Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות במוסך פליקס תל אביב?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם להקביל את רון לקראטה הרי שיש לו דאן 7 בגרמניות (;

 

הבחור אלוף, הוא קנה אותי כאשר באתי אליו ע"מ שיסרוק תקלות - אכן במהירות הוא סרק, איפס ולא מוכן היה לקחת שקל על כך ושיחרר אותי לדרכי (אחרי שלא נעשתה אצלו שום עבודה בתשלום) בפעם השניה לאחר כמה חודשים הגעתי אליו על גרר עם משאבת מיים מפוצצת אשר פגעה בבוכנת מתיחה של הטיימינג מה שהמשיך לרצועת המזגן, בקיצור טיפול חריג - לאחר התיקון חברה לא האמינו למחיר שקיבלתי (שהיה הגון ביותר) לאחר מכן באתי אליו עם תחנונים לעשות קולר גיר חיצוני לאאודי שלי (בעלות של מעל אלף ש"ח) ובערך חצי שעה הוא התווכח איתי שלא צריך מכיוון שדגם הגיר שלי הוא גיר מאוד חזק ואין צורך בקולר, כל בעיה אצלו נפתרה צ'יק צ'ק בסופר מקצועיות ומקסימום אמינות.

 

בקיצור לכל מי שמחזיק גרמניה בחניה אני ממליץ בחום בכל בעיה רק רון!

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
נשמע לי קצת מוזר שיוזר חדש (גם אם פתח אותו לפני 10 שנים) בהודעה הראשונה שלו טוען כאלו טענות.

קצת חוסר הגינות.

בלי תגובה של מוסך פליקס כל השרשור הזה מיותר.

פליקס אף פעם לא מגיבים, הראש שלהם באדמה.

פורסם

רון הוא פשוט אלוף האלופים, גם אנחנו (המשפחה) נהגנו לטפל בפליקס בכל תוצרת VAG שהייתה לנו (A4 דיזל 98,גולף V5 00,גולף 1.6 99',סופרב דיזל 05') ועברנו לרון שטיפל באופן מקצועי יותר מפליקס ובשליש מחיר

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

מסכים עם מה שנאמר כאן, גם על פליקס וגם על רון שהוא מוסך הבית שלי.

הייתי פעם לקוח של פליקס (לפני כ5 שנים) לביצוע פעולות מסובכות יחסית (טיפולים שוטפים עשיתי לבד בבית בתקופה ההיא) ולאחר מקרה בו הרכב נכנס תקין (למטרת החלפת זרוע היגוי וניקוי/איפוס מצערת) ויצא מקרטע ולא סוחב, ויותר גרוע מכך : הם התנערו וטענו שהכנסתי אותו במצב הזה, הפסקתי להיות לקוח שלהם.

 

מילא טעויות קורות ,כולנו בני אדם אבל להתייחס בצורה כזו ולהפיל את האחריות על הלקוח או במלים אחרות : לקרוא לו שקרן ?!

 

אם הייתי מכיר את רון קודם, היו נחסכים לי הרבה כסף ועוגמת נפש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...