנים רק מהמתח ומהדאגה כל לילה על מה קורה עם האוטו...

כסף קונה הכל חוץ מבריאות. קצת פרופורציות.

פורסם
סורוק - אתה מבין למה יש אנשים שלוקחים יותר על ההזעקה הזו?

לדוגמא כי הם מוסיפים לה גלאי נפח , שליטה על החלונות , סוללת גיבוי, זיהוי לנעילה של האוטו ועוד כל מני דברים שבאמת משפרים אותה - וזה ההבדל בין אזעקה + התקנה של 650 ש"ח ליותר (מניסיון עם הרכב הקודם)

 

 

ליביו

 

 

אין ספק כי מדובר בהתקנה שדורשת מיומנות וכל מיומנות נוספת גם מימנת את היד לכיס, איפה ראית גלאי נפח לMVP?

פורסם
מה נסגר?

כולה אוטו, נגנב - נגנב. בשביל זה יש ביטוח.

ברור שזה מבאס, לא נעים, מתסכל, מעצבן וכו' אבל אלה החיים, יש נבלות, לא משנה מה תעשה.

חבל על התקף הלב שתחטוף בעוד כמה שנים רק מהמתח ומהדאגה כל לילה על מה קורה עם האוטו...

כסף קונה הכל חוץ מבריאות. קצת פרופורציות.

כשמדובר על הפסדים של עשרות אלפי שקלים במקרה הטוב ומאות אלפי שקלים (לא המקרה שלו) במקרה הרע, זה משנה.

ואני מדבר על ההפסד של ירידת הערך של רכב חדש שאתה לא מקבל את הביטוח, בהנחה שאתה לא מתכוון למכור את הרכב בשנה שנתיים הקרובות.

פורסם

לשניה לא חשבתי או כתבתי שאין פה הפסד או עוגמת נפש.

ברורה לי הסיבה לדאגה ואני בעד כל אמצעי המיגון הקיימים. אבל עד גבול מסויים.

מה הטעם בלקנות אוטו ואז תמיד להיות בחששות ודאגות של מה יהיה איתו במקרה ש...?

כמה אני אפסיד? איך אני אחזיר את זה? מה יהיה איתי? וכו'.

במקום להנות מהאוטו, הוא עושה ההיפך.

במקום שהאוטו יהיה רכוש שלך אתה הופך להיות רכוש של האוטו.

פורסם
אתה יכול בבקשה להרחיב על זה? [לינק או משהו, פעם ראשונה אני שומע על זה]...

תימצות מתוך תקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש)(תיקון), התש"ע - 2010

 

8. לא יתקין ולא יפעיל אדם, בין בעצמו ובין על ידי אחר, מערכת אזעקה קולית ברכב, הגורמת לרעש. לעניין זה, 'הפעלה' - לרבות דריכת מערכת האזעקה בעת נעילת הרכב או בדרך אחרת".

 

 

12. על אף האמור בתקנה 8 לתקנות אלה, ובכפוף להוראות תקנה 10 לתקנות העיקריות, רשאי אדם להפעיל מערכת אזעקה קולית הגורמת לרעש בכלי רכב, עד תום 4 שנים מיום תחילתה של תקנה 8 לתקנות אלה, אם מערכת כאמור הותקנה ברכב לפני יום תחילתה של התקנה.

 

 

www.nrg.co.il/images/yarok/raash.doc

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

טמיר K, אפשר לדעת באיזה רכב מדובר? אם אתה יכול להתקין ברכב איתוראן תתקין ככה פחות תדאג לאוטו.

דבר שני אם אתה גר בבית פרטי כמוני אני יכול להמליץ לך להתקין מצלמות אבטחה, שזה עוזר טיפה נגד גנבות בכלל אבל תהיה רגוע סה"כ אוטו ועם קורה משהו תמיד אפשר לקנות חדש (סתם אני צוחק אני אישית מאוד קשור לרכב שלי).

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

מציע לך להתקין נעילה לדוושות. ידוע לי שבמושבים רבים ממגנים בצורה כזו טנדרים ורכבים אחרים המבוקשים ע"י בני-דודנו. אין לי מושג מי מתקין זאת, אבל הבנתי שזה "שוס" רציני במושבים.

 

במקביל, מציע לך לארגן חניה פרטית עם שער חזק, ובא לציון גואל.

 

אם עדיין אינך רגוע, הכי טוב להחנות את הרכב במוסך תת-קרקעי מוגן היטב ופשוט להתנהל באוטובוסים.

 

 

ואם עדיין אינך רגוע, שכור לך נהג פרטי שישמור על הרכב כאשר אתה ישן בבית.

 

 

או לחילופין, תשכיר את הרכב בשעות הערב לבני-משפחה תמורת תשלום הוגן.

 

 

אם עדיין אינך רגוע- מכור את הרכב ורכוש לך איזה סובארו חבוטה, תעשה עליה כמה "פנסים" הכוונה לשריטות רציניות, הייתי ממליץ אפילו על סוג של פרצלציה לחלקי הפח- כל גנב פוטנציאלי יירתע. אתה יכול להיות בטוח.

 

 

בהצלחה רבה

פורסם

לאחרונה קראתי על מישהו שקנה במיוחד איזה רכב חבוט לחלוטין (כיום לא תשיג בגלל חוק הגריטה.. אז תקנה משהו שלא יכול לזוז יותר מכמה מטרים :wink:) וכל יום הזיז אותו וחסם איתו את הרכב הנוצץ.

גם זה לא פיתרון אבל יעכב ויסבך.


×
×
  • תוכן חדש...