Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שמזכיר לי שהייתי בת''א

מספר רכבים חנו ממש ממש צמוד אחד לשני(ככה: ------ )

חשבתי לעצמי אייך אלו שבאמצע יצאו מהחנייה בלי לפגוע ברכבים האחרים.

שלפתע מגיע בחורה חמודה כבת 25 נכנסת לשרייד שלה ומנסה לצאת ופוגעת גם ברכב מקדימה וגם בזה שמאחורה.

דפקתי לה על החלון ואמרתי:את לא יוצאת

היא:אז מה אני יעשה?(באדישות)

אני:תחכי, חבל את תפגעי במכוניות שלך ושלהם

היא:אז אני יפגע, אייך אני יצא?(באדישות)

והחלה לצאת מהחניה: קדימה, אחורה, קדימה, אחורה וכך חוזר על עצמו ועד שיצאה

תוך שפגעה בבמפר של הרכב שמקדימה ובשל הרכב שמאחורה

(סוף טוב נזקים נראים לעין לא היו)

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אין דבר כזה שאי אפשר לצאת, אני גר בת"א ויצא לי להיות בחניות ממש צמודות ותמיד הצלחתי לצאת בלי לפגוע ברכבים אחרים (אם לא לבד אז בעזרת חבר מכוון).

פורסם
מקרה שמזכיר לי שהייתי בת''א

מספר רכבים חנו ממש ממש צמוד אחד לשני(ככה: ------ )

חשבתי לעצמי אייך אלו שבאמצע יצאו מהחנייה בלי לפגוע ברכבים האחרים.

שלפתע מגיע בחורה חמודה כבת 25 נכנסת לשרייד שלה ומנסה לצאת ופוגעת גם ברכב מקדימה וגם בזה שמאחורה.

דפקתי לה על החלון ואמרתי:את לא יוצאת

היא:אז מה אני יעשה?(באדישות)

אני:תחכי, חבל את תפגעי במכוניות שלך ושלהם

היא:אז אני יפגע, אייך אני יצא?(באדישות)

והחלה לצאת מהחניה: קדימה, אחורה, קדימה, אחורה וכך חוזר על עצמו ועד שיצאה

תוך שפגעה בבמפר של הרכב שמקדימה ובשל הרכב שמאחורה

(סוף טוב נזקים נראים לעין לא היו)

 

זו כנראה אחת הסיבות למה עברו לעשות פגושים מפלסטיק ולא מברזל כמו פעם...

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם
אין דבר כזה שאי אפשר לצאת, אני גר בת"א ויצא לי להיות בחניות ממש צמודות ותמיד הצלחתי לצאת בלי לפגוע ברכבים אחרים (אם לא לבד אז בעזרת חבר מכוון).

 

כן ? ומה עושים אם שני רכבים התיישבו עליך וזה לא דבר כזה נדיר ? שום מכוון שבעולם לא יעזור לך , אלא אם כן אתה מרים את הרכב עם מסוק אנכית.

 

מאז שיש לי את הרכב החדש אני פשוט לא מחנה אותו בת"א, זה אולי קצת פסיכי אבל זה הכרחי לשקט הנפשי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין דבר כזה שאי אפשר לצאת, אני גר בת"א ויצא לי להיות בחניות ממש צמודות ותמיד הצלחתי לצאת בלי לפגוע ברכבים אחרים (אם לא לבד אז בעזרת חבר מכוון).

 

אדון הכול יכול!!!

אי אפשר, סימן שאי אפשר

הולכי רגל לא יכלו לעבור בין המכוניות

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...