Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מקווה שאני שולח את ההודעה לפורום הנכון.

 

לאחרונה רכשתי מכונית חדשה, מקסימה, שתקרוץ כנראה להרבה גנבי רכב שמסתובבים אצלנו בישוב ועלולים להתקל בה, אין לי חניה סגורה והמכונית פשוט חונה לה מחוץ לבית, ואין לי מושג איך אפשר להגן עליה, ברור שיש עליה הגנות נדרשות כמו אמובילייזר ונעילת מנוע (אין לי אזעקה קולית אני דיי נגד העניין הזה, אתם יודעים אתה לא בבית ופתאום האזעקה מתחילה לפעול בקולי קולות ולשגע את כל השכנים לפעמים גם באמצע הלילה, לא מתאים לי) אבל לפי מה שהבנתי השיטה של הרבה גנבי רכב היום היא פשוט להגיע עם גרר, להעמיס עליו תוך מספר דקות את הרכב ולהסתלק משם למקום נידח שם הם יכולים לפרק את האוטו בשקט ולנטרל אותו מכל האזעקות וההגנות שלו בלי שום הפרעה.

 

איך אני אמור להגן על הרכב שלי מפני שיטת הגניבה הנלוזה הזו? האם קיימים אמצעים שיכולים לעזור לי נגד מקרים כאלו?

 

ממש מדאיג אותי כל הנושא הזה, עבדתי קשה מאד עבור הנכס היקר הזה, והדבר האחרון שאני צריך הוא שיגנבו לי אותו.

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם ואת עצתכם בנושא.

 

תודה מראש!

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברמה העקרונית כל מערכת ניתנת לעקיפה, השאלה שנכון לשאול היא איזו מערכת תעקב הכי הרבה את הפורץ.

 

האזעקה המומלצת היום בשוק היא מסוג MVP ביפר מבית רב בריח, מותקנת גם אצלי ואני ממש מרוצה ממנה החסרון בה שאין לה גלאי נפח.

ישנם כאלה טוענים שהיא מתריאה סתם ככה ללא סיבה, לדעתי אלו אנשים שלא כיוונו להם את המערכת לרגישות הנכונה.

מחירה היום בשוק בערך כ-650 ש"ח + התקנה (שזה מחיר מעולה - לא חסר שוחטים שמבקשים הרבה מעל), אתה מקבל 2 שלטים שאחד מהם הוא שלט עם צג המראה את מצב הרכב (דלתות פתוחות, אורות, מצב מנוע ועוד..) עם טווח קליטה מאוד מרשים והשני שלט "ספייר" ללא צג.

 

80168.jpg

 

בנוסף קיימות מערכות יותר רציניות לניתוק דלק וגם פשוטות כמו מנעולי הגה (שהם כמובן בדיחה אך עדיין גורם עיכוב כלשהו).

 

משהו שאני ממליץ עליו במיוחד הוא ללכת לחשמלאי רכב שיתקין לך סוייטץ במקום נחבא שרק לאחר לחיצה יהיה אפשרי להניע את הרכב, לדעתי זו ההגנה הכי טובה ורק פורצים מיומנים יניעו את הרכב וזאת רק לאחר מציאת המתג שבמקרה מצאו (בגדול אפשרי לעקוף את הקומבינה אבל לא לבין כותלי הפורום וגם בכלל בכללי לא משהו שניתן לעקוף במספר שניות).

פורסם

תודה על התשובה, אבל כל ההגנות שדיברת עליהן לא עוזרות לי במיוחד נגד שיטה הגניבה שדיברתי עליה, כלומר מעמיסים את הרכב כמו שהוא (עם נעילת ההגה, וניתוק המנוע ושאר הדברים) על גרר, נוסעים למקום נידח (מוסך תת קרקעי) ושם הם מפרקים את האוטו למרכיביו ולא איכפת להם שהאזעקה תצפצף על מחרתיים כי גם ככה אף אחד לא שומע והם עם פקקים באזניים....

 

האם יש איזו הגנה שמתחילה לפעול כאשר הרכב מוזז ממקומו? (אני יכול לחשוב לדוגמה על שני חלקים שמתקשרים אחד עם השני, אחד ממוקם בתוך האוטו והשני מוסתר איפשהו ליד החניה והאזעקה מופעלת כאשר נוצר מרחק של כמה מטרים בין שניהם)

 

אלו סוגי הגנות יכולים לעזור לי נגד העמסת האוטו על גרר ובריחה מהמקום?

פורסם

תקשור לעמוד,כמו אופנוע(ראיתי כאלה)

 

 

כך רעיונות של אופנוענים:

כל אופנוען ממצוע קושר עם שרשרת או שתיים.

מנעול דיסק (על בלמי הדיסק)

אזעקה.

וכיסוי.

אייל

פורסם
תשכור שומר ראש.

או לחילופין - תעשה ביטוח מקיף ולך לישון בראש שקט.

 

שומר ראש למכונית, ביננו רעיון לא ממש מעשי במציאות :-D ....

 

ביטוח מקיף יש, אבל השקעתי הרבה ברכב הספציפי הזה (מערכות, שיפורים ותוספות למיניהן...) ומבחינתי הוא נכס יקר שהייתי מאד רוצה לשמור עליו כמו שהוא, לקבל עליו פיצוי כספי במקרה של גניבה של נחמד אך זה לא מספק, אני רוצה לשמור אותו, יקח לי הרבה זמן להגיע לאותו מצב עם רכב חדש נוסף, וגם אותו שוב יכולים לגנוב לי...

פורסם
שומר ראש למכונית, ביננו רעיון לא ממש מעשי במציאות :-D ....

 

ביטוח מקיף יש, אבל השקעתי הרבה ברכב הספציפי הזה (מערכות, שיפורים ותוספות למיניהן...) ומבחינתי הוא נכס יקר שהייתי מאד רוצה לשמור עליו כמו שהוא, לקבל עליו פיצוי כספי במקרה של גניבה של נחמד אך זה לא מספק, אני רוצה לשמור אותו, יקח לי הרבה זמן להגיע לאותו מצב עם רכב חדש נוסף, וגם אותו שוב יכולים לגנוב לי...

 

לא צריך להשתגע לדעתי. אני מבין שהרכב חשוב לך, ושהשקעת בו. אבל חוץ מלבנות חניה פרטית עם שער, לשים אזעקות מתקדמות ועלוקות למיניהם, אין לך מה לעשות.

עם כל זה, יבואו עם גרר יקחו כמו שאמרת. פשוט תבטח גם את כל מה שהשקעת וזהו.

אני בטוח שבימנו יש המון אנשים אחרים שמנסים למכור, וכן רוצים שיגנבו להם את האוטו. רק ככה מקבלים מחירון :)

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם ידעת שקניית רכב כזה תעורר אצלך כל כך הרבה דאגה......למה קנית רכב כזה ?

 

הרכב צריך לשרת אותך,אבל כרגע עושה רושם שאתה משתעבד לרכב.

 

לענייננו,

 

אל תתבאס אבל אם מישהו יסמן את הרכב שלך לגניבה אתה (בסופו של דבר) כנראה תצטרך לחפש רכב אחר כי בסוף יצליחו לגנוב אותו.

 

אז מה נותר לך לעשות ?

 

תבטח את הרכב במקיף (אם עוד לא עשית את זה) ותהנה מהרכב,זה הכל,תפסיק להיות מוטרד מאם יגנבו או לא יגנבו את הרכב ממך.

 

אגב,למי שהתלוצץ על עניית שכירת מאבטח, אני דווקא מכיר מישהו שכן עושה את זה, יש לו "שומר אוטו" שמלווה אותו ברכב נוסף לכל מקום שהוא נוסע,ברגע שבעל הרכב ה"נחשק" נעצר המאבטח חונה בקירבתו ומיד יוצא ומתייצב בחזית הרכב ה"נחשק".

 

ככה זה עובד 24/7.

 

אבל יש סיבה לכך, בעל אותו רכב הוא במקרה גם בעל של כמה מועדונים ומקושר למאפיה כל שהשומר גם אחראי לכך שאף אחד לא יזיק במכוון לרכב וגם אחראי לכך שאף עלמת חן לא תניח בטעות את ישבנה על הרכב (שעולה "רק" כמליון שקלים במונחי חו"ל).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שמעת פעם על מערכת איתור לוויני?

נראה לי תפור עליך

 

כמובן ששמעתי על זה, אבל אני בטוח שגנבי הרכב של היום אינם טיפשים וכמו שהם יודעים לנתק את האזעקות וההגנות של הרכב כך הם יודעים גם לאתר מהר מאד את כל אמצעי המעקב (גם אם הם מוסתרים היטב בכל מיני פינות של הרכב) ולנתק אותם.

 

חוץ מזה אם הרכב נגנב באמצע הלילה אז עד שאני אתעורר ואגלה שהוא נעלם הוא כבר יכול להיות מפורק בשטחים....

 

בנוסף, אם הם מכניסים את הרכב מיד לתוך חנייה סגורה (תת קרקעית) שום לווין לא יקלוט את האותות של המכשירים....

פורסם

סורוק - אתה מבין למה יש אנשים שלוקחים יותר על ההזעקה הזו?

לדוגמא כי הם מוסיפים לה גלאי נפח , שליטה על החלונות , סוללת גיבוי, זיהוי לנעילה של האוטו ועוד כל מני דברים שבאמת משפרים אותה - וזה ההבדל בין אזעקה + התקנה של 650 ש"ח ליותר (מניסיון עם הרכב הקודם)

 

בפני עצמה - האזעקה הזו היא לא יותר מחיישן רעידות עם שלט דו כיווני.

 

טמיר K - אם הוספת כ"כ הרבה דברים - תתקשר לביטוח - תבקש להוסיף את זה - ובעלות קבועה של (למיטב זכרוני) כ7% מול קבלות אתה יכול להוסיף אותם לביטוח המקיף של האוטו.

 

וכמו שעידן אמר - אם אתה משתעבד לאוטו ודואג לו כל הזמן - זה לא שווה כלום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היי טמיר,

 

ברצוני להציע לך כמה אמצעים "פסיביים" שיורידו את החשק מהרכב שלך.

 

1. כיסוי חיצוני - ברגע שהרכב מכוסה אי אפשר לדעת האם זה STI או DL. אחרי שמתרגלים לרעיון, זה לא כזה מסובך להוריד ולשים אותו, אחרי שמפתחים את הטכניקה הנכונה. ככה לפחות זה לא מושך מבטים מיותרים. ערך מוסף - הרכב מתלכלך פחות.

 

2. אם התקנת מערכת - ממליץ לך לכבות אותה ברדיוס של איזה 200 מטר ממקום החנייה שלך \ מחוץ לישוב, אם הוא קטן - למרות שזה מוריד את אפקט הכניסה המרשימה, זה מונע התעוררות של עניין מיותר ברכב שלך.

 

בהצלחה ותהנה מהרכב החדש שלך

יואב

יואב :arrow:

פורסם

הרעיון שהציע קודמי לכסות את הרכב הוא מעולה.

אני הייתי מרכיב בכל זאת אזעקה קולית (עוד מעט גם אם תרצה - זה יהיה לא חוקי), משולב עם איתוראן כלשהו.

תראה תמיר - לצערי כמעט ואין אפשרות למנוע מגנבים לגנוב משהו. ניתן רק לעכב אותם.

אני כבר לא מדבר על החוליגאנים שעושים נזק לשם הנזק (וברור שאיני מאחל לא נזק ולא גניבת רכב לאף אחד/ת) - כי את זה עוד יותר קשה למנוע.

alfa 156 2.5.

פורסם

אם הרכב מאוד מאוד חשוב לך, אין בעיה לשים מספר אזעקות ואימובלייזרים בכדי להרתיע את הגנב הממוצע אבל במידה והרכב שלך הוזמן, גם אם כל משטרת ישראל תשמור על הרכב, זה לא יעצור מהרכב מלהגנב.

 

קשה לי להאמין שהשיטה עם הגרר היא כזאת שיטה נפוצה, בכל מקרה, כל רכב עם אזעקה נורמלית ישר יתחיל לצפצף, זה הזמן שלך לצאת בריצה באמצע הלילה עם תחתונים ואלת בייסבול ולחטוף סכין בצלעות :wink:

 

אם לא הבנת את הסרקזם, שים אזעקה טובה, ביטוח מקיף ושן בשקט בלילה.

יגנבו? מה לעשות, זה חלק מהחיים.

קח את כספי הביטוח ורכוש רכב חדש.

 

בקשר לתוספות, ניתן לבטח גם אותן בתוספת תשלום, דבר עם הסוכן שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...